Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/15/20 in Posts

  1. parerea mea personala e ca nu se justifica o asemenea investitie, bazata doar pe faptul ca te-ai plictisit de cum arata farurile bi-xenon, asta doar daca ai 2500 de euro si iti e indiferent ce se intampla cu ei (a se citi nu ai altceva mai bun de facut cu ei) daca era vorba de un schimb ca urmare a unui defect si oricum ar fi trebuit sa dai 1500 pe faruri, sau daca era o nevoie de functionalitate, mergi mult noaptea si adaptivul de ajuta la drum, ai fi putut spune ca gasesti o justificare, altfel e doar un moft asta e doar o analiza partial obiectiva, bineinteles, nu inseamna ca nu iti mai poti face un moft. sincer as folosi banii aia pentru altfel de investii gen 6wb, carplay (vad ca ai pus deja id6), pachet M, daca nu ai
    2 points
  2. 1 point
  3. Fa-ti o remapare cum trebuie si uita de tuning box-urile astea de 2 lei, asta ar fi sfatul meu
    1 point
  4. daca mai este cineva interesat de upgrade de la iD4 la iD5/iD6 PM me. va pot ajuta eu
    1 point
  5. Atentie pentru cei care se uita sa-si cumpere un X6: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x6-ID7GDy7i.html este aceeasi masina cu http://webcache.googleusercontent.com/search?sxsrf=ALeKk01lhMIJfrABZdBW7ByekW3rqblKzw%3A1599834592332&ei=4IlbX6zgE8eZkgXN75egBQ&q=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&oq=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoECCMQJ1DEF1jEF2DsGGgAcAB4AIAB2QOIAa8EkgEFMS40LTGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwis0MykqOHrAhXHjKQKHc33BVQQ4dUDCA0&uact=5 amandoua avand acelasi vin WBAKV210900R29475 In anuntul vechi avea 199.900 km (real peste 207.000) iar la Pitesti s-a inventat calatoria in timp (129.000 km in anunt, a postat poza cu VIN-ul, dar poate o scoate intre timp). Asadar, cascati bine ochii la samsarii astia.
    1 point
  6. Nissan Patrol e la alta clasa... nu e la clasa de X5 sau Range Rover. Am facut un test drive cu un GLE model nou (vechiul M, dupa ML, dupa rebotezat de ei GLE) si am zis pas... desi la exterior imi placea cum arata. Am avut in gand si un Range Rover Sport dar m-am lasat pagubas vazand cati se plang ca mai mult stau cu loaner car-uri decat cu masina lor care e mai mult in service cu diverse probleme. Am mai facut un test drive si cu un Q8 care era concurentul lui X6 de il aveam eu si am zis pas, nu imi place nici asta. In afana de asta am avut cateva zile un loaner dat de un dealer de aici, un X5, cred ca am mentionat asta pe aici cand lasasem masina la service pentru o banala revizie prelungita de ei ca sa pot sta cateva zile cu X5-ul lor. Acum vreo cateva luni mi-am si foliat masina, mai pun cateva poze cu ea. Mai am si altele facute mai pe seara, in care masina se vede in alta nuanta de culoare.
    1 point
  7. Arata foarte bine masina ta
    1 point
  8. salutare, un sfat pentru seria 5 f10 achizitie, i sau d ? care sunt mai dotate?
    -1 points
  9. Salutare tuturor, Am o problema la un 250d din 2009. Am 235000 km si mi-a apartut eroare de motor a carei sursa este DPF-ul. Am incercat sa-i dau o regenerare, dar se pare ca nu se poate efectua aceasta, deoarece la un senzor de temperatura de pe filtru apare -40.05 ◦C. Pe tester apar doi senzori de temperatura (unuol scrie inainte de Filtru si unul inainte de Catalizator), dar in realitate pe filtru este instalat un singur senzor de temperatura. Am inlocuit senzorul de temperatura de pe filtru, mi-a apartut eroarea ca l-am deconectat, dar aceasta valoare nu este influentata de acesta, ci se modifica valoarea temperaturii dinainte de catalizator. Am conectat un senzor nou de oxigen, dat valoarea citita pentru acest senzor nu s-a moduificat din -40.05 ◦C. Are cineva ceva idei despre rezolvarea acestei probleme? Multumesc.
    -1 points
  10. Dar nu vreti voi, cei care stiti procedura sa faceti un how-to pentru membrii forum-ului?
    -1 points
  11. Salutare. Dupa ce am anulat filtrul de particule, am rectificat turbinele, schimbat electrovalva de la turbo...Nu s-a remediat nimic la masina. Am urmatoarele erori, erori care erau si inainte de rectificarea turbinelor: -25D400 - Exhaust backpressure sensor before turbocharger, area: upper physical lilit exceeded; -244B00 - charge-air pressure control, low-presure stage, control deviation: charge air pressure too high / negative control deviation; -244D00 - Charging pressure control, high pressure stage, control deviation: charging pressure too high / negative control deviation Ma puteti ajuta cu un sfat sau cu o recomandare unde as putea sa merg cu ea? Efectiv nu mai stiu ce sa ii mai fac
    -1 points
  12. In primul rand e nesanatos directiei sa tragi de volan pe loc. Apoi poti sa te gandesti ca poti sa ii faci un bine directiei schimbandu-i compket lichidul. E un topic pe aici cu probleme sau chiar curiozitate ca tine - despre servo.., unde am scris cum se face. Cauta pe forum daca esti interesat tu sau mecanicul tau. De la ce poate fi? De la faptul ca are o viata si toti proprietarii au tras ca tine de volan pe loc, ca atata au stiu- sa isi bage masina in locuri unde doar de tras de volan pe loc s-a mai putut!
    -1 points
  13. In alta ordine de idei, banii tai, masina ta...daca crezi ca merita i-al. Aia care dau minus au covid si sunt frustrati
    -2 points
  14. Nu inteleg ce vrei sa spui. Ce zgomot se aude si ce este prea strans? Nuca face zgomot ca nu are vaselina?? Dar nu trebuie sa aiba vaselina ca sa nu fac zgomot. Nuca nu trebuie sa joace absolut deloc in nici o circumstanta! Adica abia abia sa o poti misca cu mana! Sau daca dai jos bratul sau tija nucii din bratul fuzetei... (Restu e balamuc /sau accident daca iese nuca din suportul ei.. ) Cum adica pivotul nu are joc daca nuca face zgomot? Dar poate am inteles gresit..
    -2 points
  15. Matose are dreptate, toate remap-urile se bazeaza in prealabil pe un diagnostic al masinii. Si anume presiune de supra alimentare, valori injectoare, stargea generala a masinii. In functie de ce scoate masina in stock se face un soft nou. Pe cand un astfel de gadget, probabil, e facut pt masini care functioneaza perfect ceea ce in practica nu o sa se pupe cu masina ta.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.