Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/07/21 in all areas

  1. Ca idee vei mai avea nevoie si de: https://www.bavauto.ro/65132355874 https://www.bavauto.ro/51337323510 https://www.bavauto.ro/51337323509 astea sunt piesele care nu sunt livrate impreaun cu kit-ul de retrofit, dupa cum e explicat si in fisieul pdf cu instrcutiunile de montaj.
    2 points
  2. Nu Ăâ˘tiu sa iti zic sigur, kit-ul pare sa fi fost fĂŁcut exact pt cei in situatia ta. Aici ai instructiunile de instalare: https://f30.bimmerpo...44&d=1497854915 Observ ca unele repere, cum ar fi ornamente interioare sau garnituri, sunt marcate cu: not suplied with the retrofit kit, deci cel mai probabil se cumpara separat.
    2 points
  3. Se poate monta la orice reprezentanta fiind vorba de un retrofit oficial. La o reprezentanta din România nu cred ca ar trebui sa coste mai multe de 1000 RON. DacĂŁ tot ajungi in nordul țĂŁrii, din cercetĂŁrile mele proprii, dealerul BMW din Oradea are preturi bune la piese/manopera ( zic asta fiindcĂŁ dupĂŁ cod le poți cere lor direct o oferta de genul: kit+manopera sau doar manopera). In general am observat ca reprezentantele care nu fac parte din grupul Automobile Bavaria au preturi mai mici la piese și manopera. De exemplu eu mi-am fĂŁcut retrofit la alarma pe un F10, la APAN Iasi, si manopera a fost 700 RON. Cred ca pentru montarea kitului asta hi-fi intra cam aceiasi manopera, de asta am zis ca maxim 1000 RON ar trebui sa coste. Nu stiu sa-ti recomand ateliere independente in România, in afara unor colegi de pe forum precum neo_andersson sau SKW, dar trebuie sa te deplasezi in București.
    2 points
  4. Imi pare rau pt cele intamplate. Nici sa nu te gandesti sa repari/rectifici ceva la motorul deja afectat. Nu va tine! Un prieten, tot cu 535d care a patit fix ca si tine, a luat bloc motor NOU 19.000 lei OE (adica 4.000 euro), pompa de ulei noua si distributie noua. Anexele le ai deja de la motorul tau. In felul acesta, ai motorul nou nout, ii faci schimburile cum vrei tu si nu vei mai avea probleme in viitor. Eu asa as proceda in cazul tau, daca te decizi sa o repari. Problemele acestui motor cu 2 turbine vin de la ungerea insuficienta/defectuoasa si intervalele lungi de schimburi in primii 100.000km. Pana sa ajunga masina la tine, uzura/raul era deja facut. De curiozitate, ai zis ca ai istoricul, de cate schimburi de ulei a avut parte pana la 117.000km cand ai luat-o?
    2 points
  5. Deja Îmi imaginez cum o familie de 3 se plimba cu un cabrio de 11 ani, explorând succesul vara asta. La anul mai vedem, o vindem. Spor!
    2 points
  6. Salutare tuturor, A venit timpul sa-mi vand masina pe care o am din 2005, fiind singurul si primul propietar in Romania. Masina are toate actele valabile: itp pana in octombrie 2021, asigurare RCA + CASCO pana in iunie 2021, detin 4 chei (2 cu telecomanda, 1 de service si 1 de valet). Nu am avut niciun accident cu ea. A venit cu pozitiile albe din Germania. Se vinde exact cum se vede in poze, este masina personala, am facut 50000 de km (am avut masina de servici + inca una personala), a beneficiat de revizii la reprezentanta BMW Filaret (detin facturi), unde am avut acelasi mecanic. Ceasurile au fost schimbate anul trecut, kilometrajul dupa cheie fiind de aprox. 140000Km. Masina de nefumator, tehnic ok, A.C. functional, fara erori in bord, etc. Se vinde cu un set de jante tabla si anvelope de vara. In prezent este echipata cu anvelope all season Michelin CrossClimate 195/65/15, utilizate aprox. 2000Km. Pentru mai multe detalii\poze raspund la mesaje sau lasati nr. telefon. vin:WBAAL11000JN33604 An fabricatie 11/1999 Motorizare benzina 1895 cmc; 105CP Cutie manuala 5 trepte Geamuri electrice fata Oglinzi electrice si incalzite Scaune reglabile din material textil Pret:2600euro Fara schimburi!
    1 point
  7. Buna! Si eu am avut problemĂŁ asta cu al meu f11 si am rezolvat-o prin ĂŽnlocuirea telescoapelor spate. Sper sa iti fie de ajutor.!
    1 point
  8. Ebay sau magazine on line bmw,leebman,hubauer,procar. Te simti ? http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/happy.png
    1 point
  9. Asta se ĂŽntâmplĂŁ când cumperi o masina (mai) noua. Când iei o troaca, ĂŽncerci toate variantele ieftine posibile:schimbi tipul de ulei,uleiul ĂŽn cutie,cauciucuri chinezești, ĂŽncepi sa repari casete de direcție,etc..
    1 point
  10. A venit, m-am apucat de instalare. Mai trebuie sa vad pe unde naiba il bag, pentru ca nu am vrut sa dau si torpedoul jos ) Vazusem un clip in care mergea bagat prin partea dreapta, dar nu vad sa am loc :getlost: Important e ca functioneaza cum trebuie.
    1 point
  11. Am fost la un service partener,dormago ceva de genul. Si au dat “ o tura” sa vada ce si cum. Si cica tre sa reconditionez turbina... ca altceva ei nu vad
    1 point
  12. Care ulei de la Liqui Molly imi recomandati sa folosesc in al meu F10? Sunt putin confuz. Exista semi-sintetice 4600 sau full sintetice 4200, plus altele. Toate acestea au norma LL04. In urma cu 4000Km am facut revizia cu Original BMW, doar ca nu-mi place deloc cum merge motorul. Mi se pare ceva lenes, plus ca parca si suna ciudat. Mecanicul mi-a zis de ceva vreme ca foloseste doar LM, doar ca nu mi-a spus si care din ele. As vrea sa schimb uleiul s filtrul de ulei.
    1 point
  13. Merci mult @toffefe! Scuze de intrerupere @AAC
    1 point
  14. Daca ai pomenit de Bavaria, inseamna ca iei in calcul inlocuirea turbinei cu una noua. In cazul asta poti merge probabil la orice reprezentanta din Bucuresti sau din jur. In Bucuresti ai mai multe: AutoCobalcescu, Filaret, reprezentantele AutomobileBavaria; mai aproape de Bucuresti, dar cu pareri pozitive, ar fi BMW Proleasing Ploiesti. In Bucuresti mai sunt cateva serviceuri independente cu review-uri in general pozitive printre clienti: BM Garage, FRK Service ( in incinta aeroportului Otopeni), Dormag, APB. Am fost in situatia ta si mi-am cumparat singur de pe bavauto turbina + 6 litri de ulei + filtru de ulei si am inlocuit-o la BMW APAN Iasi ( au si in Braila reprezentanta). Mi s-a parut mai ieftin asa, din moment ce a fost o diferenta de vreo 1500 ron fata de oferta primita de la ei. Schimbarea unei turbine nu reprezinta mare inginerie, dar e bine sa faci undeva lucrarea unde primesti si garantie, tinand cont de pretul piesei. Ca idee, sa faci si o diagnoza pentru a determina starea DPF-ului, sunt niste valori acceptate ale presiunii la ralanti si la 3500 rpm. O turbina pica si de la starea proasta a uleiului, dar si de la infundarea filtrului. Eu aveam joc axial, adica axul se misca inainte si inapoi, dar totusi DPF-ul a scos valori ok pe diagnoza. In principiu, daca e colmatat, incerci o regenerare fortata, iar daca nu se rezolva il trimiti la curatat in cuptor, nu spalare sub presiune, fiindca nu e ok, mai tare il strici. Cam atat.
    1 point
  15. Ma bag si eu in seama, ar mai fi nevoie de alte lucruri daca as vrea sa fac retrofit la kit-ul mentionat, daca vin de pe sistemul base (care nu are amp)?
    1 point
  16. Nu are treaba cu bateria.am cautat prin setari nu am gasit nimic. Daca pun alt tel care are mufa jack merge perfect nu se mai intrerupe
    1 point
  17. Eu nu cred ca egalul unui logic 7 sau individual cum era pe E uri, nu va suna la fel de bine sau mai bine pe F uri, adicĂŁ sistemul audio cel profi de la Bmw pentru F30 nu cred sa nu te mulțumeascĂŁ. Vad cum se aude logic 7 pe E60, nu știu ce ti ai dori mai mult, poți da la maxim si totul e clar si tare. Nu merita sa dai atâția bani decât daca ĂŽntr-adevĂŁr asta e pasiunea ta la o mașina, adicĂŁ partea audio.
    1 point
  18. Rezolvat. Am indreptat ambele jante pe partea stanga. Nicio problema la suspensie/directie. Momentan 5000km rulaj.
    1 point
  19. Exact de ce imi era frica Am mai avut discutia asta aici pe forum mai demult, legat de cat de importante sunt primele revizii, in prima 100 mii de km. Daca a avut doar 3 schimburi pana ai luat-o tu la 117k, raul dupa cum spuneam era deja facut.
    1 point
  20. Ti-ai rapsuns singur la intrebare: clar benzinar. By default unui cabrio ii sta bine cu un motor pe benzina. Este o masina de mai de nisa, nu o folosesti tot anul la naveta sa zici ca ai nevoie de economie de carburant. Plus alte aspecte gen: zgomot motor, diesel vs benzina, gaze, etc.
    1 point
  21. Reinnoite asigurarile RCA + CASCO, pana in iunie 2022. 1850 euro!
    1 point
  22. Salutari, De auzit auzim zgomotele, vuietele, de simtit, simtim vibratiile, basii si cu toba mare, cred ca aici e o confuzie, omul aude zgomot de rulmenti sau de diferential probabil. Dar asta se poate diagnostica invartind de roata, nu trebuie sa fii mare expert in mecanica pentru asta. Altfel schimbi toata masina si ajungi la concluzia ca vibra scutul de la motor. Succesuri.
    1 point
  23. Dupa cate ai schimbat, nu iti mai ramane dacat sa iei la analizat, schimbat brate pe puntea din spate.. Sau o data in plus, adica de fiecare data cand conduci sa incerci sa intelegi vibratia cat mai bine! Adica cand exact se intampla; pe accelerare, pe decelerare, la deal la vale...? si de aici sa le separi in cand se simte mai mult: cand accelerezi brusc, sau cand se intampla/SIMTE cel mai preponderent/tare.. si de aici pleci in schimbatul altor piese daca mai ai aceiasi placere. Sincer, nu as fi schimbat grup, nu as fi umblat la cardan daca pana in momentul aparitiei vibratiei nu s-a umblat, demontat acesta.. nu as fi schimbat nici suportii motorului. Personal eu cred ca vibratia tot de la roti vine... Intrebarea bun de dat raspuns ar fi cand a aparut vibratia?
    1 point
  24. Vad ca discutia a dat-o in diverse, si cu toate astea va scapa din vedere cateva lucruri: - BMW vinde foarte mult la flote, iar pentru flote e foarte suficient un 2.0 de 190 de cai - Nevoie mai mare de putere ai doar in tarile bananiere, unde nu se circula civilizat. Iar in tarile bananiere, BMW vinde foarte putine masini noi. Deci - irelevant - Dintre tarile bananiere, a noastra e una dintre putinele unde sunt taxe semnificativ mai mari pentru un motor de 3l fata de un motor de 2l. Am mai zis irelevant? Pentru pus in perspectiva, la noi BMW a vandut in 2018 3,000 de masini. In total, BMW a vandut 2,5 milioane masini in 2018. S-a mai zis 'irelevant', ca nu mai stiu? - Daca vreti motoare mai puternice, mai bune, mai silentioase, mai nu-stiu-cum, nu va impiedica nimeni sa va luati un vw sau un mercedes sau altceva. E atat de simplu In concluzie, de ce ar trebui BMW sa investeasca bani si timp in motorul de 2l diesel, daca are alte motoare foarte bune pe gama (3l diesel, 2l si 3l benzina)? Un edit apropos de mersul 'tare' cand te grabesti. Am facut experimente cu mers tare sau legal pe acelasi drum bananier (de exemplu Bucuresti-Cluj sau Bucuresti-Sofia). Diferentele de timp sunt mici si dupa parerea mea nu merita efortul si stresul unui condus agresiv vreme de cateva ore.
    1 point
  25. Cred ca si 3 litri diesel BMW este actualmente cel mai bun si mai rapid de pe piata. Atat entrylevel 286cp versus competitia cat si varianta de varf, cu 340cp versus competitia. Nu stiu multe despre 2.9litri benzina de la Porsche, dar cred ca este pe acelasi palier cu B58. Wolf, ceea ce incerc eu si altii sa spunem, este ca altii au lucrat serios pt a aduce 2 litri diesel la un nivel ridicat, iar bmw nu face asta. Exista motoare diesel de 2 litri pe piata de care bmw se apropie doar sa le miroase curul. Si cred ca e valabil si pt motoarele pe benzina de 2 litri. Discutia nu e musai daca 2 litri diesel este indeajuns pt seria 5. Personal, nu as lua vreodata motor de 3 litri decat daca efectiv nu as avea ce face cu banii. Exista motoare de 2 litri cu o performanta uimitoare, peste nivelul celor de 3 litri de acum 5-7 ani. @Lym, Total de acord cu tine. Pe autostrada este suficient un 518d. Tocmai in tarile bananiere ai nevoie de putere pt a nu sta ca prostul dupa toate camioanele.
    1 point
  26. Fix pe genul de drumuri de care vb s-ar vedea diferenta, adica la depasiri din scurt. Pe autostrada cam orice masina poate merge constant cu o viteza mai mult decat suficienta. Mi se pare fascinant ca romanul, atunci cand greseste, in loc sa-si asume greseala (presupun ca n-ai saracit din 200 lei sau cat o fi fost amenda) prefera sa dea vina pe drumuri si pe politie (departe de mine sa le iau apararea, dar totusi). Si mai fascinant mi se pare ca te mai si lauzi ca i-ai dovedit politistului, inca o data, ca nu cunosti codul rutier. Tu la cat credeai ca te opreste in zone cu limita de 50, la 150?
    1 point
  27. Sincer la cum pare de obosita nici nu mai conteaza ce daune a avut.
    1 point
  28. Daca vorbim de fiabilitate,Mercedes-ul nu este mai fiabil decat BMW-ul.Au foarte multe probleme si ele. Despre design nu are sens sa discutam,este chestie de gust.Eu imi mentin parerea ,Mercedes-ul este pentru oameni in varsta. ps Imaginea BMW-ului se strica datorita problemelor after-sales,service-ul lasa foarte mult de dorit.
    1 point
  29. Va salut, De ceva timp "necuratu'=nevasta-mea=fiimiu " imi freaca ridichia cu un cabrio... M-am uitat pe net si am gasit: https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-seria-1-cabrio-e88-118-d-IDeVibn.html Omu zice ca nu i-a schimbat distributia Apoi am gasit: https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-seria-1-cabrio-IDeW1hR.html Citez: DISTRIBUȚIA SCHIMBATĂ RECENT ( la cerere pot oferi poze, filmĂŁri) Sa ma orientez catre un benzinar ? Masina va fi folosita pt plimbari de weekend, prin tara, si cel mai probabil la anu o voi vinde...
    -1 points
  30. Vezi ce optiuni ai in telefon, poate telefonul vrea sa protejeze bateria.. dar tie iti apare keyboard.. cred ca e mai complicat de atat. Poate interfata aia nu e chiar atat de compatibila cu modelul/softul android "care este"..
    -1 points
  31. ...iar reconditionat-ul ce ar insemna? Schimbul miezului turbinei, recalibrarea pe banc si garantia cat mai lunga! ..viata lunga a turbnei sincer nu e garantata decat de pret (noua!) si locul de unde o cumperi.. (..stii, drumul ala de 2000 km cand l-ai facut.. dupa ce ai mai oprit (motorul), ai lasat motorul sa mai toarca in ralanti 2-3 minute dupa drum intins de autostrada) Sau l-ai oprit asa natural..? )
    -1 points
  32. Doar o idee, sa nu cumva sa pui semi-sintetic in E60 care are/foloseste deja full-sintetic. Si nu e vorba de anestecul uleiurilor..; e vorba de specificatia fabricii unde a fost creat motorul. Si daca ar toarce ca o pisicuta tot se strica motorul de la uleiul semi-sintetic; nu o spun eu, e in "legea" motoarelor.. Cateva pagini in urma mi-am spus parerea despre intelegerea mea din naliza catalogului Liqui-Moly.. nu mai are rost sa repet.
    -1 points
  33. RaYn3, nu ma deranjeaza sa preiau legatura pentru tine.. Iata o preiau pe piept, o jonglez pe genunchi si o lobez lui SDC sa aflam ce a vrut sa zica din prea plinul mintii sale.. Dar, stii ce zic, mai bine intre timp facem un exercitiu de imaginatie.. si te intreb solicitand sa pui mana figurativ pe inima sau in dreptul inimii si sa imi/iti spui daca tu chiar iti iei informatiile in materie de ulei pentru masina ta (mai noua sau mai veche; vezi, la mine nu conteaza..) ... pui deci mana pe inima si marturisesti ca tu crezi sau te iei NUMAI dupa ce se scrie in topicul asta despre uleiuri... adica fara sa cauti sa te informezi si din ALTE SURSE unde, poate, pe bune, SE DISCUTA MUULT MAI SERIOS! Sunt aici vreo doua linkuri nu bune, foarte bune deaspre uleiuri, iar google traduce bine! Acuma "razand" si lasand totusi gluma la o parte, tu crezi ca fabricantul cand zis sa puna un anume ulei nu s-a gandit sa il puna pe AL-MAI_BUN pentru ceea cea finalizat ca motor si e tinut strans de suruburi in componente complicate ca, biela, piston, cilindru, vibrochen, tacheti si multe altele..? Eu sincer as fi fericit daca ti-ai raspunde impacat cu o idee ca stii ce faci.. cand schimbi un ulei numai pentru ca nu se aude motorul bine. A doua intrebare e un pic retorica; nu necesita bagata prea mult in seama: o sa dea altii raspunsuri daca vor, ca se simt indreptatiti.. Peace; nu e topicul meu. Scriu aici cu aceleasi drepturi ca si tine.
    -1 points
  34. Foarte probabil e demarorul sau cum ii zici tu si e bagat langa motor. As mai spune ca probabil e bendixul lui, dar asta tot la "electromotor" e.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.