Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/10/20 in Posts
-
Atunci du-te la prietenii tai sa ti-l monteze. Actuatorul se calibreaza DOAR pe banc. Dar daca vrei sa fi roman ca prietenii tai, da-i filete in fata blocului pana iti place tie cum trage.4 points
-
Fiecare cere cat vrea pe masina lui. Pana la urma depinde cat de mult doreste sa o vanda. La cate masini sh sunt de vanzare, la noi primeaza pretul, nu atat istoricul de service. Si eu cred ca si 14 mii e greu de obtinut, dar pana la urma vanzatorul trebuie sa fie cu inima impacata. Peste 2 luni mai face un an.2 points
-
Am un F10 (525d), care anul trecut (tot in noiembrie), dupa spalarea masinii m-am trezit cu semnalizarea si ochii de pisica cand functionau cand nu. Am fost la un "profesionist" care mi-a schimbat nu stiu ce placa (mi-a trimis o poza pe care o atasez) de la far care se udase, mi-a izolat totul si a zis ca s-a rezolvat. In urma cu o luna am fost la spalatorie, si am primit aceleasi semnale, aceasi problema cu acelasi far, fata stanga. A doua zi insa nu a mai avut nimic. Mesajele erau: - Turn indicator front left failure; - Side/daytime lights fault Am fost la alt "profesioniost" care a facut un control si mi-a depistat ceva orificiu ce era infundat si zicea ca s-a rezolvat. Ieri din nou am fost la spalatorie, am primit acelasi semnal, dar care si astazi imi spune ca farul din stanga nu functioneaza: "ochii de pisica" si semnalizarea. Dati-mi un nume de adevarat profesionist, electrician, ca sa stiu ca s-a rezolvat problema asta. PS. Sunt din Bucuresti, dar sunt dispus sa fac un drum numai sa rezolv pb. Cu un alt BMW am fost la Munchen, la Bavaria am avut numai deceptii. Deci vreau cu adevart profesionist, nu "firma" cu servicii execrabile.1 point
-
Am reusit sa pun testeru azi pe ea, din cauza la update-uri de windows probabil mi-a sucit COM1 la COM3 si d-asta nu-mi vedea masina. Dupa ore de citit online am gasit problema. Mi-a gasit cateva vreo 7 erori pe care le-am sters, am mai mers vreo 100 de km si l-am pus acuma iara sa vad daca a revenit vreuna, spre surprinderea mea nici o eroare nu s-a mai intors. Probabil erau din trecut. Atasez poza EDIT: Am facut peste 1000 de km de cand o am, vad ca nivelul de ulei e la fel :frantics:1 point
-
O masina foarte frumoasa si corecta ca pret ( daca nu eram in Romania ) . Cum insa suntem...1 point
-
1 point
-
Buna , la mine , in sfarsit , s-a rezolvat prin schimbarea motorasului de la admisie + suportii motor... daca umblam/schimbam cutia de transfer sau diferential aveam ce ,,multumi'' celor 3 mecanici care mi-au indicat acest lucru , si nu sunt chiar mecanici de la coltul strazii ;banuiesc ca unii chiar cred ca sunt atat de experti incat nici macar nu mai au nevoie sa verifice cum trebuie masina .1 point
-
xdrive are toleranta 1% diferenta intre cauciucurile fata-spate; intre 275/40 18 si 245/45 18 sunt dimensiuni identice din punct de vedere inaltime / circumferinta (109 mm / 678 mm); de noi, evident ca au uzura identica, deci echivalenta se pastreaza. Dar ar fi bine sa masori anvelopele inainte sa le cumperi, sa mai intampla sa fie diferente de inaltime intre cele 2 dimensiuni, datorita diferentelor intre dimensiunea zonei de uzura - la unele poate fi 8mm, la altele 5mm, si deja te apropii de toleranta xdrive. In bucuresti gasesti la auto soft cu ridicare, si pirelli runflat 275/45 18 costa 1600 lei.1 point
-
1 point
-
Consumul de carburant se verifica cel mai bine la pompa. Faci plinul mergi 100 km si faci iar plinul si vezi cati litri intra a doua oara. E posibil sa-ti faca regenerare si filtrul de particule si asta implica un consum mai ridicat de carburant1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutari tuturor, In scopul de a impartasi idei/pareri despre micile imperfectiuni specifice modelului sau datorita degradarii in timp, am decis sa creez acest topic. Scopul nu este de a cauta un raspuns la o problema anume. As prefera discutii libere, la fel ca la o cafea la o intrunire. Se prezinta masina de mai jos: E36 coupe. An fabricatie 1993 (12/1992). Achizitionata in 2015. Motor: M42B18. Dotari: AC pe 2 zone.Interior piele.Scaune incalzite.Trapa. In momentul achizionarii, masina era intr-o situatie precara, d.p.d.v estetic. Am cumparat-o pentru ca pentru un mini proiect, si acesta evalueaza in functie de timp si finante. Masina e daily driver, nu doar pentru zilele frumoase de vara Mecanic si electric nu prezenta nici o problema. Pe parcurs au aparut cateva, mai mult datorita drumurilor "foarte bune". Ca si modificari: Schimbat grila+nari de la facelift la non-facelift.schimbat fete portiere + cele mici din spate.Montat short shifter.Montat bandouri M.Achizionat un set de jante pe 17, 8.5J, replici de BBS.Schimbat volan (clasic in 4 spite) cu unu m-teck 2.Difuzor bara spate M, nu apare in poze inca.Kit arcuri Eibach Pro-Kit.Schimbat blocuri lumini fata, de la un aftermarket, la cele stock.Schimbat oglinzi laterale, de la niste replici de M3, la cele stock.Retapitat plafonul.Schimbat capitonajele la stalpii interiori.Schimbat parasolare, manere, bloc lumini interior. Am preferat sa pastrez un aspect cat mai curat, chiar daca, momentan, nu arata chiar cel mai perfect. O sa urmeze si altele, cum ar fi o bara fata M, o revopsire + alte mici chestiuni care o le mai zaresc pe parcurs. Ca si reparatii..fiind o masina trecuta de prima tinerete...a primit: kit ambreaj, electromotor, baterie, kit articulatii fata, catalizator nou, evacuare noua (de la intermediara pana la finala), cateva mici pastile pe exterior si interior + consumabilele.. Ca si alimentare..pe timpul iernii incerc sa o tin doar pe bezina de 100, iar pe timpul verii mai fluctuez 95 cu 100. As dori sa vad parerile voastre, in special dintre cei care au avut/au acest model. Drumuri bune!1 point
-
aici ai kitul cumparat de la mhs: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/174681-nu-o-pot-porni-nici-macar-deschide-masina/page__p__2479206#entry24792061 point
-
E munca de o de ora, nu demontesi nimic, slabesti piulita de la regulator si prin incercari repetate cu o cheie de 10 o strangi sau slabesti cite o jumatate de tura pana cand atinge presiunea ceruta, eu asa am reglat-o cand am schimbat actuatorul, nici vorba de dat turbo jos si reglat pe banc. Actuatorul te poate lasa oricand, nu e nevoie pentru atata lucru sa dai turbo jos de pe masina sa-i faci un reglaj.0 points
-
Nu e vorba de polemici aici, dar comparam masini cu dotari diferite, motorizare diferita, transmisie diferita, etc. Ce imi arati tu este un MINI Countryman cu caroserie de BMW. Eu imi compar masina, cu altele din acelasi model. Sa nu mai vorbim despre faptul ca masina din anuntul tau, este de fapt 2015, nu 2016 asa cum sustine vanzatorul in anunt, iar istoricul... te las pe tine sa-l verifici, dar ultima intrare in service este cand avea jumatate din km din anunt.0 points
-
0 points
-
Am prieteni care l au schimbat fara calibrare si merge perfect masina, unde am gresit? multumesc0 points
-
Actuatorul se calibreaza doar pe banc. Deci dai turbina jos si te duci cu ea la un centru care reconditioneaza turbine pentru calibrare.0 points
-
Nu este vorba de nici o victimizare, ci doar un drept la replica. Va rog sa verificati discutia avuta pe watsup; daca nu o mai aveti, va pot ajuta eu pe privat cu ea, nu doresc sa " ne spalam" rufele in public, insa cred ca era nevoie sa imi expun si eu un punct de vedere, asa cum ati procedat si dvs. Va inteleg nemultumirile , insa ma asteptat ca dupa ce am discutat ultima oara aceasta divergenta sa fie lamurita, la momentul respectiv dvs exprimandu-va in acest sens; ulterior au aparut comment-urile dvs referitoare la faptul ca nu ati fost multumit. In functie de interese, fiecare vede realitatea din punctul sau de vedere. O seara buna va doresc!-1 points
-
A zis Six in line ceva de facut/verificat! Unde ai verificat jantele? ..balansul rotilor? In trei locuri, cele mai bune gasite? In Romania e ceva specific, la cate gropi si hartoape fac fata masinile - jantele sa se indoaie, cauciucurile sa se deformeze... bucse sa fie uzate.. ehee /felul cum conduci masina are MARE influienta in fiabilitate! Ce simti tu ca fiind bataie poate sa fie foarte bine vibratie pentru ca rotile NU mai sunt echilibrate! Un ultim aspect DE NEGLIJAT la un Xdrive mai ales dupa ce ai facut cateva mii de km este uzura neuniforma cauciucurilor. Ce cauciucuri are masina? Cele recomandate? ..Si de uzura neuniforma pot aparea vibratii, mai ales in tractiune.-1 points
-
Motorul provine de pe un BMW seria 3 e90 cu cca 170000 mile. Asta e adevĂŁrul. Milele se pot dovedi. Se vinde complet fĂŁrĂŁ anexe și fĂŁrĂŁ injectoare. Preț 4500 ron, preț fix. Detalii la 0752912662-1 points
-
La pretul asta mai greu de vandut o masina de aproape 10 ani poti sa iei modelul nou cu optiuni s km similari-1 points
-
-1 points
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-x1-xdrive-20d-automat-190-cp-led-scaune-incalzite-keyless-IDeiGcN.html Chiar si 14000 mi se pare un pret greu de realizat dar nu vreau sa intru in polemici ti-am dat un exemplu-1 points
-
Salutare si din partea mea. Pai ai destule informatii pe acest topic cat si pe cel intitulat "noul seria 5" de pe subforumul news. Sunt si topicurile userilor din subforumul "masina mea". Ia si citeste. Sau poftesti sa iti faca careva un rezumat?-1 points
-
-2 points
-
Teoretic ,poti sa reglezi singur actuatorul . Dar e munca de chinez . Implica multe montari si demontari . Reglatul pe banc ,costa intre 200 si 300 de lei daca demontezi tu si intre 500 si 600 ,daca o demonteaza ei . Personal mi se pare foarte mult !-4 points
-
Si ce dovada dai daca vorbesti asa? Daca nu esti in stare sa raspunzi frumos, abtine te! Cauta ti alta treaba.-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00