Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/25/20 in Posts
-
Eu te inteleg, ai vorbit ca un ignorant. Candva si eu afirmam raspicat ca e prea multa atentie data unor zemuri si urlam pe forumuri ca "toate sunt la fel" ...si asta pana am bagat un C3 intr-un motor diesel de A3/B4 si la 120 la ora trebuia sa urlu la nevasta sa putem avea un dialog inteligibil in masina. Eu am spus ce am avut de spus, acum fiecare cu interpretarea lui. Chiar nu e momentul sa tin prelegeri despre contaminari fluide motor, despre ACEA si API sau despre regenerari FAP si cum afecteaza ZZDP catalizatorul. Iar explicatia normei C3 nu am inventat-o eu ci cei de la ACEA. Nu tin mortis sa conving pe cineva de ceva, motorul meu merge asa cum imi doresc. Un minim punct de plecare: http://www.xoil.ro/lubrifianti/tribologie/ ...si poate o sa va ganditi de 2 ori inainte de a baga orice "zeama" in motor https://en.m.wikipedia.org/wiki/Zinc_dithiophosphate Din pacate nu e asa simplu @bimmer ...e de studiat.3 points
-
Te contrazic de data asta :sweat: BMW scria , pentru ca Behr este furnizor BMW pentru mai multe piese. Din aceasta cauza, ca BEHR sa poata vinde aceleasi piese si ca aftermarket, au 2 variante : Ori fac alta matrita in care sa injecteze partea de sus a termostatului fara sigla bmw (investite mare), ori sa le produca in continuare cu matrita pe care bmw a platit-o, iar mai apoi sa stearga sigla ( investitie minima) . In acest fel, pot vinde si piese OE si piese atfermarket pentru care nu mai sunt nevoiti sa treaca prin filtrele BMW. Lucrez in domeniu si stiu bine despre ce vorbesc.3 points
-
Salutare, Eu tot nu am inteles daca s-a masurat compresia. Fumul albastrui doar la pornire, se datoreaza semeringurilor de la supape. In timpul repausului, uleiul scapa pe la semeringuri si ajunge in camera de ardere. cand segmenti sunt uzati, fumul este excesiv si este preznt tot timpul, tot o data, scade si nivelul din baia de ulei. Am vazut masini care manacau 1l de ulei la 100Km - si da erau segmentii.1 point
-
un cocalar rupt in cur de romania, deala disperat pe viata, unu care vrea masina de 100k da sa plateasca 50 lei taxe la ea .... intelegi?1 point
-
1. cauta aceiasi motorizare pe net, vezi ce pret au respectivele masini. 2. N42 - cauti pe forum si o sa vezi destule pareri (o minima investitie de 1500-2000 de lei este necesata - cel putin pentru motor ) 3. rugina ( aripile fata/spate - problema comuna) 4. ambreaj-volant...la km aia...posibil sa necesite schimbare. 5. daca nimeresti una ok, clar nu o sa fie 1600. 6. bafta. 7. putere/consum = nu este avion, dar nici lesinata nu e. 8. incearca sa mergi cu mai multe masini cu motorizarea asta si o sa vezi.1 point
-
1 point
-
nu trage...fata de ce ? in comparatie cu ce ? masina/motor ?! sunt 143 cp / pe 1390-1400 kg (in functie de dotari si caroserie) da, daca vii de pe 200 cp-250cp-300cp...da, nu trage !1 point
-
Norma C3 se refera la influenta uleiului asupra sistemelor de tratare a gazelor post-combustie atat la motoarele pe benzina (catalizator) cat si a celor diesel - de fapt in special pt motoarele diesel - catalizator si DPF (filtru particule) Cu alte cuvinte - ai spus diesel cu filtru particule, ai spus C3. Benzinarul nu este atat de sensibil la norma C3 daca sunt indeplinite celalalte cerinte impuse de constructor. @razvantim - inteleg ca ai e91/N47 si presupun ca ai si filtru particule. Daca filtrul particule e functional atunci ai nevoie obligatoriu de un ulei ce cuprinde norma C3. Daca filtrul particule e anulat, poti merge si pe un ulei cu norma A3/B4. Aprobarea LL-04 e o alta poveste, si ii este atribuita uleiului de catre constructor certificand ca acesta intruneste conditiile lor dar nu este o conditie absolut obligatorie in alegerea unui ulei daca acel ulei intruneste celalalte conditii impuse de constructor. Totusi multi preferam sa tinem cont de aprobarea constructorului (printre care si eu) insa mai mult pt linistea noastra sufleteasca. In concluzie @razvantim, daca ai filtru part, ai nevoie intai de toate de un C3. Adica sa scrie pe bidon C3 pur si simplu. Daca vrei sa fi linistit, vezi sa fie trecuta pe bidon si aprobarea constructorului - LL-04. Daca nu esti un tip fanatic cu intretinerea motorului si doar vrei sa-l sti la capitol ulei ca este ok cat de cat, evident, exploatandu-l decent - atunci mergi pe ulei BMW Twin Power 5W30 cu schimbare la 8-10.000 km. Daca prajesti des masina si nu poti sta linistit in coloana atunci ai serios de studiat la capitolul uleiuri. Eu am folosit Twin Power 5W30 fix 2000 km dupa care l-am dat jos. Nu zic ca e rau, bun, prost sau minunat - mie nu mi-a placut si gata. De fapt nu exista uleiuri proaste ci doar nepotrivite unui motor si regimului lui de exploatare. (am vazut data postarii initiatorului dar prea ma zgaria pe ochi acest subiect lasat in confuzie)0 points
-
Bai si cu bemeveurile astea, ba st masini bune ma, numai ca daca le dai kilometrii de 5 ori inapoi la 180000 se strica.... si problema si mai mare este ca nu mai gasesti un mecanic competent, numai necalificati peste tot...0 points
-
0 points
-
0 points
-
Motoarele N42B20A si N46 nu au nevoie de segmentare, sunt cel mai bune motoare, trag de rup, nu scot fum.0 points
-
-1 points
-
F30 318d manual (primul diesel) Afara mers 120-130km/h 4.7% Mixt 5.0 (cinci) vara, 5.5 iarna. Oras vara 5.5-1 points
-
C3 e pt.benzinar,LL04 e cel recomandat pt.diesel.Eu unul iti recomand cel de Bmw 5w30 ,am avut castrol LL04,dupa 4000km era pisat.-1 points
-
Parera mea: motorul ala nu trage, pe la toate garniturile pisa ulei, consum de 15-16 in Bucuresti aveam.Consumul era ultima grija )))) Dar avantajul e ca piesele sunt ok, nu s scumpe ca la modelele mai noi.-1 points
-
Este parerea mea, atata tot. E ca la femei, nu toti avem aceleasi pareri sau gusturi . Initiatorul topicului a cerut o parere.-1 points
-
Vin de pe 150 cp pe 143 cp, deci diferenta e infima.Masina actuala are tot 143, deci asemanator. Iar motorul ala chiar nu trage!Vorbim de cai, nu de cuplu. Nu le mai lua personal.-1 points
-
Habar n am, dar il stiu pe ala care ii stergea minusurile )))))) Mi a crescut consumul mixt de la 5% la 5.2%, probabil ca merg cu trapa deschisa, ca tot nu am credibilitate, ca n are cum dom‘ne. Probabil isi imagina ca e consumul dimineata la prima ora pe Stefan cel mare.-1 points
-
Mircea, am inteles ca il stii pe inginer cat de cat.. Dar nu ma asteptam sa nu iti dai seama ca in cazul inginerului ce e cu plus e cu minus si invers. Si daca e si CATERINCA si mai bine, dar el sa fie sefu', adica ala cu ideea, da, e bine. Pentru el. inginer, ce ai facut cu ala de imi dadea plusuri?? Unde zace?-1 points
-
Daca nu era pandemia mergeai anul asta. Ai simtit vreo scadere semnificativa a consumului sau in mersul motorului de la aer sau carburant ?-1 points
-
Salut, stie cineva unde pot gasi schemele electrice pentru Volanul basic G30 si cel de F01, as vrea sa montez Volan de G30 pe F01 si vreau sa fac un research innainte de achizitionare !!!-1 points
-
-1 points
-
Adica C3 are foarte mult a face cu uleiul ars care ajunge in DPF si in urma regenerarilor particole din C3 sunt arse; din celelalte norme NU. Iar alea (altele decat C3) infunda filtru, pentru ca RAMAN CENUSA, pe care o curata/elimina/scoate specialistul cand duci tu filtru..-1 points
-
Pentru ca scopul volantei DMF este acela de a transmite/prelua armonios puterea motorului pe care proiectanti au considerat ca e mai dificil de controlat, stiut fiind ca era usor sa opresti un motor din greseala (soferului) un motor la.plecarea de pe loc. Altfel spus, esti constient ca sunt sanse ca o sa umbli mai des la discul ambreiaj acesta uzandu-se (foarte probabil) mai repede, si primul?-1 points
-
Fuyao are al meu F20 din fabrica. In functie de perioada/model si ce negociaza toti marii producatori schimba furnizorul de parbrize Iar faimoasa sigla a marcii este ca sa arate ca este un echipament OEM care are un grad mai ridicat de verificare a calitatii produsului si un pret mai mare, de multe ori nejustificat.-1 points
-
Eu cred ca am concluzionat ce ai spus tu. Mai bine sau nu, ramane ca ALTII sa constate. Ca tu esti specialist in uleiuri ca si in alte alea, nu am stiu.. dar eu chiar nu te-am.contrazis. Orice teorie oricat de stufoasa ar fi poate fi esentializata in cateva idei simple, pe intelesul tuturor. Asta e MOTIVUL PRINCIPAL pentru care se pune uleiul C3 la diesel. Parerea mea.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00