Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/23/21 in Posts
-
Poarta centura, de la porcaria aia chinzeasca de "pacalit" centurile poti muri foarte usor la 60 kmh cand iti sare airbagul si iti rupe coloana cervicala ca nu ai centura sa te traga in scaun. Acum vreo 2-3 ani a murit unul in Bucuresti la 50kmh pe Magheru ca a lovit bordura, masina nu avea absolut nimic doar airbagul soferului sarise si i-a rupt gatul soferului. Avea aceasi porcarie pe care vrei sa o folosesti si tu pe care probabil platise vreo 10 RON la vanzatorii ambulanti de la semafor. 10 RON valora viata lui si probabil ca si a ta daca gandesti la fel.4 points
-
Boss, fa tot posibilul sa rezolvi. Cacatul de centura e incomod. Cel mai mult incomodeaza la drum lung si e obositor sa simti ca sta mereu pe tine. Eu zic ca in caz de accident este mult prea evaluata valoarea centurii, ca doar ai airbaguri. Si plus ca daca ai centura, nu prea poti sa te intinzi dupa lucruri prin masina in timp ce conduci. De exemplu, aveam ceva de luat de sub luneta spate si nu aveam chef sa ma opresc. Mi-am dat scaunul la maxim in spate, m-am ridicat cumva pe o parte si m-am intins. Pana nu am dat centura jos, nu am putut sa ajung cu mana sub luneta. Prea ma enerveaza si pe mine centura.2 points
-
deci, da ! :frantics: ma laud si eu putin... ultima mea versiune era din 2011 rusinos, stiu ! sincer, nu am folosit niciodata navigatia masinii, am folosit tot timpul "waze" iar acum cateva zile m-am invrednicit sa ma joc cu navigatia masinii si am vazut ca era veche. ma bucur ca sunt multi useri pe aici care stiu ce fac si impartasesc din cunostintele lor. printre ei te afli si tu "SKW" :thumbsup: felicitari tuturor si mii de multumiri !1 point
-
Acele Lampi UV doar grĂŁbește procesul de uscare al soluției ceramice ....normal dupĂŁ aplicarea oricĂŁrui soluti ceramice este indicat a tine masina in garaj 24 de ore și a se evita spĂŁlarea mașini primele 6 zile ...ce mai poți face dupĂŁ aplicarea soluției ceramice e cam o data pe luna sĂŁ aplici un selant ceramic lichid ca și al doilea strat protector eu ĂŽn cazul meu așa procedez și pot spune cĂŁ vopseaua aratĂŁ ca și nouĂŁ având ĂŽn vedere cĂŁ mașinĂŁ are 13 ani....am pus poze la mașinĂŁ mea E91 N47...1 point
-
1 point
-
Pentru ca acea plasa are rol de a detecta când e prezent pasager pe locul din dreapta, sa declanșeze avertizarea de cuplare a centurii... Pe locul din stânga e mereu prezent șoferul... Plasa nu ar avea sens...1 point
-
Tu faci misto sau gandesti invers ? Nu prea te inteleg. Pai centura aia daca in oras sa zicem ca e "optionala" daca esti un lenes si nu vrei sa o dai jos si sa o pui la fiecare urcare (sa presupunem ca esti vreun curier si cobori-urci de 40 de ori pe zi in masina pai la drum intins e mai mult decat obligatorie, de ce? pt ca 1: la o frana brusca de la 100kmp in sus faci plonjon ca Duckadam prin parbriz, hai sa zicem ca nu zbori cu totul dar capatana tot ramane acolo la aer curat. 2: daca iesi din decor din x motive care pot aparea oricand si te rastorni pe camp pai o sa-ti cam rupi toate oasele zburand prin toata masina sau mai rau zburand pe vreun geam si cazand masina pe tine . 3: la un impact frontal ala esti. Plus ca atunci cand port centura mie personal mi se pare ca sunt mai stapan pe masina fiind mai bine prins in scaun.1 point
-
De ce vreți sa va ĂŽmpotriviti selecției naturale?1 point
-
Voi (nu) a-ti inteles, dar anulatorul ala de centura chiar o sa ii rupa gatul OP-ului, ca in exemplu dat de neo_andersson.. Pentru ca ANULAND CENTURA AIRBAGUL VOLANULUI SE VA DECLANSA SIGUR IN CAZ DE NECESITATE! Pentru ca sistemul crede ca centura e pusa, iar airbagul te va plesni si iti va rupe gatul!! Pacalind sistemul, victima sigura esti! Mai bine fara anulator ca probabil airbagul nu se va declansa, daca e impactul mai usor si sari doar prin geam... parbriz.. Sa sustii ca la drum lung nu poarta centura 9 din 10, alta idiotenie! Nu exista asa ceva. Poate invers, 1 din 10.1 point
-
si uite cum mai luai un logan de cat ai bagat in bmw in 2 luni de zile, daca masina e taxi pai nu stiu de ce te mai complici sa schimbi ceva, o sa te loveasca toti tiganii fara atestat prin parcare si o sa plangi oricum dupa banii bagati in ea, dar ma rog e problema ta ce faci cu banii tai1 point
-
-1 points
-
multumesc de raspuns,dar totusi on topic de ce nu mai pot pacali masina delo?ca doar sunt aceleasi centuri,acelasi anulator.Si am avut grija sa deconectez inainte bornele la baterie ca sa nu fie probleme. E foarte ciudat.Imi recunoaste doar centura ei,nu mai vrea deloc anulatorul.Interesant/ Pana la urma nu este nici o problema ca folosesc centura masinii sau astept sa piuie 1 minut pana se opreste si cu asta basta.Vreau doar sa inteleg dilema-1 points
-
BMW X 3 editie X Line 2016 21 950 € Dublu Climatronic , aer conditionat cu rgelare automata pe doua zone ~ Jante R18 originale BMW X-line cu anvelope iarna , senzori presiune pneuri ~ Key lets Go , Key Lets entry , Start Stop ( Masina se deschide si porneste cu cheia in buzunar ) / 2 chei ~ Deschidrea portbagajului automata din buton/ cheie / sau miscarea piciorului sub bara spate ~ Faruri full led, lumini de zi led /, Led Proiector , spalator faruri, ~ Abs, ESP: Dsc ; Dynamic Performance Control (2VG) , diferite moduri condus ( Eco / Comfort / Sport/ Sport +) ~ Airbag frontale, laterale , cortina , genunchi ~ Tapiserie piele beige ( cusaturi rosu) ~ Calculator bord cu multimple functii ~ Frana de mana automata electric cu functia auto-hold ( la semafor masina stationeaza fara a mai fi necesara actionarea franei de picior) ~ Radio Cd HI-FI cu functie bluetooth ( maini libere ) pentru telefon , Bmw Connect ~ Geamuri electrice fata si spate fumurii; ~ Oglinzi reglare elecrice , heliomate , retractabil automat langa caroserie ~ Sistem navigatie ~ Cotiera fata / spate / Skybag ~ Pilot automat cat si regulator viteza ~ Senzori parcare fata/ spate cu afisaj Dysplay central - 4 camere video (360*) - cameravideo schimbare automata faza lunga/scurta ~ Hill Assist ( franeaza la plecarea in rampa) ~ Scaune reglabile - senzori presiune roti, dimensiuni 245/50/18 ~ Consum combustibil redus - km verificabili - euro 6 - Masina nu a fost implicata in accident, - Toate actele valabile: asigurare, rar, itp , fiscal - rar facut in iunie 2019, februarie 2021 revizie completa https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-x-3-editie-x-line-2016-IDergiG.html-1 points
-
-1 points
-
In oras o port,ca mai mereu am luat amenda de la cate un politist pitit dupa cate un colt de strada,dar la drum intins,mai ales cand ii pun pilot automat,atunci nu mai port centura.Sa fim seriosi acum, la drum intins in afara, cati poarta centura?Ca din 100,sunt sigur ca 90 merg fara centura-2 points
-
salut. ma confrunt si eu cu o ciudatenie la masina mea.Am efectuat si eu un mic retrofit,am schimbat scaunele standard cu unele recaro.Scaunele recaro au fost fara centuri.Am mutat centurile de pe vechile scaune standard pe cele recaro.Totodata pana sa le montez pe masina, am avut grija sa deconectez bornele la baterie ca sa nu-mi dea eroare de centura.Dupa ce am montat noile scaune,am conectat la loc toate mufele si merge totul perfect,reglaje,tot absolut tot, fara nici o eroare,doar cu o mica dilema pe care chiar nu o inteleg. Masina nu o mai pot pacali cu anulatorul de centura.Il introduc degeaba in centura ca tot piuie.In schimb daca conectez centura masinii din stalp in acelasi lacas e totul perfect.Nu mai vrea sa-mi recunoasca anulatorul de centura sub nici o forma.Anulatorul nu e deteriorat,sau zgariat, a mers perfect pe vechile scaune. De ce nu mai pot pacali masina cu anulatorul de centura?Ce se intampla? Si inca o chestie care poate parea ciudata.Scaunele sunt atat de comode incat daca merg cu 60 km/h senzatia in masina e ca si cum merg doar cu 30 la ora.Efectiv simt ca sta pe loc masina la viteza aia.E normal?-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00