Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/11/20 in Posts

  1. Long time, no see. Intre timp am rezolvat Connected Drive-ul ce nu mai functiona dupa retrofit-ul de navigatie, avand modul vechi TCB care nu se poate interconecta cu unitatile noi. Schimbat TCB cu ATM, pe VIN-ul masinii mele, nu pe VIN-ul masinii donatoare. Odata cu asta am finalizat si retrofitul farurilor prin activarea HBA, dupa ce am schimbat oglinda retrovizoare si manetutele. Foarte tare aceasta functie. Nu in ultimul rand, a trecut si ITP-ul. Ma gandesc acum la un tratament ceramic, dar sa vedem.
    3 points
  2. Numai daca te uiti sub ele si o sa vezi unele economii la noile generatii - puntile la F30 sunt din otel, la E90 din aluminiu. Unele brate ale suspensiei la fel. Dupa E90 LCI cu stopuri/semnalizari cu LED, au trecut la F30 cu becuri. Brichetele de 12V, care erau doua in consola centrala, pe spate, ca dotare extra, la F30, cu aceiasi dotare, ai doar o priza. Etc, etc, lucrurile astea nu inseamna mare lucru, dar adunate, e clara directia. Se pune mai mult pret pe aspect si pe ce e la suprafata - design si electronica. Nu spun ca F30 e groaznic. Designul e actual si dimensiunile mi se par ideale - in final au loc oameni in spate, are o latime si un gabarit mai impunator pe strada, infotainmentul e la zi, optionalele sunt mult mai bogate. Chiar si bordul si usile, la prima vedere, par mai solide decat la E90. Adica nu scartaie si nu pocnesc la apasari si strangeri. Dar E90-ul, dupa 9 ani in total, respectiv 6 ani de Romania, nu are nici un greier inauntru, in ciuda tinutei de drum mai rigide. In schimb F30-ul - care desi ai zice ca e mai solid, ca nu pocnesc atat de multe plastice pe loc - in mers, la denivelari sau gropi, incepe orchestra.. Nu prea exista raspuns clar "care e mai bun". Care e mai bun pentru fiecare ramane pentru fiecare sa decida. Oricum timpul le rezolva, doar cine o sa fie cu adevarat interesat de modelele vechi, o sa le tina in viata. Costurile de intretinere sunt fix aceleasi E90/F30. Altfel e clar cam pentru toata lumea: cu cat mai nou, cu atat mai bine.
    2 points
  3. Cel mai frumos, acum este evident G30, cel mai frumos raportat la anii aparitiei sau care m-a impresionat pe mine cel mai mult la vremea lui a fost E39. Cel mai fiabil, probabil cel mai vechi, sunt destule E39 si acum pe strazi dupa 20 ani si cele intretinute inca se tin bine. F10 a fost si ea o masina foarte reusita, E60 nu stiu de ce dar nu prea mi-a placut mie deloc.
    2 points
  4. Daca mergi in oras in eco-pro, subturat, doar pentru un consum mai redus, consumul o sa fie ultima ta problema. Toata economia asta o sa ti se intoarca inzecit in pretul pieselor. PS: daca si 8% e mult in Bucuresti, nu stiu cat ar trebui sa te multumeasca.. La o masina de genul asta, eu nu inteleg cine sta sa urmareasca consumul. E atat cat e, pana la urma e un diesel economic. Nu e benzina, unde variatia e mai mare, nu e electric, unde consumul e zero.
    2 points
  5. Nu am avut toate modelele cĂŁ sĂŁ am o pĂŁrere pertinentĂŁ. Am avut doar e60 și f10. Ăntre cele douĂŁ consider cĂŁ e60 are clar materiale mai de calitate la interior, ĂŽnsĂŁ per total confort/frumusețe/performanțe/antifonare/cutie viteze (automatĂŁ) f10 are avans considerabil. Cel mai frumos mi se pare G30, care probabil e la fel de avansat fațĂŁ de f10
    1 point
  6. Design-ul F30-ului la interior este mult mai frumos, mai elegant si simplu. Dar calitatea plasticelor este inferioara modelelor precedente. Fiecare intelege ce vrea, cine doreste sa fie conectat la drum, isi achizitioneaza E30 sau E36. Cine vrea o masina care le are pe ambele, E46 sau E9x.. iar cine vrea tehnologia actuala isi achizitioneaza F30 sau G20 Singurul bonus pe care E9x o are, este faptul ca retrofiturile sunt extrem de multe (swapuri de scaune, NBT-uri, volane de Fx, etc).
    1 point
  7. Mie mi se pare ca tot interiorul de la F30 e calitativ sub cel de la E90. Mai precis, bordul, fetele de usi manerele interioare de la usi, volanul, pana si manetele de la volan si butoanele. La tapiseria de la scaune (panza) mi se pare ca sunt tot pe acolo. Da, arata mai bine, dar plasticul si materialele sunt mai proaste - fireste, asta e parerea mea subiectiva.
    1 point
  8. Intai sa te asiguri ca ai filmul in format DVD disk, adica maxim 4.7 GB. Daca le convertesti din alte formate e mai complicat, dureaza mult si nici nu prea merita sa pierzi vremea se gasesc pe torente filme direct in format DVD. In principiu, ca sa iti dai seama ca ai scris DVD-ul corect, cand explorezi diskul trebuie sa ai 2 foldere principale de genul VIDEO_TS si AUDIO_TS.
    1 point
  9. Torente cu filme tip DVD, sa fie ISO, scris pe DVD cu Imgburn sau altceva asemanator si astfel ai desene subtitrate pt copii din belsug
    1 point
  10. Nu trebuie sa ai combox ca sa mearga, doar sa faci ce format trebuie si atat.
    1 point
  11. Trebuie sa faci disc in format DVD video cu orice program care suporta asta - ala e un standard de care se ocupa programul . Nu se pune nimic pe CIC , ci unitatea doar citeste discul DVD . Cred ca trebuie sa ai Combox ca sa mearga .
    1 point
  12. Asta cam vrea oricine cand se duce sa-si faca soft, detalii, din pacate tunerii majoritatea sunt aroganti, raspund greu la intrebari si scurt ca poate poate nu-i mai intrebi si i lasi in pace odata ca sa ti faca mai repede softul sa te cari, experienta mea cu completechip. Este normal sa ceri detalii despre masina ta si despre cum se comporta masina ta si de ce aia si de ce aia si e normal si de bun simt sa ti se de-a.
    1 point
  13. Am scos-o la vanzare. O fi mult, o fi putin, vom vedea. Pentru forum scadem din prima 1000€, asa ca pretul e de 25999 €. Sincer nu stiu cu ce sa o schimb. Link anunt: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-ID7GDZZr.html Link forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186015-bmw-435xd-m-pack/page__st__140
    0 points
  14. Km putini = masina de weekend (cine isi ia x1 diesel de weekend?) sau fatzaita prin oras.
    -1 points
  15. In ce sens mai prost, ca sunt curios. Poti sa dai exemple concrete? Spre exemplu E90 are toata plansa de bord facuta dintr-un plastic ieftin, de proasta calitate, pe care in F30 nu-l gasesti nici la pasajele de la roti... Ma refer la bucata verticala din jurul climei/butoanelor de radio! Eu cand am condus E90 mi-a lasat un feeling de ieftin... Din cauza asta multi recurg la tiganii ca in linkul de mai jos... https://www.zipy.ro/p/ali/for-bmw-e90-e92-e93-interior-trim-aluminum-alloy-air-conditioning-cd-control-panel-decoration-car-styling-3-series-accessories/32895588509/
    -1 points
  16. Sunt de acord. E90 are unul din cele mai slab calitative interioare - daca nu ai piele, e chiar un dezastru . Cel mai bun lucru la E90 este ca nu e "barca" si directia mecanica e destul de ferma . In rest foarte rigida cu suspensie standard .
    -1 points
  17. Salutare - E cineva pe forum care ma poate ajuta in seara asta cu un montaj de volan M fara padele la un F30? Practic demontat volan normal (sport) si montat volan nou (fara codare); Am vazut pe Youtube cum se face, dar nu ma bag pentru ca trebuie sa stii cum sa nimeresti clemele acelea... ROG PM! Apreciez!
    -1 points
  18. Eu am F31, 2012, consum Bucuresti ... Trafic redus 7-7,5 %. Trafic bara la bara 8,5-10%. Deci un 8% e bine. Tine cont ca e puternic motorul. Merg mai mult pe sport.
    -1 points
  19. Salutare, Sunt nou pe forum si sper sa nu fi fĂŁcut o greșeala cu acest topic. Am cautat F31 si alte cuvinte cum ar fi cele din titlul topicului, dar nu am gĂŁsit ceva concret ca un ĂŽnceput pentru discuți de eventuale probleme, retrofit, tips&triks pentru acest model. Mașina este proaspĂŁt achiziționata si sunt nerĂŁbdĂŁtor sa o descos si sa ii știu toate dedesubturile. Sunt interesat de: Probleme știute Reparații preventive la piese ce pot cauza daune mult mai mari pe viitor Retrofit de toate felurile, posibile si neapĂŁrat OEM. Filtre uleiuri folosite RecomandĂŁri de utilizare si o exploatare corecta How to pentru filtre de aer ulei si motorina se gĂŁsesc deja pe Youtube deci nu este cazul ) Daca aveți astfel de informații, aruncați cu ele Mulțumesc! PS: daca este deja un topic cu astfel de informații, scuzele de rigoare, si daca se poate sa ĂŽmi mutați postarea acolo
    -1 points
  20. Salut Eu intebam de curiozitate , acum prima mea grija este sa o pun pe spor si sa anulez starstop-ul cand ma urc in masina
    -2 points
  21. Salut Am cumparat si eu un BMW320D ED f30 2016 163c Merg cu ea prin Bucuresti de cateva saptamani si am ajuns sa consum si 8% , am mers si pe eco, numai sa vad daca scot mai putin ...nimc Voi ce consum aveti ?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.