Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/10/20 in Posts

  1. Cel mai frumos, acum este evident G30, cel mai frumos raportat la anii aparitiei sau care m-a impresionat pe mine cel mai mult la vremea lui a fost E39. Cel mai fiabil, probabil cel mai vechi, sunt destule E39 si acum pe strazi dupa 20 ani si cele intretinute inca se tin bine. F10 a fost si ea o masina foarte reusita, E60 nu stiu de ce dar nu prea mi-a placut mie deloc.
    1 point
  2. Daca mergi in oras in eco-pro, subturat, doar pentru un consum mai redus, consumul o sa fie ultima ta problema. Toata economia asta o sa ti se intoarca inzecit in pretul pieselor. PS: daca si 8% e mult in Bucuresti, nu stiu cat ar trebui sa te multumeasca.. La o masina de genul asta, eu nu inteleg cine sta sa urmareasca consumul. E atat cat e, pana la urma e un diesel economic. Nu e benzina, unde variatia e mai mare, nu e electric, unde consumul e zero.
    1 point
  3. Mi-am dat seama ca n-am mai pus poze cu masina dupa swap. Urmeaza sa primeasca ulei, o sa merg pe Liqui Moly ceva LL-01. Si mai trebuie schimbata coloana volan, cea cu crucea de langa firewall, face zgomot. Plus rulmetul de la ambreiaj face galgie la ralanti, am uitat sa il gresez inainte sa il pun. In rest totul merge bine, trage frumos, a primit si un set de gume noi, mi-au cazut in brate niste Pirelli Pzero nero care se comporta destul de bine. Poate ceva rigiditate in peretii laterali era binevenita ca se misca destul de mult in lateral cand abordez viraje mai tare, dar sunt destul de confortabile.
    1 point
  4. Exista persoane care fac statistici pe aici, cine ce isi permite sau nu-si permite, discutii principiale tipic romanesti. "Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia." Abtine-ti-va dracu' de la comentarii de -2 lei.
    1 point
  5. Atentie pentru cei care se uita sa-si cumpere un X6: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x6-ID7GDy7i.html este aceeasi masina cu http://webcache.googleusercontent.com/search?sxsrf=ALeKk01lhMIJfrABZdBW7ByekW3rqblKzw%3A1599834592332&ei=4IlbX6zgE8eZkgXN75egBQ&q=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&oq=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoECCMQJ1DEF1jEF2DsGGgAcAB4AIAB2QOIAa8EkgEFMS40LTGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwis0MykqOHrAhXHjKQKHc33BVQQ4dUDCA0&uact=5 amandoua avand acelasi vin WBAKV210900R29475 In anuntul vechi avea 199.900 km (real peste 207.000) iar la Pitesti s-a inventat calatoria in timp (129.000 km in anunt, a postat poza cu VIN-ul, dar poate o scoate intre timp). Asadar, cascati bine ochii la samsarii astia.
    1 point
  6. Timpul pentru un nou update :frantics: Kilometrajul a ajuns aproape la 222000 The good: Am reusit sa schimb suspensia. Initial voiam sa cumpar Bilstein B4 Mtech si sa folosesc arcurile sport cu care a venit masina. Dar imediat dupa ce am dat comanda am vazut o reducere la Eibach/Bilstein B12 Pro-kit asa ca am sarit pe ele. Am mai luat si toate flansele, bucsi bascula fata, bielete anti ruliu fata spate. Am schimbat si becurile xenon, Osram 5000k, voiam de 4300 dar asta e, se vad foarte bine, lumina alba. Masina se comporta foarte bine, am venit aseara pe Cheia, foarte sprinten, consum de 8.9 pana cand am intrat in Bucuresti. Suspensiile se simt foarte bine, raportul comfort/sportivitate e aproape optim, ce as putea sa reprosez e ca se transmit micile imperfectiuni mai mult, e mai busy. Dar per total foarte multumit de ele. The bad: Luna trecuta pe A2, banda din mijloc, semi coloana, eu destul de obosit, apare brusc un lemn/o craca in fata masini; Bara sparta jos, pierdut proiector, un senzor si numar, contra aripa sparta. The ugly: O sonda lamda a devenit mai lenesa; sa fie nevoie de schimbat bucsi dif si flanse/rulment cardan.
    1 point
  7. 0 points
  8. arhiva de pe 17 sep. https://web.archive.org/web/20200917084152/https://www.newtis.info/tisv2/a/en/ show must go on!
    0 points
  9. Daca zgomotul e observabil cand nu se misca masina, de ce nu scoti cureaua care trage compresorul si vezi daca zgomotul mai e prezent?
    -1 points
  10. WIN60, nu e vina clientului, care banuiesc ca le-a spus ca a intrat cu masina in apa si a tras apa pe admisie... "Rachetii" aia habarnisti, dar pusi pe facut bani trebuia sa ii spuna din start ca pot pune un alt motor. O simpla cautare pe "tatal nostru pamantean a-tot-stiutor", goagle le spunea lor si orcui ca motorul e cam "kaput" daca nu il opresti in secunda 1, pleci tractat, dai bujii jos sau injectoare, dai la automat,s au manual pana iese apa si daca Cel De Sus te iubeste, esti din nou pe drumul tau. Scuzati ironia sau cinismul, dar nu vazut nimic nou si "tare" ca nuca de adaugat.
    -1 points
  11. Adi v nu tre sa te superi pe mine, e interesant, nimic de zis.. Baietii aia au desfacut totul inainte de a face filmarea.. Ei stiau ca masina va fi ok; genul de video click-bait. (Ce filtru se ulei mic are.. un motor de 3 litri! .. e si greu de inteles unghiul de biela pentru un mecanic amator ) Dar nu mai conteaza. Succes OP-ului.
    -1 points
  12. ..Adica "mecanicu" sef din topic, care a refacut motorul pe jumatate - nu!? (In loc sa RECUNOASCA ca nu se pricepe.. ..crezand ca "merge si asa"!.. Sau cum? Nu a stiut cumva ce se face?? Foarte probabil. De aici topicul. (Voi aia cu minusuri fara rost, ziceti cum se face, sau s-ar face?)
    -1 points
  13. Nexen e Coreean - nu intra in categoria de mai sus. Este totusi un cauciuc din categoria low cost, mai potrivit pentru Logan, Clio, etc nu pentru un BMW seria 5. Probabil ca da, nu ti-l permiti asa cum se intampla in 80% din cazurile de posesori de BMW sh din RO. PS: Am zis PROBABIL - nu stiu care e situatia ta si nici nu ma intereseaza; eu spuneam ca principiu.
    -1 points
  14. Cred ca e mai ieftin sa mai incerci cateva vulcanizari care sa stie bine de tot sa echilibreze roti, sa se uite la jante (strambe, ovalizate..) Si ar fi bine sa te uiti unde pun plumbii pe janta, daca unii ii pun in alt loc decat altii sau mai multa/putina greutate pe acelasi loc ar fi bine sa iti pui si intrebari . Cat de buni sunt la echilibrat. Mai spuneau unii pe aici sa nu ii lasi sub nici o forma sa stranga prezoanele decat cu cheie dinamometrica. Pot stramba janta cica.
    -1 points
  15. Nu am avut toate modelele cĂŁ sĂŁ am o pĂŁrere pertinentĂŁ. Am avut doar e60 și f10. Ăntre cele douĂŁ consider cĂŁ e60 are clar materiale mai de calitate la interior, ĂŽnsĂŁ per total confort/frumusețe/performanțe/antifonare/cutie viteze (automatĂŁ) f10 are avans considerabil. Cel mai frumos mi se pare G30, care probabil e la fel de avansat fațĂŁ de f10
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.