Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/01/20 in Posts

  1. Astia de la service sunt prosti facuti gramada, inclusiv cei de la reprezentante
    3 points
  2. Uleiul sta la 100 de grade +- si aici, si in Egipt, Dubai etc. Nu asta e ideea Mai jos ai un tabel care explica indicativul uleiului raportat la clima. Poti observa ca 5W30 este ok de la -35 la +35 de grade celsius iar 5W40 este ok de la -35 la +40 de grade celsius temperatura ambientala. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  3. http://www.imagebam.com/image/0a24601355426018 http://www.imagebam.com/image/918d591355426198 http://www.imagebam.com/image/cd2be71355426388 http://www.imagebam.com/image/b15e471355426541 http://www.imagebam.com/image/e019501355426661 Din pacate anul acesta nu am circulat foarte mult cu mașina, insa in contextul pandemiei si a timpului petrecut la domiciliu am bibilit constant la ea, in curand o sa fie pregĂŁtitĂŁ ca in fiecare an de intrarea in garaj pe timpul iernii. In plan as avea ĂŽnlocuirea foliei, montez ceva mai transparent, sunt in cautari de parbriz heliomat si oglinda homelink.
    2 points
  4. aviz amatorilor de seria 1 ...... serie sasiu: WBAUD710X0P313283 Ultima intrare in service: 06/12/2019 Key 402237 Km 00911 Key 1 https://www.olx.ro/oferta/bmw-118d-pachet-m1-euro-5-inmatriculata-pe-ro-IDdONvm.html Rulaj 180 000 km
    2 points
  5. Salut, banuiesc ca se refera la "releul de incarcare" situat pe alternator. Acesta nu mai este chiar un releu ca pe vremuri la Dacia, e un modul de incarcare mai sofisticat care comunica cu ECU si IBS, la urma urmei e tot un "releu"
    1 point
  6. Am rezolvat problema, si am spus sa postez aici rezolvarea in cazul in care cineva vrea sa isi faca swap 520d -> 530d si se loveste de problema asta si sa nu las topicul in aer fara un raspuns la problema. Daca faci swap-ul 2.0d - 3.0d pe e39, trebuie sa schimbi pedala de acceleratie neaparat chiar daca masina donatoare cu motorul de 3.0d nu vine cu pedala electrica (eu aveam pedala de acceleratie modelul cu o tija ce duce la un potentiometru langa imobilizator). Trebuie schimbata pedala cu una electrica (model mai nou si neaparat de pe masina cu cutie manuala, altfel va avea la finalul cursei pedalei kickdown, ceea ce va face masina sa cada in nas), si de la pedala de acceleratie, trebuie trase niste fire, intr-o mufa gri de la ECU / DDE. Cam asta e tot.
    1 point
  7. Uleiul subtire la rece ,e ideal oricarei masini pentru ca urca mult mai repede,din baia de ulei . La n47 ,in timpul verii,uleiul ajunge la 107-108° ,deci 40 ajuta ....parerea mea . Nu cred ca are vreo legatura cu tara unde e condusa masina . Daca la noi ajunge la 108° ,nu cred ca in Dubai ajunge la 120° . Orice ulei ,daca temperatura sare de 100° ,se cam transforma in apa de ploaie .
    1 point
  8. https://www.bmwrepairguide.com/wp-content/uploads/2018/08/bmw-oil-specifications.jpg
    1 point
  9. Urmatorul proprietar se va plange ca i s-a rupt distributia la doar 180.000...
    1 point
  10. BMW vinde in principal 5W-30 (la scara larga sa zicem). Eu stiu ca diferenta principala intre a pune 5w30 sau 5w40, e ca W30 se pune la motoarele cu DPF. In timp ce 5W30 poate inlocui 5W40, nu e recomandat si invers. Cat despre consumul tau de ulei, s-ar putea sa fie acolo alte probleme, ori uleiul contrafacut, subiect care depaseste scopul topicului.
    1 point
  11. Update: I-am pus grile negre, si mi se pare ca arata mult mai bine contrastul cu culoarea exterioara. Fiind shadowline, nu avea nici un alt element cromat in afara de conturul grilei.
    1 point
  12. Masina nu are faruri adaptive ci faruri bi-xenon non adaptive, de asemenea masina nu are sunet HiFi ci Individual Audio. - Cruise control cu Stop&Go Descrierea e bagata din burta si incorecta pe alocuri E important sa stii si ce ai/vinzi. Poate fi un plus mai ales pentru tine! Masina e ce trebuie pentru un e60, clar nu e masina de vandut la cineva ce vrea e60 pe bani de nimic ...
    1 point
  13. Alege-o pe aia omorata mai putin. Asta e sfatul meu
    1 point
  14. Eu fac trecerea asta constanta, deoarece am F30 personal si o Skoda Superb Combi 2019 de servici. N-as zice nu, daca e configurata cum trebuie, a mea are o echipare bunicica, cam cu tot ce inseamna asistenta, navigatie mare, scaune electrice sistem Canton si alte cateva. Pretul de lista a fost de 47k Euro, achizitie din Cehia, pret dupa discount 39,970 Eur (au fost comandate trei masini identice) Eu am DSG, TeDeI de 190 de cai si tractiune integrala, iar pe F30 am exact la fel. Sunt masini diferite: una e barca, alta sta bine pe sosea, un e pe confort, alta e mai "sport". DSG are lag exact cand vrei sa pleci mai grabit, gen sens giratoriu, ZF8 e mult mai responsive. Asa ca depinde..eu nu sunt fan dricuri.. )
    1 point
  15. https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/3-skoda-superb-combi-2019-first-drive-interior.jpg?itok=GS9gu4Vx Si https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/bmw-4-series-rt-014.jpg?itok=hpPD69MD Nu mi se pare mare lucru skoda aia.
    1 point
  16. Atentie pentru cei care se uita sa-si cumpere un X6: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x6-ID7GDy7i.html este aceeasi masina cu http://webcache.googleusercontent.com/search?sxsrf=ALeKk01lhMIJfrABZdBW7ByekW3rqblKzw%3A1599834592332&ei=4IlbX6zgE8eZkgXN75egBQ&q=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&oq=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoECCMQJ1DEF1jEF2DsGGgAcAB4AIAB2QOIAa8EkgEFMS40LTGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwis0MykqOHrAhXHjKQKHc33BVQQ4dUDCA0&uact=5 amandoua avand acelasi vin WBAKV210900R29475 In anuntul vechi avea 199.900 km (real peste 207.000) iar la Pitesti s-a inventat calatoria in timp (129.000 km in anunt, a postat poza cu VIN-ul, dar poate o scoate intre timp). Asadar, cascati bine ochii la samsarii astia.
    1 point
  17. N-are nimic. Las-o asa.
    1 point
  18. De patru ani folosesc anvelope normale de vara, deci non-runflat si n-am avut nici o problema cu cutia de transfer. Cutia e sensibila la diferentele de diametru ale rotilor in caz ca se uzeaza neuniform. In aceste cazuri cutia trebuie sa lucreze mai mult. Evident ca nu trebuie sa schimbam acum cauciucurile o data pe an, dar poti schimba uleiul din cutie sa fie cat mai proaspat si in felul asta nu se uzeaza f tare acele ambreiaje din interiorul ei, chiar daca asa cum ziceam, vor lucra mai mult in caz de uzura neuniforma a pneurilor. N-are nici o treaba la final ca-i run flat sau non-run flat atata timp cat respecti dimensiunile de pe stalpul masinii. Bafta!
    0 points
  19. eu am bagat peste 70 de litri in ea, plus ce era in rezervor. E ca la sticlele de coca cola de 2 litri. Au inca 100ml daca le umpli pana in dop, deci capacitate de 5%suplimentar. Producatorul ia in calcul bazinul, nu si volumul racordurilor pana la buson. Daca cobor la un range de sub 50km, mereu reusesc sa bag apoi peste cei 66 de litri nominali ai rezervorului. Revenind la adblue, nu mai incerca sa intelegi senzorul de nivel al rezervorului. Desi imprecis, parca al meu nu e ca la tine. Mereu incerc sa am rezervorul de adblue cat mai plin ca sa nu am bataie de cap
    0 points
  20. DDE-ul/ECU-ul nu l-ai mentionat. A fost transferat?
    -1 points
  21. Pentru drumurile noastre SUV. Pentru familie, comoditate urcare/coborâre, confort: SUV. Pentru utilitate portbagaj: SUV. DacĂŁ e BMW, obligatoriu cu EDC. In nici un caz fĂŁrĂŁ. Pentru condus sportiv (deși nu știu câți de aici conduceți așa cu familia, și ĂŽn adevĂŁratul sens al cuvântului, care sĂŁ facĂŁ diferența dintre SUV și sedan), senzații pe viraje, consum mai mic, aerodinamicĂŁ mai bunĂŁ (zgomot ceva mai mic la viteze mari) - sedan. G01 e super comod pentru familie din toate punctele de vedere. Și nu vei merge cu mașina cu viteze mai mari decât sĂŁ ĂŽți ofere siguranțĂŁ (care sunt mult peste limita legalĂŁ, și ceva mai mici decât un sedan, dar nesemnificativ). Cutia pe mașinĂŁ rezistĂŁ și peste 200km/h (am un Thule), inconvenientul la ea e zgomotul asurzitor la viteze mari, consum crescut, și, cel mai important, accesul ĂŽn parcĂŁrile subterane. Pe-afarĂŁ e un inconvenient major. Am SUV de peste 14 ani, și nu m-aș ĂŽntoarce la sedan dpdv al confortului (acces ĂŽn/din mașina, drumuri, borduri, vizibilitate, portbagaj,etc,etc.), chiar dacĂŁ diferența majorĂŁ e doar de consum.
    -1 points
  22. Sincer...eu folosesc Casco-ul. ) si daca sunt ciobituri de la pietricele, care merg reparate, la Turbocon.
    -1 points
  23. Vai de capul meu....cati nenorociti in tara asta. Morala..BMW e o masina buna, se tine bine ...
    -1 points
  24. Marian, despre ce releu vorbesti? Descrie, unde se afla?
    -1 points
  25. Logica utilizarii uleiurilor cu terminatia 40 exclusiv in "Egipt" este total eronata. M-urile ce ulei folosesc? 10W60, deci presiunea, temperatura motorului influenteaza mai mult tipul uleiului decat temperatura ambientala. Astfel, un motor cu soft si condus agresiv este mult mai bine protejat cu 5W40.
    -1 points
  26. La service ar fi trebuit sa iti spuna ca un BMW 4x4 e mai putin tolerant, adica INTOLERANT, la uzura inegala fata-spate, cauciucuri..., echiparea masinii cu anvelope in specificatiile stricte ale fabricantului... Asta asa pentru corectitudine. Intersant in ce se baga mai nou service-urile.. TERIBIL. Deci asa isi ascund INCOMPETENTA..
    -1 points
  27. Nu stiu sincer la ce m-ai pus sa ma uit. Esti sigur ca e suficient de sugestiv, sau la subiectul discutiei? ..Linkul tau e o trecere in revista a uleiurilor folosite de BMW. Se vede limpede, o gama larga; e firesc. Numai ca, ce iti scapa tie si mie cateodata , dar nu acum, e ca si fabricantii cand fac masini si pun motoare pe ele le fac (aproape sigur) pe grupe, zone ale globului unde masinile vor fi conduse.. si cel mai IMPORTANT cu, ce tip (..vascozitate) a uleiului este cel mai recomandat zonei de pe glob unde va fi condus! Si asta, asa, nu se intampla de azi de ieri ci de multi ani de zile, si nu doar la bmw.. Zic sa nu uitam niste reguli de baza ale folosirii uleiurilor. ..Desigur, de cand cu uleiurile full, treaba poate sta un pic diferit.. Lumea nu mai pune (e nevoita) un ulei mineral vara si un altul iarna, dar asta nu inseamna ca, daca uleiul e sintetic gata nu mai exista reguli.. ..Parerea mea. Desigur Godini, daca masina ta a venit de la Jermania cu acel tip de ulei, de ce nu ai spus de la inceput?? ..De ce recomanzi si altora un ulei subtire la rece? Sau, acum trebuie sa credem ca toate N47 sunt facute in Germania si ca atare le trebuie ulei subtire la rece!? Zi tu regula si noi o respectam. Ma mir ca DjAlexinno poate fi in aceasi idee cu mine.. Unul dintre noi a patit ceva Ca sa inchei pledoaria. Daca ar fi sa ne luam dupa ce zic producatorii ar trebui sa schimbam uleiul motorului doar la 30k km , nu?
    -2 points
  28. "Lubricant viscosity is highly sensitive to temperature and the increased viscosity at low temperatures results in higher frictional and pumping losses than would be observed at the target operating temperature." https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0196890414001939 In engleza e descris fenomenul mult mai usor decat in alta limba...
    -2 points
  29. Nu e clara deloc Tot din articolul/studiul de mai sus un citat: "At low temperature there is a need to ensure the viscosity is not so high (uleiul 0Wxx) as to increase the friction when in the hydrodynamic regime (typically a problem at low temperatures) whilst there is a need to ensure that at high temperatures (regim..) the lubricant viscosity does not become so low that the lubricant film breaks down and boundary lubrication dominates." Pagina 332, coloana 2.
    -2 points
  30. Intersant devine in ceea ce urmeaza mai jos. Conform studiului respectiv, citand: " Such observations imply that the heating rate of the engine is dependent on frictional heating. If heat transfer from combustion was the dominant source of lubricant heating, it would be expected that the lubricant heating rate would show a positive correlation with engine load owing to the need to burn more fuel to meet the higher load requirements. Instead, the correlation with engine speed (and hence bearing surface speed) indicates that it is the friction in the bearings that dominates as a heat source. The absence of load in these tests also makes the findings transferable to both S.I. and C.I. engines. Heat generated from bearing friction has two possible means of dispersal, namely through lubricant flow or through conduction into the surrounding metallic structures, be that the engine block or crankshaft" Asta nu face decat sa imi dea dreptate cand sustineam si inca cred acelasi lucru - ca plecatul de pe loc imediat dup pornire (mai ales dimineata, pe rece.. binisor) nu face bine motorului pentru ca frecarea este deja mare in cuzinetii arborului iar incalzirea motorului datorita carburantului (ars) i se datoreaza doar 9%. Cititi si va minunati. Asadar nu imi da decat apa la "moara" credintei ca un motor nu trebuie in nici un caz "jaruit" la rece. Consum si uzura la greu.
    -2 points
  31. Si fennomenul numit frecare e mai mare daca uleiul e mai subtire (daca nu e necesar) la rece! Cu atat mai mult sunt sanse mari ca uleiul sa nu unga anumite componente in motor pana acesta SE DILATA; sa nu ajunga suficient de mult in partile superioare.. Lucrurile sunt mai complicate decat par la prima idee, a ta. Tu faci ce vrei. Argumentul tau nu are sustinere fata de cum inteleg eu ca stai lucrurile. Fenomenul dilatarii este controlat/..ajutat inca din fabrica, firesc nu? Slava Domnului ca apar masinile electrice! :hyper:
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.