Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/10/20 in all areas
-
6 points
-
2 points
-
Detin masina personala bmw seria4 din 2016 care a venit din fabrica cu Nbt evo id 4 , datorita faptului ca am vrut sa ii fac flash la id5-6 dar am renuntat deoarece are doar 2 gb ram si da rateuri (restart ) Astazi m-am hotarat sa cumpar o unitate ID5.ID6 - 4gb ram + controler pe care am codat-o,activare carplay , importat fsc si montat pe masina Va atasez mai jos pozele ! Pret unitate :380 E ( la care am dat la schimb unitatea mea calculata la 180 ) = am platit 200 E diferenta1 point
-
1 point
-
Foarte faine jantele, mult mai reușite decât Hamann...probabil e de la poze dar parca jantele de pe spate “sunt mai concave” decât cele de pe fata...1 point
-
Nu ai incercat pe valva solenoid sa aplici putina vaselina grafitata, in zonele de contact, sa eviti o viitoare gripare, banuiesc ca de la condens apare oxidarea.1 point
-
Cu ncs expert se fac codarile... cautĂŁ pe forum si pe YouTube si invata cum sa l folosesti deoarece poți sa faci mai mult rĂŁu decât bine.1 point
-
1 point
-
Se schimba pielea , buretele , n-ai cum sa montezi peste , ma gandesc sa iau inca un volan sa il fac alcantara sa testez si condus asa .1 point
-
Daca aveti nevoie de verificare BMW-MINI ma puteti contacta in privat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
rectific 111 500 schimbarea de racitor , nu stiu de ce am ramas blocat la 108 k si nici nu stiu cand am facut atatia km . cred ca placerea de a conduce si-a spus cuvantul cu masina asta , zi de zi sunt mai incantat de ea . Azi i-am luat anvelope noi de iarna si avand in vedere jantele pe care le montez ..abia astept sa vina iarna1 point
-
1 point
-
La inceput de vara am fost "fortat" sa schimb pneurile pe 320 xDrive datorita uzurii inegale intre cele 2 punti ce implicit "zapacea" cutia de transfer. Erau deja vechi de 5 ani si aprox 50k km insa peste vara folosind cu preponderenta cabrio am zis ca le schimb anul viitor (dpdv adancime mai aveau aprox 3-4 mm) Simptomele erau similare cu ale unei cutii de transfer cu probleme, si anume socuri in accelerare atat la plecarea de pe loc cat si spre viteze de 70-90 km/h. Personal as putea zice ca am experienta in ceea ce priveste simptomele unei cutii de transfer defecte, schimband deja una pe garantie pe la 40 si ceva de mii de km. Pt a elimina orice dubiu ca nu cumva pneurile sa fie sursa am decis sa iau un set nou de Michelin Pilot Sport 4 RFT ca imediat dupa sa constat o schimbare majora, masina accelerand fluid si fara socuri. Dupa ce am schimbat pneurile am zis sa masuror circumferinta pneurilor vechi si am constatat ca diferenta dintre rotile fata 225/45/18 si spate 255/40/18 era de aprox. 4-5 mm, cele de pe fata aveau daca imi aduc aminte bine 2060 mm respectiv de pe spate 2065 mm. In consecinta nu pot decat sa intaresc afirmatia ca sistemul xDrive de la BMW e destul de "pretentios" la capitolul pneuri1 point
-
nu ai pt ce . Intre timp au venit anvelopele de vara , la finalul verii , azi am reusit sa-i fac si reglajul audio si sunt mari imbunatatiri , eu rulam pe setupul de la F10 si era complet diferit aici ,alta acustica , clar ca tine de la masina la masina , aveti mai jos setarile pt seria 6 pt cine vrea sa le foloseasca , se vede in ultima poza curba de sunet unde sunt doar cele 2 rosu initial si albastru final , reglaj efectuat de colegul nostru wolfenstein99, inainte de reglaj la volum mai mare imi vibra grila de la boxa centrala si undeva pe spate simteam in usi o problema , acum totul ok cateva poze si ceva bonus colorat1 point
-
grile fata schimbate , parca arata ceva mai bine desi imi placeau si cele inox , astea merg mai bine in continuarea shadow line1 point
-
Montajul in Buc la.Am customs , singurii in care am.incredere sa desfaca fetele de usi cu cea mai mare atentie fara sa rupa ceva sau sa zgarie.1 point
-
Si avem prima modificare , ambilight care si la seria 6 era penal de slab si monoton , dadea o atmosfera ciudata . oficial nu este nici un retrofit pt seria 6 , am rascolit tot netul si am inteles apoi de ce nu exista , montajul a fost unul fff dificil si a durat aprox 6 ore , am fost la un pas sa renunt ,s-a scos ambilight cu suportul care e f bine bagat in tapiserie , sub piele si pt a nu provoca alte daune s-a lucrat milimetric . In final baietii de la Am customs au facut o treaba perfecta dupa multe reglaje intensitate si pozitie a benzilor de led care provin de la un kit de f10 ,ciudat ca la o masina 2015 nu au facut un ambilight competitiv daca tot l-au instalat , un led care scadea pana la finalul benzii imi pare din filme proaste asa ca asta e rezultatul final acum de care sunt super multumit . Ce vedeti este intensitatea maxima care se poate regla din bord .uUrmeaza tipsuri de 650i, cele dreptunghiulare si difuzorul aferent . i-am infoliat si farurile in folie protectie , m-am gandit ca poate ajuta la vreo piatra mai nebuna1 point
-
cea din fata de la golden palace era , inteleg ca erau mai multe, eu n-am mai vazut decal nfl sau mai sunt doar cu stopurile schimbate Ceva impresii la cald dupa cateva sute de km . Masina e clar diferita de alte serii pe care le-am mai avut , 3-5 , feelingul general e ca F06 e o masina premium , adica iti da feelingul asta de la exterior si se continua in interior cu materialele si dispunerea lor . Am sa descriu din prisma comparatiei cu f10 care e destul de dotat , ma refer aici la dinamic drive si adaptive drive , amortizoare edc , dotari care nu sunt la F06 dar compenseaza prin diferenta de inaltime , masina nu inclina in curbe f mult dar se putea mai bine , simt cumva senzatia de ruliu uneori , cam cum avea E60 inainte sa montez Eibach , dar mult diminuat , nu-mi dau seama acum daca niste amortizoare mai dure ar rezolva situatia sau o bara de torsiune mai rigida . In nici un caz nu as monta arcuri eibach, ar fi mult prea joasa . Jantele 20 surprinzator nu imi par inutilizabile , la modul real eu nu simt o diferenta majora intre 19 si 20 poate si pt faptul ca suprafata de contact este identica , probabil e un risc accentuat la gropi etc . Este o reala placere sa o conduci la drum lung , motorul se simte relaxat , in mod sigur simti diferenta de cuplu ,mai ales la viteze mari . Azi am revenit si am condus f10 50 km , cum am mai spus , scaunele comfort incomparabile , am sintit clar ca edc amortizeaza mai bine , parca mai ferm , nu stiu cum ar fi cu 20 dar n-ar trebui sa fie diferente . Consumul 11 la viteze 160-180 , n-am facut o medie , oricum i-am dat , in limita asta pt ca are flansa spate crapata si nu am vrut sa risc , ceva varfuri cat sa ma simt eu bine ca masina poate . Si da poate , creier sa ai si drum liber . :frantics: Pusa una langa alta f06 f10 clar cea din urma pare o masina de familie ..frumoasa si puternica . f06 alt film , nu te gandesti la o masina de familie. Iti da senzatia de frumos si putere si cam atat . Si abia astepti sa o conduci . Ca nivel de zgomot as spune ca e aprox la fel , se simte usor mai silentios motorul la F06 , sa zicem un 10 % si aici includ si feedbackul de la zgomotul de drum la viteza , ma steptam sa fie mai zgomotos f06 dar nu e . Ambilightul nu-mi place , destul de slab , intens exact unde incepe ledul si apoi se pierde pana la capat , jenant . Probabil voi proceda ca la f10 si voi monta un kit . Frane beton , imi place ca are etrierele vopsite , face parte din M sport package , urmeaza sa-i scot m si inscriptia 640 , nu-mi plac . Nu prea am ce schimba la ea , poate sa ma joc cu jantele putin , am comandat grile negru lucios performance sa fac test , daca imi place le pastrez . Am scapat cu muzica , are HK . la colision warning are 2 avertizari , una alba cu atentie si una cu rosu , parca fct mai bine ca la f10 , inclusiv franeaza mai bn , la oameni afiseaza o pictograma umana si rupe franele .Daca te simte cu piciorul pe frana nu intervine . daca dormi franeaza imediat . Incep sa ma obisnuiesc cu proprortiile , e mai lunga botul usor ascutit , e jale la parcari momentan ma dau jos si ma uit . Sa speram ca voi fi atent mereu . Dupa ce am condus f10 azi am vazut diferenta , inaltime si lungime . Latime pare la fel , cel putin asa se simte . f10 imi pare f infipta pana in 120-140 , dupa viteza asta F06 e bomba , dif de cuplu probabil , altfel pune puterea . i-am comandat flansa spate si uleiul de cutie transfer in prima faza , o sa fac un flush la grupuri in primavara si mai las uleiul la cutie momentan. Farurile sunt dementiale , e lumina pe strada acum , ca intensitate as spune undeva la 30% plus fata de xenon , ca si lungime raza indiscutabil superior , esti pe faza lunga mereu se joaca din conul de umbra , le vezi pe sosea cum se plimba . cam astea ar fi momentan impresiile la cald , voi mai reveni cu pareri. f10 intra la vanzare in scurt timp , voi face si aici un topic sa fie , evident conteaza jurnalul tinut pe forum , mereu a contat la toate masinile vandute .1 point
-
E unul din cele mai frumoase, dacĂŁ nu cel mai frumos și “individual” model (nu ai cum sa ĂŽl “confunzi” cu nici un model nici interior, nici exterior). Foarte frumoasa. Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos și sa te poarte in siguranța.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Primul drum la mare , fff legata masina , nu simt lipsa adaptive drive deloc , in curbe sta f bine ,am tras de ea in limite ,comparativ cu F10 se lipeste de sosea , spunea un coleg de dinamica , imi pare peste F10 la comportament si stabilitate , scaunele sunt sub cele comfort , ma simteam mai relaxat in ele , astea cred ca au o limita de inaltime daca esti mai inalt in zona umerilor nu prea ai suport bun ,pozitia tetierei f slaba ,descriu aici doar in comparatie cu F10 . Poate inca nu mi-am gasit eu setarile ideale Frane beton ,daca la cealalta ma plangeam de frane asta ingheata si de la viteze mari .Mai testez si revin cu un review detaliat .1 point
-
Nu am auzit de nici o metoda de a vedea acel proces in desfasurare. Nici macar cu, ceva echipament after-market. Probabil este o grija prea mica din partea producatorilor ca sa faca ceva, plus nu vor sa sperie potentialii cumparatori, tu conducandu-ti inconstient/needucat fiind... dieselul intr-un oras aglomerat; ..cum ar fi sa te avertizeze fie ca trebuie facuta o regenerare in scurt timp, fie ca filtru e aproape plin, fie ca a inceput.. regenerarea ("tocmai acum cand am atata treaba..??") Daca ar incepe ceva regenerare ceva parametri trebuie satisfacuti(!)(turatie, regim motor..).. cati soferi crezi ca au chef sa verifice asa ceva, sau sa aiba asa grija in plus?? Concluzie, foarte putini ar mai cumpara diesel daca totul ar fi chiar asa "la vedere"! Ar zice La Revedere BMW.. Cum e la Audi? Te anunta toate 'cele!? (Nu mai zic ca filtru DPF e conceput la BMW sa se regenereze pasiv 80-90% din viata lui ca sa-i fie viata lunga...)0 points
-
Multumesc nu am mers cu ea am duso la mecanic si ami spune la modelu Asta 525 F10 cu 2 turbine LA aia mica trebuie motor Dat Jo's ca nu poate ca este loc foarte ingust!!-1 points
-
Salut am un 525 F10 218cp deodata a aparut un fluierat ca locomotiva numai cand acelerezi am amers cu ea pe Autobanda si Mai mult 80 nu trage a disparut fluieratu nu scote fum am mers cu ea la mecanic zice este turbina mica si trebuie sa Dea motor Jos sa schime turbina mica masina are 187000km nu a consumat ulei! Alti mecanici spun ca este un furtun la intercoler daca AR fi turbina mica trebuie motor Dat Jo's!!-1 points
-
(Mai sunt multe de facut, depinde de cati bani vrei sa bagi) Nu stiu daca la F30 suspensia pe spate a ramas la fel ca la E90, dar ce au zis cei de la autosoft? ...cat trebuie sa fie ca sa fie bune fara potentiale probleme, amortizoarele? Eu am schimbat aproape tot spatele (brate, ceva bucse, arcuri si amortizoare) la un E90 si rau nu mi-a parut!-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00