Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/16/20 in Posts
-
Pt. o masina premium gen seria 5 care poate cere anual cateva mii de euro pt. intretinere corespunzatoare, cateva sute de euro pt. impozit e o nimica toata. Nu se compara motorul de 2l, fie el si cu 2 turbine, cu cel de 3l diesel din punct de vedere al rafinamentului si puterii. Un seria 5, o masina grea, merita un motor de 3l. Plus ca impozitul este o cheltuiala previzibila, nu e ceva imprevizibil ca o problema tehnica care te poate surprinde cand nu te astepti cu o cheltuiala serioasa. Iar motorul de 3l este parca ceva mai fiabil decat cel de 2l. Si pe mine ma bate gandul sa trec inspre un F10 in jumatate de an. Prima optiune ar fi 530d , a doua 528i(3l N53).5 points
-
2 points
-
Faptul cĂŁ ĂŽți cumperi un seria 5 cu 2.0d nu ĂŽnseamnĂŁ NEAPĂRAT cĂŁ nu ĂŽți permiți 500 euro anual pt impozit. Poate unii considerĂŁ cĂŁ nu e rațional sa plĂŁtești suma asta pt impozit, din moment ce 184/190/218 cp ĂŽți satisfac nevoile la fix. Vorbesc despre cazul meu: am luat un f10 de curând, și am cochetat și cu ideea unui 3.0d ( asumandu-mi impozitul, consumul in plus, ĂŽntreținerea mai mare ) ĂŽnsĂŁ concluzia a fost cĂŁ nu are rost/nu e rațional, modul ĂŽn care conduc eu și tipul de trasee efectuate se potrivesc la fix motorului de 2.0d. Când conduci cu un bebe ĂŽn mașinĂŁ și motorul de 2.0d e prea mult Concluzia e cĂŁ suntem diferiți și avem nevoie diferite.2 points
-
2 points
-
Vand BMW X4 3.0D xDrive 4x4 2993cm, ~164,000 km reali, primul proprietar in RO, 2 chei, istoric in reteaua BMW, fara martori in bord,masina functioneaza in parametrii,accept verificare BMW. PRET 24,500 € NEGOCIABIL!!! Poze: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x4-ID7GC31O.html VIN: WBAXX310700K83259 * Pachet X-Line * Volan multifunctional piele M-Pack cu padele si incalzire in volan * Cutie viteze automata 8+1 Sport * Ceasuri Full Display 6WB Sport/Sport+/EcoPro * Scaune Electrice cu memorii si incalzire sofer si pasager * Piele Nevada-Mokka * Faruri LED Adaptive pe curbe si in functie de masina din fata * Asistenta Faza lunga * Proiectoare ceata LED * Sistem Audio Surround Harman Kardon 600W * Camera marsarier * Pilot Automat * Park assistant ( asistent parcare - masina se parcheaza singura ) * Comfort Access ( Keyless go, Keyless entry, Smart Trunk Opener) * Portbagaj electric soft-close * Plafon negru anthracite * Pachet lumini exterioare ( manere usi luminate ) * Pachet lumini ambientale interior * Navigatie mare profesionala 3D NBT, Harti Europa-2020 * Bluetooth handsfree cu USB+AUX * Sistem alarma * Stopuri LED * Senzori parcare fata-spate * Senzori ploaie/lumini * Senzori presiune pneuri * Oglinzi exterioare heliomate, incalzite si pliabile electric * Oglinda interioara heliomata * Geamuri laterale spate Privacy Glass * Jante X-line 18" Style 6071 point
-
Pretul scade lunar, creste uzura, numarul kilometrilor si bugetul de reparatii.La 25 k buget, gasesti masini noi.1 point
-
Bridgestone are sigur anvelope RFT XL - Turanza 005 si Driveguard, de exemplu.1 point
-
Am postat doar un rezumat pe care l-am cosiderat concludent. De fapt fix ce ai nuantat tu, consider si eu ca fiind explicatia pentru MOE+XL - faptul ca MOE nu este RFT "adevarat". Care e faza cu "eu nu am cauciucurile"? Nu am spus ca ai sau nu, am scris despre edit care are aceasta combinatie. Nu crezi ca esti putin cam vehement pentru o discutie constructiva?1 point
-
Ca idee , daca vrei sa verifici empiric, schimba motorasul pune toate mufele, da jos capcul de la culbutori ca sa vezi ce se intampla , si roaga un prieten sa puna contactul , fara sa pornesti motorul . Ar trebui ca motorasul vvt sa se reinitializeze fcand o cursa completa. Se poate merge cu senzorul excentric scos - dar cu motorasul vvt conectat si functional , caz in care vvt ul va sta cu valvele la maxim ridicate . E surprinzator cum dupa approx 20 de ani mecanicii nu au invatat motoarele astea .1 point
-
Salutare colegi, Revin dupa ceva timp cu impresii si comparatii E-Klasse vs. G30, in cazul in care poate ajuta pe cineva. Desi bineinteles spun de la inceput ca e vorba extrem de mult de gustul si preferintele fiecaruia, ca suntem toti diferiti Incerc sa fiu cat mai structurat, pentru a fi usor de urmarit ca si comparatie directa: - design exterior: ambele masini se confunda extrem de usor cu "fratii" mai mici, seria 3 respectiv C-Klasse, lucru care pe mine personal ma deranjeaza un pic. Pe alta parte, Mercedes are avantajul ca se confunda usor si cu S-Klasse, deci din punct de vedere al prestigiului si imaginii, e ceva mai bine. Mercedes e clar desenat sa fie limuzina, in stil clasic, cu forme elegante si rotunjite. Personal prefer design-ul seriei 5, fiind mai masculin si tineresc. Usile si portbagajul faceau un zgomot mai frumos la seria 5 la inchidere...la E-Klasse portbagajul cel putin zdrangane la inchidere de zici ca e Dacie. Ceva dezamagitor sunt anvelopele cu care a fost livrat E-Klasse: niste Hankook ordinare, zgomotoase ca naiba si fara aderenta celor Continental cu care a venit BMW-ul...trist - design interior: la Mercedes este totul despre "look", la BMW este despre "feel" Si cu asta cred ca spun cam totul. Sunt profund dezamagit de plasticul ieftin folosit la E-Klasse la interior in anumite zone. Cum spuneam, cat timp te uiti la el...arata extraordinar, cand il iei la pipait sau te uiti de aproape, observi plastic tare ce da senzatia de ieftin si prost finisat. De exemplu pachetul de depozitare de la E-Klasse pe care platesti vreo 100 euro este o bataie de joc. Doua cup holdere in consola centrala care de fapt e un plastic tare ordinar made in China care se poate scoate, nu sta fest si in plus are capacitatea de a sustine orice pui in interior spre zero. La G30 acele "urechiuse" retractabile din interioul cup holderelor se muleaza pe sticla sau pahar si le tin cat de cat ferm pe pozitie, fiind totodata integrate in consola (si in dotarea standard). In plus la E pachetul minune vine cu niste bucati de plastic la fel de ordinar in buzunarele usilor, chipurile suport pentru sticle...au o forma complet inutila, nu sunt adanci deloc si foarte largi. Nu sta acolo nici sticla de 0.5l, nici de 1l, nici de 2l...complet useless si enervante. Mai mult, buzunarele usilor pe interior la BMW erau captusite si din plastic placut la atingere...la E-Klasse plastic ordinar Ca sa fiu fair, Mercedes are in pachetul asta si un cos pliabil cu care poti merge la supermarket si apoi il pui frumos in portbagaj in locasul special...bullshit Pachetul de lumini ambientale la E-Klasse e foarte impunator si "in your eyes", face o lumina puternica (reglabila ca intensitate totusi) si un ambient luxos si opulent. La G30 era ceva mai finut asa, personal imi placea mai mult. La Mercedes am bordul imbracat in piele si e super faina optiunea, mai ales ca e interiorul crem, cu trimuri maro imitatie de lemn si bordul si volanul in piele maro. Oricum e ceva ce se poate configura si la BMW, dar cred ca la seria 5 bordul arata binisor si fara piele...pe cand la E-Klass parca nu asa bine in standard equipment. Gurile de ventilatie sunt foarte faine si atent lucrate la E-Klasse, fata de plasticul ieftin de la BMW...insa nu poti tine telefonul in ele cu sistem de ala magnetic, pentru ca se misca liber stanga dreapta si sare telefonul la fiecare curba sau sens giratoriu Suportul pentru ochelari din plafon e o treaba interesanta la Mercedes, insa daca e soare afara nu ii poti purta 5 minute dupa ce ii scoti de acolo ca ard efectiv. Cotiera centrala e mai mica decat la G30, spatiul interior adanc si nu foarte util si parca imi placea mai mult cotiera lata de la seria 5. Butoanele de comanda a geamurilor de pe usa soferului sunt pozitionate mult prea in spate, total ne-ergonomic, tre sa ridici mana de pe cotiera si sa bajbai dupa ele sa deschizi geamul fara sa te uiti. - scaunele sunt mai confortabile la E-Klasse fiind cele comfort din pachetul Exclusive (nu multi-contur), insa ca suport lateral cele sport de pe seria 5 erau mai misto (atata timp cat nu le configurezi cu piele Dakota care e extrem de dura...aceleasi scaune sport cu piele Nappa sunt un deliciu). Cred in continuare ca scaunele comfort de pe G30, cu piele Nappa, sunt un must have si best in class. Mercedes a venit standard cu niste presuri de toata jena, dintr-o mocheta aspra si scortoasa, gen cea mai ieftina mocheta de la Dedeman, in comparatie cu presurile standard de la G30 dintr-un material foarte soft la atingere si cu look mai premium. - motorul pe Mercedes este cel de 2l diesel de 245CP (versiunea mai puternica), fiind mult mai zgomotos in oras la viteze mici fata de cel de 2l de pe G30 (de 190CP). La viteze mari pe autostrada, e insa foarte silentios, probabil si datorita turatiei joase tinuta de cutia cu 9 trepte. E mai rapid clar, insa nu da senzatia asta...urca in viteza foarte liniar si constant, fata de BMW care se simtea mai agresiv. Ca si consum pare o idee mai gurmand, dar nu am calculat exact. Computerul de bord imi arata 4.5% consum pe pilot automat la 135km/h, mers vreo 400km asa. In oras cred ca ia cam 1-2l mai mult decat seria 5 la acelasi stil de condus, poate chiar mai calm. - suspensia pe perne de aer de la E-Klasse este sublima in special intr-un oras ca Bucurestiul, unde efectiv absoarbe imperfectiunile strazii excelent. Pe autostrada nu simti mare lucru, doar ca iti da senzatia ca masina pluteste efectiv. Se poate regla ca duritate pe modul sport si sport +, ceea ce o face aproape la fel ca G30 cu suspensia M sport. Alta chestie faina e ca se poate ridica din pernele de aer, util pentru drumuri denivelate, borduri inalte, etc. - geamurile acustice si izolate termic sunt interesante doar cand bate soarele puternic si nu il mai simti asa ca te incinge, cat despre izolarea fonica nu prea imi dau seama daca fac ceva. La viteze mari (peste 200kmh) e destul de silentioasa, dar la fel era si G30-ul. La viteze mici prin oras, se aude motorul ca la tractoras. Nu cred ca merita peste 1000 euro aceasta optiune, nu as mai pune-o. - sistemul de infotainment e enervant maxim cand vii de pe BMW, unde era totul intuitiv si simplu de folosit. Singurul plus este sistemul audio Burmester (nu cel de top), care se aude foarte clar si bine chiar la volum maxim. Compar cu hi-fi de pe G30, deci nu mere cu mere, insa cred ca daca ar fi sa compar cu Harman-ul de la BMW, ar castiga HK. Cele 2 subwoofere de sub scaunele fata fac treaba mult mai bine si parca tot sistemul are un sunet mai echilibrat si cu mai mult bass (personal imi place mai mult). Din pacate conectivitatea cu telefonul prin Android Auto nu functioneaza neam...iese din aplicatie dupa cateva secunde. Am inteles ca e un bug la Android dupa nush ce update, dar a fost dezamagitor pentru ca am pus optiunea aia doar ca sa pot folosi Waze pe ecranul mare al masinii (Smartphone integration). Touchpad-ul este complet inutil si enervant ca dai cu mana din greseala pe el, dar fara el arata urat (problema s-a rezolvat oricum la facelift, cu touch-ul nou...in echiparea standard + ecran cu touch). E un pic "de porc" sa ceri 1000 euro pentru display-ul mare + inca 1000 euro pentru cockpit-ul digital, care dpmdv nu arata wow. Eu am mers pe ceasurile clasice de bord, analogice, care imi plac maxim...mai old school. - farurile sunt cele standard, la fel erau si la G30, insa mi se pare ca luminau mai bine la BMW - franele sunt cele cu discuri mai mari si perforate si etrieri mai mari la Mercedes, cu roti pe 18" si franeaza parca mai bine decat BMW-ul cu roti pe 17" si frane standard, singurul minus fiind anvelopele care nu sunt wow deloc - portbagajul pare mai mare la E-Klasse ca si capacitate si mai are un spatiu util de depozitare sub tablia aia, ceea ce imi place ca tin portbagajul clean. Dar are o "cocoasa" in partea dinspre bancheta, ceea ce face dubioasa incarcarea bagajelor sau impingerea lor pana in capat. Capitonajele si plasticele din interiorul portbagajului...dezastru a la Logan - sisteme de asistenta si self drive nu am avut nici pe BMW, nu am pus nici pe Mercedes deci nu pot compara Cam asta imi trece prin minte acum. Ca si concluzie, urmatoarea masina va fi seria 5 facelift...hahaha!1 point
-
Am citit tot topicul. Felicitari pentru felul in care ingrijesti masina. Vad ca si tu ai ceva probleme cu ea, desi nu are multi km. Am folosit un F20 118d(50 000 km rulati in 1,5 ani cat a fost la mine), dar a avut prea multe probleme(printre cele mai mari: pompa motorina, distributia, valva de la racitorul de gaze de pe egr), radiator AC, partea de suspensie si directie n-o mai pun la socoteala ca se adauga la consumabile. Acum ma gandesc la un F30, dar vad ca nu sunt tare stralucite nici astea. Desi daca doresti sa o vinzi, let me know ))1 point
-
daca iti da si dpf jos ...mai bine stai departe . Un soft ok ,safe nu are nev sa elimini dpf decat daca e fff uzat praf ,nu se.mai regenereaza .1 point
-
Apropo de chiptuning, am un prieten care mi-a recomandat niste baieti care se ocupa cu asa ceva, cica ar rescrie softul in functie de model si motor, fac si Dyno. Ar fi varianta safe (stage 1), care ar creste puterea la 220cp (de la 190) si cuplul pe la 484Nm. Conform spuselor, s-ar rescrie si parametri de la cutie si se da DPF jos/se anuleaza. Nu stiu cat de safe e, asa ca o sa mai astept un pic. Voi ati facut chiptuning la motorul asta? Cum se comporta?1 point
-
0 points
-
Cu aspectul revanzarii pot fi de accord; mai usor se vinde un 2l decat 3l in Romania. Dar cu aspectul impozitului nu pot fi de accord. Cine isi asuma achizitia unei masini premium gen seria 5, ar trebui sa aiba o situatie financiara pt. care cateva sute de euro pt. impozit sa nu il deranjeze prea tare. Iar daca din interior, motorul de 2l diesel este aproape imperceptibil, din exterior nu suna prea bine. 6 cilindri de pe 3l diesel este totusi altceva si suna altfel in ture. Poate exagerez , dar eu nu pot concepe un BMW fara 6 cilindri.Ma gandesc la E34 cand a aparut in 88; era cu 4 motorizari L6 benzina si una diesel L6. E vorba de o traditie de zeci de ani cu L6. Chiar daca trendul actual este de downsizing, eu personal pe un seria 5 nu vad ca potrivit un motor de 2l.0 points
-
Depinde foarte mult si de modul in care vei utiliza masina. Daca vrei o masina de familie cu care sa circului regulamentar, sa ai o rezerva bunicicã de putere si cuplu, un impozit foarte decent (200 lei) si un consum foarte bun, atunci ia 525, chiar xDrive (merita iti spun din experienta). Dacã vrei un motor mai rafinat, cu un sunet mult mai frumos, in 6 pistoane, cu un impozit anual de 11 ori mai mare decât precedentul, atunci ia 530. Nu lua in calcul diferenta de putere dintre 525 si 530. Stage 1 o rezolva dacã vrei putere in plus, dar iti garantez din experienta ca 218 Hp/450Nm Îti sunt arhisuficienti dacã vei circula regulamentar cu masina si nu numai. Ma uitam zilele trecute pe autostrada la indicatiile Sports display-ului 525-ului meu ( F11 xDrive): in viteza a 8-a, ACC activ-130 km/h, masina plina, 2100 RPM, 30 cai putere utilizati si 130 Nm....q.e.d... Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Cred ca asta este o explicatie pentru anvelopele lui edit: Tires branded with MOExtended or MOE on their sidewalls identify them as being specifically tuned for Mercedes-Benz vehicles. The Extended portion of the name identifies they feature run-flat-like tire characteristics by offering temporary extended mobility. However, since they don't meet all of the International Organization for Standardization (ISO) run-flat tire operating limits under all permitted vehicle loads, they cannot be branded as run-flat tires. Nu zic ca nu exista si anvelope run-flat + XL dar asta ar parea cumva redundant. MOE + XL ar avea ceva mai mult sens. Sunt si eu curios care este explicatia concreta, totusi multe din denumirile astea sunt doar comerciale si pot insemna diferite lucruri la diferiti producatori. Ca fapt divers, am avut anvelpe MOE pe ML si sunt absolut la fel de dure,grele si zgomotoase ca cele RFT.0 points
-
MOE inseamna Mercedes Original Extended si sunt run-flat. Cele XL (extra load) au peretele lateral ranforsat, dar totusi se "lasa" cand faci pana. Nu poti merge cu roata sparta cu ele asa cum poti cu cele run-flat. Pot doar sa presupun ca cele XL fac mult mai greu galma si sunt in general mai rezistente. Eu am de iarna XL non-runflat, avand si kit cu roata de rezerva.0 points
-
Am masurat azi anvelopele si mai au fix 4.1mm din profil. Nu stiu de ce ochiometric pareau a avea 3.0-3.5 Primacy 3 sunt niste anvelope care rezista f bine la uzura, ale mele avand intre 50.000km si 55.000km la 3.9mm din profil pierdut. Ar fi 1mm la fiecare 13k-14k km desi sunt anvelope destul de muncite. Era si umed atunci cand am franat. Ma asteptam la mai bine. Poate nici termenul 'sanie' nu e ala potrivit. Si placutele imi sunt la capat de viata..5000-10.000 maxim fata/spate Si discurile la fel, ca-s la al doilea set de placute. La toamna oricum arunc tot: anvelope, discuri, placute.-1 points
-
Intreb si eu, Dragos nu putea sa iti spuna sa schimbi si turbina? Daca tot e anulat DPFul si motorul scoate mai multe gaze avand puterea marita as zice ca probabil presiunea care practic scade de indata ce gaxele ies, ar avea un efect asupra geometriei.. asta e doar o presupunere. Din cate stiu daca maresti puterea tre sa maresti si turbina.. intercoolerul.. Nu sunt un pro tuning dar e interesant de aflat.-1 points
-
Simplu. Nu fac pana. Eu am 0.5 mil de km si am facut o singura pana. E drept, aveam masina cu roata de rezerva atunci. Decat sa imi ia roata de rezerva un sfert din portbagaj, prefer riscul-1 points
-
Mie nu imi este clar daca o anvelopa poate avea inscriptia "extraload" pe ea si in acelasi timp sa fie si run flat. Abia anul asta am descoperit ca pe rotile de vara am inscriptia RSC MOE si steluta alaturi...care ar insemna runflat. Credeam ca daca sunt extraload sunt anvelope nonrunflat si am fost ferm convins ca nu am anvelope runflat la cele de vara pe 19. Poate cineva lamuri? Am si kitul de reparatie pt ca masina am luat-o cu jante de 18 non runflat pe care am pus anvelopele de iarna. Pe cele de iarna am anvelope non runflat. Deocamdata nu au fost probleme-1 points
-
Mkdan, Pe ale mele primacy 3 scrie si MOE si extraload. Mi se pare o contradictie. Nestiind ce inseamna MOE si vazand ca scrie extraload pe ele, am presupus ca nu sunt runflat-1 points
-
Hai ca maine dezumflu o roata de tot sa vad ce se intampla. Si eu eram ferm convins ca daca anvelopa este XL nu poate fi si runflat. Valabil si invers. 3 ani am fost convins ca anvelopele mele nu sunt runflat.-1 points
-
Pretul scade lunar la masinile 2nd hand. Evident ca la anul vei lua cu 5-7K mai ieftin. Tine banii aia 25K, mai strange ceva in jumate de an si dupa iti iei una smechera.-2 points
-
La banii pe care-i ai iti poti lua masina din link! Si e peste F sau G cu mult la senzatii (cel putin peste F30 si la fel ca G). Ai 2.0 Turbo 280 cai cu cutia automata ZF (aceeasi cutie de pe F/G). Bafta! Eu am F30 LCI destul de dotat si am mers cu amandoua (are o cunostinta). Giulia mi s-a parut net superioara la ORICE capitol (in mod special la directie/suspensie/stabilitate)! Aloca timp si citeste zecile de review-uri online, uita-te la filmuletele de pe Youtube si vei ajunge la aceeasi concluzie! https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo-giulia-ID7GCtbG.html#8c8d283756 Bine, e ceva ciudat cu asta, ca eu le urmaresc de mult si la anul, motorizarea, dotarile si KM la acest model pretul trebuia sa fie MINIM 30.000 EUR... O verifici bine, daca esti interesat!-2 points
-
De prin 2004-2005 nu au mai pus roata de rezerva in portbagaj. In general seria 3 E46 are roata "slim" in portbagaj.. In rest zici bine.-3 points
-
Brand-Run Flat Tyre-Descriptions Technical Bridgestone-RFT-(Run lat Tyre) Continental-SSR-(Self Supporting Run Flat Dunlop-DSST-(Dunlop Self Supporting Tyre) Goodyear-EMT-(ExtendedMobility Tyre) Michelin-ZP-(Zero Pressure) Pirelli Tyre identified as a "Run Flat" tyre (Pirelli-Cinturato-big star and word Run Flat)-3 points
-
Voi care umblati cu non-RF, cum va trece prin cap sa puneti asa cauciucuri FARA SA AVETI ROATA DE REZERVA??-4 points
-
Nu e simplu, e ignoranta! Nici eu nu fac pana dar daca o fac si nu am rezerva, chiar raman in drum sau platesc scump sa vina serviciu asistenta rutiera... Practic esti pe strada cu o masina neechipata corespunzator. Esti constient ca nu iti este permis sa pleci la drum fara posibilitatea de recuperare a ta?-4 points
-
Mkdan crede ca Run Flat NU pot fi si XL. Dupa el, XL poate fi doar pe cauciucul normal. Tu, din ce spui contrazici ce spune el. XL este extra load adica un atribut suplimentar pentru oricare anvelopa care are asa ceva.-4 points
-
Eu nu am cauciucurile. Ai inteles accentuarea din fraza citata? ______________________ Eu nu am cauciucurile. Dar cred ca ti-a fost lene sa pui tot linkul. Unde se nuanteaza mai bine: https://m.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=234 "Operating Limits In the event a simple puncture results in tire pressure loss, traditional ISO run-flat tires are rated to provide temporary mobility for up to 50 miles (80 km) at up to 50 mph (80 km/h) for all permitted loads after the vehicle's tire pressure monitoring system (TPMS) alerts the driver of significant tire pressure loss. While the same speeds of up to 50 mph (80 km/h) are permitted, MOExtended tires are designed to provide temporary extended mobility on a fully loaded vehicle for up to 20 miles (30 km) and on a lightly loaded vehicle of up to 50 miles (80 km) after the vehicle's tire pressure monitoring system (TPMS) alerts the driver of significant tire pressure loss." Cine are asa ceva, desumfla o roata care are asa cauciuc si vezi daca se lasa pana jos. Nu se lasa pe janta? E run flat.-4 points
-
Nu sunt vehement. Nu folosi un termen caruia nu i-ai inteles sensul. Si apoi, nu e bine ca tragi o concluzie prea curand daca nu ti-ai facut toata ideea! (Nu am chef sa te corectez in totalitate) Spun numai ca din faptul ca ai postat ce ai crezut TU relevant, nu era suficient de relevant. Si de acolo atentia atrasa de mine in text, cu rosu. Dupa ISO cauciucurile alea nu corespund in totalitate cu, ceea ce ei considera run flat, iar cei de pe website pentru corectitudine vor sa mentioneze si asta. Deci ele sunt run flat dar in anumite conditii, evidentiate in citatul pus si de mine. Altfel spun cauciucurile ale sunt un fel de struto-camila; adica daca masina e incarcata poti conduce cu maxim 50km/h maxim 80km distanta masina incarcata si 30 km cu masina mai goala, pe un cauciuc desumflat MOExtended [pentru a avea garantia data de producator penru acest tip de cauciuc, in situatia clasica in care trebuie sa te duca pana la prima vulcanizare unde ramane de vazut daca acelasi cauciuc se poate repara sau trebuie inlocuit]. Am spus ca nu am cauciucurile pentru cei care poate au si vor sa vada(convinga) in ce masura sunt Run Flat si gata. Ce am zis mai sus consider a fi CONSTRUCTIV. Tu ce poti adauga constructiv? (Inainte a aduce invective)-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00