Stai așa, ca nu atat de neagrĂŁ situatia cu distribuția sau schimbatul ei. Modelul pe care ĂŽl urmĂŁrești tu are motorizarea B47, dupĂŁ cum a zis și colegul mai sus, la care teoretic poți sta liniștita in privința Distribuției. Totusi dacĂŁ te uiți pe farcebook, pe paginile serviceurilor specializate pe astfel de operațiuni, sunt destule motoare B47 cĂŁrora li s-a schimbat distribuția, unde lanțul superior prezenta o oarecare alungire, normala sau nu, nu ma pronunt. Costul schimbĂŁrii Distribuției e undeva pe la 3500 RON piese + manopera, la care mai adaugi costul unui schimb de ulei. VĂŁd ca te uiți la masini in intervalul 120k-150k km. Intervalul e decent pentru viața masinii Per total, dar sa știi motorul, oricare ar fi codul lui, are niște garnituri care se coc in timp și care inevitabil duc la pierderi de ulei. Manopera sa schimbi toate garniturile alea nu e chiar cea mai ieftinĂŁ și deși nu ajungi la 3500 RON, ajungi sa constați ca dacĂŁ ar fi sa schimbi distribuția nu e tocmai sfârșitul lumii fiindcĂŁ operațiunea in sine ĂŽnglobeazĂŁ și alte operațiuni care devin obligatorii la un moment dat. Ăți zic asta doar in ideea in care ajungi sa iei decizia ca trebuie schimbatĂŁ distribuția, nu te ĂŽndemn acum sa o schimbi doar fiindcĂŁ pe lângĂŁ beneficiezi și de schimbarea unor garnituri. Cat despre pregĂŁtirea mecanicilor, deși e adevĂŁrat ca mecanicii romani sunt uneori cam varza, exista și unii foarte buni. Personal am fost din Iasi pana in Bistrița ca sa schimb distribuția la Autobavaria service. Mașina merge impecabil, motorul se simte mai ĂŽnchegat, au lucrat foarte curat și nici nu ĂŽți dai seama ca a avut motorul dat jos.