Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/16/21 in all areas
-
O sa incerc sa explic aici ce inseamna acest lucru pentru ca sunt multi care nu inteleg. In primul rand diferenta dintre "Update" si "Upgrade": Update = "software update" include "bug fixes" si mici imbunatatiri ale aceleiasi versiuni. Exemplu: de la NBTevo_E16072A (iD4) la NBTevo_E16254A (iD4) aceeasi versiune iD4 Upgrade = modificarea versiunii de software. Exemplu: de la NBTevo_E16072A (iD4) la NBTevo_R19101I (iD6) Deci cand vorbim de Flash de la iD4 la iD6 vorbim de "Upgrade" Upgradeul de la iD4 la iD6 se face doar pe unitatiile NBTevo. Dureaza undeva la 40 minute doar flashul. Apoi + coding + FSC Kit aprx 1 ora. Ca sa verificati ce unitate aveti mergeti la : Select Navigation -> Press Option button -> Select Settings -> Select Position & Version History -> Select Check Version Daca aveti NBT: Harta : Road Map EUROPE NEXT ANUL NBT_XXXXXX Nu se poate face upgrade la iD6 pentru ca aveti unitate NBT si nu NBTevo, deci nu se poate activa CarPlay! Daca aveti NBTevo : Harta : Road Map EUROPE EVO ANUL Daca scrie NBTevo_C, D, E, F sau G atunci merge sa faceti Upgrade la iD6 + CarPlay Daca scrie NBTevo_H, I, J, K, L, M, N, O, P, R, S, T, U, V, X atunci aveti deja iD6 si merge activat CarPlay NBTevo_H, I, J, K, L suporta CarPlay Split Screen NBTevo_M, N, O, P, R, S, T, U, V, X suporta CarPlay Full Screen Daca ai NBTevo_J si vrei CarPlay Full Screen trebuie sa faci "update" la o versiune de mai sus care suporta Full Screen Dupa / Inainte de upgrade-ul de la iD4 la iD6 trebuie sa instalati o antena Wi-Fi pentru ca iPhone-ul se conecteaza wireless la navigatie. Exista 2 tipuri : OE si Aftermarket. De obicei cele OE nu dau eroare la ISTA+.Sunt si unele aftermarket care nu dau eroare. Unitatiile iD4 au 2GB RAM , unitatiile iD6 au 4GB RAM Mai jos cum este impartit RAM O unitate ID6 fara calculare ruta: System RAM: 4096M ( 4294967296) Total Used: 1377M ( 1444704068) Used Private: 986M ( 1034770784) Used Shared: 381M ( 399613952) Other: 9M ( 10319332) (includes IFS and reserved RAM) O unitate ID6 cu o calculare ruta de 300 km: System RAM: 4096M ( 4294967296) Total Used: 2777M ( 2944203018) Used Private: 1121M ( 1223948575) Used Shared: 1650M ( 1672342342) Other: 6M ( 70319332) (includes IFS and reserved RAM) Deci o unitate iD6 cu o ruta calculata are undeva la 2.8 GB RAM Cum o unitate iD4 are doar 2GB ram o sa faca overload si isi da reboot pentru a goli RAM-ul. Daca pe o unitate id4 se foloseste doar Carplay cu Waze avem asa System RAM: 2048M ( 2247239457) Total Used: 1674M ( 1745262542) Used Private: 892M ( 923106847) Used Shared: 775M ( 814973591) Other: 7M ( 8068372) (includes IFS and reserved RAM) Sa concluzionez: Din calcule reiese ca upgradeul de la iD4 la iD6 este stabil cu tot cu CarPlay activat atat timp cat nu se foloseste navigatia masinii. Nu o spun eu ci o spune memoria RAM. Sper aceste informatii sa va ajute pe viitor, daca doriti sa faceti upgrade! Numai bine!5 points
-
Am instalat evacuarea completa Remus, multumiri lui Bogdan BMGarage. Destul de migalos, 7coliere de reglat, 3 sub masina, 2 la finala, 2 la tipsuri. Suna foarte bine, dupa parerea mea mai bine decat MPPSK; parca si trage mai bine, 5-10cp in plus; o sa incerc sa fac si un filmulet in mers. Am schimbat si placutele spate, au tinut cam 25k km Am instalat subwooferul, suna mult mai bine in zona de frecvente joase; acum trecem la imbunatatiri frecvente medii si inalte4 points
-
2 points
-
Foarte bine prezentat. Eu as adauga ca (cel putin la mine): 1. Dupa update la ID6 ecranul / muzica pornesc INSTANT cand apas start / stop engine (inainte era un usor lag de jumatate de secunda) si overall sistemul se misca mai bine / rapid fata de cum era inainte. 2. Pe langa grafica / meniuri se schimba inclusiv sunetele / alertele (ex: gong centura, PDC, etc). 3. Se imbunatateste considerabil calitatea sunetului: Am sistemul stock de sunet pe F30 LCI si dupa update la ID6, cu treble si bass la acelasi nivel ca inainte, muzica se aude considerabil mai bine (mai multe inalte / mai mult bass) 4. Carplay functioneaza perfect - ca pe o unitate cu ID6 nativ.2 points
-
Salut, am achizitionat astazi un BMW E36 316i Coupe M Sport. Probabil multa lume ar fi preferat minim un 320i, dar mie mi-a atras atentia faptul ca era la un pret bun, niste dotari bunicele si motorul chiar suna bine si mergea bine. Din pacate, motorul si dotarile (care mai mult sunt pe hartie, majoritatea fiind lipsa sau cleme rupte etc) sunt singurele aspecte pozitive. Masina a fost prost intretinuta, are o multime de improvizari nasoale, dar asta nu m-a oprit sa achizitionez autoturismul si sa-l salvez. Alt aspect important este faptul ca nu exista rugina deloc sub masina, singurele puncte de rugina sunt pe usa soferului. Aici va las dotarile masinii, pe urma voi enumera ceea ce trebuie schimbat/reparat. Masina nu are bara M, are cea stock, clar a fost atinsa/lovita si schimbata. Scaunele nu imi par cele Sport, sunt cabluri pe sub scaune, motiv care m-a dus cu gandul ca au fost schimbate sau vandute cele Sport si instalate cele actuale. Sunt multe de reparat/schimbat: directie/suspensie/filtre/ulei/garnituri/placute/discuri/furtune/antigelul.. sunt doar cele de mentanta, nu vreau sa aduc in discutie mizeria din interior si exterior. Totusi, voi posta orice update aici. O voi salva cumva1 point
-
se pare ca cel care ti-a luat banii si ti-a facut activarea, nu ti-a explicat si care sunt motivele pt care unitatile ce vin cu ID4 din fabrica nu suporta oficial CarPlay unitatile cu ID4 au doar 2Gb RAM, pe cand unitatile cu ID5/6 din fabrica au 4Gb Ram, asta e motivul pt care cele cu ID4 nu pot rula navigatia si Carplay in acelasi timp, daca iti lasa navigatia activa, aveai restarturi ale unitatii...solutia cea mai simpla in momentul de fata e sa nu mai folosesti navigatia masinii1 point
-
1 point
-
Tata avea o vorba, Dumnezeu sa-l ierte: sunt prea sarac ca sa cumpar lucruri ieftine1 point
-
Probabil la țarĂŁ. Ăn București e altceva. E greu cu petarde d astea aici Și dealtfel,numai un guster ar face țiganii din astea.1 point
-
Da, pot sa aibĂŁ gâlme mici la interior si nu se vad daca nu te uiti atent.. se intampla, conteazĂŁ sa fii om si sa le iei inapoi daca este adevĂŁrat. In cazul de fata vanzatorul a fost o sĂŁrĂŁcie de roman țepar.1 point
-
Poate nici el nu stia de fisuri daca tu le-ai descoperit doar la slefuire...eu am patit in toamna o chestie cu niste gume de iarna care aveau 5 -6 mm dar aveau dot vechi.Le-am pus la vanzare,a venit omul si le-a vazut(erau pe jante,umflate,in regula)am mers impreuna la o vulcanizare pt.dejantat,omul a luat cauciucurile si a plecat.A doua zi ma suna ca 3 din 4 au galme,zic ba esti prost,le-ai vazut aseara umflate erau ok,eu daca stiam ca au probleme si vream sa te incalt cu ele le dejantam inainte,si aia e,dar nu vand cacaturi.Pana la urma i-am dat banii inapoi,am aruncat gumele la gunoi si aia e.1 point
-
Ma eu am luat 3 jante style 277 la 150 euro, un set costa aprox 350-450 in funcție de starea lor, iar starea lor este aproape impecabila, 2 jante mai aveam eu pe plus asa ca i am dat nasului una de la mine, au fost ieftine, dar posibil din cauza ca nu era setul complet, le am verificat, nu sunt strâmbe, sudate, crĂŁpate, lovite. Se mai gĂŁsesc si chestii la prețuri mult mai bune fata de altii, dar trebuie sa ĂŽți iei oricum toate mĂŁsurile de precauție, am luat jantele cu verificare si inclusiv le am pus pe aparat.1 point
-
Se sudeazĂŁ la un centru specializat si va fi totul ok, doar ca te va mai costa puțin fata de cat credeai tu.1 point
-
Mie uleiul mi s-a "consumat" de fiecare data intre 22k si 23k. Atunci am facut schimburile. PS Imi place de prostul care ma urmareste si imi tot da minusuri. Dar si mie imi place sa ii remintesc ca a fost fatat prost direct. Desi, nu cred ca e acelasi mereu. Posibil sa fie doi, la intrecere.1 point
-
Offtopic Cineva ca @tutorial incearca sa ajute alti 'posibili' viitori posesori de G30 oferind un feedback real despre masina si un cretin vine si ii da *minus. La nivelul asta s-a ajuns? Referitor la vopsea, cred ca de ceva ani este cam la fel de proasta la toate marcile.1 point
-
Vopseaua este intr-adevar proasta. La fel consuma adblue si a mea, desi cred ca mai bine de 1litru la 1000km. Ce mi se pare curios, este faptul ca am mers cu adblue-ul din fabrica 23.000km si evident ca rezervorul de adblue nu era plin cand mi-au dat masina. Cum am trecut la adblue-ul comercializat aici (desi cumparat de la reprezentanta bmw cu brand-ul bmw pe bidon) a inceput sa rupa consumul. Nu stiu la ce ar ajuta acea estimare pt placute in timp real asa cum era la F-uri...am inteles ca era si f proasta estimarea(posibil sa spun o prostie). La G ai un senzor, iar in momentul in care uzura ajunge la el, mai ai fix 5000km autonomie, lucru afisat in Idrive si de atunci incepe o contorizare inversa. Totul este preciz si cand contorizarea a ajuns pe zero, placutele chiar sunt uzate la maxim. Adica este imposibil sa te incurce in vreun fel faptul ca nu ai o estimare imprecisa in timp real. Ai 5000km sa te pregatesti pt schimbarea placutelor. Consumul e relativ si e in functie de cum mergi. Evident tu mergi foarte incet.1 point
-
Buna seara! nu am mai scris de un an cred, As vrea sa spun si eu despre impresiile mele cu 530xd acum masina are 56000km si face 3 ani in octombrie. Trebuie sa merg luni sa fac revizia la BMW sa schimbe ulei si filtre. Ce am remarcat pana acum: 1. in iarna mi-a aparut o notificare cum sistenul de SOS nu mai functioneaza. cand era mai cald afara, imi disparea eroarea (eu tin masina acoperita, asa ca nu am niciodata zapada sau gheata pe ea, decat rareori daca o prinde undeva o ninsoare). a fost schimbat modulul cu bateria de la sistemul SOS, totul pe garantie. 2.vopseaua este de o calitate execrabila, eu am mediteranean blue. mi-a sarit o piatra in bara fata, s-a dus lacul 5 cm, trebuie sa revopsesc bara din acest motiv, dar am sa o fac in primavara. 3.consuma extrem de repede adblue, pun cam 10 litrii la 10000km (fata de alte marci zic eu ca e mult cat consuma). 4.ma deranjeaza ca nu stiu cand ar trebui sa schimb placutele de frana (la f32 imi arata exact in meniul masinii). 5.a fost o problema cu grila variabila de sub grilele din fata masinii, nu se inchidea o "aripioara" din colt. Au schimbat grila toata pe garantie. Per total nimicuri. Lucrurile bune: foarte multe: 1.masina ruleaza excelent si are suficienta putere. 2.consum extrem de mic (extern 6,7-7). nu ca ar avea vreo importanta, dar sunt surprins. 3.calitatea interiorului este excelenta, in F32 scartia bordul, aici nimic, mormant. 4.Sistemul Bower&Wilkins este extraordinar 5.Scaunele confort sunt foarte comode, desi parca nu asa comode ca la competitori, dar fata de cele sport...alta poveste 6.Head up display, foarte bun si util Sper sa ajute pe cineva1 point
-
Jantele sunt pe 18, style 441M in doua dimensiuni (8J fata, 8.5J spate); achizitia lor a fost interesanta: initial am luat un set de 4 toate 8.5J, (le avusese cineva montate pe un E60 vreo cateva saptamani, cu cauciucuri 245/40/18) 600 euro toate 4 aproape noi; apoi am mai cumparat una 8J noua de pe ebay.de, 230e in noiembrie, si inca una 8J noua 220e in decembrie. Daca as fi cumparat setul complet, nu gaseam sub 1000 euro, si cu un grad de uzura mai mare. In curand o sa scot la vanzare cele 2 jante 8.5J. Se vede ca jantele si rotile sunt noi, a fost nevoie de putin plumb la echilibrat, max 20g. Dupa 2 zile de mers cu ea, sunt multumit de tinuta de drum: o idee mai rigide decat cele de 17 (am 2.2 bar fata, 2.5 spate, la drumuri lungi sa o cresc la 2.5 cu 2.. Nu au deloc senzatia de tramlining (caracteristica jantelor runflat), directia e mai precisa, masina franeaza mai bine si e mai stabila Am montat azi si grilele diamond stil G20, nu arata grozav; probabil ca daca luam cu bumbii de accent negru, era mai ok; o sa revin la cele duble; schimbul grilelor dureaza cam 20 minute.1 point
-
A venit primvara, in sfarsit am instalat jantele de vara (style 441M Ferric Grey) + cauciucuri noi (Michelin Pilot Sport 4 runflat *) - am profitat de ocazie si am facut si cateva poze. Prin decembrie am instalat arcuri sport Eibach, tinuta de drum e clar imbunatatita, fara ca masina sa fie rigida - parca e chiar mai comfortabila pe denivelari usoare, pt ca este cursa mai scurta, te leagana mai putin; garda la sol a coborat cu 3mm pe fata, 1.5mm pe spate - nu am avut probleme la borduri, parcari subterane sau putina zapada din iarna asta. In concluzie, recomand oricui arcurile Eibach sport, ~700 lei arcurile + ~400 lei manopera. Am facut ~8.000 km In cele ~5 luni de cand o am; imi place foarte mult - comfortabila atunci cand vrei sa mergi linistit, dezlantuita in modul sport. Depasirile sunt trivial de efectuat, la orice viteza - trebuie sa fiu atent sa nu apas pedala prea multe secunde, ajunge mai repede decat te astepti de la 120 la 200; nu simti viteza in ea (mai ales dupa ce am pus arcurile sport). M-am simtit bine la privirile nedumerite si usor acrite ale unui posesor de Porsche Boxster model 2018, care a plecat blana de la semafor, si la urmatorul semafor era o lungime in spatele meu nu se astepta ca un break sa ii faca figura asta (nu fac liniute, dar a fost o tentatie careia nu i-am putut rezista). Consumul e rezonabil , mai mic decat ma asteptam (~16l la suta in oras, ~8l la suta in afara; pt comparatie, F11 525xd imi consuma 12.5l in oras, 7l in afara). Ma tenteaza sa schimb interiorul, dar nu prea gasesc pe cel piele Saddle Brown sport, sau e prea scump; am comandat si niste grile stil G20 M340i, daca o sa arate kitch le pastrez tot pe cele duble negre. Am vazut o evacuare intersanta pe un 435i, suna foarte bine; dar parca nu sunt dispus sa dau 1500e pe ea, mai ales ca va fi zgomotoasa cam tot timpul; evacuarea actuala aproape nu se aude in ecopro/comfort, iar in sport suna decent.1 point
-
felicitari pentru punctul tau de vedere. ( probabil si cu niste 225-235, ca sa stea bine pe curbe...)0 points
-
dar cum se numeste cand vanzatorul minte cu nerusinare si apoi il blocheaza, daca nu teapa? ca te puteai astepta si tu sa fie niste jante dubioase si posibil cu probleme la pretul ala? da. dar asta nu scuza comportamentul neomenos al samsarului de jante. si putea sa spuna, bai nene ti le las la 150, dar vezi ca au crapaturi, mergi si sudeaza-le, nu le pune asa pe masina ca poate ti se rupe vreuna in mers.0 points
-
am avut discuri EBC si placute Yellowstuff pe masina anterioara, cand sunt reci mie nu mi s-a parut a fi nici o diferenta fata de cele standard, cand se incalzesc, da, e cu totul alta poveste ca daily cred ca o singura data am reusit sa le aduc la temperatura cand ma intorceam de la mare si am mers aprox 20-30km numai 0->100->0 si atunci la o frana brusca cel din spatele meu a tras dreapta de volan-1 points
-
Exact, dupĂŁ ce timpul va demonstra cĂŁ a funcționat la fel de bine AM ca și OE, atunci s-ar stabili dacĂŁ merita sau nu prețul piesei originale. Ăn multe cazuri am constatat diferențe de calitate ĂŽntre AM și original, fiind vorba de același producĂŁtor. Mie personal mi-a recomandat mecanicul valva EGR originalĂŁ, multe AM montate având probleme timpurii.-1 points
-
VW are alt tip constructiv de cutie. Daca vorbim de BMW si cutiile ZF, totul se reduce la BMW care spune ca transmisia e fara mentenanta si uleiul e lifetime, iar ZF, adica producatorul, care specifica un interval la care trebuie inlocuit uleiul si procedura de urmat. De obicei, clientul BMW care a cumparat masina de noua prefera sa urmeze ce scrie BMW si sa nu se incurce cu acest schimb, in timp ce clientul SH, cu o mai mare prezenta in Romania si pe forum va prefera sa urmeze cat de cat ce spune ZF, gandidu-se la fiabilitate. Spun cat de cat pentru ca nu sunt multi cei care stiu intervalul specificat de ZF sau care urmeaza procedura lor. Majoritatea o fac dupa ureche.-1 points
-
Atat BMW cat și ZF. Numai ca BMW nu e interesat de reputația fata de tine, cumpĂŁrĂŁtor de SH. Iar pentru clientul BMW de mașinĂŁ nouĂŁ, ĂŽn garanție pana la 5 ani (ĂŽn funcție de cat plĂŁtește) cutia ZF nu a fost niciodatĂŁ o problema.-1 points
-
jantele au cel putin 15 ani, nu cred ca te asteptai sa iei 4 jante perfecte cu 150 euro; o janta noua de buna calitate e minim 200e.-1 points
-
150E ai dat, teapa nu e. la banii aia.... tu esti principalul vinovat pentru decizia de a le lua ( + entuziasmul tau) acum o sa te coste in plus. se pot face, asa cum s-a spus mai sus. nu e un capat de tara. atentie data viitoare....sunt banii tai la mijloc.-1 points
-
Nu stiu cand va invatati minte ca ieftin si bun nu exista, ci de cele mai multe ori doar tzepe. Dar asa e romanu, e sarac, dar ii place sa creada in Mos Craciun pana moare.-1 points
-
Cand ceva pare prea frumos sa fie adevarat, de obicei este! Chilipiruri nu exista! Incearca sa le repari si vezi daca iese. Daca nu, ai pierdut 150 euro si aia e, nu o sa dai faliment din cauza asta;)-1 points
-
Nu numai ca nu invatam, dar acum mai si incercam sa reparam asa ceva, ca sa cauzam o tragedie pe sosele si sa fie pachetul complet.-1 points
-
Asa si? Poti sa schimbi tu oamenii sa nu mai minta?!?! Unele lucruri trebuie sa le iei ca atare si sa intelegi ca nu vei putea schimba tu lumea de unu singur.-1 points
-
Ma intreba cineva si nu am stiut ce sa ii spun: la G30 poti conecta mai mult de un telefon in acelasi timp? Daca da, iti si arata pe care telefon esti sunat?-1 points
-
bad post dupa pozitia jojei de ulei si forma admisiei =>...M54 https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 https://en.wikipedia...M52NonTUB28.jpg https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54 https://en.wikipedia..._M54B25_001.jpg + cele 2 vanosuri-1 points
-
Salutare, De cand a inceput iarna ma confrunt cu o problema: miroase in habitaclu a lichid de spalare geamuri, cateodata chiar si fara sa il folosesc (incepe sa miroase cand pornesc dimineata). Masina e un X5 din 2019; am fost cu ea la service la reprentanta si mi-au spus ca sunt niste micro-filtre amplasate undeva langa (sau chiar in) locul pe unde se scurge acel lichid dupa ce speli geamurile si ca acum miroase pentru ca in lichidul de spalare geamuri de iarna se pune alcool (spirt). Cand il voi folosi pe cel de spalare de vara nu va mai mirosi. Eu masina o am de anul trecut din toamna si intr-adevar, cat timp am folosit lichid de vara, nu am sesizat vreun miros in habitaclu. Nu prea stiu cum sa iau explicatia celor de la service (ceva parca nu se leaga) si as vrea sa va intreb daca mai e cineva care s-a confruntat cu problema asta. Multumesc.-1 points
-
Chiar wolf, care e consumul tau mediu pe mai multe mii de km? Ai pastrat comp de bord neresetat mai mult timp?-1 points
-
Probabil s-a mai discutat asta, am tot cautat pe forum, insa probabil nu m-am straduit indeajuns ca sa gasesc. Am nevoie sa fac casco si RCA pe un an la seria 5...insa nu voi plati decat sumele pe care le consider eu a fi corecte. merci! inca un lucru: cand inmatriculez masina, trebuie sa am deja RCA-ul emis?-1 points
-
motorul din prima imagine este un M54. si poate fi de 3 tipuri de cilindree: 2.2 ; 2.5 ; 3.0 pentru cei care vor sa ma contrazica mai jos poze cu M50, M52, M54...-2 points
-
Cu alte cuvinte insiști ĂŽn aceeași greșealĂŁ, mai dai 150€ pe alte jafuri...-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00