Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/10/20 in Posts
-
:goodjob: Daca te certi cu consoarta, mai bine opresti un pic pe dreapta, o impaci de 2 ori si apoi continui drumul linistit. Asta cu pilotul automat e aiurea rau, in Romania nu ai unde sa mergi cu el activat, doar in spatele unui TIR eventual. Am fost wk asta la mare si toti ciobanii se baga in fata la limita pe autostrada sau iti sar in fata cand depasesti.3 points
-
Salutare, Desi detin masina de aproape 2 ani, abia acum m-am hotarat sa ii fac un topic, prima oara cand fac unul pt masina. Asa cum am spus si in titlu este vorba despre un F30 320 xDrive LCI, am cumparat-o in august 2018, la 13.900km prin BMW Premium Selection, masina fiind masina de reprezentanta. Inainte sa o iau, cei de la Cobalcescu au vopsit bara fata si au schimbat parbrizul pt ca era ciobit, la vizionare am observat ca si bara spate era putin zgariata. Cei de la dealer au fost foarte ok, pana am rezolvat cu actele, au vopsit si bara spate. Mai jos lista de dotari: Editions and packages S7LF Modell M Sport S715 M Aerodynamics package S7NH BMW Service Inclusive S337 M Sports package S710 M leather steering wheel Comfort and interior equipment S465 Through-loading system S481 Sports seat S423 Floor mats velours S4AE Armrest front, retractable S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip S494 Seat heating driver/passenger S420 Sun protection glazing S493 Storage compartment package S428 Warning triangle and first aid kit S4WF Alum. Hexagon accent blue matt Multimedia S698 Area-Code 2 for DVD S676 HiFi speaker system S6WA Instrument panel with extended scope S6AE Teleservices S609 Navigation system Professional S6AC Intelligent emergency call S6NH Hands-free system with USB interface - Bavsound speaker upgrade available Driver assistance and lightning S5DC Rear-seat headrests, folding S534 Automatic air conditioning S575 Additional 12V sockets S544 Cruise control with brake function S5DA Passenger airbag deactivation S5A2 LED headlight S563 Light package S502 Headlight cleaning system S5AS Driving Assistant S5A1 LED Fog lights S5AC High-beam assistant S548 Kilometre speedo S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain sensor Wheels and drive S216 Hydro steering-servotronic S258 Tyres with runflat properties S2TB Sport automatic gearbox S230 Extra package, EU-speciifc S2VB Tyre pressure display S2NH M Sport brake S2PE BMW LA wheel, M star spoke 400 S2PA Locking wheel bolt Environment and safety S851 Language version German S3AG Reversing camera S322 Comfort access S8AR On-board literature, Romanian S320 Deleted, model lettering S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S302 Alarm system S8R9 Refrigerant R1234yf Individual equipment S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite Tehnic, pana la 47k km, masina a primit doua revizii prin programul Service Inclusiv, placute fata si campania pt racitorul de gaze, a fost necesara schimbarea lui. Am facut unele mici codari gen AutoStart off, iDrive 6 si altele de genul asta, dar schimbarea majora a fost activarea CarPlay. Pe plan estetic, nu mi-a placut cum se integra grila cromata standard, masina nu mai are nici un alt element cromat, asadar am schimbat grilele cu unele duble si contur inchis. In poze, se vad jantele de iarna, care sunt intr-o singura dimensiune 225, standard masina a venit cu 225 fata si 255 spate. Ultima adaugare este eleronul spate, nu stiu daca unora li se poate parea exagerat, eu as zice ca se integreaza bine. poza 1 poza 2 poza 31 point
-
Montajul dupa cum am scris si mai sus, nu este asa complicat iar partea de codare la fel. Cine vrea sa faca retrofitul banuiesc ca la fel o sa studieze un pic problema, pe net gasesti toate informatiile de care ai nevoie. Nu cred ca trebuie sa te nasti cu aceasta informatie. Piese sa stii ca le-am gasit destul de repede adica cateva zile si in ziua de azi multi vb engl asa ca poti sa te intelegi cu polonezul. Partea cu meritatul e subiectiva1 point
-
Piesa aceea este pentru 6HP. Pe seria F este 8HP care nu mai are acest reper1 point
-
Pt ca nu rezista si se rupe. Ce am vazut la el in batatura m am crucit. Cardane torsionate, guibo facute muci de parca erau din hartie, slickuri arse, etc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
La buy-back iti vor oferi cu vreo 4-5k sub pretul pietei. Am cerut o oferta asa de curiozitate de la BavariaUsedCars si pt un F10 LCI, 182k km, istoric full reteaua BMW, dotari decente (desi nimic wow), am primit 10k euro si explicatia ca asta e pretul la care masina se vine in 30-40 zile. )) Eu pun pariu ca la 10k o dau in mai putin de jumate de ora, mai mult imi ia sa scriu anuntul. Pana si valoarea asigurata prin CASCO e mai mare de atat. Abia gasesti la banii asta un non-LCI cu km dati inapoi de vreo 3 ori si care necesita investitii imediate. Merita sa o vinzi pe cont propriu, si daca platesti promovare intens pe autovit si olx tot iesi mai bine in final.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu zic sa le trimiti o scrisoare oficiala celor de la BMW, prin care soliciti cele spuse mai sus ca fiind foarte logice, desigur din punctul tau de vedere. Daca iti raspund pune raspunsul lor sa il comentam, ca eu la al ta logica am ramas ca pe interzis, cand intri invers sensului unic.1 point
-
Cand vad descrieri care incep sau se termina cu "nu confundati" imi vine sa vomit, de parca toti suntem confuzi numai vanzatorul nu1 point
-
Pielea de volan se poate reconditiona dar nu cred ca merita sa te obosesti, mai ales daca nu e foarte vizibil. Pielea de pe bancheta e cam ireparabila, nu cred ca ai ce sa i faci, eu am cute pe scaunul soferului la G30 de la 25 de k de km. Inarmeaza-te cu rabdare daca vrei sa primesti pretul corect pentru o masina intretinuta cu km putini. Coada se face la masini ieftine nu la masini bune. Dar si masinile bune isi gasesc proprietari dispusi sa plateasca nu doar pentru marca-model-dotari dar si pentru nr de km-intretinere.1 point
-
1 point
-
DacĂŁ a fost la Sixt e in gunoi de masina, o adevĂŁratĂŁ epava. Deci, o vinzi? Bai eu nu pot sĂŁ ĂŽnțeleg, ce mai conteazĂŁ chestiile astea cand mașina este deja cumpĂŁratĂŁ!? Câți ani ai? Mai mult de 12?1 point
-
Cand duci masina la reprezentanta la citire de cheie se inregistreaza intrarile de CBS: BMW Conditioned Based Service “CBS” Maintenance. Tot ce e cu rosu/galben se verifica/schimba si se reseteaza acel serviciu. Sunt 2 intrari in service: 29505km revizie pentru ulei si filtu habitaclu 59799km schimbat pe garantie ceva garnitura 59799km revizie filtru aer, filtru combustibil si verificarea generala. Din ce imi dau seama nu s-a schimbat ulei si filtru de combustibil, doar s-a readaptat CBS-ul. Dar teoretic dupa alti 700km trebuie revenit la service pentru revizie.1 point
-
1 point
-
Sa repari cutia sau sa iti cumperi cutie noua; sau SH in stare buna.0 points
-
te-ai gandit mult inainte sa raspunzi asa ? :getlost:-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut. Am si eu nevoie de parerile voastre in ceea ce priveste achizitionarea unei masini in limita a 14k euro. Am gasit 2 oferte care mi-au atras atentia in mod special si vreau sa stiu pe care dintre cele 2 ati alege-o. Acestea sunt: - bmw 525 xdrive 2012 210k km 14000 euro 2.0 218 cai, bi-turbo.. cam toate dotarile posibile pe planeta asta ) - bmw 318d 2016 120k km, 2.0 136 cai tractiune spate, 13500 euro Nimic special, e cam chel Ambele masini par foarte bine intretinute. Mentionez ca seria 5 l-am gasit la un dealer autorizat care se lauda ca ofera 6 luni garantie, iar seria 3 la o persoana fizica, masina proprie. Ambele sunt aduse din afara.-1 points
-
Salut , am un f01 an 2010 si de ceva timp imi face ceva figuri cutia ... urmatoarele simptome : Pun cutia in Drive D plec de pe loc masina schimba absolut perfect pana la treapta 6 si la fel retrogradeaza, perfect. Dar problemele incep cand masina se afla in treapta 5 si apas acceleratia destul de tare ,masina e subturata aceasta sare din viteza pe liber si apare eroare, cutia intra in avarie trebuie sa opresc pe loc si sa pornesc motorul dinou , eroare dispare ,cutia schimba perfect . Sau daca merg cu ea pe manual si cutia e in treapta 5 , la 1200 de ture si fortez pedala la maixim , urca in turati (dar cu ceva oscilati de turometru) dar la un moment dat sare din viteza , ca si cum ar face o anumita presiune in cutie si dintrodata boom , supapa da afara nu stiu cum sa explic altfel . In urma cu 2000km am schimbat , ulei , baie cu tot cu filtru , am si resetat adaptiile cutiei dupa asta . cutia facea la fel si inainte sa schimb uleiul . Are cineva ceva idei ce pot face ? Ma gandeam ca in zilele urmatoare sa dau mecatronicul Jos si sa il curat bine de tot , si apoi sa ii fac o spalare totala la cutie cu solutie si un aparat special. Din convertizor eu zic ca nu e , ca ar trebuii sa faca pe toate treptele ... Ceva idei ? multumesc-1 points
-
Salut! Vand F30 320d xDrive - 234000 km reali mk11.2012 Serie Sasiu: WBA3D51040F700675 Masina vin echipata cu Anvelope de iarna RunOnFlat 2018 si vara fabricatie 2019 Am avut grija de ea ca de ochii din cap I-am schimbat uleiul in cutie in decembrie 2018 Toate schimburile de ulei, placute frana, filtre au inregistrari in reteaua BMW -detin facturi. Accept orice test. anuntul se poate vedea aici: ANUNT Pretul este de 14150E Negociabil - in limita bunului simt. Masina se poate vedea in Bucuresti, Sector 2. Telefon: 0768728949 - Alex Vlaicu-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00