Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/04/20 in Posts

  1. Salutare, Chiar daca nu stau in Romania in prezent, as vrea totusi sa o prezint pe Roza, un BMW E34 touring, din 1994, cu 255000 km la bord si un motor de 518i. Masina a costat 1000 EUR si pana acum am mai bagat 1000 EUR in ea. Mecanic, mai am de rezolvat doar distributia si pompa de apa. Pentru estetic, am niste rugina la baza usilor si la usita de la rezervor. La interior trebuie sa gasesc scunele fata sport si acoperitoarea de la portbagaj. Astea sunt dotarile masinii: Vehicle Information Prod. Date 1994-02-16 Type 518I TOURING (EUR) Series E34 (5 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine M40 Displacement 1.80 Power 83kw / 113hp Drive Rear Transmission Manual Colour HELLROT (314) Upholstery (0411) Editions and Packages S339A ShadowLine Comfort and Interior Equipment S410A Window Lifts Electric Front S417A Roller Sun Visor Rear Door S428A Warning Triangle and First Aid Kit S481A Sports Seat Multimedia S651A MD Player Driver Assistance and Lightning S510A Headlight Aim Control S530A Air Conditioning Wheels and Drive S242A Steering Wheel Airbag Other Equipment L801A National Version Germany S900A Electronic Immobilizer S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Din punctul meu de vedere, e o masina neobisnuita: fara trapa, fara bare portbagaj, cu motor mic si scaune sport. Insa merge foarte bine si e super silentioasa la drum lung. Si cateva poze (imi place combinatia de negru cu rosu).
    6 points
  2. Eu personal as cumpara oricand o masina cu un numar ridicat de km care are un pret de vanzare mai mic fata de restul pietei cu cateva conditii: sa nu aibe accidente serioase la activ si sa aibe motorul + cutia in stare perfecta fara scurgeri de ulei sau alte prostii. Restul pieselor le-as schimba singur, macar asa stiu istoricul lor pe viitor si 100k km minim stau fara griji. La bani tot acolo ajungi cu una care “ are totul schimbat” cu facturi pe spaga. Daca are ceva schimbat la ea cu atat mai bine, scapi de o cheltuiala, daca nu atunci le schimbi tu, oricum cu 3 mii de euro schimbi cam tot la ea.. Stiu, toti vor masini perfecte estetic la km putini si pret mic..pe mine m-ar pune pe ganduri o masina cu peste 150k km care arata impecabil fara nicio urma de piatra sarita pe capota, fara nicio zgarietura pe bara sau fara vreo piesa care trebuie schimbata. Sa inteleg ca masina aia a facut km aia pe dyno?
    2 points
  3. 10 mii de euro pe manopera cum ai spus mai sus sa plateasca aia ca tine care nu stiu sa intre pe un site de piese online sau sa schimbe un filtru de aer. Cand cumperi o masina nu o iei de la groapa de gunoi ca sa fie nevoie sa schimbi absolut tot la ea. Eu ma refeream ca cu acei 3000 euro ii schimba mai toate piesele care cedeaza in timp de ex amortizoare, arcuri, radiatoarele, anvelope, ii schimba toate fluidele si pune si "distributie de n47 pe ea daca vrea". Acuma ca ii mai pica pe parcurs o macara de geam sau o pompa bafta lui, asta tine doar de bafta fiecaruia. Oricum o masina se verifica mereu la achizitie si in functie de rezultat se si negociaza pretul. Daca stai sa calculezi piesele minore si ieftine gen o bieleta, un brat sau o fulie inseamna ca ai gresit marca de masina. Daca stam sa calculam pretul fiecarei piese (mai ales OE cum faci tu referire) de pe un e90 cred ca depasim pretul masinii. Si de multe ori nu exista nicio diferenta intre OE si OEM sau aftermarket inafara de sigla de la BMW de pe ambalaj. Dar cand ai numai cuvantul "reprezentanta" si service pentru orice filtru schimbat in cap este absolut normal sa plangi cand te uiti la sfarsit de zi in portofel.
    1 point
  4. Astia care va plangeti ca ati avut probleme,ati cumparat masini cu 120k in bord ,ele avand de fapt 800k. Pentru ca asa va place ,sa vedeti km in bord . Media,intr-o exploatare normala in Germania,e de 45k pe an . La noi pe Autovit ,nu vinde nimeni masina cu mai mult de 200k si costa mai putin decat cele cu 500k vandute in Germania Toate "este tipla boss,nu bate nu troncane,full fara piele,a fost a lu' o baba care se ducea la biserica cu ea si biserica era peste drum".
    1 point
  5. Scotand din discutie masinile accidentate, alergate, modificate, care evident ca mai devreme sau mai tarziu vor prezenta defectiuni, eu cred ca trebuie sa cauti ceva cat mai putin rulat/cat mai nou. O foarte mare parte a pietei auto din vestul europei o reprezinta leasingul operational, ceea ce inseamna ca utilizatorii le conduc in consecinta (mai sunt si exceptii, insa majoritatea nu au nici un fel de sentiment, stiind ca la orice deficienta primesc alta instant, ca asa e in contract), iar firmele de leasing/reprezentantele fac niste revizii sumare si cat mai reduse dpdv cost (filtru de aer la 90k, ulei la 30k si ala prin aspiratie si de multe ori improspatat doar ca trebuie sa se intample totul rapid)...iar masinile acestea ajung la vanzare ca bune si cu istoric cunoscut....si se bat pe ele popoarele din est carora achizitia de nou le este de multe ori prohibitiva dpdv pret. In contradictie cu ceea ce fac romanii, si unii germani, si anume pozitioneaza masina ca un obiect ce merita ingrijire (de multe ori excesiva si paguboasa), lumea a inceput sa "consume" masini, sa le schimbe cat mai des, si sa le utilizeze maxim la costuri minime, de unde si uzuri, probleme, etc. O masina nu este doar un motor/cutie de viteze, ci tren de rulare, suspenii, frane, garnituri, furtune,electronica, plastic la greu.. etc..... ideal daca ai buget ar fi sa iti achizitionezi ceva nou, sau foarte putin uzat.
    1 point
  6. Fa un diagnoza cu log in mers. Turbo boost masurat in sarcina, la peste 2500-3000-3500rpm, ar trebui sa fie in jur de 2.5 bar. Daca pierderea de ulei e pe traseul de aer de dupa turbina atunci pe acolo pierzi si presiune turbo.
    1 point
  7. Daca te gandesti practic, BMW vinde orice piesa, indiferent de varsta masinii, la suprapret, cand o cumperi de la ei. Practic sa tii un E90 te costa cam la fel ca si cum ai tine un F30 sau un G20, mai mult sau mai putin. La cele noi mai adaugi electronica suplimentara, dar intelegi ideeea. Acum, daca nu ai o problema sa bagi bani in ea cam cat valoreaza ea sau mai mult, asta tine numai de tine. Tu o poti lua cu 5000 euro sa zicem, dar la fel de bine o sa poti baga 5000 euro in ea in doi ani. Chiar nu e greu sa faci asta. Ce spun - cu cat o iei mai noua (implicit mai scumpa), cu atat o sa fie mai ieftina pe termen lung. Nu prea exista scurtaturi - ieftin si bun. Daca iti place modelul, ai doua optiuni. Ori iei una mai scumpa si intretinuta, ori una mai ieftina, dar in care vor intra bani. Cati vor fi, nu stie nimeni sa iti spuna, dar macar ii vei plati ca un fel de rata. E alegerea ta.
    1 point
  8. 1 point
  9. Am ocazia sa le conduc pe amandoua. 335i manual stock: - trage din ture joase, cuplul se simte ca o explozie(400nm de la 1300rpm) - sunetul evacuarii este unul infundat, difera in functie de cum te joci cu acceleratia - cutia de viteze este foarte precisa, timonerie normala, dar cursa scurta - suspensia confortabila, poate usor grea de fata, dar in functie de ce gume ai pe masina este fun to drive - simti ca esti intr-o masina rapida si ca poate mai mult de atat - un daily drive sleeper veritabil - pozitia la volan dupa upgrade la interior de M3 e92 textil/piele este buna - sistem de frane foarte bun - posibilitate upgrade-uri fara multe modificari/adaptari M3 e46 SMG stock: - treapta 1 este degeaba - sunetul este unul ascutit, poate gen motocicleta - folosita zi de zi, este o masina incomoda, zgomotoasa, mult prea rigida, zilele astea urmeaza trecerea la Bilstein B12 - sasiu inchegat, asta daca nu ai probleme pe puntea spate - pana la 3000 rpm ajungi fara sa realizezi, poate doar in momentul cand vezi acul la 4000 rpm - motorul trage frumos, liniar, nimic de reprosat - pozitia la volan este... nu este..., urmeaza alt interior, cel tip Clubsport, vedem dupa daca mai apuc :_))) - pe frane se simte nevoia unei imbunatatiri - posibiliati upgrade-uri limitate Nu m-am gandit niciodata serios la o comparatie intre ele, cele de mai sus mi-au venit pe moment si oarecum structura postului furata de la colegul mmmeg, dar raportat la experienta mea. Daca vreti alte detalii sau comparatie costuri de intretinere intrebati.
    1 point
  10. Nu mai comparati motoare de ultima generatie cu motoare de acum 15-20 de ani. Care 3.0d consuma 17 in oras ? Poate ala de pe prima gneretaie de X5. X6 40d consuma in Buc mediu 13-14%. 640d consuma in Buc 10-11 mediu.
    1 point
  11. Daca ai avea putina educatie financiara ti-ai da seama singur ca de multe ori este doar o teapa data doar ca sa le bagi mai multi bani in buzunar si se profita de tine prin strategii de marketing, dar cine sunt eu sa dau sfaturi.. pana la urma cand faci bani usor sau ii primesti de la mami si tati e normal sa cumperi orice ti se recomanda.. de multe ori am fost mai multimit cu experiente mai placute de alte branduri decat cele cu care iese masina din fabrica.
    0 points
  12. Chiar si asa, nu poti schimba tot la o masina cu 3000 euro. Nu mai zici ca poate avea probleme la macaralele geamurilor, la pompa de servo, la AC. E un sac fara fund. Nu poti exclude nimic si cataloga ca neasteptat la o masina de 200k km
    0 points
  13. E cel putin amuzant ce spui. Nici daca pui cele mai penale piese, nu reusesti sa schimbi tot la articulatiile si la franele fata in contul a 3000 euro. Ca daca pui caseta de directie, planetare, amortizoare, flanse,franele, bucse, brate, rulmenti, toate originale bmw, costa 10.000 euro inclusiv manopera Ce sa mai spun de puntea spate, probleme la motor, transmisie Si dupa cum spunea Myx, intretii ca la carte si lunar bagi cateva sute de euro in masina, iar luna viitoare iti cere 1500 euro, pt ca oricand la kilometraj mare se poate intampla ceva din neant.
    0 points
  14. Si eu sunt de parete ca peste 150k masina da batai de cap si cere costuri. Iar tot ce este peste 200k este absolut limita superioara in a tine o masina, indiferent cat de bine intretinuta a fost, pt ca oricum, orice se poate strica oricand
    0 points
  15. nu am citit 25 de pagini dar: 335 pro: putere look ul este subiectiv. 335 contra: probleme grave cu injectoarele, schimbi la ele ca sosetele probleme cu pompele de alimentare, inalta si joasa probleme cu pompa de apa toate acestea insumate inseamna costuri de exploatare de niste mii de euro. directie asistata electric (depinde de an) => o basina de feeling artificial M3 pro: masina extrem de fiabila. avea initial probleme cu scaunele de supape, dar in 2015 deja toate sunt tasate dupa atatia mii de km deci nu mai e problema. pui ulei la timp si n-are moarte este un M : genuinely M chassis - suspensii - diferential - si etc directia hidraulica, simti masin, drumul, esti conectat organic la masina. contra: ...??? doar daca e verde. am un e92 - regret ca nu am luat M3 e46 cand am facut alegerea
    -1 points
  16. 9000 roti iarna, 9500 cash, fix. Nu e graba, mi-am luat un X3 F25..
    -1 points
  17. Eu am cumparat un bmw 2015 care avea serviceul inclus pe o perioada de 5 ani contra cost cam 1000 E Conditiile erau de 15000 km sau 2 ani deci masina a beneficiat doar de 2 revizii pana acum neavand km Deci acum ca sa mai benefciez de o revizie anul asta trebuie sa merg cam fortat numarul de km respectivi
    -1 points
  18. Inca ceva: In clipul de mai jos este ceea ce se numeste "resetarea daptarilor"? Se recomanda sa fac aceasta operatiune?
    -1 points
  19. -1 points
  20. Godini, tu de unde ai aparut? Tu cum stii, alea care au 200k km reali, merg ca tancurile, nu?
    -1 points
  21. La un N55, revizia la reprezentanta a fost cu aproximativ 200 lei mai scump decat la un N47. Eu as plati cei 400 euro pe an/impozit, pentru ca diferenta intre motoare merita, dpmdv. Doar ca trebuie sa aduni si consumul si intretinerea si sa tragi linie la final. Simplu, pentru ca o sa ai probleme. De ce? Nu stiu. BMW e prima masina unde, din experienta personala, chiar daca iei piesa pe producator OEM, tot nu se comporta ca OE. Vei ajunge sa platesti mai mult decat OE asa. Valabil pentru bielete antiruliu, discuri/placute, fulie, etc.
    -1 points
  22. La tine e doar o problema de timp, nu esti patit inca. Vezi ca piesele alea "minore", OE, costa cat jumatate din ce ai facut tu la masina ta. Fiecare isi intretine masina cum vrea, evident ca poti sa o iei cu 250k si sa bagi piese aftermarket in ea, pentru ca altfel, dupa cum am spus, vei ajunge sa bagi contravaloarea ei in piese OE, si nu multi accepta asta. E ca o dauna totala. Daca pe tine te multumesc piesele aftermarket, sa fii tu fericit si sa te tina masina. Dar aia cu "nu exista nici o diferenta intre OE si OEM" tine-o pentru tine.
    -1 points
  23. @ bmwiosif Eu nu am spus ca bagi 10.000 doar in manopera, ci ca absolut intreaga punte fata, incluzand toate articulatiile, caseta de directie, discuri si placute, plus manopera, atat costa cu piesele originale bmw Evident, sunt octavii si opel astra din 2010 cu pana in 150k km si 5000/6000 euro si intretinere la jumate, insa se duce bagabonteala, nu mai ai bmw
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.