Eu zic sa il credem pe Boaska ca stie cum se face pe stand testarea eficientei franarii, care este de dependenta de etansietatea circuitului de lichid.., amortizoare, placute specifice pe discuri specifice (in parametri!), cauciucuri.. Asa cum zici tu Boaska, pe stand trec toate gumele de pe masina ca sunt testate in niste parametri minimi, dar in realitate habaucii fara minte se dau pe strada cu 200 km/h si peste; iar la o franare de urgenta ia stalpul, gardul, copacul, ce sa mai.. / si nici nu-si pune intrebari reale/corecte/potrivite cand(daca) scapa dintr-o situatie la limita vietii.. lui.. Asta-i problema. Ca vechea problema/situatie, aia de se cred cei mai meseriasi in sofat dupa ce au luat carnetul (de parca ala e sfarsitul invatarii; cand de fapt e DOAR INCEPUTUL situatiilor reale, de viata si capacitate de a stapani o masina..) si se urca la volanul unui bolid cu prea multi cai putere fata de ce este el capabil sa controleze ca se intampla, nestiind sa pre-intampine!! (Il controleaza masina nu invers) Daca ii spui ca au legatura unele cu altele crede ca ai ceva cu el..