Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/16/20 in Posts

  1. Mercedes are un defect...nu e BMW. Am avut w203, w204, am cu ce vompara e46, e90 etc, sunt masini bune dar nu sunt bmw.
    2 points
  2. Mai fac si eu un update mic. Mi-a ajuns gramada de piese si am cam inceput sa asamblez motorul la loc. Cuzinetii arbore si biele, segmentii pistoanelor, si montate in bloc. Mi-a venit si timoneria + suport cutie de pe Bavauto, mai ramane doar sa scurez cardanul.(slabe sanse sa gasesc ce trebuie prin sh) Am comandat si un kit de garnituri pt vanos. Imi stateau pe creier si nu gaseam in Ro. Probabil peste o saptamana o sa incep sa dau jos motorul vechi si sa iau ce piese am nevoie de pe el. Motorul vechi e de provenienta E60 si are ECU M45, asa ca trebuie schimbati niste senzori cred si bobinele sa mearga la instalatia mea. Mai trebuie baia de ulei(nu cred ca se potriveste, si am mai si spalat la ea...) si admisia de pe al meu(se potriveste admisia dar a fost gaurita pt GPL). BTW, are cineva idee, la rar, pentru omologare, am nevoie de actele masinii donatoare? - pe site zic doar de factura din service, dar am tot auzit diverse pareri.
    1 point
  3. Conform planului de service, lichidul de frana se schimba la fiecare doi ani. Chiar azi dimineata am primit notificare de la service (reprezentanta) ca e timpul pentru un schimb de lichid de frana la un E83 3.0SD La fiecare masina avuta (diferite marci, dar si BMW), lichidul de frana s-a inlocuit la fiecare doi ani.
    1 point
  4. Mersi mult pentru informatii Foarte util linkul. Ramane Varta AGM +100
    1 point
  5. Carantina= ma refeream ca alta treaba nu prea are )
    1 point
  6. Aici se vorbeste de N47. Oare trebuie sa amestecam opiniile despre B47 in sutele de pagini despre N47?? Fa un topic separat. Sa spun totusi, ca ma intereseaza si pe mine. Raspunsul general este: e un motor prea nou. De aici tragi singur concluzia. Peace.
    1 point
  7. Daca vrei sa vezi cu adevarat daca merita, fa niste poze, pune un anunt pe autovit si vezi care este reactia pietei; daca asa identifici un cumparator serios, care isi doreste masina, cred ca va astepta/intelege faptul ca mai dureaza pana devii "in facto" proprietar in acte.Sau poate gasesti pe cineva interesat pe forum, care isi doreste masina respectiva. Sa o cumperi in speranta ca vei gasi ulterior un cumparator e putin riscant, mai ales ca se pare ca multi vor trece pe meniu de urzici dupa toata povestea asta legata de coronavirus.
    1 point
  8. cred ca 30k e un pret bun, pt o asemenea masina; atentie, piata din romania e destul de alterata de samsari (km dati in spate, masini lovite si reparate de mantuiala, tva pierdut pe drum) si s-ar putea sa ai surprize daca vrei sa o vinzi in Ro.
    1 point
  9. Salutare colegi, Se pare ca as putea cumpara masina la valoarea reziduala de vreo 28.000 euro (nu mi s-a dat cotatia exacta inca, doar asa o aproximare). Credeti ca ar merita sa o iau? Ma gandesc sa o vand in Romania si daca daca imi iese un profit de 2.000 euro la ea as fi multumit. Masina este in stare impecabila si am avut mare grija de ea, plus ca in 2 saptamani sunt programat la revizia mare unde imi vor schimba ulei, filtre, placute, lichid frana si ce mai e pe lista lor. Are momentan vreo 93.000km si nu cred ca depasesc suta de mii pana termin leasingul. Are si un pachet de garantie misto, de 5 ani fara limita de km, deci practic inca 2 ani de acum incolo. M-am uitat orientativ pe mobile.de la masini similare sub 100.000km si majoritatea pornesc de pe la 30.000 euro in sus. Eu ca bonus i-as aduce-o viitorului proprietar direct in Romania, cu actele de export necesare pentru inmatriculare, deci mai scuteste si acolo minim 800-1000 euro.
    1 point
  10. Mercedes e mai elegant la design interior, materialele sunt poate chiar mai slabe decat la BMW si...vorbeste lumea ca nici lor nu le-a prea iesit treaba cu lantul la noile 2.0 OM654.
    0 points
  11. Subiectul daca e lichid de frana, poti sa mergi si 150k km si sa nu il schimbi.. Probabil nici reprezentanta nu il schimba.. Ca vreo tu sa il schimbi pentru ca intr-adevar lichidul de frana chiar nu e pe viata, ci ..viata ta poate atarna de eficienta lui.. /cauta raspuns pe gooaagle despre cat ar trebui sa stea cutare (pleaca de la premiza ca masina are lichid DOT4, marca nu conteaza sincer) lichid de frana in sistem si aia e regula!! (Decat sa iti spun eu si sa nu ma crezi..) Ce avertizare primesti tu in bord e o inspectie a sistemului de franare! ..care desigur are trebui/putea sa o faca cineva putin priceput sau care cel putin de cateva ori a schimbat placute si discuri la o masina ca a ta.. Daca vrei stampile si alte chestii care crezi ca ajuta cand vinzi masina atunci mergi la service. Despre uleiul in cutie ai primit raspunsul potrivit. Mai mult nu s-a putut face, si probabil nici nu ai vrut..
    0 points
  12. Yeap Fresh from the oven.
    -1 points
  13. Si pe mine ma distreaza treaba asta cu + si - la postari. Sincer nu ii vad sensul in niciun fel, mai mult se isca discutii. Vrei sa spui ceva, de bine sau de rau, exprima-te domne in vorbe ca un om normal, ca e un forum ce incurajeaza libera exprimare Legat de masina, nu am ridicat-o inca pentru ca abia m-am intors din concediu si sunt in Romania. Ma duc saptamana viitoare in Germania, aranjez BMW-ul pentru predare si o ridic pe cea noua. Si din pacate cam aici o sa se termine povestea...ca probabil nu voi mai putea posta aici Intre timp mai mesteresc si la 944 ca dintr-o simpla revizie am ajuns sa reconditionez cam tot motorul, plus alte chestii
    -1 points
  14. Eh, pai n-o sa fac topic masina mea cu Mercedes Dar o sa scriu pe aici niste impresii si comparatii cu seria 5, poate ajuta pe cineva. Oricum, sufletul imi ramane aici pe forum si cine stie ce BMW mai apare...ca sunt in tratative pentru un M3 E46. Au inceput sa-mi placa vechiturile
    -1 points
  15. Cumnatul meu a avut c220 cdi din 2017, si mai are si un glc si totusi si-a luat x4.
    -1 points
  16. Eu sunt fooarte curios cum il schimba pe cel vechi cu, cel nou FARA SA IL CONTAMINEZE PE CEL NOU. De ce zic asta? SITA aia trebuie scoasa ca sa scoti lichidul din rezervor! Sa dai sita jos e aproape imposibil; nu e prevazuta a fi scoasa! Sa o gauresti cu o seringa strica toata ideea de sita si oricum nu ajungi cu seringa la fundul rezervorului sa il golesti.. (daca nu il golesti contaminezi lichidul cel nou cu, cel vechi!) Numai dupa ce golesti rezervorul poti SA FII SIGUR ca pe tevile sistemului intra lichid nou! De unde stiu? Am schimbat si stiu cu, ce m-am confruntat! Nu imi spune ca vor pune o pompa care va forta lichidul in sistem pentru ca pompa nu poate separa lichidul vechi de cel nou daca nu il scoate pe cel vechi de dupa sita! Sau nu imi spune ca vor goli tot sistemul de franare pentru ca iso pierd timpul, ca daca intra aer in pompa e o piedere de timp sa o aerisesti perfect! Lichidul de frana NU este ieftin in general ca sa zci ca isi permit sa vanture 1-2 litri prin sistem ca sa fie siguri ca doar cel nou e acolo. Dar, probabil nu stiu ce spun..
    -1 points
  17. Nu te-ai gandit nici un moment de cand simptomele le-ai observat sa mergi la primul service evident, sa vezi ce se intampla sub masina?? Acum nu poti decat sa faci niste poze crude despre ce s-a descoperit stricat sub masina si sa schimbam titlul topicului in ASA NU! Ce zici?? Noi ne putem da cu parerea pana vedem verde-rosu in fata ochilor, dar asta nu cred ca mai ajuta.. My two pence..
    -1 points
  18. Nu, deloc. Doar ca NU se mai numeste schimbat lichid de frana se numeste amestecat lichid de frana. Pentru cine a plictisit povestea mea, poate intreaba sau participa si cu privirea si spune si aici ce a vazut, ca poate se intampla ceva nestiut si nu murim prosti.. RaYn3, dupa vorba ta, alta idee a mea. Ma intreb, cati schimba sau amesteca lichidul de frana din userii acestui forum? Eu cred ca foarte putini. Ca sa fim si un pic realisti. Reimprospatarea e mai buna decat neeliminarea de pe tevi din zona placutelor, unde, fie vorba intre noi, acolo sufera si se transforma cel mai mult, mai ales la cei care abuzeaza si inving franele de se curbeaza discurile... (unde sunt topicurile alea cu discuri strambe si nu stim de ce?? ) aviz "amatorilor". In fine, sa vedem cine zice ca a vazut cu ochii lui cum se schimba lichidul de frana ca la carte.
    -1 points
  19. Cum se goleste instalatia; adica nu e chiar goala, nu? Sau ai vrut sa zici se impinge lichidul nou peste cel vechi pe conducta cea mai lunga!? Apoi, nu am vrut sa mai adaug dar daca tot m-am incins pe subiect si nu o spune nimeni, am citit undeva, nu mai stiu unde, ca daca schimbam lichidul de frana la timp acesta nu va afecta interior tevile sistemului.. La masina mea inca nu am schimbat nici o teava nici un aerisitor sau piston de frana (431k km azi), probabil si pentru ca de cand am luat masina am schimbat lichidul la frane. Am lasat raspunsul la ironia ta in responsabilitatea lui sby, care chiar "enjoy himself" pe forum. Si ca nu ne mai invartim in jurul cozii: https://autolablibertyville.com/brakes-abs/4-reasons-flush-brake-fluid/#:~:text=This%20is%20often%20touted%20as,failure%20of%20those%20metal%20components. https://www.aa1car.com/library/bfluid.htm https://www.lelandwest.com/brake-fluid-comparison-chart.cfm
    -1 points
  20. Faptul ca s-a dus aerisitorul cred ca ar avea a face cu rugina si abuzul din trecut; in fine, nu vreau sa teoretizez aiurea pe lucruri moarte-coapte-rezolvate.. Stiam ca o sa vii cu povestea ta. ...Well, la bmw si nu numai nu se aplica "frane excelente si frane si mai excelente". Te uiti din directia gresita din pacate, si cu un pic de teama inteleasa.. Directia corecta sau mai buna fiind ca franele trebuie MENTINUTE in maximul EFICIENTEI LOR! Care e maximum eficeintei lor? ..Si schimbul de lichid la timp! Cam asa sta lucrurile dupa mine; iar parerea mea sigur nu trebuie sa fie aceiasi cu a ta, dar a mea cred ca e mai stralucitoare, sigura si sanatoasa. (Slava Domnului ca DOT4 rezista ani si ani pana ceva slabut (pe la frane..) se intampla si nu sunt victime pentru ca, calitatea sistemului de franare nu a facut fata .... sau mai stii, inca nu s-a ajuns la prea multe accidente care sa reclame asta ca si cauza) Poti sa te uiti la likurile puse mai sus, sunt gratiute si informative din punctul sigurantei in conducere! Bafta.
    -1 points
  21. Rulment de presiune al ambreiajului uzat. Si volanta uzata cand tremura masina la plecarea de pe loc. Ai intrebat vreun mecanic? Cumpara kit de ambreiaj si volant cu masa dubla.
    -1 points
  22. Daca aveti amplificator in portbagaj probabil acesta e defect. Cum el este controlat de HU nu este nevoie sa faca parte din diagnoza. Reparatia se face in relatie cu HU, caruia ii este subordonat.. HU primeste semnal de la DDE sau alta interfata iar HU actioneaza in functie de comanda data (pdc..) si transmite mai departe amplificarii. Asta e doar parerea mea.
    -1 points
  23. Buna explicatia. Asa mi-am imaginat si eu, dar cred ca e mai bine sa o fi spus tu. Deci sunt de acord cu logica aplicata. Efectul descris mai sus foarte probabil a influientat defectarea rulmentului schimbat.. Sa vedem rezolvarea.
    -1 points
  24. Am vazut. Prostul efectiv imi cauta postarile sa imi dea minus. Efectiv nu inteleg de la ce a pornit aceasta frustrare si nici nu imi dau seama cine este. E cineva in carantina?
    -2 points
  25. A crescut atat de mult Mercedes de la modelele alea incat se poate spune ca sunt alte masini cele pe care le vinde acum.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.