Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/19/20 in Posts

  1. Am avut Tigar/Taurus/Riken vara sau iarna pe mai multe masini si nu au dezamagit! La alea de iarna chiar pot confirma ca sunt mai bune decat Kleber de exemplu care venise cu pret dublu. La Bmw de ex am pirelli P0 pe fata (~800lei/buc) si spate Landsail 588(350lei/buc). Este a doua vara in combinatia asta si n-am simtit nici macar un moment ca Landsail nu-si fac treaba. Pana la urma fiecare pune ce vrea dar cred ca noul TREND este de a nu avea practic anvelope, strazile sunt pline de WC-uri cu frana pe o roata si 'gume fine'.
    2 points
  2. http://www.youtube.com/watch?v=-f5b1sJ5eH8
    1 point
  3. N-are nimic. Las-o asa.
    1 point
  4. La fel de periculoase sunt ambele cazuri. Acum o luna eram pe un drum cu doua benzi pe sens intr-o zona a orasului, caddy de la firma, anvelope de iarna ca bosu zice la 4k km pe an nu merita 2 seturi, o portiune de drum unde se merge 60-70, eram in accelerare si un taximetrist schimba banda brusc, urmeaza frana si pirueta la 180grade. Masina este tehnic fara nici o problema, dar anvelopele de iarna...
    1 point
  5. Review 745e: Dupa mine, 740D ar fi cel mai ok dintre toate. Ce consider a fi intr-adevar ceva plauzibil, sansa mai mare ca pretul la masinile diesel sa scada la vanzare, devalorizarea masinii, dar totusi se stie cat de mult se devalorizeaza seria 7, deci oricum se vor pierde f multi bani prin devalorizarea masinii, indiferent de motorizare.
    1 point
  6. Pai eu cred ca tu nu ai citit atent ce am scris. Eu nu am intrebat de unde sau cum sa cumpar o masina , ci CE MODEL de BMW sa cumpar. Adica si titlul era X vs Y vs Z. Deci eu eram - si sunt inca - interesat care model e mai fiabil, care e mai de viitor si cu care o sa am mai putine probleme previzibile.
    1 point
  7. Tigar/Taurus/Sebring...etc cele sirbesti sunt bune 2-3 ani maxim, apoi eficienta ajunge spre 0 ! Pe apa nu mai zic iarna ca sunt sanie. Sunt anvelope de iarna doar ca sa respecti legislatia...cat despre performante cam lasa de dorit. Iar cine spune ca are si sunt ok, inseamna ca nu a avut ceva mai brand. Nu spun neaparat ceva f scump, ci ceva care sa aiba macar clasa B de aderenta iarna.
    0 points
  8. Doar ls588 am avut pe vara, nu am niciun reproș, in primĂŁvara urmeazĂŁ sa trec la noul model qirin de la landsail.
    0 points
  9. la noile generatii de motoare s-au gandit sa le faca mai proaste si au pus pe curea ca la Skoda... :poke:
    -1 points
  10. si nu e vb doar de franare , la orice manevra rapida sau de urgenta ai o aderenta scazuta , eu am simtit imediat de pe la 18-20 grade ca erau f aiurea si la schimbare masina avea alt comportament instant la franare , curbe ,demaraj . Dar da franarea ar fi cel mai imp aspect , esti ca pe gheata cu ele . Si nu e vb ca isi fol masinile prin oras cu 50 h , ies cu ele , ii vezi pe autostrada gonind grav pe asfalt incins
    -1 points
  11. Multi familisti cu diesel(fara nici o atingere, e doar o constatare din piata) apeleaza la manevra gume de iarna pe sistem de vara, ca sa mai facem o mica economie la bugetul familiei. Dar sa nu deviem de la subiect, o anvelopa premium este net superioara in tot nu doar la bani. Sunt multe aspecte, pana si la greutatea anvelopei sau cantitatea de plumb necesara pentru echilibrare.
    -1 points
  12. pentru mine riscurile sunt similare, anvelope vara-iarna se fac dure, aluneca si sunt necon:trolabile, vara, 35 grade la nivelul solului, anvelope iarna, e ca si cum ai alerga in bocanci, fff moi, la franare masina e sanie.ca sa nu mai zic ca anvelopele iarna au profil special sa elimine apa rezultata din topirea zapezii/gheata prin frecare anvelopa/suprafata de rulare.......
    -1 points
  13. Ca sa le avem pe toate intr-un loc, despre Michelin, Hankook, Pirelli, Continental, Goodyear (de vara): http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189576-sfat-anvelope-de-vara/page__st__80 Pentru ai'mai noi ce se intampla sa vrea sa stie, sa nu repetam.
    -1 points
  14. Eu zic sa il credem pe Boaska ca stie cum se face pe stand testarea eficientei franarii, care este de dependenta de etansietatea circuitului de lichid.., amortizoare, placute specifice pe discuri specifice (in parametri!), cauciucuri.. Asa cum zici tu Boaska, pe stand trec toate gumele de pe masina ca sunt testate in niste parametri minimi, dar in realitate habaucii fara minte se dau pe strada cu 200 km/h si peste; iar la o franare de urgenta ia stalpul, gardul, copacul, ce sa mai.. / si nici nu-si pune intrebari reale/corecte/potrivite cand(daca) scapa dintr-o situatie la limita vietii.. lui.. Asta-i problema. Ca vechea problema/situatie, aia de se cred cei mai meseriasi in sofat dupa ce au luat carnetul (de parca ala e sfarsitul invatarii; cand de fapt e DOAR INCEPUTUL situatiilor reale, de viata si capacitate de a stapani o masina..) si se urca la volanul unui bolid cu prea multi cai putere fata de ce este el capabil sa controleze ca se intampla, nestiind sa pre-intampine!! (Il controleaza masina nu invers) Daca ii spui ca au legatura unele cu altele crede ca ai ceva cu el..
    -1 points
  15. Iarna cu anvelope de vara nu e niciun risc, ca nu poti nici sa pleci din parcare pe zapada Dar daca totusi reusesti, atunci da, consider ca este mult mai periculos asa decat invers.
    -1 points
  16. Pana sa devina obligatorii in 2010, jumatate din masinile care erau in trafic avea iarna anvelope de vara, asa ca... Romanul le pune pentru ca primeste amenda, nicidecum ca asa ar fi normal. Cauta cele mai ieftine anvelope care sa aibe fulgul si M+S si a mai fentat o iarna.
    -1 points
  17. Stiva de Tigar pentru iarna sta la plaja.
    -1 points
  18. -1 points
  19. Acum, lasand deoparte calitatea anvelopelor Tigar sau Sunly, etc, mie mi se pare nesimtire din partea agentului economoc sa le depoziteze in asemenea conditii; chiar mi-ar placea sa stiu, daca pentru produsul anvelope exista conditii de transport si depozitare.
    -1 points
  20. e sefeu tare, in rntr scrie doar de dimensiuni conforme indice de uzura si de viteza, sa nu aiba deformari si cand intri pe stand cu anvelope de iarna sigur scot mai bine ca unele opinca de vara, si cum ziceam mai mult conteaza placutele si discurile pe franare, cand astea doua st top restul se face din electronica intra esp-ul mai violent si franezi , viteza max este 130 pe autostrada nu 230
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.