Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/22/20 in Posts

  1. Am montat discurile+placute EBC, furtunele EBC ... prima impresie e buna, revin dupa ce merg ceva timp cu ele.
    3 points
  2. Vand BMW X4 3.0D xDrive 4x4 2993cm, ~164,000 km reali, primul proprietar in RO, 2 chei, istoric in reteaua BMW, fara martori in bord,masina functioneaza in parametrii,accept verificare BMW. PRET 24,500 € NEGOCIABIL!!! Poze: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x4-ID7GC31O.html VIN: WBAXX310700K83259 * Pachet X-Line * Volan multifunctional piele M-Pack cu padele si incalzire in volan * Cutie viteze automata 8+1 Sport * Ceasuri Full Display 6WB Sport/Sport+/EcoPro * Scaune Electrice cu memorii si incalzire sofer si pasager * Piele Nevada-Mokka * Faruri LED Adaptive pe curbe si in functie de masina din fata * Asistenta Faza lunga * Proiectoare ceata LED * Sistem Audio Surround Harman Kardon 600W * Camera marsarier * Pilot Automat * Park assistant ( asistent parcare - masina se parcheaza singura ) * Comfort Access ( Keyless go, Keyless entry, Smart Trunk Opener) * Portbagaj electric soft-close * Plafon negru anthracite * Pachet lumini exterioare ( manere usi luminate ) * Pachet lumini ambientale interior * Navigatie mare profesionala 3D NBT, Harti Europa-2020 * Bluetooth handsfree cu USB+AUX * Sistem alarma * Stopuri LED * Senzori parcare fata-spate * Senzori ploaie/lumini * Senzori presiune pneuri * Oglinzi exterioare heliomate, incalzite si pliabile electric * Oglinda interioara heliomata * Geamuri laterale spate Privacy Glass * Jante X-line 18" Style 607
    1 point
  3. WOW,a trecut mai bine de jumatate de an de cand nu am mai postat nimic. Intre timp am setat si testat instalatia de NOS si cam asta a iesit: Dupa acesta,am schimbat cutia cu alta care nu avea absolut nici o problema pe nici o treapta. In weekendul ce a trecut(11-12.07.2020) a avut loc prima etapa de Drag RAce de la Arad unde am avut ocazia sa vad rezultatul care a fost mai mult decat m-am asteptat: S-a reusit sa se obtina un timp de 11,3s cu un 60ft de 1,9s;0-100km/h 3,8s cu anvelope 245/40/18 si locul 2 la categoria AP 6(Diesel Profi);asta arata ca trebuie sa upgradez latimea anvelopelor pentru o plecare mult mai rapida si daca as upgrada si partea de transmisie ar trebui sa intru in zona 10,xxs :frantics: Aveti mai jos si un mic video cu run-ul de 11,3s in stilul caracteristic propriu,vizionare placuta:
    1 point
  4. Daca vrei, ARE legatura cu distributia in general. Nici nu e greu de dat seama.. Un ulei contaminat cu motorina nu mai este un acealasi ulei de ungere, pierzandu-si din calitati. Calitati care pentru un neavenit, adica acela care doar conduce masina si stie (i s-a spus, sau asteapta ca in bord sa arate ca trebuie schimbat..)ca se schimba la 30k km, conduce o masina in care uleiul degradat nu mai unge: lant patine, si de ce nu si alte alea.. cu aceiasi consistenta, pelicula de ulei.. ai prins ideea, sper. Pe cand ureea Ad-Blue este injectata permanent pentru a arde, sau produce aceea netralizare chimica a noxelor, fara vreo contaminare a uleiului de motor. Oricum intrebarea mea TREBUIA pusa in alt topic.. al meu, ca nu am prea multe Cam tarziu, asta e.
    1 point
  5. Exista topic (loc de dat cu, capu', daca vrei..) dedicat plus/minus, pentru ca nu o sa se intample: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189784-abort-minuses/ E in regula si asa. Cine vrea isi aduce contributia asa cum se cuvine. Multumesc de opinie. (Sunt unii care isi gasesc greu opiniile aici ...si intra si pentru asta, propriile frustrari ii ataca.. sa devina "generosi", sau "satisfacuti"..)
    1 point
  6. si eu am f36 2016 iunie si am motor b47 - fara adblue
    1 point
  7. Gresit...masinile bune si intretinute se vand foarte greu. Toti vor pomana si sa fie pacaliti
    1 point
  8. Le a atasat deja ckh inainte, cele 2018-prezent. Din 2013 pana in 2018 are cam in acelasi fel 2-3 intrari in fiecare an la BMW. Evident ca masina este ok. Mai ramane sa fie si clientul ei. Auto este si pe Germania la vanzare unde interesul este mult mai mare, exista si o licitatie in curs. Un inconvenient este ca germanii isi fac griji cu privire la "o masina din Romania" desi ochii lor vad ca e o masina ok cu intretinere BMW, la cel mai mic pret din Germania pentru pachet M si dotari. Nu mai mentionez cat am platit eu in urma cu un an la achizitie + schimbarea a tot ce insemna consumabile inclusiv parbriz pe care l am vrut neaparat heliomat pe original. Masina arata si are istoric ok pt ca a costat un pret mult mai mare decat ce exista prin RO, iar in ro in general exista o singura preocupare pretul nu masina. Insa exista si oameni seriosi.
    -1 points
  9. Update pret 27.000 EURO Se pare ca dealerul este destul de disperat in perioada asta si prefera sa imi vanda mie masina, asa ca imi tot fac reduceri Din pacate nu ma astept sa se vanda aici, dar am zis totusi sa updatez pretul pentru un eventual cumparator interesat. Mai e la vanzare doar saptamana asta
    -1 points
  10. tocmai cand vroiam sa spun ca are kilometrajul dat inapoi.......... 90.000 km in 10/2016 si tu o vinzi cu 118.000 km in 07/2020 de cand o aveai?
    -1 points
  11. atunci e de bine. tinand cont ca in 4 ani a efectuat doar 28.000 km, am considerat ca e destul de dubios si e posibil sa o fi luat tu cu ceva km dati inapoi.
    -1 points
  12. Km putini = masina de weekend (cine isi ia x1 diesel de weekend?) sau fatzaita prin oras.
    -1 points
  13. @Mircea- Si - la 38 de ani ai tai aveam alte astepari de la tine pe un forum. Inteleg ca nu se poate deocamdata. Ajuta-ma te rog sa inteleg care e relevanta intre "ghinionul" meu cu masina de UK si topicul acesta pt ca mie imi scapa. Sti, tot citind pe aici cu ce probleme se confrunta unii la "treiare", incep sa fiu tot mai convins ca "englezoaica" mea cu conversie chiar a fost o alegere inspirata. @bimmer - ce sa zic, tu inca imi starnesti stari ciudate. Ai stilul tau, nimic de zis, care, per general, nu pot spune ca nu imi place Despre depasiri si resoftari. Da, una este cand de la 75cp urci la 98 ...si cu totul altceva cand de la 184 vrei la 220. Daca in primul caz nu vrei decat o siguranta in plus (lucru justificat de altfel) ...de la 184 la 220 nu e decat un moft tehnic. Imi cer scuze initiatorului pt aceasta parere dar eu asa vad lucrurile. Nu vad decat o "sete" de putere care de altfel ma chinuie si pe mine si inteleg perfect sentimentul. Asta pt ca se vorbea de Dacii si Romania. Ei uite cazul meu - dupa ce am sunat 3 firme de tuning care mi-au umplut capu cu cifre, valori si cu "stiti domnu', totul e in functie de masina dvs dar va asiguram ca noi suntem profesionisti" ...in final am facut resoftarile la coltu blocului cu un cetatean zambareț si bine-voitor care a stat langa mine in masina cu un laptop pe genunchi. Ca avea softuri cumparate, piratate, furate ...ce-mi pĂŁsa mie ? Ideea a fost simpla - "boss, azi sunt bine-dispus si te las sa te joci cu creierii masinii mele asa ca nu stiu ce faci, salveaza softul original, treaba ta dar ori simt o imbunatatire reala, ori te lasi de meserie si imi pui inapoi softul original. Aaaa, si fara poc-poc, bum-bum, fum si porniri la "sfert de zi". Si cu primul diesel resoftat in spatele blocului am dus 6 ani fara nici cea mai mica problema si asa am si vandut masina. Cu e90 de acum am doar 6 luni imediat si nu am ce sa-i reprosez. Posibil ca m-am riscat dar am nimerit-o
    -1 points
  14. Iti recomand Icom Next Original + Adaptor fibra original si esti mai linistit Daca erai din zona mea te puteam ajuta
    -1 points
  15. -1 points
  16. Volan BMW M Sport E9x Ergonomic + Carbon.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.