Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/27/20 in Posts

  1. La ce vremuri minunate vor veni dpdv economic, sunt convins ca vor scadea preturile, inclusiv la modelele noi. F30 e imbatranit, frana de mana clasica, etc.....nu merita 38k, mai ales pe o motorizare banala, de 2 litri.
    3 points
  2. Si intrebarea care este? Sau doar ne povesteai ca iti iei masina? Personal nu as lua F30(referitor la buget), masina aparuta acum 8 ani, si din moment ce deja ne-ai povestit de G20 este clar ca tot timpul vei fi cu ochii dupa el.
    2 points
  3. Salutare colegi, A venit momentul sa ma despart de masina actuala si decat sa o returnez firmei de leasing, care o va vinde unui dealer in Germania, ma gandesc poate e cineva de aici interesat de o masina buna, ingrijita si cu istoric curat. Este vorba de un G30-520d negru, achizitionat in martie 2017, care in moment are aproximativ 95.000km. Configuratia este urmatoarea: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - 2 seturi complete de jante cu anvelope vara si iarna - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Masina a rulat preponderent in Germania si vestul Europei, cu cateva drumuri facute in Romania (in concediu). Starea tehnica este absolut impecabila, iar estetic prezinta urme normale de utilizare, cu fine zgarieturi ale lacului de la spalat. Nu are zgarieturi adanci, care nu ar putea iesi la un polish de suprafata. Masina nu a suferit niciun accident, nu e revopsit sau schimbat niciun element de caroserie. Doar parbrizul este momentan ciobit de o piatra luata pe autostrada, insa va fi inlocuit cu unul original la reprezentanta BMW imediat ce se ridica restrictiile. Pana in prezent au fost efectuate 3 revizii conform planului de service (doar la reprezentanta BMW) si urmeaza a 4-a revizie (tot imediat ce se va putea circula) ce va include frane fata spate (probabil de data asta schimba atat discurile cat si placutele), lichid frana, ulei si filtre, inspectia mare (nu stiu exact tot ce cuprinde). Garantia masinii este de 5 ani fara limita de km, conform pachetului achizitionat si inregistrat in reteaua BMW, asadar noul proprietar va sta fara griji inca cel putin 2 ani. Povestea ei poate fi urmarita si in topicul dedicat masinii: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178661-g30-520d/ Momentan este in Bucuresti si poate fi vazuta si testata oricand. Pretul este de 32.000 EURO (TVA inclus). Eventual cred ca se poate vinde si fara TVA unei firme, insa va trebui sa ma interesez la compania de leasing exact. Pentru orice intrebari, pot fi contactat aici pe forum sau la numarul 0731.499.426 Multumesc!
    1 point
  4. 1 point
  5. La ce am fĂŁcut eu si la ce urmeazĂŁ sĂŁ fac DA trebuie dat-a bara fata jos. La ce vrea mgi nu,el trebuie doar sĂŁ dea grilele jos care e treaba de 10 minute!! Aici nu te contrazic nici o secundĂŁ,prinderea mecanica e sfântĂŁ! Doar cĂŁ problema a fost ca nu aveam cum sĂŁ o prind fĂŁrĂŁ sĂŁ se vadĂŁ din afarĂŁ.....nici cu surubele,soricei sau cu alte materiale pur si simplu nu aveam cum...si crede-ma ca mai bine lucrez cu ce scule ai enumerat tu mai sus decât cu lipici( la astea nu trebuie sĂŁ aștepți sĂŁ se usuce,ceea ce e fooooarte enervant)
    1 point
  6. Nu stiu cum este in Belgia, insa in Franta in ultima perioada au avut dobanzi/oferte interesante, insa cireasa de pe tort era garantia, care putea fi prelungita pe durata creditului(5 ani max), fara costuri suplimentare (cred ca totusi la o selectie de masini pe care le doreau vandute rapid); 0.89 insa e greu de batut insa.....de ce nu ii suni si le spui ce buget ai si ce cauti, si poate se mobilizeaza sa iti caute ceva in bugetul respectiv.
    1 point
  7. Nu vreti sa simplificam? Cauciucurile all season sunt exact pentru ceea ce scrie in definitie, orice anotimp. daca stai la bloc si nu ai loc de un set de jante cu cauciucuri de vara i-ati cauciucuri de tot anu'. Daca ai pretentii si vrei mai multa siguranta, cam cum zicea Alexxx mai sus, anvelope de iarna si anvelope de iarna, desigur daca stai la munte, cam are sens sa ai acest set, asta cam insemna ca ai si loc de depozitare a celor de vara. Tot Alexxx, se inseala putin. Trebuie sa ne uitam tot la piata si sa remarcam ca, tocmai, anvelopele all-season sunt un fel de ultima creatie a sigurantei, asta cum ca ar veni de la Michelin; tocmai de aceea nu au fabricat atat de multe modele. Din teama de a nu ramane pe stoc. Daca lumea (turma) cumpara, invata ca cele all-season sunt foarte bune, aprope de cele de vara, care sa fim seriosi, sunt cele mai vandute in vest, (ofera mai buna siguranta cand ploua si uscat...) Atunci Vor Produce Mai Multe All-season, Pentru Mai Multe Modele, Marimi... De ce sunt "populare" cele de vara? Pentru ca iarna este/ar fi doar 3-4 luni din an.
    1 point
  8. Multumesc pentru raspuns. Tine doar lipita, nu trebuie prinsa si mecanic (cu suruburi/ceva)? Am vazut si eu ca sunt multi care vand pe ebay, multe modele de plasa. Si ideea am luat-o de pe un forum de afara, am vazut si niste tutoriale. Inca mai studiez problema, ca tot nu merg prea mult cu masina in perioada asta.
    1 point
  9. Impozitul nu este bonus, masina este in proprietatea ta, ai trecut de 31 decembrie. Ai de plata! Am sunat si eu la cativa cretini, si cica sa le dau si bani pe impozit, ca l-au platit ei pe anul asta...asta e buna :shifty: Masina arata marfa. Bafta cu vanzarea!
    1 point
  10. Asigurare, impozit, consum etc. Romanul stie doar 2.0d.
    1 point
  11. Ma intereseaza sa cumpar masina asta https://www.dex.be/fr/node/99796 Masina o voi inmatricula si folosi in Belgia . Chiar si de la dealerul asta care este prezent cam in toata belgia si care aduce aceste masini din germania , italia , scandinavia si le pune in vanzare in belgia o sa fiu circumspect si o sa verific masina . Probabil masina asta este adusa din germania . Mi-as fi dorit noul model insa nu ma pot atinge de el pentru ca el costa minim 40 000 euro. In luna martie ma uitam la asta https://mycar.be/nl/aanbod/bmw/3/8720 Ii adusa din Suedia si e noua . sunt mirat ca e noua desi are 2 ani vechime . se vedea clar pe ea ca e nefolosita .
    0 points
  12. Am avut buget 17000 EUR si am cautat F10 facelift timp de 2 luni; am vizionat o multime de masini si nu am reusit sa gasesc niciuna tipla, in mintile ei. Pana la urma am luat un F30 LCI. Daca la 12.500 negociabil ti se pare ca luciul vopselei e nu stiu cum... Asta se intampla luna trecuta, fix inainte de ordonanta! Nu inteleg cum va puteti inchipui ca la pret de Logan va puteti lua o asemenea masina in mintile ei!
    -1 points
  13. Corect ce ai explicat. Nimic nu intrece o prindere mecanica, adica nici un lipici, adeziv sau cum vor unii sa ii zica. Nu uitati ca nici un lipici nu va tine pe durata lunga (ani) cand sunt treceri de la temperaturi foarte joase la temperaturi fierbinti, sa nu zic inalte. Cum orice obiect se dilata si contracta diferit, la fel si lipiciul de dilata DIFERIT de celelalte elemente care le lipeste... Exceptii sunt foarte putine. Cate imbinari prin lipire (aici nu intra topirea - e cu totul altceva) a-ti vazut/intalnit la masina personala? Tocmai din cauza mentionata mai sus, nu prea exista. [La prindere mecanica iti trebuie mai mult talent si SCULE (bormasina, surubelnite f. scurte, burghie de 1-2 mm, tot felul de minuni..) decat iti trebuie la aplicarea unui lipici-plici] ..sorry
    -1 points
  14. 9000 roti iarna, 9500 cash, fix. Nu e graba, mi-am luat un X3 F25..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.