Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/28/20 in Posts
-
Mi-am mai facut timp si de locomotiva asta mica si am refacut puntea spate care avea prinderea grupului rupta. Dupa am continuat cu un set de lumini in fetele de usa,sa vedem si noi in ce calcam cand deschidem usa si ceva leduri la portbagaj pentru ca acestea nu existau. Si incheiem anul cu aceasta opera de arta: Sarbatori fericite va urez si la multi multi ani sa lucrati pe la masini nu doar 1-2 si dupa sa o vindeti ! :sorcerer:2 points
-
Salutare tuturor, A venit timpul sa-mi vand masina pe care o am din 2005, fiind singurul si primul propietar in Romania. Masina are toate actele valabile: itp pana in octombrie 2021, asigurare RCA + CASCO pana in iunie 2021, detin 4 chei (2 cu telecomanda, 1 de service si 1 de valet). Nu am avut niciun accident cu ea. A venit cu pozitiile albe din Germania. Se vinde exact cum se vede in poze, este masina personala, am facut 50000 de km (am avut masina de servici + inca una personala), a beneficiat de revizii la reprezentanta BMW Filaret (detin facturi), unde am avut acelasi mecanic. Ceasurile au fost schimbate anul trecut, kilometrajul dupa cheie fiind de aprox. 140000Km. Masina de nefumator, tehnic ok, A.C. functional, fara erori in bord, etc. Se vinde cu un set de jante tabla si anvelope de vara. In prezent este echipata cu anvelope all season Michelin CrossClimate 195/65/15, utilizate aprox. 2000Km. Pentru mai multe detalii\poze raspund la mesaje sau lasati nr. telefon. vin:WBAAL11000JN33604 An fabricatie 11/1999 Motorizare benzina 1895 cmc; 105CP Cutie manuala 5 trepte Geamuri electrice fata Oglinzi electrice si incalzite Scaune reglabile din material textil Pret:2600euro Fara schimburi!1 point
-
1 point
-
Salut știu ca suntem ĂŽn 2020 dar dacĂŁ ai gĂŁsit rezolvarea, nu mai putea ajuta și pe mine te rog.1 point
-
Daca iti ia talonul nu e ca la permis,sa mai poti circula ,trebuie dusa cu platforma.Si amenda de rigoare.1 point
-
1 point
-
Volanul e top!! E facut de tine? Si eu am incercat sa-mi fac volanul meu in carbon, a durat mult timp pana mi-a iesit ...1 point
-
Eu sincer ti as recomanda android, eu am cic de fabrica, daca aveam CCC clar luam android si nu cic. Am vĂŁzut ceva android, merge impecabil si ai toate funcțiile posibile pentru 2020. Ccc e ghena, iar cic ul este ĂŽnvechit.1 point
-
Am inteles, imi cer scuze atunci, deci acest thread este exclusiv dedicat masinilor puse la vanzare in Ro. Nu ma ocup deloc cu masini si nici nu fac profit din asta. Pur si simplu imi caut o masina pentru uzul personal si verific mai multe variante. Cu atat mai mult in 14 ani de cand sunt pe acest forum am avut o singura masina la vanzare dupa aproximativ 3 ani de utilizare. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/187861-vand-bmw-f10-530d-xD-2012/page__p__2495184#entry2495184 La Multi Ani !1 point
-
Daa , Cic-ul(ala mare) e ceva extraordinar , plin de optiuni ! Si nici nu costa nimic sa faci un retrofit cu combox si toate cele.1 point
-
Sunt depuneri foarte frumoase si la motoarele pe benzina - mai ales la prima generatie cu injectie directa. Si acolo e curatarea mai complicata, nu doar scos galeria si dat cu jetul. In plus, motoarele noi pe benzina au si ele filtre de particule. Deci n-as zice ca e un avantaj major sa ai benzina acum in loc de diesel. Mai ales ca cele euro 6 o sa mai mearga ani buni de-acum inainte. Iar in legatura cu mersul in oras, eu am avut ani buni in care am mers cu masina 95% in oras, fara sa pateasca nimic. Nici n-am stiut in toti anii aia ce inseamna sa se regenereze filtrul de particule, am inceput sa ma documentez mai tarziu. Dar era motorul in mintile lui, si asta cred ca e aspectul cel mai important. In momentul in care ai injectoare care nu mai merg chiar in parametri, turbina care transpira ulei sau vreun senzor care nu mai merge sau alte de-astea, incep si problemele la motor.1 point
-
:LMAO: :LMAO: :LMAO: Vezi ca are un fir de praf pe capacelul de la valva rotii stanga spate, nu l-ai vazut. No hate. Faci parte din grupul ala de fb "Ai parcat ca un bou", unde toti casnicii se plimba prin oras ca sa gaseasca ceva de postat? :LMAO: :LMAO: No hate.1 point
-
WOW,a trecut mai bine de jumatate de an de cand nu am mai postat nimic. Intre timp am setat si testat instalatia de NOS si cam asta a iesit: Dupa acesta,am schimbat cutia cu alta care nu avea absolut nici o problema pe nici o treapta. In weekendul ce a trecut(11-12.07.2020) a avut loc prima etapa de Drag RAce de la Arad unde am avut ocazia sa vad rezultatul care a fost mai mult decat m-am asteptat: S-a reusit sa se obtina un timp de 11,3s cu un 60ft de 1,9s;0-100km/h 3,8s cu anvelope 245/40/18 si locul 2 la categoria AP 6(Diesel Profi);asta arata ca trebuie sa upgradez latimea anvelopelor pentru o plecare mult mai rapida si daca as upgrada si partea de transmisie ar trebui sa intru in zona 10,xxs :frantics: Aveti mai jos si un mic video cu run-ul de 11,3s in stilul caracteristic propriu,vizionare placuta:1 point
-
Am inteles, in aceste conditii da... Dar sunt foarte multe probleme si reclamatii la adresa lor (inclusiv eu am patit) si de-asta am facut mentiunea de mai sus1 point
-
Eu nu pot obliga pe nimeni sa isi ia “n” anvelope,fiecare vine cu ce are sau ce vrea iar din momentul cand accepta sa se dea in configuratia respectiva isi asuma cu maturitate rezultatul.Daca accept sa ma dau cu cineva nu ii pot interzice respectivului sa nu dea cu methanol pentru ca eu nu am,sau sa isi puna o cutie manuala ca a mea nu cutia automata de pe M5 sau cea stage 3 de pe 335i.O cutie automata de generatie noua m-ar ajuta de 4 ori mai mult decat ar ajuta slickurile pe un M5 sau 335i si asta o voi demonstra in viitor.Fiecare are cai in plus peste mine,deci cumva fortele se echilibreaza si crede-ma nici cu slickuri M5 e60 nu ar fi avut ce sa faca pentru ca diferenta a fost foarte mare,cine a fost de fata a vazut.1 point
-
Cu tot respectul, dar cred ca exagerezi.Spui ca bati M5 sau 335i-ul, dar nu spui si de acel detaliu foarte important si anume slick-urile.Pune aceleași anvelope si da-te cu 335i de 500cp sau M5...vei ramane doar cu propriul nor de fum.1 point
-
Cum sa o iei cu platforma? Mi au luat talonul + amenda si am plecat cu ea pe roti, nu a zis ca nu mai pot merge cu ea pana nu iau talonul. Pana la urma poți merge cu mașina fĂŁrĂŁ talon, in cel mai rĂŁu caz iei o amenda. Dar in principiu daca te opreste si ĂŽți cere actele si i arati amenda ca ti a luat fost luat talonul in ziua respectiva sau zilele respectiva nu o sa ti de a nimeni amenda.0 points
-
Pentru ca a terminat anul in picioare :goodjob: si nu a mai facut "glumite" a primit un cadou de Craciun. Arata bine zic eu,dar nu mai bine ca si cum ar fi aratat cu asta Si un mic video cu ce nu a reusit XHP dar a reusit Dragos: Sarbatori fericite va urez pasionatilor alaturi de cei dragi si faceti ce va place indiferent de voci si piedicile intampinate !0 points
-
...capota sau portbagaj?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Singura chestie e ca polueaza de rupe comparativ cu un M4. In orice alta tara mai rasarita din Europa nu te lasa sa circuli pe strada cu ea.-1 points
-
Si eu am mers cativa ani buni prin oras, cu drumuri extraurbane in afara in weekenduri, cu un N47. La fel, nu ma interesa de DPF, regenerari si detalii, aveam incredere in masina ca stie ce face si ca face bine. Plus ca, din auzite, DPF-urile de BMW sunt printre cele mai rezistente. Cativa ani mai tarziu (nu multi) si cativa bani mai tarziu (multi), EGR + racitor EGR si admisie, toate cu depuneri, rau de tot, si inlocuite. Vorbim de masina cu <120k km. A fost momentul cand am zis ca dieselul nu e de viitor, cu atat mai putin in oras. In acelasi timp, dintre masinile diesel Euro 5/6 care au problemele astea dupa cativa ani, cate dintre ele vor fi reparate corect? Ma refer la costuri intre 1000-2000e. Pentru ca in orasele noastre, multe masini diesel Euro 5 deja sunt ca unele Euro 3. Multe au DPF OFF, EGR OFF, pentru ca atunci cand ele valoreaza 7-8k euro, cine mai baga 1-2k sa le repare? Si ajungi sa mergi in spatele lor, sa te ineci si sa injuri dieselul. Soferul care se bucura de costuri mici de combustibil, si care fenteaza ITP-ul cand se loveste de probleme. Dieselul care de altfel are rostul lui, intr-o exploatare corecta si o intretinere corecta. Din pacate in Romania, ambele sunt dificile. Si devin din ce in ce mai dificile cand un diesel Euro 6 va ajunge la un rulaj/ o varsta ridicata si problemele vor fi din ce in ce mai complexe. As lua oricand o benzina, cu riscurile de rigoare privind depunerile, care oricum sunt mai reduse la generatiile ulterioare. Dieselul e cam un dead-end, dovada starea parcului auto din Romania. Dar cred ca suntem off-topic si ma retrag aici, pana nu devine versus.-1 points
-
Salut, multumesc de intrebare. Da, ai dreptate, banii pe care i-am bagat in 335i, cel mai probabil imi achizitionam un M3 E92/E93. Singurul aspect pentru care am ales 335i e pentru motor, fiind unul potent, twin-turbo care poate duce mult si bine.Pe langa motor se mai adauga si cutia DCT/DKG care este identica ca mecanica(piese) cu cel de pe M3 E92/E93 sau M3 F80/M4 F82. Adevarat e si ca un //M va fi mereu superior oricarei masini de serie, dar am simtit ca 335i mi s-ar potrivi mai mult. Faptul ca eu oricand pot face upgrade-uri la motor, fara sa stau cu frica ca mi se duce pompa de inalte, cuzinetii, pompa de benzina e un mare plus pentru 335. Poate e si varsta, dar simt ca mai trebuie sa treaca timpul ca sa pot fi capabil de a detine un M pur-sange.-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00