Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/21/20 in Posts
-
Nu stiu de la cine a pornit trend-ul asta cu "motoarele diesel trebuie sa mearga mai turate". E diesel, are 4000rpm de toate, cat de turat ai vrea sa mergi cu el? Mergi cu el fix atat cat ai nevoie - daca mergi relax poti merge linistit cu turatii joase; daca vrei sa depasesti ii dai pana la 4000. Nu te lua dupa toti Doreii care spun ca trebuie turat dieselu' ca sa "desfunde turbina" Avand in vedere ca o cutie automata tine turatia sub 1500rpm la un mers normal prin oras, you do the math2 points
-
Mai mult ca sigur din cauza acestui senzor iti aparea presiune mare imediat dupa regenerare, chiar daca filtrul era gol/curat. Sunt multi care au patit asta, eu personal cunosc vreo 5-6 persoane iar pe forumurile de afara sunt de asemenea multi care au avut aceeasi problema cu senzorii aftermarket Hella / Stark / Metzger / Fae / Vemo etc. Practic acesti senzori nu au citire constanta, arata filtru cum se goleste in timpul regenerarii iar imediat dupa ce se termina regenerarea, dau citiri false si apare ca si cum filtrul e plin din nou. Sunt 99% convins ca daca luai senzor OE, nu mai aveai problema cu regenerarile dese si nici nu anulai DPF.2 points
-
Salut, Cumpara senzorul original si stai linistit, diferenta de pret este de maxim 100 ron, nu e ok de facut rabat in situatia de fata cand poti sa ajungi in situatii dificile ca si cost din cauza unor componente aftermarket indoielnice. Eu, nu mai folosesc aftermarket pe partea de termostate, pompa apa si alte componente critice. Pretul cu aftermarket, probleme, manopera este mult mai mare ulterior. Drumuri bune!1 point
-
1 point
-
Revin cu un mic update: Am hotarat pana la urma sa merg la Victor Detailing, am lasat masina azi si urmeaza sa o iau peste 2 zile, o sa revin cu feedback despre lucrare Ca prima impresie, mi-a placut interactiunea cu el iar atelierul arata destul de ok1 point
-
Imi place ca timp de 2 luni nimeni nu venit cu o idee de ajutor si acum sar toti dupa raspuns )1 point
-
Salut, Era indicat sa folosesti 20 litri de apa distilata , sa cureti de 2 ori circuitul si abia apoi sa vii cu antigelul nou si apa in amestec. Spor.1 point
-
Trebuia sa desfaci si busonul de golire de pe bloc, ti-au mai ramas vreo 2 litrii vechi de antigel in instalatie1 point
-
Tigar/Taurus/Sebring...etc cele sirbesti sunt bune 2-3 ani maxim, apoi eficienta ajunge spre 0 ! Pe apa nu mai zic iarna ca sunt sanie. Sunt anvelope de iarna doar ca sa respecti legislatia...cat despre performante cam lasa de dorit. Iar cine spune ca are si sunt ok, inseamna ca nu a avut ceva mai brand. Nu spun neaparat ceva f scump, ci ceva care sa aiba macar clasa B de aderenta iarna.1 point
-
1 point
-
Poate in Luxemburg sunt alte preturi, dar 90k mi se pare multicel pt lista aia de dotari. Oricum succes! masina e frumoasa, dar nu vei gasi cumparator in RO, mai ales pe forumul asta1 point
-
Remote Services din ce stiu eu este gratis, nu se cumpara, cel putin la mine in store apare ca inclus si nu are data de expirare. Eu am cont pe DE si nu am avut niciodata probleme cu nici un serviciu sau aplicatie activata sau achizitionata. Lumea de obicei a avut probleme facand cont pe Romania.1 point
-
Da, si eu am fost surprins. A fost o campanie online de la Automobile Bavaria in lunile feb-mar si chiar eram surprins de pretul bun. Inteleg ca am fost 5 norocosi care au cumparat atunci. Marja dealer-ului a fost zero barat, daca nu chiar pierdere. Era un stoc cumparat pentru nush ce institutie de stat care s-a razgandit sau ceva de genul. Si dealerul avea senzatia ca o sa scape greu de ele... right... Deci eu la 24.6Keur pret final (scazute rabla plus si rabla clasic, dar platit tichet remat catre proprietar de rabla) am avut urmatoarele optionale: pompa de caldura, pachet oglinzi, covorase, alarma, cruise control, navigatie mica, scaune incalzite, A/C automat. Connected Drive, faruri led, senzori de parcare spate si jantele de aliaj sunt incluse in echiparea standard. Si tot atunci am cumparat setul complet de roti de iarna (jantele 427 cu senzori separati si anvelope de iarna Bridgestone LM-500) la 5200 lei (reducere 25%). Acum i3-urile sunt inapoi la un discount maximal de 15% (eu am prins 21-22%), deci dai cam 3Keur in plus pe acelasi model. Foarte misto e one-pedal drive-ul. Efectiv conduci tot drumul cu o singura pedala pentru ca regenerarea e destul de agresiva daca iei piciorul complet de pe pedala. Nu se compara cu hibridele BMW, unde regenerarea e mult mai light. Un mare avantaj la one-pedal drive e ca salvezi cam juma de secunda ca si viteza de reactie atunci cand vrei sa franezi, asta pentru ca masina incepe sa franeze deja in momentul in care ai ridicat piciorul de pe acceleratie, inainte ca tu sa apesi pedala de frana.1 point
-
Salut, Sper ca a spalat doar filtrul de particule cu acid clorhidric, nu si catalizatorul. Ca toate cele bune de pe planeta si filtrul de particule are un sfarsit. Asta se intampla cand e plin de cenusa. Daca regenerarea se face din 60 in 60 km atunci e clar ca filtrul e infundat sau mai rau, motorul elimina multe particule nearse din motive ce tin de uzura sau interventii ale asa zisilor tuneri prezenti ca ciupercutele pe teritoriul mioritic. La urma urmei cine da 14000 euro pe o masina de 10 ani mai gaseste 2500 pentru un filtru nou de particule original, restul sunt doar saraci care au si ei afumatori euro 5 sau 6. Bafta.1 point
-
Salut, Desi daca ma afumi in trafic nu am ganduri prea bune la adresa ta, pune la loc filtrul de particule si cauta un mecanic. Poate o sa-ti zica sa dai jos rotile, ca va merge, data viitoare, sau sa scoti admisia, poate incurca si ea cu ceva.1 point
-
Pai ai anulat filtrul de particule din soft ? Se pare ca nu, sau nu a fost bine facut . Oricum aici pe forumul asta nu o sa fii bine privit daca ai anulat filtrul de particule - si pe buna dreptate .1 point
-
Am vazut deseori masina ta in park lake, la -2 galben. Nu e nici pe departe 99% cum spui tu, dar fie.1 point
-
Nu te stresa pt Bimmer, poate nu ai avut ocazia sĂŁ ĂŽi remarci postĂŁrile. E cel mai deștept de pe forum, le știe pe toate, in orice domeniu. TalpĂŁ la benzinar și drumuri bune!1 point
-
Lasa-l pe bimmer ca abereaza pe forumul asta....incat eu si sar peste postarile lui (fara suparare, fara hate). Important e ca fiecare sa fie multumit de masina lui, in rest dati-le bataie.1 point
-
Eram sigur ca urmeaza o asemenea intrebare . Esenta postului era alta. Am si eu un e60 din 2009, iar in opinia mea, nu as mai baga asa sume mari intr-o asemenea masina. Am bagat si eu 2000E in aprox. 1 an, insa e de ajuns. Decat sa mai bag inca 1000E in distributie mai bine o vand, pun diferenta si iau altceva mai nou. Nu am luat un bmw obosit. Masina a costat 11300E, aviz celor care se gandesc, ca poate am dat putin pe masina si din cauza asta am investit atat in ea. Nu exista masina SH in care sa nu bagi bani, cine crede asa ceva viseaza sau e genul de om care doar baga motorina, in rest...sa se invarta roata. @harsh - tu dormi in continuare.1 point
-
La ce MHS ai fost? De obicei astia din reprezentate fluiera dupa tine sa schimbi distributia de la poarta cand aud de n47. Si la mine se aude sunetul acela insa nu la rece, la prima pornire, ci cand ajunge motorul pe la 50-70 grade, dupa care toarce. La fel si n47-ele unui prieten care face exact la fel si merge asa de vreo 2 ani. Oricum, eu distributia nu o schimb. Decat sa bag 3000lei in distributie mai bine o vand, pun diferenta si iau un f10. La fel si in cazul tau, nu stiu cat de avantajos e sa bagi atatia bani in caseta si distributie, ca la revanzare iei aceeasi bani pe care ii ia si "gigi" din coltul strazii care mananca seminte in e60-ul sau cu "chit em"...1 point
-
Cum poate folosi 20 de litri de apa distilata sa curete de doua ori? Stii cat lichid intra la o umplere completa a sistemului? Hea5k, goleste sistemul o data pune apa simpla si tine-o asa o saptamana (sa nu fie in timpul inghetului..). Scoate apa aia si apoi pune un amestec de apa distilata daca vrei si antigel facut la minim 25 grade si o sa fie ok. Sa desfaca surubul de pe bloc trebuie sa dea evacuarea motorului jos. Acolo e bagat.0 points
-
-1 points
-
Baiatul respectiv a luat un motor bun. De ce trebuie si i se atraga atentia ca a luat un motor prost? Motorul lui e M47. Despre ce frustrari vorbesti? Nu am incercat decat sa te corectez in afirmatiile care le faci. Ai o masina mai noua, pe benzina de care esti impresionat. Pana aici e totul normal si firesc. Dar sa spui ca "motorina" e tractor, lucru deja stiut, nu a spus nimeni ca nu e.. (cine e frustrat si a ales prost initial, in conceptia lui?) Vezi, de aici te-ai amestecat in topicul omului..;fie el tanar..., a ales ok, sa zicem, dar nu mai bine ca tine ... care? (..vezi ideea de mai sus) Hai, sa ramana totul ca o gluma! Ne vedem pe alt topic? Cu probleme la masina (nu in cap) sau fara?-1 points
-
Nu asa destept ca tine. Ai uitat sa mentionezi. Aceiasi talpa de dizel la drum lung, PE TOPICUL POTRIVIT. Apropo, nu ai observat din intamplare ca aici se discuta M47? (Este, ca am replica potrivita, mai buna ca a ta? Pe cuvant, nu ai de ce sa te superi.)-1 points
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GDqE7.html#f4ce189374 Isi ia oricand 39.900 pe ea-1 points
-
-1 points
-
Dupa mine, schimba intre 2500-3000, pentru un mers normal, nu merge sub 1500 la viteza constanta si nu accelera brusc sub 2000. In plus, la drum intins, 2000-2200, minim.-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00