Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/20 in Posts

  1. Pentru inițiator, cam asta e concluzia discuțiilor
    2 points
  2. Numi DVD-uri cu harti . Poate citi MP3 - daca nu recunoaste mp3 , e nevoie de o codare .
    1 point
  3. Salut, daca esti sigur ca toate conexiunile sunt bune, probabil ca e defect airbagul de pe acea parte. Ia unul din dezmembrari si verifica cu el. Spor.
    1 point
  4. Este absolut suficient motorul 2.0 pentru nevoile a 95% dintre oameni. Pentru cei care nu depasesc 140 la ora niciodata in viata, la ce bun un 3.0 ca sa plateasca in plus la achizitie, consum si intretinere? Despre durata de viata a motoarelor, avand in vedere ca si un 1.0 tsi duce 250 de mii fara probleme este hazardat sa spunem ca un 2.0 d este obosit la 200 de mii avand in vedere cate 2.0 d cu peste 350 de mii sunt in circulatie. Ce incepe sa cedeze sunt injectoare, turbina( depinde), dpf, diverse valve electrice, senzori. Motoarele in sine tin, dar aceste mici subansamble crapa cu timpul si unele nu sunt deloc ieftine. Vezi egr care la unele modele se schimbau cu tot cu racitor. Suspensia adaptiva este de dorit, o diferenta se simte. Dar se poate trai si fara ea. La seria 4 cu jante pe 19 si cauciucuri runflat este suportabil in Bucuresti cu conditia sa nu zbori peste liniile de tramvai si sa nu intri in toate gropile. Conteaza si dimensiunea jantelor. La f30 cu jante 18 si cauciucuri runflat se simtea vizibil diferenta de confort intre treapta comfort si sport.
    1 point
  5. Omul asta chiar le stie pe toate ). La fiecare produs/idee cauta el pe google si va arata cum sta de fapt treaba. :console: In concluzie nimic nu este bun, chiar daca nu stie nici cum arata ambalajul produsului respectiv.
    1 point
  6. Va salut dragi colegi..Acum o saptamana m-am hotarat sa curat galeria de admisie la un F10 530xd,masina neavand niciun fel de eroare,dar avand peste 200 de mii de km.M-am tot uitat si am cautat un service unde sa fac,curatarea,dar la mine in zona nu am gasit,asa ca am facut greseala sa ma uit si pe anunturi pe olx,cu cei care fac asemenea operatiuni.Am gasit un anunt interesant cu niste PROFESIONISTI,ca asa se numesc ei in anunt...L-am contactat telefonic,i-am spus ca nu doresc decat curatare,si daca descopera probleme la clapete sa le rezolve,mi-a spus sa le trimit galeria si ca dureaza 3 zile cu tot cu trimis si retur prin curier.L-am intrebat cum se face curatarea si mi-a spus ca se face profesional cu ultrasunete si spalare cu nu stiu ce solutii.Le-am trimis galeria,abia dupa o saptamana mi-au trimis galeria inapoi,le-am platit 450 de ron plus transport si cand ajung acasa si desfac coletul,surpriza...galeria curatata superficial la suprafata doar pe clapete si interiorul la fel de murdar.L-am sunat pe acest domn si l-am intrebat cum a curat galeria,ca este la fel de murdara si mi-a spus ca el asa a curatat-o pentru inca 200 de mii de km si sa nu-mi fac probleme.I-am spus ca nu este curatata si ca nu a incercat sa o curete cu ultrasunete,vazandu-se urme de zgarieturi pe la interior,probabil de la o surubelnita sau altceva ascutit.I-am spus ca sunt membru bmwclub si o sa-mi spun povestea pe site,ca nu cumva sa mai pacaleasca si pe altcineva si a zis ca il doare in p...a...Asadar,nu faceti greseala pe care am facut-o eu,sa curatati galerii sau orice alte piese la acest domn din Galati pe nume Soare Victor cu numar de telefon 0744295593...I-am dat numele si numarul de telefon,pentru cei interesati, sa nu mai curete galerii la acest hot,sa dea un search pe google sa afle de el.(.eu nu am fost asa istet sa caut informatii de el.).,abia acum am gasit postul despre acest escroc,dupa ce am fost inselat..Rog un moderator daca este ceva in neregula cu postarea,sa o mute in alta sectiune sau sa o stearga.
    1 point
  7. Noul Audi S3? Mie nu imi place absolut deloc cum e lucrat la interior seria 1
    0 points
  8. In segmentul asta ai multe optiuni. Am fost si eu in situatia ta relativ recent. Un hot hatch va fi mai fun de condus decat un sedan diesel fie el si premium. - referitor la Focus RS (in general motorul 2.3 litri Ecoboost): garnitura de chiulasa care se uzeaza anormal de repede lasand lichidul de racire sa intre in cilindri. Problema-i ca inlocuirea ei(pe garantie) nu rezolva problema. Se pare ca designul blocului motor/sistemul de prindere chiulasa duce la uzura accentuata a garniturii. - M135 - noul are interior premium/modern. Exteriorul noii serii 1 mi se pare slabut/aspect generic. Nu se compara cu vechea serie 1. Sub limita bugetului poti gasi un m135/m140 in stare buna cu motorul in 6 cilindri. - A3 RS actual are un motor sublim 5 cyl 2.5 litri. Pacat de motor, sasiul nu era top, tinuta de drum nu avea nimic remarcabil. Dar noul model tb sa apara, imprumuta noul limbaj de design(interior,exterior) de la clasicul Audi Quattro. Daca foloseste acelasi motor(RS anterior), tb sa fie interesant. - Cupra Leon 290- l-am testat pe cel actual si era fun, driver focused, peste Golf R/GTI care pareau cam plictisitoare. - Megane RS 4 - spui ca e brutal, l-ai testat? In afara de putin torque steer e o masina super. Tinuta buna, sunet evacuare interesant si 4Control care e genial. Megane RS 3 era mai fun la condus si avea motor putin mai capabil spre capatul spectrului de viteza. Eu consider serios un megane 3/4 RS ca si a doua masina, evident pentru pretul corect. - Bmw M2 anterior(N55) si M2C sunt de luat in seama. Sunt putin peste bugetul tau noi(poti incerca certified preowned), dar sunt masini de exceptie, depreciere mai mica. Eu am testat vechiul M2(N55) dar nu m-a impresionat, se simteau cei peste 1600kg, cam mult ruliu, grip lateral in viraje modest pentru clasa lui, ambianta interioara cam izolata, acceleratie prea liniara(nu aveam senzatia de viteza). Poate M2C remediaza cateva din minusuri. 3 litri va fi mai scump ca impozit plus mentenanta tipica Bmw care nu e ieftina. - noul Focus ST are ruliu cam mare, in rest am citit lucruri bune peste tot(nu l-am testat). - Type R - de ce spuneti ca e brutal/hardcore? Are suspensie adaptiva(activa), in modul Comfort filtreaza mai bine decat suspensia standard din fostul Bmw F36. Iar in modurile Sport/R chiar daca sunt mai ferme. La fel de variabil e si mappingul acceleratiei/asistarea volanului. Isi schimba considerabil caracterul intre moduri. Designul inteleg e polarizant, ori iti place, ori e urata cu spume. Daca vrei un aspect mai putin radical ai Type R Sport line care difera de Type R standard prin: eleron mai mic, jante de 19", scaune alcantara negre in fata. As mai adauga ca actuala generatie Civic X a fost dezvoltata ca TypeR si apoi "detunata" pentru Civicul standard. Am ales Type R, bifa cele mai multe criterii. Placere la condus, performanta, dinamica f buna(e totusi un track weapon), design exterior(arata ca o masina sport, are personalitate), practicalitate, costuri rezonabile de intretinere(pentru categoria ei de performanta). Spatiul interior e printre cele mai bune din clasa compacta. Si ca feeling nu ma simt mai inghesuit decat in seria 3/4. Nu te grabi sa alegi ceva, oferte vor fi intotdeauna. Testeaza cat mai multe modele, vei avea surpirze: bune si rele(masini mult laudate vor parea banale). Recomand si forumurile de profil ale marcilor, mai ales straine cu trafic mare. Fiecare model are orientarea lui: unele pe premium/lifestyle, altele pe all-around, altele pe driving experience/dinamica gata sa ofere performanta consistenta pentru tururi repetate pe circuit. Nunmarul de cai putere la volanta/curba de cuplu nu spun toata povestea. Tb corelate cu greutatea masinii. Si cu faptul ca o transmisie cu ax cardanic(datorita frecarii/intertiei componentelor) mai scade si ea din puterea ajunsa la roti. E mai rapid un RWD la plecarea de pe loc (pana la 30-40 km/h) dar depinde cat de relevant este pentru tine. La reprizele in mers avantajul tinde sa fie pentru masina mai usoara. Prioritizeaza criteriile. De exemplu experienta la condus/tinuta de drum e prioritara atunci o masina usoara/agila va face diferenta. Nu vei gasi masina si dinamica sport/top dar si interior de tip sufragerie cu optiuni/tech/trimuri nenumarate. Sunt o multie de bani, e pacat sa-ti iei ceva(mai ales nou) si sa-ti dai seama in 1-2 ani ca nu-i ce-ti doreai (personal cunosc destule exemple). Mergi testeaza de mai multe ori, cere masina pt un wend. Eu personal i-am disperat pe agentii de vanzari pana sa ma decid.
    0 points
  9. N am avut niciodata cont pe softpedia daca e nemultumire mi se poate innapoia ce e al meu si se returneaza toti banii + platesc eu transportul tur-retur 1. racitorul a fost curatat profesional +supapa ca noua + a fost testat . 2. galeria s a curatat f.bine ,ca au mai ramas f.f. putine urme ,poate no problem ,banii retur rapid .
    -1 points
  10. si cu sufletul in rai si cu ......in...., sa fim seriosi.
    -1 points
  11. Ce urmaresti mai exact? Sa protejezi cat mai mult timp lacul si vopseaua masinii!? (Crezi ca asta se vede in faptul ca apa nu lasa pete si fuge fara sa lase nimic in urma (..umed)) Atunci mergi la cineva care lucreaza cu Klasse High Gloss Sealant Glaze si o sa fii foarte multumit. Este un sealant care sta cel mai mult pe masina. O spun pentru ca am aflat asta dupa multe zeci de ore vizitand youtube si citind forumuri de profil americane si englezesti. Multi recomanda acest protector! Eu am comandat din Germania prin cineva. Nu pune b**l la vrajelile comerciale daca vrei doar o protectie cat mai lunga. https://www.google.ro/amp/s/guidetodetailing.com/detailing-tools-guides/klasse-car-wax-guide/amp/
    -1 points
  12. Problema reala cu "ceramic coating" este ca o data ce apa se usuca pe masina fara a fi stearsa, lasa in urma o pata, sau pete.. Marturia unui alt detailer:
    -1 points
  13. vrei sa te dai cu el grav? golful e cel mai bun, doar cu soft ai 400 + , si are setup-ul potrivit la transmisie si restul dar audi tt rs coupe nu iti place? are 2.5 400cp si e bomba https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-tt-rs-coupe-2-5-tfsi-qu-matrix-b-o-dab-20-augsburg/300332799.html?ref=srp#desImages
    -1 points
  14. Cica dusteru cu motor 1.33 tce de 150 cai, beneficiaza de tehnologia BSC, exact ca la nissan gtr.
    -1 points
  15. S-a lansat Audi S3 MY 2021 (fara R). Vorba lui Paul - Giulia Veloce din DE. Alta clasa...
    -1 points
  16. Bun venit. Unitatea din fata ar putea citi mp3. Cea din portbagaj citeste doar CD-uri audio normale cu piese 18-20, cam cat incap normal, 74-80 minute audio..
    -1 points
  17. pai daca tot vorbea Eugen de ipoteze, am spus sa o mentionez si eu pe a mea
    -1 points
  18. Eu daca as avea bani as lua un bentley continental gt
    -2 points
  19. Macar caut raspunsuri, nu ca altii mancand r***t despre altii. (Vezi sa nu uiti, minusuri pana iti face rau.. atata poti evident!) Baietas, vezi-ti de borsul tau! Am pus mana pe scule si lucrat cu materiale pe care TU doar le visezi! Ai auzit de termenul market hype?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.