Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/02/20 in Posts

  1. toate masinile vin cu o marja de eroare dintre bord si realitate undeva intre 3 si 5 km/h mai putin. Aceasta este o masura de siguranta. Pentru a verifica constanta acesteia poti folosi pilotul pe autostrada si vei vedea ca diferenta ramane constanta la orice viteza. erau si teste facute in revistele de specialitate si tin minte ca era un fiat panda, parca, singura care aveai mai mult decat iti arata in bord. pentru a fi la limita minima de eroare ar trebui sa ai anvelope noi cu acealeasi specificaii ca in fabrica si presiunea perfecta.
    2 points
  2. e un e60... are km...300k sunt niste km investitie...pai vrei sa o scoti ? ))) (fa un tur de biserici si manastiri) ai pus pretul pentru a se vinde mai greu !....
    2 points
  3. Masina nu are faruri adaptive ci faruri bi-xenon non adaptive, de asemenea masina nu are sunet HiFi ci Individual Audio. - Cruise control cu Stop&Go Descrierea e bagata din burta si incorecta pe alocuri E important sa stii si ce ai/vinzi. Poate fi un plus mai ales pentru tine! Masina e ce trebuie pentru un e60, clar nu e masina de vandut la cineva ce vrea e60 pe bani de nimic ...
    2 points
  4. Ehh... am pus si eu un pret mare sa se vanda mai greu. Mai am nevoie de ea vreo 3 luni pana ma bag la un leasing.
    2 points
  5. Am schimbat flansa dar degeaba...pana la urma problema a fost de la cutia de transfer! Am schimbat cutia de transfer si totul a revenit la normal!
    1 point
  6. Cam cum ar putea sa afecteze alternatorul un releu ,daca rolul alternatorului este sa produca curent pentru baterie ?
    1 point
  7. Pai de ce spui asta? Avea probleme mecanice? In fine, eu nu cred ca as fi putut sa ma despart de ea dupa atatea.De curiozitate, ce oferta ai primit..daca nu te superi ca intreb.
    1 point
  8. uraaaaaa cineva a descoperit apa caldĂŁ nu se face aluzie la antevorbitor
    1 point
  9. Multumesc de sfaturi. Chiar ma gandeam ca nu sunt adaptive farurile, nu le vedeam miscandu-se in curbe. Nu e bagata din burta descrierea, e asa cum m-am priceput si eu. Nu sunt samsar de profesie si nu ma ocup cu masini. Da, asa este, e un e60 cu tot ce trebuie, ingrijit si nu e pentru cine vrea doar un e60 ieftin. Si pretul este maricel, insa l-am pus asa doar pentru a o vinde mai greu, mai am nevoie de ea si voiam sa vad daca e cineva interesat. Insa nu stiu daca merita sa cobor sub 8.000 de euro, la cata investitie a papat. Vedem...
    1 point
  10. W40 pui cand circuli in Egipt, Dubai etc, tari cu temperaturi foarte ridicate, iar 0W pui cand esti in tari nordice unde iarna sunt temperaturi foarte scazute. Din aceste considerente, sunt mai multe tipuri de ulei recomandate, recomandarea facandu-se in baza zonei unde locuiesti/folosesti masina. Ca si raport vascozitate rece/cald, 5W30 este mai mult decat suficient pentru clima din Romania. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Update: I-am pus grile negre, si mi se pare ca arata mult mai bine contrastul cu culoarea exterioara. Fiind shadowline, nu avea nici un alt element cromat in afara de conturul grilei.
    1 point
  12. Scumpa, multi km dar arata bine. Mai mult de 5000 nu iei pe ea sau nu o vinzi deloc.
    1 point
  13. Aha. Cauta cand ai timp si spune-mi unde ai gasit chestia cu semaforul in meniu. Merci.
    1 point
  14. Vyktor, ia sa urmaresti tu o chestie. Banuiesc ca tu ajungi cu masina in zone spalate ale Europei. Vara asta, cand am fost in sudul Germaniei, mi-a atras atentia un lucru. Cand foloseam start/stop si stateam la semafor, s-a intamplat de minim 10 ori ca atunci cand se punea verde, sa imi porneasca instant motorul. Ma gandesc ca poate e o sincronizare intre semafor, satelit, navigatia masinii si astfel imi pornea motorul la culoarea verde. Este drept ca motorul porneste vara cand e prea cald in masina si se considera ca e necesar sa porneasca pt a racori conform cu ce e pe climatronic. Dar mi s-a parut o coincidenta prea mare si prea de multe ori. Chestia asta am observat-o doar in Germania si doar in anumite zone.
    1 point
  15. Eh, valoarea de catalog nu e tot aia cu valoarea platita La o masina de genul asta discount-urile sunt probabil in jur de 25% la dealer, deci probabil pretul platit a fost pe la 65k
    1 point
  16. @Alexandru - fa comparatie din memorie intre diferite modele de BMW sau alte masini pe care le-ai detinut si vezi daca F10 nu e una din cele care se ciobeste/matuieste/zgarie cel mai usor - daca da, raspunsul e lacul prost . Lacul ceramic se ciobeste si el, dar e mai rezistent la zgarieturi . Cel putin asta e concluzia mea dupa 28 de ani de condus BMW-uri , cam pe aceleasi drumuri .
    1 point
  17. Am schimbat azi placutele de frana fata/spate. Am mers pe TEXTAR, fiindca am avut experiente pozitive in trecut si din ce stiu se numara printre producatorii elementelor de franare OE BMW. Pretul final a fost in jur de 1200 RON cu inregistrare istoric online si test pe standul de frane.
    1 point
  18. Azi am reusit sa inlocuiesc nuca schimbatorului de viteze. Cred ca a avut inele pe mana anteriorul proprietar si a zgariat-o. Nu era grav, dar imi statea pe creier. Cam astea sunt investitiile estetice, de acum ĂŽnainte am sa fac doar mentenanta.
    1 point
  19. A venit si momentul detailingului exterior, ce a cuprins: polish+ceara+folie faruri. Ma declar multumit Restul pozelor: http://shorturl.at/otyOW
    1 point
  20. Salut. Imi retrag afirmatia din pacate. Am incercat , desi pretul a fost destul de piperat nu am fost multumit de rezultate per total. La ce detailer as putea merge sa iasa totul ok ? Sa fie totul facut in detaliu si sa plec multumit?
    1 point
  21. masina este senzationala , E46 are un design "la zi" dupa atata timp
    1 point
  22. Eu nu pot obliga pe nimeni sa isi ia “n” anvelope,fiecare vine cu ce are sau ce vrea iar din momentul cand accepta sa se dea in configuratia respectiva isi asuma cu maturitate rezultatul.Daca accept sa ma dau cu cineva nu ii pot interzice respectivului sa nu dea cu methanol pentru ca eu nu am,sau sa isi puna o cutie manuala ca a mea nu cutia automata de pe M5 sau cea stage 3 de pe 335i.O cutie automata de generatie noua m-ar ajuta de 4 ori mai mult decat ar ajuta slickurile pe un M5 sau 335i si asta o voi demonstra in viitor.Fiecare are cai in plus peste mine,deci cumva fortele se echilibreaza si crede-ma nici cu slickuri M5 e60 nu ar fi avut ce sa faca pentru ca diferenta a fost foarte mare,cine a fost de fata a vazut.
    1 point
  23. Cu tot respectul, dar cred ca exagerezi.Spui ca bati M5 sau 335i-ul, dar nu spui si de acel detaliu foarte important si anume slick-urile.Pune aceleași anvelope si da-te cu 335i de 500cp sau M5...vei ramane doar cu propriul nor de fum.
    1 point
  24. In primul rand este parerea ta si o respect dar trebuie sa iti explic cateva lucruri. Masina asta este cea care mi-am dorit-o la cumparare,nu e92,nu GTR. Masina este daily,asta a fost si ideea cand am pornit proiectul,sa arate bine interior-exterior,sa se auda bine in interior si sa mearga cat se poate de tare cu cele enumerate mai sus(nu o sa vezi masina de drag cu sistem audio,tot interiorul in ea,AC si mai nou suspensie pe aer). Ai mentionat 335i,ai idee ce timp are un 335i cu 500+cp?Daca nu iti spun eu @12,7. La etapele unde am fost pe platforma nu am vrut sa risc nimic pentru ca si un 320d si un f30 335d se pot strica pe drum,iar la etapa de la Ianca nu aveam pernele si nu vroiam sa o ating pe drumul pana acolo(daca o sa ajungi odata p-acolo o sa vezi despre ce este vorba). Cu masina am facut n drumuri pana la Iasi si inapoi si este placut sa mergi cu 450cp cu consum de 7-8%,deci uneori te amuza si consumul sau sa auzi ca unele masini 2.0 turbo benzina 300+cp de 100 lei fac cateva run-uri vineri seara iar mie imi ajunge si pentru saptamana viitoare(nu fac 100km pe zi zilnic dar totusi pana vinerea viitoare nu mai ajung la benzinarie). Este mai amuzant sa vina aroganti cu M5 si 335i la start si sa rada cand aud de 3.0d iar la sfarsit sa vina sa iti stranga mana Pe langa toate cele enumerate mai sus masina chiar daca este din 2004 are unele echipamente tehnologice ce inca nu sunt pe masinile din 2017,are un motor muuuult mai fiabil decat orice 3.0d cu 1-2-3 turbine din 2019 si cateva premiere si recorduri. Cat despre aspect am pus-o langa un M4 care este @ 50k la mana a 2-a si nu m-a convins M4.Daca si M4 ar primi ce are a mea pe ea Pandem,perne,jante ar fi alta discutie dar doar investitia enumerata ar sari lejer de 20k. Cam astea sunt lucrurile cu sens cum le vad eu dar cu nonsens pentru tine.✌
    1 point
  25. Oameni seriosi nu gluma pe la noi...de 4 luni sta volanul la imbracat in carbon si asa a ajuns pana acum... :hmm: In fine,intre timp am reusit sa montez NOS-ul si stingatorul si cam asa a iesit: Suntem in derulare in acelasi timp si cu alt proiect la care asteptam ansamblarea motorului,ceva mai nou,un f32 435xd care speram sa iasa cel mai rapid F32 435xd la momentul actual,pentru a merge cu amandoua la resoftare si testarea NOS-ului.Inca nu stiu daca sa ma apuc de un thread pentru prezentarea noului proiect. Revenind la E46 am mai facut niste calcule pe baza pozelor postate pe aici,nici pe departe amanuntit cu toate manoperele,si investitia in modificari s-a ridicat la 57k fara valoarea masinii la achizitie,ultimii 2 ani au fost cruciali :bye: ,asta ca o informatie personala care sa ramana scrisa aici.Derulam paginile si nu imi venea sa cred cat de in urma era ultimul calcul facut in jurul sumei de 23k . Anul acesta am fost foarte ocupat cu alt proiect care nu a vizat nimic din ce inseamna masini si am cam ramas in urma la capitolul putere dar anul ce vine se anunta un an mai lejer si cu mai mult timp pentru a trece la ultimul stage cred eu si finalizarea proiectului Built NOT Bought. Mai aruncati un ochi in viitor pe aici pentru a vedea cea mai necesara,potrivita si avansata modificare din punct de vedere tehnologic al acestei masini.
    1 point
  26. Treaba a mers destul de greu in ultima perioada din cauza oamenilor foarte "seriosi" asa ca volanul si inca ceva piese nu sunt terminate... :aww: Intre timp a ajuns asul din maneca pentru a atinge targetul setat pe acest an si anume 12,0-11,9s/402m: Si aici o parte din mica sedinta de toamna:
    1 point
  27. Salut, Vand BMW E60 Facelift, 2007, 530 xdrive, foarte bine dotat si in stare perfecta. Detalii in link: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530xd-ID7GE1lb.html#2509f77316
    0 points
  28. Esti interesat de masina dar ti se pare pretul prea mare? Sau care este rostul comentariilor?
    0 points
  29. Cam mare deranjul si mocheta aia neagra este gri acum
    -1 points
  30. Pe principiul asta nu mai facem polish si le pastram pana ajungem la revopsire?
    -1 points
  31. Nu il gasiti pentru ca foarte probabil vine (este parte) cu diferentialul. Sa nu semene cu problema asta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190411-diferential/page__pid__2525477#entry2525477
    -1 points
  32. Sincer , daca este clar ca temperatura motorului ajunge la +100° ,nu vad ce relevanta are temperatura ambientala. La rece e clara treaba ,la cald ...nu ii vad relevanta temperaturii ambientale din tabel.
    -1 points
  33. Intersant devine in ceea ce urmeaza mai jos. Conform studiului respectiv, citand: " Such observations imply that the heating rate of the engine is dependent on frictional heating. If heat transfer from combustion was the dominant source of lubricant heating, it would be expected that the lubricant heating rate would show a positive correlation with engine load owing to the need to burn more fuel to meet the higher load requirements. Instead, the correlation with engine speed (and hence bearing surface speed) indicates that it is the friction in the bearings that dominates as a heat source. The absence of load in these tests also makes the findings transferable to both S.I. and C.I. engines. Heat generated from bearing friction has two possible means of dispersal, namely through lubricant flow or through conduction into the surrounding metallic structures, be that the engine block or crankshaft" Asta nu face decat sa imi dea dreptate cand sustineam si inca cred acelasi lucru - ca plecatul de pe loc imediat dup pornire (mai ales dimineata, pe rece.. binisor) nu face bine motorului pentru ca frecarea este deja mare in cuzinetii arborului iar incalzirea motorului datorita carburantului (ars) i se datoreaza doar 9%. Cititi si va minunati. Asadar nu imi da decat apa la "moara" credintei ca un motor nu trebuie in nici un caz "jaruit" la rece. Consum si uzura la greu.
    -1 points
  34. Banuiesc ca asa trebuie sa mearga si de la id4 la id5/6. TAL generat si fisierele din soft-ul ID5/6. Sper sa reusesc sa pun mana pe un id4 sa-l "macelaresc". P.S. Nu ma asteptam ca cei care se ocupa cu asa ceva sa explice procedura, ca vrem sa le furam painea de la gura :goodjob: ... In fine... Promit ca voi posta procedura completa imediat ca voi reusi sa o fac.
    -1 points
  35. In principiu acel "releu" nu e releude fapt. Pe alternator e o PUNTE REDRESOARE in principiu.. https://www.epiesa.ro/punte-diode-bmw-seria-3-e46-320-d-diesel-136-cai-hitachi-139723/9045/100352/ideps-509089375/ Adica sunt patru diode (de curenti mari..) alimentate pe la partea de curent alternativ (CA) sa scoata pe partea cealalta curent continuu (CC). Se poate ca daca o dioda se "duce", atunci sa apara ceva crestere de tensiune si sa strice altceva..., dar asteptam mai mult de la el sa spuna mai multe despre ce stie.. poate a gasit altceva in ce a facut/observat. Dar daca nu are cuvintele la el, l-am ajutat eu.
    -1 points
  36. Tocmai ca nu are anvelope mai mari, viteza masinii intotdeauna va fi mai mica in mod "real" decat cea data de GPS, care este cea mai precisa viteza dupa care te poti orienta pe orice dispozitiv care foloseste GPS si o poate si arata. Eroarea pentru pozitionarea unui dispozitiv cu localizare GPS este de maxim 4m, data de cel putin 4 sateliti geostationari. De obicei sunt mai multi; 4 sunt minimul pentru localizare a dispozitivului. Asta da o precizie a vitezei de deplasare relativ usor de realizat.. Seaman, daca ai pune cauciucuri mai mari atunci viteza afisata in bord ar fi mai mare pentru ca circumferinta rotii crescand, creste si viteza pe numar de rpm. Nu e nimic in neregula. Proiectantii inca din fabrica la 99.99 din masinile de pe strada fac ca vitezometru sa indice cu 2-3-4 procente MAI MULT faca de viteza reala. Ca tu sa nu incalci legea iar ei sa fie partasi.
    -1 points
  37. Alternatorul la iesirea lui trebuie sa dea doar curent continuu, dar el fabrica curent alternativ.. Releul iese din discutie pana ne lamureste el unde e. Un releu face cu totul si cu totul altceva.. Cand se duc periile sau apar asa-zile cresteri accidentale de tensiune sau pulsuri... pot distruge jonctiunea (zona din dioda unde curentul este permis de ea, ..sa treaca doar intr-o directie ca parte a unei alternante a curentului alternativ..) unei diode care e mai slaba constructiv din fabrica, sa zicem.. Dar probabil ma bag aiurea Iar tu intrebi la ho-ha
    -1 points
  38. In fasung s-a/te-ai uitat? Daca lamela aceea e innegrita trebuie curatata pentru ca prezenta/aparitia oxizilor intre lamela si bec duce la o eroare de bec ars, chiar daca e becul bun. Managementul lumnilor de pe masina se face prin citirea cu precizie mare a rezistentei becului. O rezistenta mai mare data de curent trecand greu prin strat superficial de oxizi da eroare de bec ars. "Managementul" luand decizia de a taia curentul pe becul respectiv pana se remediaza situatia. Stiu cat de enervant e pentru ca si eu am E90.. (...Si citind mai bine, "electricianul" tau a improvizat PERMANENT tragand fir de la alt bec/bloc de lumini la becul cu problema??? De aici nu ma mai bag.. doar ca e cam umilitor.. ce i-ai facut masinii, daca e adevarat ce am inteles) I-ati o Dacie. Dar tot nu sterg ce am explicat, ca poate e util la altcineva..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.