Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/23/20 in Posts

  1. Salut, Am revenit in familia BMW cu un M5 F90, o masina care mi-a adus aminte de ce m-am indragostit prima oara de aceasta marca. Masina e premium selection din 2019 cu aprox. 4000 KM. Poze : https://www.flickr.com/photos/nyhctrip/albums/72157715547915473 Am numai cuvinte de lauda pentru acest model si apreciez in mod deosebit systemul M-Xdrive. Cu acest model cred ca au gasit reteta perfecta pentru un seria 5 M. Strict legat de seria5 , acesta inainte de toate este un luxury sedan , si mai apoi o masina sportiva. felicitari BMW.
    3 points
  2. Daca stau sa iti caut toate postarile, si frustrarile, si refularile... sincer mi se cam rupe, dar deja de 1-2 ani ti-am citit prea multe prostii. Pai si atunci, pe ce te bazezi? Pe nimic. Un doctor in germania abia are 4-5000, in niciun caz oamenii din fabrica aia despre care vorbesti. Repet, daca nu esti in cunostinta de cauza, vorbele tale nu au nicio baza. Pana la urma e treaba fiecaruia ce face... (macar bine ca sunt noi anvelopele alea chinezesti). Masina ta, nu e nici macar a ta.. asa ca hai s-o lasam balta. Exista pe naiba. Media venitului pt milioane de familii e 5-5500 eur. Hai sa nu mai continuam, ca degeaba iti aduc statistici, cand tu aduci povesti...
    1 point
  3. 1 point
  4. You have been abducted by aliens
    1 point
  5. Hai ma edit, te rog eu frumos lasa-ne cu vrajelile astea. Tu vrei sa zici ca cunosti zeci de persoane (aproape 80-100, ca vorbim de cupluri) care nu numai ca le cunosti veniturile in detaliu, dar si toate au venitul peste media germaniei? Permite-mi sa nu te cred, mai ales ca am pe frate-meu acolo (cetatean german) care contrazice total cele spuse de tine. Dupa cum spune si media salariala in Germania, majoritatea se claseaza intre 2-3000 eur pe luna. Un inginer in IT depaseste 3k, si poate ajunge la 3500. Un inginer in constructii, la 50 de ani ajunge la 4-5000. Uite aici salariile brute din germania, nici macar brutul nu ajunge la 4000 decat pe ici pe colo, probabil pe toti aia ii cunosti, care au fix salariile alea, fix din zonele alea.
    1 point
  6. @Eugen - masina SH aduce beneficii nu doar vanzatorului ci si celui care o cumpara pentru ca isi satisface o nevoie cu ea, apoi aduce statului ca se platesc taxe, apoi industriei automotive ca foloseste piese de schimb, etc.. La fel e si cu masina noua insa sa nu exageram ca trebuie sa iei masina noua la fiecare 3 ani, pana la urma e si aia o pierdere de bani, inteleg ca platesti chiria pe ea si tu de fapt nu o ai in proprietate, dar gandeste-te ca un astfel de sistem in care tot ce folosesti e pe credit de fapt/rate/chirie, cum vrei sa-i spui, doar iti taie libertatea si stai si pedalezi acolo ca vrei ca nu vrei ca altfel nu ai nimic. De bine de rau in RO alea SH se iau cu banii jos cred in mare parte, ori e si asta un factor important, personal ma simt mai bine sa stiu ca nu am rate decat sa stiu ca nu pot sa plec de la un job fara a imi gasi altul ca vine luna si ratele. Sistemul din V e bun, dar esti sclavul lui chiar daca un sclav bine platit, desi asta e discutabil, nici acolo cu un salariu mediu nu vei fi vreun bogat, diferenta o face nivelul general al societatii care te face sa te simti mai bine si beneficiile ce decurg de aici. Nu vad nimic rau in a-ti lua o masina SH premium daca poti s-o si intretii corespunzator si cheltuielile ei nu sunt un impediment, si in DE poti lua in rate masini SH asa si aici, ai impresia ca aia doar noi cumpara in rate? @edit - Iar neamtul cu 8000Eur pe luna in familie iti spun eu ca poate sa-si ia BMW nou de 50-60k Eur linistit pentru ca da avans 0 si plateste cca 450Eur/luna chirie timp de 3 ani, asta e o aberatie ca ala isi ia doar Passat, nu stiu de unde ai scos-o sau ai impresia ca 8k Eur pe familie in DE sunt pe orice gard? Am stat o perioada acolo si am rude si prieteni acolo, cunosc destul bine sistemul si salarizarile.
    1 point
  7. De vandut usor nu stiu daca o sa fie cazul, romanii am impresia ca sunt inca indragostiti de diesel. Masina mea fiind benzina si cred eu dotata peste medie pentru un G20 (pretul de lista a fost 62.500 Eur) o sa fie destul de scumpa, potentiali cumparatori destul de putini dar e ok, ma astept la asta. Vedem atunci, nu ma gandesc acum la asta, doar am un zambet larg cand aud motorul ala de fiecare data. Dar da, garantia extinsa ar ajuta cred la vanzare. Probabil o sa o fac pe 3 ani.
    1 point
  8. Personal n-am incredere in Alfa Romeo....au de recuperat multi ani. 156 dezastru, 159 dezastru fiabilitate ciuciu .. vedem si cu giulia.
    1 point
  9. Ia-Ăâşi o scoda nouĂŁ. BMW nu se meritĂŁ.
    1 point
  10. Am ajuns la 10.500 Km, am spalat-o si am zis sa mai pun o poza pe aici.
    1 point
  11. Era un g20 m paket la 40000 euro și nu mi-l permiteam . Era un g20 sport line la 37000 si aia 6 mii contau. Inițial 25 mii era plafonul și a urcat la 27 k , 29 k și in final 31k. Sincer nu ĂŽmi pare rau ca ĂŽmi place cum arata și e ca noua . Da ma uit dupĂŁ g20 când vad unul pe strada și ĂŽmi plac f mult . La inceput credeam ca nu se conduce fain cu x drive și acum incep sa vad ca x drive defapt e f bun . Ămi place masina , a fost f scumpa , și aici pe forum feedbackul a fost puțin negativ și da aveți Și voi dreptate . Pt mine din moment ce masina e ca noua , se conduce ca noua , interiorul e ca nou , nu are zgârieturi și e tehnic perfect , e perfect și pt mine .
    1 point
  12. Totul tine de noroc, masina mea am luat-o din Alba Iulia. MINI-ul l-am luat din Germania. Ambele merg bine mersi in continuare, a mea de 3 ani si MINI-ul de 2,5 ani. BMW-ul are 214.000, l-am luat la 150.000, MINI-ul are 67.000, l-am luat la 44.000 km
    1 point
  13. Salutare dragi colegi, revin cu noutati. Weekendul asta masina a avut parte de 2 retrofituri. Erau pe lista ambele, dar am ezitat destul de multa vreme. - Stopuri LCI - Navigatie nativa NBT EVO Id5/Id6 si display cu touchscreen (implicit activare Carplay). Desi ambele nu au fost tocmai ieftine, cred ca merita toti banii. Navigatia ID6 este un must have, dupa parerea mea, pentru oricine. Aduce un aer complet nou interiorului. Acum imi pare bine ca nu am ales varianta ieftina cu modulul ala chinezesc. Chiar daca cea OEM e de vreo 4 ori mai scumpa, nu se compara. Iar stopurile LCI, cu led sunt foarte frumoase. Ar fi trebuit sa fie introduse din fabrica, la cati bani costa masina, dar asta e alta discutie. Urmeaza urmatoarele retrofituri, prin toamna: - faruri LCI adaptive cu HBA eventual - camera marsarier Drumuri bune!
    0 points
  14. Cand cumperi 335i, consumul e ultima ta grija. 330D nu se misca deloc greu si consumul e decent, undeva la 10l/100 media globala.
    0 points
  15. Hmm, mie nu stiu daca mi-ar fi placut mai puternic. E destul de puternic si toata lumea a observat schimbarea. In acelasi timp, e putin mai discret, o lumina mai intensa de atat cred ca m-ar fi deranjat noaptea...
    -1 points
  16. Intre timp, mi s-a pus pata pe stopurile LCI, cu led. Nu-mi mai placeau alea vechi de nicio culoare. Mi se par invechite... Asa ca am cumparat stopuri noi, originale, cu vreo 900eur (cam scumpe, dar eu zic ca merita) si astept acum sa le montez. Imi poate recomanda cineva un loc unde sa le montez si sa le si codez? multumesc
    -1 points
  17. Pretul scade lunar la masinile 2nd hand. Evident ca la anul vei lua cu 5-7K mai ieftin. Tine banii aia 25K, mai strange ceva in jumate de an si dupa iti iei una smechera.
    -1 points
  18. La banii pe care-i ai iti poti lua masina din link! Si e peste F sau G cu mult la senzatii (cel putin peste F30 si la fel ca G). Ai 2.0 Turbo 280 cai cu cutia automata ZF (aceeasi cutie de pe F/G). Bafta! Eu am F30 LCI destul de dotat si am mers cu amandoua (are o cunostinta). Giulia mi s-a parut net superioara la ORICE capitol (in mod special la directie/suspensie/stabilitate)! Aloca timp si citeste zecile de review-uri online, uita-te la filmuletele de pe Youtube si vei ajunge la aceeasi concluzie! https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo-giulia-ID7GCtbG.html#8c8d283756 Bine, e ceva ciudat cu asta, ca eu le urmaresc de mult si la anul, motorizarea, dotarile si KM la acest model pretul trebuia sa fie MINIM 30.000 EUR... O verifici bine, daca esti interesat!
    -1 points
  19. Aberatii! Giulia e NET superioara oricarui F motorizare si dotari similare din ORICARE punct de vedere. Paul are dreptate cu sportivitatea, dar nu numai la asta. La tot! Ergonomie, suspensie, design interior/exterior, etc etc Cea de mai jos spre exemplu umileste M3 din orice pozitie https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo-giulia-ID7GDeXZ.html#8c8d283756
    -1 points
  20. Vaselina mentionata nu este orice vaselina. Inainte de a contrazice informeaza-te cat de bine poti. Unde scrie ca trebuie pus loctite? Arata-mi un document oficial de unde sa reiasa ca se pune adeziv cu o atat de mare putere! Unde scrie ca ansamblarea aia se desface cu flexul in viitor?? Adica taiata! (Se pune cumva loctite 638 si la p******e, ca eu le-am desfacut candva si acum mi-e teama sa nu fi facut ceva gresit..)
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.