Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/21 in all areas

  1. Salutare si bine v-am gasit! Deschid acest topic cu intentia de a-mi tine un jurnal al masinii. Din data de 15.01.2021 sunt posesor de F34, an 2014, momentan cu ~164000 km la bord. Masina a fost platita pe 22.12.2020 pe un site de licitatii din Germania. Nimeni nu a vazut-o pana cand a ajuns acasa Pretul total (taxe, comision, transport) a fost de 14700 euro. Ca si dotari, personal mi se pare ca sta destul de bine, fata de ce am mai vazut pe la noi, raportat la an/km/pret. Fiind prima masina BMW, am stat pe forumuri si youtube pentru a invata sa fac eu lucruri la ea, iar pana acum am activat: - transmisie sport (2TB) - memorare ultima setare start/stop - pozitii pe spate odata cu DRL (8TL) - update harta NEXT 2021-1 (dupa ce am generat cod FSC permanent) Dupa activarea SAT, am ramas cu o eroare de padele, desi in FEM_BODY am codat PADDLES_VERBAUT in nicht_aktiv pentru ca nu am padele. Tinand cont ca vreau sa schimb volanul, nu ma mai stresez din cauza asta. Pe viitor, pe langa volan, as vrea sa schimb si navi din NBT in NBT EVO cu touch, schimbator SAT, cluster digital, trim clima LCI si vedem ce imi mai vine. Ca si cheltuieli momentan doar jante + anvelope de iarna pe 17", 2400 de lei, masina venind cu 18" de vara si trebuia sa o aduc din Curtea de Arges in Bucuresti. Plus ca imi trebuiau jante pentru iarna. Nu am apucat sa ii fac revizia, dar ultima este facuta in 03.03.2020, asa ca pana in martie nu ma grabesc. As mai vrea sa ii fac si distributia, uleiul din cutia de viteze, cutiile de transfer si ce mai e consumabil la ea... Atasez si cateva poze facute aiurea. Nu am avut o "sedinta foto" inca )
    1 point
  2. asta e un hate camuflat sub titlul de constatare.... omul a spus ca l-a prins prost acum, nu ca s-a inhamat la ce nu-si permiteiar asta ca daca nu-ti permiti 6-700 de lei pe bujii si releu, pot si eu sa zic ca daca nu ai 2000 lei sa-ti schimbi la reprezentanta, de ce ti-ai luat masina premium. iar sa spui "ce releu este Hitachi?" cand este in primul rand o firma japoneza de electronice cu un renume si in al 2-lea rand, cred ca este mult mai mare ca Beru sau champion.Asa ca pretul nu arata meru calitatea, ci doar imaginea si cat investesc in imaginea de piata ca ultim punct, daca tu poti cumpara o piesa OE de undeva, cu factura, ai o lada de bere de la mine. (ca sa stii, OE sunt piesele care sunt facute doar pentru fabrica si prima productie, nu se comercializeaza, nici reprezentantele nu au acces sa le cumpere, au un standard de calitate si de verificare peste AM si OEM) ca si varianta pentru @CĂŁtĂŁlin81 Bujii Beru sau Bosch iar releu Hitachi - Beru - Champion
    1 point
  3. Nu recomand nimanui sa-si schimbe bujiile incandescente, se pot rupe foarte usor. Eu personal doar in service as face aceasta operatie, iar in caz ca se rup, sa le scoate ei Cum au spus si colegii mai sus, ia BERU sunt foarte bune, approx 50 lei bucata nu e gaura in nici un buget.
    1 point
  4. Activat si RTTI. Cont ConnectedDrive pe uk. 270 lei / 1 an (49 lire)
    1 point
  5. Drumurile sunt inchise in jud constanta, atentie la drumetii prin zona
    1 point
  6. Mai rau te carpesti, bujii noi Beru plus releu Beru, asta ca sa nu platesti manopera de 2 ori.
    1 point
  7. Orice ar fi nu din Dezmembrari. Nu știi daca nu e deja stricat si pierzi timp si bani si nu știi cat va ține. Poți sa iei bujii bosch, asa sunt si cele originale, am luat OE si tot de bosch sunt fĂŁcute, dintre un aftermarket mai bun si altul mai prost, ia l pe cel mai ieftin, minim 2 ani eu zic ca tine oricare
    1 point
  8. Ai verificat clapetele din galeria de admisie, sunt la locul lor?
    1 point
  9. Aha, doar proprietarului. Foarte tare, dupa ce o cumpar si devin proprietar, cu ce ma ajuta sa aflu ca are cu 200k km mai mult decat pe bord ?
    1 point
  10. De unde ai tras tu concluzia ca i hate? Oricui i se intampla sa fie prin la “inghesuiala”, problema i alta: majoritatea posesorilor de BMW sh nu se documenteaza inainte sa o cumpere ce presupune costul intretinerii! Despre asta i vorba. Cand vii si pui intrebarea: se merita bujii/ releu sh? care crezi ca ar trebui sa fie raspunsul? Raspunsul meu a fost sincer, fara hate si nedistructiv. Cat despre chestia cu OE, OEM si AM... mai citeste... daca faci pariul asta cu cei de pe forum s ar putea sa ne vedem toti la o intalnire, noi cu masinile si tu cu tirul de Carlsberg!
    0 points
  11. Cum eroarea a aparut doar pe bujii, eu sa fiu as schimba DOAR toate bujiile. De cand am masina NU AM SCHIMBAT "releu" sau blocul de control /controlerul de bujii si am facut cu masina mult peste 100k km de cand o am. Am schimbat doar bujii cand s-au ars pentru ca doar eroare de bujii am avut de cand am masina. Cat timp nu ai eroare pe TOATE bujiile si schimband-le pe cele vechi cu altele noi si nu dispare eroarea pe bujii, nu e cazul sa crezi ca e controlerul bujiilor. Cine te sfatuieste altceva sau sa schimbi ceva ce nu e cazul (modulul de control bujii), se bazeaza pe ceva ce pentru mine nu are logica. Cand pui bujii noi si controlerul (sau testarea dupa erori..) zice din nou eroare, atunci e "releul". E logic si de bun simt. Blocul de control al bujiilor implica mai putina manopera, dar pretul mai mare.. pe bloc.
    0 points
  12. Din pacate nu-ti permiti intretinerea unei masini de la aceasta marca! Nu o lua in nume de rau, nu este “hate” e doar o constatare, nu esti nici primul si nici ultimul. Daca nu-ti permiti 6-700 lei pt 4 bujii si un releu... Ce releu este Hitachi? Astia faceau video uri acum 25 de ani! Daca nu-ti pui OE(originale) macar pune OEM(de la producatori consacrati- Beru,Bosch). Iti spun eu ce se intampla daca le pui sh sau de la producatori de care nu a auzit nimeni: - din prima sau dupa putin timp nu or sa ti mai functioneze- daca te prinzi-le mai cumperi odata+manopera 2-300 lei -daca nu te prinzi ti se buleste DPF ul( daca l mai ai!) si imediat turbina!(vro’ 2500 lei minim Reconditionarea) Masinile astea te incanta cand le conduci, dar daca nu bagi bani in ele la timp mai mult or sa stea parcate, sau ajung repede la vanzare “ ca nu e bun beamveul domne, e stricacios” Bafta!
    0 points
  13. Fa un test de presiune cilindri.
    0 points
  14. Alternator 100%, releul mai exact.
    0 points
  15. Pentru a afla istoricul autoturismului dumneavoastra, va rugam sa veniti la unul din service-urile noastre cu dovada ca sunteti proprietarul acestuia. Istoricul se comunica doar personal proprietarului autoturismului. Veti gasi lista dealerilor nostri la link-ul: http://www.bmw-bavaria.ro/localizeaza-un-dealer/alias-15.html . Va multumim pentru intelegere!
    -1 points
  16. Daca nu ar exista asa o regula, oricine ar putea afla oricand detalii despre autoturismul dumneavoastra, doar pe baza seriei de sasiu. Si poate nu ar fi un lucru placut, detaliile despre orice interventie fiind informatii confidentiale, rezervate doar proprietarului. Inainte de a achizitiona orice autoturism BMW, cumparatorul poate insoti vanzatorul la orice service autorizat, unde cel din urma poate cere istoricul autoturismului sau si dovedi viitorului cumparator corectitudinea informatiilor. Va multumim pentru intelegere! Echipa BMW Service Automobile Bavaria Group
    -1 points
  17. si pretul e pe masura dar daca suntem curiosi merita sa platim.
    -1 points
  18. N-ai ce face cu ISTA la E39. Mai util e un OBD bluetooth daca insisti sa nu folosesti INPA. Amestec (extrem de) sarac, iti trage aer fals pe undeva dupa MAF, dar inainte de admisie/chiar in admisie fiind afectate ambele bank-uri. Verifica si voltajul pe sondele lambda dinainte de catalizator, daca sunt sub 0,1V sau chiar 0, schimba-le. Debitmetrul ar trebui sa indice de la 2,x- max 4g/s la ralanti (l-as pune ultimul pe lista de vinovati).Incepe verificarile de etanseitate cu: cot admisiefurtune vacuum SAP + spate motorfurtune CCVDISADaca desfaci busonul la ulei motorul isi schimba mersul ? Totodata masoara presiunea de benzina in rampa inainte, in timpul si dupa oprirea motorului.
    -1 points
  19. Asta reiese daca faci testul mentionat mai sus. De ce crezi ca ti l-am sugerat!?
    -1 points
  20. Beru; bujii noi fara discutie. Am M47 de 2 litri 163cp. Sau (poate) SH daca schimbi tu insuti bujiile. Ca atunci ai timp (sa iti faci..) si nu dai bani pw manopera.
    -2 points
  21. Asa e. Am uitat sa adaug; nu e pentru incepatori schimbul de bujii la diesel. Se poate complica operatia foarte mult si grav.. Am zis SH mai mult ca sa ii sugerez ca o sa umble acolo mai des decat daca pune nou.
    -2 points
  22. Omule nu ti-am dat raspunsul?? Schimba doar bujiile. Nu schimba releul ca nu este cazul. La el se ajunge oricum mai usor daca trebuie sa il schimbi. Dar nu trebuie sa il schimbi. Erorile din topic sunt strict despre doua bujii arse. Sa le schimbi pe toate pentru ca se pot "arde" celelalte doua mai apoi si ai inteles ca o sa platesti inca o data..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.