Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/19/20 in all areas

  1. Uite ca a mai trecut mai bine de jumatate de an de cand nu am mai postat pe aici , intre timp m-am mai ocupat si de urs ... am rezolvat cam ce era nasol in materie de plastice rupte pe la interior, am mai facut si ceteva retrofituri gen: OBC mic, Casetofon OEM, Volan Mtech2 370mm, totodata i-am gasit si nite "flat caps" pt borbet A pe care le cautam de cand luasem jantele. La partea de motor astept sa treaca restrictiile ca sa pot sa o pun pe platforma si o voi trimite la bucuresti , i-am luat un motor de 2.7 ETA si vreau sa-l fac stroker ... va las poze cu stadiul actual al masinii. https://imgur.com/Mu1mL0s https://imgur.com/sOuPbuE https://imgur.com/j3YsVa8 https://imgur.com/XT6tp6C https://imgur.com/XgT6xGp https://imgur.com/sPI1lqH https://imgur.com/bfLUBJ0 https://imgur.com/NcA7hTm
    3 points
  2. In sfarsit a ajuns masina - dupa cateva saptamani bune de asteptare. Acum este la instalat pachet exterior M (bara fata era sparta, farul stanga spart, capota putin indoita, si bara spate destul de julita - motivul principal pt care pretul de achizitie a fost foarte bun); reparatia ma costa cam 1500 euro, sa instalez pachet M ma costa oricum 1000 euro. Are cam toate dotarile pe care mi le-am dorit, mai putin climatizarea si scaune piele full electrice (are clima simpla si scaune de panza dar macar sunt sport si incalzite; in realitate arata mai bine decat ma asteptam). Masina a avut un singur proprietar, vanduta de dealer oficial BMW. Motorul e o bijuterie, se aude foarte frumos, si trage si mai frumos; am mers doar cativa km cu ea, abia astept sa ies din Bucuresti. TypeCode 8H31 340I xdrive (EUR) Series F31 (MUE) bodyType touring Engine B58M displacement 3.00 power 240kw (326cp) Drive allrad Transmission sport-automatic Color SCHWARZ 2 (668) Upholstery stoff corner anthrazit akzent grau (CCL1) ProdDate 2016-11-10 Dotari relevante S1CAA Selection of COP-relevant vehicles S2DWA BMW LA wheel, star spoke 393 S2TBA Sport automatic gearbox S2VBA Tyre pressure display S2VLA Variable sport steering S248A Steering wheel heater S255A Sports leather steering wheel S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera S302A Alarm system S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S5ACA High-beam assistant S5A1A LED Fog lights S507A Park Distance Control (PDC), rear S544A Cruise control with brake function S552A Adaptive LED headlight S563A Light package S6AKA Connected Drive Services S6NWA Telephony with wireless charging S6WAA Instrument panel with extended scope S6WDA WLAN Hotspot S609A Navigation system Professional (NBT EVO ID6) S610A Head-up display S7DYA Service Inclusive Plus 3/200 P7LCA Modell Advantage P7R7A Innovation package P7XPA Navigation package Connected Drive S8THA Road sign detection L801A National version Germany S879A On-board literature, German S4CGA Interior trim strips "satin-silber" matt S851A Language version German Ce imi propun sa fac in primul an, dar fara sa ma grabesc: - pachet M exterior - pt moment bare M originale (inclusiv prinderile + canalele de aer); peste cateva saptamani urmeaza pragurile + ornamentele shadow line - tipsuri carbon M, grile duble negre (deja luate) - sonorizare: acum are basic; am deja componentele (set complet de boxe Bang&Olufsen de pe un seria 6 F06 + amp&DSP Helix pe care le-am avut pe F11); incerc sa le instalez singur, impreuna cu insonorizare usi - instrument cluster: imi place foarte mult 6WB de F30 - volan M3 (sau macar de M paket) - display 10.25" de F15 (am inteles ca se poate adapta si cel G30, dar cred ca arata mai ciudat) - diverse nimicuri (iluminat ambiental in 2 culori, becuri interior led, semnalizare secventiala oglinzi, etc) - la primavara: jante style 441 / 403 / 404 / 405; aici inca nu sunt hotarat, nici macar la dimensiune (18" runflat sau 19" non-runflat ?) - apoi in functie de tinuta de drum, ma gandesc daca pun un kit complet suspensie Mtech sau Bilstein - alte posibile modificari: interior individual deschis & plafon shadow line (mai degraba nu, m-ar costa vreo 1200 euro plus montaj); climatizare dual zone (cam 700 eur, nu stiu daca merita efortul) - poate pachet exterior M peformance (cam scumpe elementele)
    1 point
  3. cauta in alt magazin, gates sunt bune https://utb-shop.ro/Furtun-combustibil-3.2x7.2-cu-protectie-din-bumbac-BK85004/PD/3489?gclid=CjwKCAjw7e_0BRB7EiwAlH-goEPjPUBZolVb5hqbe251qZhyZdLuQal3IqWqwIm-fjIYrnUZgW5Z0BoCmqIQAvD_BwE
    1 point
  4. Furtun Vacuum 3,5x2,0 1m cod piesa 11747797129
    1 point
  5. M1 E26 s-a produs pana in 1981...
    1 point
  6. Si zici ca se potriveste bara de e26?
    1 point
  7. Pe ce masina vrei sa pui bara de la model vechi de 40 ani?
    1 point
  8. Primul retrofit e gata: am schimbat display-ul cu unul de 10.25" cu touchscreen, de pe F15; cu ocazia asta am codat la ID6 si am activat Screen mirroring (eu folosesc telefon cu Android). Operatiunea e destul de simpla, iar rezultatul e unul de impact - luminozitate mai buna a ecranului, si evident dimensiune mai mare. - se desface trimul din bord (pur si simplu tragi de el cu atentie, nu e nevoie de nicio scula) - se desfac cele doua suruburi care tin ecranul - se desface mufa din spate - se conecteaza noul display - se prinde display-ul in suruburi (anterior trebuie facute niste mici ajustari la rama spate a display-ului - practic nu sunt vizibile dupa montaj) - se codeaza unitatea navi pt a functiona cu noul display (nu am facut eu codarile, dar cine vrea sa codeze singur le poate gasi pe net)
    1 point
  9. Beneficiat de serviciile APAN Braila de 2 ori in ultima luna. Per total foarte multumit. In prima instanta, dupa ce am cerut pe email o oferta pentru revizie, a fost singura reprezentanta ce mi-a semnalat faptul ca pentru seria de sasiu a masinii exista o rechemare pentru update de software la proiectoarele din bara fata, dynamic spot lights. Celelalte reprezentante nu au pomenit de acest lucru, desi am specificat seria de sasiu. Totul a decurs foarte profesionist, si am beneficiat de masina de inlocuire (un X1) pentru cele 3-4 ore cat a durat operatiunea. La final au si spalat masina. In a doua instanta, am ajuns la APAN pentru reparatia pe RCA-ul celui care mi-a infundat putin aripa spate. Totul a decurs normal, masina a fost gata mai repede decat ora estimata initial, iar pentru zilele cat masina a fost indisponibila am beneficiat de masina de inlocuire prin intermediul Autonom. Urmeaza revizia, insa o voi efectua in alta reprezentanta, unde am primit o oferta de pret substantial mai mica.
    1 point
  10. Sa dai 940 sa-ti schimbi anvelopele...asta inseamna sa fii mafiot! )) Probabil o sa iau niste minusuri pt postare... da se potriveste ) Daca este adevarat si nu e gluma...e de domeniul SF -ului. Am avut un Opel inainte de Bmw si am fost si am schimbat rotile la reprezentanta...65 ron - un pret foarte ok ( la vulcanizarea lui Dorel de la coltul blocului 50 ron)
    1 point
  11. La vremea aceea am cuaratat tot ce tine de tubulatura turbo si egr si admisie. A fost o operatiune de curatare mai ampla. De.. Piticii mei. Dupa ce am put totul la loc se simte masina mult mai usoara si lejera. Nu stiu cum sa explic dar simti masina mai vioaie mai cu viata in ea. As recomanda macar odata sa se curete tot. Cu ocazia asta am descoperit ca degresantul de la Meguiars merge excelent.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.