Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/15/20 in Posts

  1. Nu stiu sa-ti spun cum e la tine, dar am avut problema asta la o supapa si mi-au schimbat-o pe loc ei acolo unde am incarcat cu freon, aveau o cutie numai cu asa ceva, au zis ca sunt frecvente cazurile cand se defecteaza, cred ca sunt universale.
    1 point
  2. Al meu a tinut putin mai mult ,475 k si e ok. Fara sa-l curat chimic sau mecanic . Oare ,sunt prea norocos?
    1 point
  3. E bun linkul. Ma mir ca nu mi-am putut aduce o contributie. ;-) Vezi sa nu ai fasii magnetice pe rulment si atunci o sa trebuiasca sa schimbi rulmentul sau rulmentii.. ca nu vei putea lipi/gasi benzi magnetice sa stea acolo. Sunt benzi magnetice ca de frigider. Acestea isi pierd intensitatea campului magnetic emis; in cam 10 ani.. Bine-nteles indepartarea senzorului cu saiba (de banda) NU va ajuta! Vezi ce ai si pleci de acolo.. Pe de alta parte "mecanicii" la care ai fost si ti-au schimbat pompa de apa auxiliara ca sa preintampine problema masinii e cam de noaptea mintii; nu are treaba! Tu ai strict problema cu, controlul tractiunii. Daca nici ce se presupune mai sus, urmatorul pas ar fi verificarea RIGUROASA a suportului diferential, toate bucsele pentru joc si orice joc gasit trebuie inlaturat. Ce se poate intampla este ca atunci cat accelerezi practic sa apara o diferenta intre ce citeste senzorul de pe o parte fata de celalalt pentru ca sub masina tractiunea masinii cabreaza si misca tot ansamblu sub influienta puterii transmise spre sosea apar diferente citite corect dar rotile se invart inegal sub rasucirea a tot suportului din jocul care il are in bucse. Merita incercat si asta. Undeva pe spate se creaza o diferenta in puterea transmisa spre roti (..fiecare roata cu senzorul ei..) si asfalt INTERPRETAT si raportat PRIN SENZORII ca o serioasa diferenta intre senzori si de aici urgenta franarii.
    1 point
  4. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180483-problema-e90-esp/page__st__20 Spor la lecturat
    1 point
  5. Ce ar mai fi de zis? Bine ca ai revenit si ai gasit solutia si spus pe forum! Apoi conform cu, ce ai zis mai sus, in iarna o sa ai din nou probleme, ca si jantele celor de iarna sunt strambe? Si un alt comentariu pentru toti ceilalti, va dati seama ce petarde de masini la capitolul roti sunt sanse sa cumparati? Topicul ar trebui "lipit" sa il vada cat mai multi care echilibreaza cauciucuri inainte de a verifica jantele insasi!
    1 point
  6. Montajul dupa cum am scris si mai sus, nu este asa complicat iar partea de codare la fel. Cine vrea sa faca retrofitul banuiesc ca la fel o sa studieze un pic problema, pe net gasesti toate informatiile de care ai nevoie. Nu cred ca trebuie sa te nasti cu aceasta informatie. Piese sa stii ca le-am gasit destul de repede adica cateva zile si in ziua de azi multi vb engl asa ca poti sa te intelegi cu polonezul. Partea cu meritatul e subiectiva
    1 point
  7. Am facut eu retrofitul cap coada si functioneaza perfect. Piesele le-am luat de pe allegro.pl ( kit complet - pompa dsc, icm, radar acc ) la 550 euro - mai trebuie panoul cu butoane driver assistance si comenzile pt volan. In montaj nu e nimic complicat si codarea la fel. Singura chestie este sa gasesti piese apropiate de ilevel ul masinii tale, asta ca sa eviti update la module si alte artificii. La pompa dsc se face decat schimb nimic altceva, la icm la fel iar la radarul acc trebuiesc trase 4 fire din care 2 sunt alimentarea care o ai in fata in bara si doua sunt scan care se duc la icm. Cam atat.
    1 point
  8. Eu zic sa le trimiti o scrisoare oficiala celor de la BMW, prin care soliciti cele spuse mai sus ca fiind foarte logice, desigur din punctul tau de vedere. Daca iti raspund pune raspunsul lor sa il comentam, ca eu la al ta logica am ramas ca pe interzis, cand intri invers sensului unic.
    1 point
  9. De ce ai mai astepta pana atunci ?
    1 point
  10. Eu stiu ca 30k sau 2 ani. Ulei long-life, alea-alea.
    1 point
  11. poze noi HD (needitate) pretul ramane valabil pt forum, autovit 22800. aici 20. Sper sa va placa pozele https://imgur.com/a/8kXSHbz
    0 points
  12. Categoric e afectata crucea. Nu stiu, dar banuiesc ca acolo e bucsa nu sunt bile, Daca bati cu un ciocan in directia opusa rotatiei ar trebui sa isi dea drumul.. sa se fi intepenit turtind o parte a bucselor? De acum nu mai ai ce pierde. In nici un caz nu se merita rectificata. Te las pe tine sa tragi morala sau concluzia, daca se rezolva. As inchide topicul sa fiu tu. Probema clar rezolvata plecand de la o anumita problema.
    0 points
  13. Romanistan nu e tara ptr masini SH corecte
    0 points
  14. Corect, planul de revizii oficial spune 30.000km sau 1 an, in functie de care apare primul...dar computerul de bord poate micsora acest interval in functie de parametrii pe care ii monitorizeaza. La mine in general mi-a aparut request-ul de revizie undeva la 25-27.000 km. Acum trebuie sa fac a 4-a revizie (asa numita "groĂe Inspektion") ce cuprinde destul de multe chestii si un check general al masinii. Bineinteles ca se va inlocui pe garantie absolut orice e gasit in neregula, dar probabil nu va fi nimic...masina merge excelent. Deasemenea trebuie sa fac asap inspectia tehnica (TĂV), deci o testare suplimentara ce va confirma ca totul este in regula. Va fi facuta tot la reprezentanta BMW. Ca bonus, este posibil sa primesc un set de anvelope de vara noi, insa depinde de cat de repede pot ajunge in Germania sa schimb rotile. Nicio promisiune aici. In pretul asta sunt incluse si orice taxe de export si asigurari necesare in Germania, pentru a putea fi inmatriculata in Romania. Deasemenea masina va fi livrata noului proprietar in Romania, deci se evita drumuri si bani cheltuiti cu adusul unei masini din Germania.
    -1 points
  15. Cred ca e vorba de alt pachet de garantie. Eu am avut totul inclus in pretul de achizitie, iar reviziile le-am facut mereu inainte de a ma anunta computerul de bord. M-a invatat o smecherie cineva la reprezentanta unde fac reviziile, in sensul ca BMW va accepta sa faca revizia cu pana la 5000km inainte de termen. Adica in momentul in care CB imi mai arata 4-5000km pana la momentul reviziei, eu deja ma duceam si o faceam. Personal mi se pare exagerat planul de 30.000km, de aceea am incercat sa fac reviziile mereu cat mai curand posibil...pe cat imi permitea garantia. Din pacate nu am avut voie sa fac revizii intermediare, nici contra cost. Insa masina fiind noua si circuland in vestul Europei cu combustibil de calitate si relativ putin praf, probabil revizia pe la 25.000km a fost ok. Eu unul as face schimbul de ulei si filtre la 15-20.000km maxim in Romania, nu costa o avere si cu cat e motorul mai uzat cu atat devine mai important acest aspect.
    -1 points
  16. Ai dreptate, scuze. La 2 ani sau 30.000km e planul oficial de revizie (sau cand arata computerul de bord). La mine de obicei ma notifica inainte de cei 30.000km, plus ca am vrut mereu sa schimb uleiul cat mai repede, inainte de termen si mereu a fost sub 1 an, ca fac destul de multi km. Ca bonus, primeste in curand anvelope noi de vara
    -1 points
  17. Pretul scade la 30.000 EURO si este final. Daca nu se vinde la acest pret, la finalul lui iunie voi preda masina companiei de leasing.
    -1 points
  18. Pentru ca atunci mi se livreaza noua masina (a avut Mercedes ceva intarzieri datorita Covid) si o mai pot folosi pe asta intre timp.
    -1 points
  19. păi hai să explic logica mea.Poate ai de mers pe un drum de munte cu multe denivelari sau pe un drum forestier unde 30km/h s ar putea sa fie mult pt suspensiile mcPherson de pe fața. Poate vreau sa admir natura fără să stau cu piciorul pe accelerație.Poate vreau sa deschid o sticlă de apă sa beau.Toate astea se fac la viteze mici,si exemplele pot continua.Un alt ex. ar fi si acela cand e momentul potrivit sa te cerți cu consoarta.La 20 km/h e viteza perfectă de ex si pt cearta si pt pilot automat.. parerea mea
    -1 points
  20. era doar un pamflet,trateaza-l ca atare ...
    -1 points
  21. nu are rost sa activam level 2, ca o sa ramana unii pe interzis la logica mea
    -1 points
  22. Cine are impresia ca masinile bune, intretinute si cu putini km in Germania sunt chilipiruri...se cam inseala. M-au sunat deja cativa oameni din Germania pentru masina si chiar vreo doi si din Romania. Cum spuneam, daca nu primesc banii pe masina, o voi da inapoi companiei de leasing si e treaba lor ce fac mai departe...chiar nu ma complic cu nimic Intre timp i-am schimbat placutele si lichidul de frana. Cand ma intorc din concediu urmeaza si uleiul, filtrele si inspectia mare + TĂV. I-am comandat si anvelope de vara noi, tot Continental ca m-am inteles super cu ele. Asadar, o masina corecta pregatita pentru un nou proprietar Pret nou si final: 29.000 EURO
    -1 points
  23. Am obtinut un discount de la dealer de 1000 euro, pe care il transpun in pret. Asadar masina se vinde cu 28.000 EURO cu revizie si totul aranjat.
    -1 points
  24. Ai un mecanic bun. Merita un bonus cu un client multumit ca tine. Multi stim, un dpf va tine mult si bine daca i se dau drumuri lungi. Dar.. iata ca, cineva stie mai multe: Vreau sa stiu ce stii si tu.
    -1 points
  25. Ai facut o poza sa vedem si noi ce ai gasit? Era de la plecarea fortata? Blocata pe o parte a pivotilor din ea?
    -1 points
  26. Doar o parere.. nu exista ca discul ambreiaj sa se centreze singur la cutiile manuale! Nu stiu, sper ca nu, sa fi reusit "mecanicii" la care ai fost sa fi centrat centrul discului (care practic e prins ca in cleste de placa de presiune!) cu, centru volantei care la randul ei are un rulment acolo(!!!), un rulment pe bile conice (si sa il fi afectat si pe ala) in incercarea lor FORTATA folosind axul cutiei sa le centreze pe cele doua (volant si disc ambreiaj). Vai, vai, eu nu as mai calca in serviceul lor! Se foloseste piesa de centrare. Nu ai piesa de centrare si folosesti axul cutiei de viteze pe post de ranga?? Meriti palme.
    -1 points
  27. Update pret 27.000 EURO Se pare ca dealerul este destul de disperat in perioada asta si prefera sa imi vanda mie masina, asa ca imi tot fac reduceri Din pacate nu ma astept sa se vanda aici, dar am zis totusi sa updatez pretul pentru un eventual cumparator interesat. Mai e la vanzare doar saptamana asta
    -1 points
  28. Salutare colegi, A venit momentul sa ma despart de masina actuala si decat sa o returnez firmei de leasing, care o va vinde unui dealer in Germania, ma gandesc poate e cineva de aici interesat de o masina buna, ingrijita si cu istoric curat. Este vorba de un G30-520d negru, achizitionat in martie 2017, care in moment are aproximativ 95.000km. Configuratia este urmatoarea: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - 2 seturi complete de jante cu anvelope vara si iarna - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Masina a rulat preponderent in Germania si vestul Europei, cu cateva drumuri facute in Romania (in concediu). Starea tehnica este absolut impecabila, iar estetic prezinta urme normale de utilizare, cu fine zgarieturi ale lacului de la spalat. Nu are zgarieturi adanci, care nu ar putea iesi la un polish de suprafata. Masina nu a suferit niciun accident, nu e revopsit sau schimbat niciun element de caroserie. Doar parbrizul este momentan ciobit de o piatra luata pe autostrada, insa va fi inlocuit cu unul original la reprezentanta BMW imediat ce se ridica restrictiile. Pana in prezent au fost efectuate 3 revizii conform planului de service (doar la reprezentanta BMW) si urmeaza a 4-a revizie (tot imediat ce se va putea circula) ce va include frane fata spate (probabil de data asta schimba atat discurile cat si placutele), lichid frana, ulei si filtre, inspectia mare (nu stiu exact tot ce cuprinde). Garantia masinii este de 5 ani fara limita de km, conform pachetului achizitionat si inregistrat in reteaua BMW, asadar noul proprietar va sta fara griji inca cel putin 2 ani. Povestea ei poate fi urmarita si in topicul dedicat masinii: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178661-g30-520d/ Momentan este in Bucuresti si poate fi vazuta si testata oricand. Pretul este de 32.000 EURO (TVA inclus). Eventual cred ca se poate vinde si fara TVA unei firme, insa va trebui sa ma interesez la compania de leasing exact. Pentru orice intrebari, pot fi contactat aici pe forum sau la numarul 0731.499.426 Multumesc!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.