Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/28/20 in Posts

  1. Salutare! Acum ca am citit ce problema ai, si anume ca ai un "zornait" in masina, respectiv in diferential. Aceeasi problema am avut-o eu acum cativa ani la un e90 330xd. Am fost cu ea pe elevator, tot asa cu accelerat cu ea ridicata, cu stetoscop pus pe grupul spate, si mi s-a spus ca trebuie inlocuiti ceva rulmenti axiali dinauntrul diferentialului, ca aceia zornaie (ce-i drept se auzea in stetoscop, am ascultat si eu). Sau se poate schimba grupul cu totul. Mi s-a parut destul de stupid ca la 130.000 km sa cedeze grupul spate la tractiune integrala (puterea merge si la grupul din fata), in plus erau schimbate si uleiurile in diferentiale + cutie de transfer cand o luasem. Asadar m-am gandit sa cer si a doua parere. Am fost cu masina la un alt service unde i-am explicat omului ca se aude un zornait in mers, fara sa ii zic "diagnosticul" din partea cealalta. Omul a luat masina la o tura, si cand s-a intors a spus ca este de vina rulmentul de la ROATA stanga spate, ca atunci cand mergi mai tare se aude clar din partea stanga. Deci fara nici o problema la diferential, nimic. Am schimbat rulmentul a doua zi la el (avea presa), a costat 200 lei piesa + 100 lei manopera, si zgomotul a disparut complet. Moment in care i-am spus de "diagnosticul" din partea cealalta si ca am auzit si eu zornaitul din diferential prin stetoscop, iar explicatia sa a fost ca se transmite vibratia de la rulment, fiind defect, prin planetara catre diferential, si de aceea se aude si acolo. Poti incerca sa vezi daca nu este de la rulmentii de la roata. Sper sa te ajute informatiile astea, eu am relatat exact cum mi s-a intamplat.
    2 points
  2. Normal ca se verifica in mers, acolo ai problema
    2 points
  3. B47 are distributia tot in spate; nu mai sunt probleme cu distributia, intr-adevar. De preferat ar fi un F30 facelift.
    2 points
  4. Man, nu stiu la ce tot te agiti cu chestia asta. Nu e ca si cum rezervorul de adblue este de 2 litri. Oricat de multi km mergi, rezervorul are 16 litri si iti ajung pt 15000km. Eu am pus mereu doar adblue luat de la reprezentanta. Nu are sens ca pt cativa lei pe litru sa cumperi de pe unde apuci. Ia 5 bidoane daca stai la casa, pune-le undeva si torni de fiecare data cand iti aduci aminte.
    2 points
  5. Am scos-o la vanzare. O fi mult, o fi putin, vom vedea. Pentru forum scadem din prima 1000€, asa ca pretul e de 25999 €. Sincer nu stiu cu ce sa o schimb. Link anunt: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-ID7GDZZr.html Link forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186015-bmw-435xd-m-pack/page__st__140
    1 point
  6. E92 320D...alergat prin bucuresti dar mult si in afara...drumuri dese bucuresti brasov...am ajuns la 265 mii km...masina luata de la 20 mii km...am schimbat pe langa consumabilele regulate urmatoarele: galerie admisie de 2 ori, 2 injectoare, modul bujii, filtru de particule, egr, ambreiaj, telescoapele...la suspensie am fost surprins ca nu prea am umblat...deci chestia cu iesitul nu prea m-a ajutat mult...motorina am folosit doar de cea mai buna...asa ca no ce sfat sa iti dau...masina e din 2008, tinuta in garaj, ca aspect ext si int nu am ce sa ii reprosez, materiale bune, inchegata bine...dar ca fiabilitate m a cam dezamagit...la cat am investit in ea ar trebui sa urce si in dormitor cu mine:) toate bune! p.s ...era sa uit...schimbat de 2 ori distributia!la 130 mii si acum la 260 mii
    1 point
  7. Old Guy, apreciez mult parerea ta, sunt nou in domeniu ca sa zic asa, orice informație este bine venita, nu ma pricep la mecanica de aceea cer informatii si pĂŁreri, sper sa fie o problema minora ca baiatul de la sercive ma cam speriat. Iti mulțumesc
    1 point
  8. Si masina mea a fost rulata pe elevator, si pe cuvantul meu de onoare ca nu se auzea doar dintr-o parte, se auzea cumva central, de aceea a fost si pus stetoscopul pe grup. Acum na, eu i-am dat doar o idee omului, la ce ar putea sa se uite in plus...
    1 point
  9. @Exilong999999 - distributia a fost facuta de primul proprietar in Romania, care de altfel a avut destul de multa grija de masina. Asta se intampla undeva in urma cu 90k. Momentan n use aude zgomot de lant. @Mircea-Si - poza nu reflecta realitatea. Oricum si daca ar avea 450k ideea e ca merge si ca din start stiam ca o masina de varsta asta adusa de afara face minim 30k / an. Interesant e ca unii mai cred in povestiel cu doctori, babe, mosi, popi si ce o mai fi. Ca si paranteza in Suedia oamenii se lauda cu masini de peste 300k. @ADRIAN HD - ambele masini (BMW-ul si Mini-ul) erau pe olx la 6000+. Restul e cancan Masina a avut ceva probleme pe sistemul de injectie, rezolvate partial de fostul proprietar ... Inca mai am niste coduri de eroare pe care incecr sa le descifrez si sa le rezolv mai mult sau mai putin singur. La BMW totul e mai aerisit sub capota (comparativ cu mini) asa ca imi este mai usor sa lucru in conditiile in care nu am atelier, ci doar un garaj cu groapa. Pentru asta am afcut rost de Autodata, ISTA si altele, urmeaza sa imi iau un cablu pentru diagnoza si sa ma pun pe treaba, desi nu prea ma trage sfoara acu ca vine frigul. Urmatoarea investitie va in setul de anvelope de vara unde am niste dubii si poate mai primesc informatii de la voi care poate ati facut asta. Masina am primit-o cu seturi de jante, pe 17 cu gume de iarna (asta e sezonul 4, deci iarna viitoare urmeaza gume noi) si pe 18 cu gume care trebuie schimbate inainte de montare. In plus fata de astea eu mai am un set de jante pe 19 in 2 latimi de la un BMW seria 7 modelul de prin 2012 parca. Oare intra astea pe seria 3 fara modificari la aripi? Daca aveti alte sfaturi legate de intretinea masinii sau despre chestii preventive care sunt de facut, le primesc cu placere, pana atunci rup youtube-ul .
    1 point
  10. Salut, Ca utilizator de e90 4 ani si f30 ~3 ani eu iti recomand urmatoarele: As lua in calcul 320d, 320i 328/330i (pe facelift se numeste 330i, are alt motor). Depinde de ce putere ai acum. In timp vei simti nevoie de mai multa putere. In cel mai rau caz 318d, banuiesc ca-l poti ajuta putin cu un soft. Poti lua in calcul si 320d ed. Are 163 cp in loc de 184 dar cuplul este acelasi (380Nm). Dezavantaj e ca oficial poti pune doar jante pe 16, peste 16 vor creste emisiile si esti limitat de RAR la 205 60 16-> unde ai consmul cel mai mic. De buget nu stiu ce sa zic, un facelift il iei dar km spre 200k, sweet spot e pe la 100-130 k km. (sa-l poti folosi macar in primi 2-3 ani fara cheltuieli). Teoretic pana la 180 km nu ar trebui sa ceara prea multe, in functie de cum a fost ingrjit. Si da, eu m-as uita dupa facelift, citeam ca si suspensia e mai ferma fata de nfl. Ca si dotari mininme: faruri minim xenon, poate chiar led , transmisie automata, senzori fata spate, piele ( nice to have daca te atrage). Navi profesional (navigatia mare, e iar nice tohave, nu o vei folosi asa mult) si sistemul de sunet macar Hi fi, cel standard nu e prea grozav pe f30. Ca si posibile probleme/piese de schimbat: -racitor egr la toate variantele diesel-poate a fost deja schimbat, era campanie si se schimba gratis -filtru de particule -> dupa 180-200 k km se mai poate infunda daca masina a fost folosita mult in oras. (doar la variantele diesel) -placute, discuri -> probabil ca vei avea de schimbat dupa ~150 k km -> discuri recomand originale (cele pe producator se ovalizeaza usor), placute poti folosi mai multe variante -distributia- e problema arhicunoscuta la motoarele N47 , am auzit de cauzuri si de b47 (motorul de pe facelift)= sub 200k km se schimba doar daca se aude, exista un test cu osciloscop la reprezentata. (eu am 136 k km si nu am probleme), schimbul pleaca de la ~3500 ron. -tampoane motor/cutie- cele de la motor dupa 150k km nu mai sunt ca noi si vibreaza motorul, eu le-am schimbat la 130k. -la variantele benzina 320i/328 (nfl) erau probleme cu pompa de ulei, se gripeaza si nu mai are ungere motorul- am auzit de multe motoare schimbate in garantie pe 328i. -330i (facelift >dupa 06 /2015)-am auzit ca este foarte ok motorul. Cam atat, spor la achizitie. A .. si orice masina ai lua, s-o verifici dupa serie. @gogu258-suspensia e mai joasa cu un 1cm fata de varianta normala pentru a imbunatati aerodinamica rezultand un consum redus, suspensia e mai joasa dar nu la fel de ferma ca cea de pe M pachet de exemplu. L.E. -sistemul de sunet dar si toate dotarile il poti vedea daca decodezi seria de sasiu. Doar la HK scrie pe boxe, hi fi parca are o boxa in bord in spatele navigatiei.
    1 point
  11. Pai vezi testerul spune ceva, si ei se apuca de altceva. Ori nu intelegeti ce scrie, ori nu cunoasteti limba engleza, ori nu-l credeti pe cuvant.
    1 point
  12. Subscriu la ce a zis Mircea mai sus. Daca este pe vacuum, verifica furtunele iar daca acestea sunt ok, schimba electrovalva ce comanda actuatorul. Daca este electronic, depinde ce marca de turbina ai pe masina, la unele se pot schimba/repara actuatorul, la altele nu. Mai ai o electrovalva la fel si la EGR; acesta cand se duce (si se duc des), strica amestecul de aer. baga gaze nearse iar masina nu mai trage. Acesta poti sa-l verifici usor; scoti furtunasul mic din EGR; daca trage bine cu el scos, atunci schimbi electrovalva. Le poti inversa si intre ele.
    1 point
  13. Chiar nu stiu daca la modele dupa 2000 mai statea acul ala pe maxim atat . Imi aduc aminte ca la primele mele E30, E34 si E36, asa era . Faceai spre 150 km pana sa scada acul de la max - si erau pe benzina . Dar parca de la E39 incolo, acul cobora mai repede .
    1 point
  14. Pfa, tre sa verific si eu nivelul, nu am mai mers cu ea de doua saptamani, nici nu stiu daca mai porneste )
    1 point
  15. Pai tu ai pus peste nivelul pe care senzorul rezervorului poate sa il citeasca. Ai consumat 3 litri si apoi nivelul a ajuns la maximul normal iar senzorul a putut intra in functiune. E ca la motorina. Pui pana la buson si primii 200km acul sta la maxim. Ulterior incepe sa coboare. Deci da, ai consumat 1 l la 1000km. A mea consuma mai mult.
    1 point
  16. Recomand suplimentarea bugetului cu 1-1500€ si orienteaza-te spre facelift..2015-2016 unde ai motorul nou B47.Diferente intre 316 - 318 - 320 sunt la injectoare, turbina, soft, etc..
    1 point
  17. In standard, pachetul M(care include si franele M mai mari) vine cu roti de 18. Cele de 19 sunt contracost
    1 point
  18. Paul88, nu are rost sa mai continuam contrazicerile astea.. E clar ca, ce iti convine tie mie nu. Tu vorbesti din perspectiva omului dispus sa bage, ca nu are de ales cand intra in.posesia unui vehicol, in masina pana se repara. Si e firesc asa. Eu virbesc din aceea a celui care isi intretine masina singur, de mai bine de 100k km. Cine crezi ca cunoaste mai bine ce trebuie schimbat cand se strica; cat de important e ca la o masina ceva anume in timp sa se strice sau nu, si care merita sau nu? Tu sau eu? Apropo, ce ai mebtionat tu intra la capitolul intretinere uzuala. Hai sa spun altfel, ca tu tot nu vrei sa pricepi. Distributia pe lant nu trebuie schimbata. E pe viata motorului. Preventiv se schimba pe la 2-3-400k km, dar poate nici atunci. De ce? Pentru ca lantul, sau lanturile sunt IN PERMANENTA UNSE DE ULEI. Nu le trebuie absolut nimic! Pentru ca ele se balacesc tot timpul in ulei. Si asta nu am inventat-o eu. E trecuta in carti. Daca o curea rapanoasa cu panza prin ea rezista peste 100k km poti sa realizezi cat trebuie sa reziste in lant prin ulei?? Ai inteles sau tot te faci ca nu pricepi? Asa ca abtine-te sa spui ca distributia e o problema banala.. Schimbul ei nu este o problema normala ci anormala. ..Nu ma lua cu racitorul EGR, ca acesta se schimba de zeci de ori mai usor!
    1 point
  19. on topic, poti face cu incredere resoftare la Ginel Powertech sau Dragos Completechip, ambii lucreaza ocazional si in Bucuresti.
    1 point
  20. Zici pachet m interior exterior dupĂŁ care spui ca ai facut tu retrofit de volan M și schimbĂŁtor sport. Prin urmare, ce conținea pachetul M interior, logo-uri?
    1 point
  21. Tu ai citit ce am scris? Ce legatura senzorul IBS cu faptul ca masina ramane fara alimentare? LE: Luati si lecturati: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=549735
    1 point
  22. Sau/si scrie pe bidon tragand o linie in dreptul lichidului ramas cu data si numar de km cand ai pus si asa tii si o evidenta a lichidului consumat dupa un numar de km facuti; daca tot faci plinul..
    0 points
  23. Iti raspund punctual, mai sus! bafta!
    0 points
  24. Eu am citit ca am sfatuit sa desfaca borna de plus si sa verifice de cocleala, sa verifice alternatorul ca incarca.... altul o da inainte cu IBS-u din torpedou si tot asa. macar daca aberati, aberam impreuna. daca tot vrea sa afle de ce ramane fara curent atunci sa porneasca masina si sa se apuce de masurat, nu sa stea pe forum sa intrebe, ca nu se repara pe forum. Cand ii spui la un dorel sa verifice contactele si el tot intreaba pe forum tu ce ai intelege ? Crezi ca daca te uiti la un contact iti dai seama daca face bine contact sau cum ? Am patit la o gramada de masini sa am probleme cu borba de plus, se desface, se curata si se pune la loc. la e39 de exemplu la borba de plus pleaca 2 cabluri, unul spre alternator si altul spre panoul de sigurante. Un dorel nu a legat corect bateria cand am schimbato si dupa ceva vreme m-am trezit intr-o curba ca s-a miscat bateria si cablul de la alternator a iesit din borna, in schimb cablul care alimenta masina a ramas bine mersi legat si nu s-a oprit masina. Sunt o gramada de situatii si posibilitati incat trebuie verificat tot traseul de la alternator-baterie-tabloul de sigurante.
    -1 points
  25. Daca tot suspectezi diferentialul si nu ai umblat la el schimbandu-i uleiul, eu l-as scoate (uleiul), pune altul.. si m-as uita si la starea celui vechi (daca are ceva in el sau e doar innegrit..). Si asa elimini oarecum potentiala cauza (uleiul nou sigur nu va face diferentialul mai zgomotos decat era/ar fi fost) si previi si o viitoare uzura.
    -1 points
  26. Pierderea de ulei prin partea superioara vine probabil de la capacul de la axa cu came. Daca a inceput sa-ti scoata fum albastru mult, nici n-are rost sa mai vorbim de semeringurile de la supape, probabil masina a vazut ceva km cu nivel de ulei scazut, probabil segmenti / cilindrii varza.
    -1 points
  27. Pai si acum cum merge motorul facand abstractie de faptul ca scoate fum?
    -1 points
  28. Primul pas si cel mai logic faci un test de compresie vezi ce valori ai pe fiecare cilindru. In general valorile trebuie sa fie apropiate, discrepantele mari inseamna ca undeva e o problema. Pasul 2. Daca ai valori bune pe compresie, treaba e clara , semeringuri supape. asta inseamna chiulasa jos. Pasul 3 Daca tot dai chiulasa jos, din oficiu vei schimba si garnitura de la capac, ce responsabila pentru scurgerea de ulei. Obligatoriu vei schimba si garnitura de chiulasa. Sfatul meu e sa te duci la un service care stie ce e aia cheie dinamometrica si strangere la cuplu conform specificatii. Pe langa asta, trebuie sa stie si BMW.
    -1 points
  29. Deci Kiev. Si tu stai practic acasa doua weekenduri pe luna. Si pt cele doua weekenduri conduci cate 2100km de fiecare data. As face chestia asta doar pt 10.000 euro net pe luna.
    -1 points
  30. Dupa cum arata scaunul soferului sigur are 450.000
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.