Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/12/21 in all areas

  1. Nu i-ai intrebat daca ei au trebuit sa desfaca acea galerie de evacuare sa schibe senzorii? Fii mai precis si spune aici ce senzori au trebuit schimbati, ce masina (pune vin-ul) si INCERC sa aflam daca trebuia ca ei sa desfaca ca sa ajunga la senzori. Sa ne intelegem de la inceput. Suruburile alea NU SAR si se rup de nebune, ca nu au altceva mai bun de facut.. alea se desfac de obicei FOARTE GREU si se si rup daca nu se desfac. Daca asta te lamureste ,atunci nu mai trebuie sa ne dai alte detalii. Cred ca ai fost prostit.
    2 points
  2. https://mega.nz/file/fVkyDJyL#sQAXgJIPsspvTnt7WaqedWT-IfZElH4uUdCGhEJmsaU
    1 point
  3. Mersi mult de ajutor! Ti-as da o bere, dar suntem online! Mai astet câteva pãreri, legate de masina in sine, fiabilitate, pãreri pro contra! Multumesc mult!
    1 point
  4. Mai Matose nu face omul sa desfaca motorul fara motiv.. Eu nu am auzit ca pice asa segnemtii la M47. ..De unde le scoti!? Am luat masina mea la 250k km si acum are 455k km consuma exact atat cat si cum consuma cand am luat-o. Reconditionat turbina pe la 350k km ca m-a plictisea/enerva zgomotul actuatorului... (Tu crezi ca mai luam masina veche de 5 ani la vremea ei, cu motor carei i se duc segmentii?? Si am platit mult pentru ce echipare are si cati km avea... Am cito si m-am informat foarte bine la vremea aia pe ce urma sa dau banii!) Chiar dimineata am intrebat un coleg care se intamplase sa conduca in spatele meu, i-am dat talpa si l-am intrebat cand am ajuns daca a vazut mult fum negru si a zis ca nu, mai nimic.. Nu zic astea sa ma dau curcan, dar chiar nu e frumos sa presupui ceea ce NU este specific anumitor motoare. M47 e unul din ele. MxV, daca ai piciorul greu, de aia consuma, iti spun eu sa stii. Schimba tu linistit dieselul ala pe la 200-2100-220 si sa vezi ca nu o sa consume ulei. Si te asigur ca daca schimbi si uleiul la 15k km o sa ajungi cu motorul la 400k km. Doar daca proprietarul dinainte nu si-a batut joc.. acum stii cum sa afli daca motorul e in toate mintile lui; condu linistit o perioada si o sa afli! Pentru suierat, mergi inapoi unde ti-au facut ce ti-a facut; nu au facut bine evident.
    1 point
  5. Torrent : https://drive.google.com/file/d/1y-ttQ6iQLiVcJnxes7ff6gAUTI12DSL2/view?usp=sharing
    1 point
  6. Contrar parerilor unanime inca nu avem un glob de cristal aici pe forum http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/happy.png, pune si tu un video cu problema, zi-ne daca e e diesel sau benzina etc.
    1 point
  7. Eu nu cred ca ai inteles Daca mergi cu masina pe la tine prin curte, ii poti pune si proiectoare de tractor, pe nimeni nu intereseaza. Cand iesi pe drumurile publice, regulile sunt altele si nu sunt facute de mine sau altcineva de pe forum, sunt autoritati care reglementeaza asta. Eu unul m-am saturat sa intalnesc constant in trafic tot felul de babuini cu lumini prost reglate, improvizatii, instalatii aftermarket etc etc Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Salutare, Intrucat topicul se cheama "ghidul cumparatorului", incerc sa consolidez si eu aici feedback-ul meu dupa aproape 3 ani cu masina asta. Nu vreau sa creez polemici gen 4 cilindri vs. 6 cilindri sau altele asemenea, parerile sunt strict personale pentru stilul si nevoile mele curente. - Motorul de 2l diesel de 190CP este suficient pentru minim 95% din timp pe caroseria asta. Masina este foarte dinamica, pare mai usoara decat este in realitate si accelereaza rapid pana la 150-160km/h. Pe autostrazile din Europa merg in general cu 130-140km/h pe pilot automat, in Germania merg cam cat poate masina in zonele no speed limit (in general cam 200-230km/h) si in Romania de cele mai multe ori in limitele legale. Singurele momente in care simt nevoia de mai multa putere e pe drumuri nationale in Romania, cand ma grabesc si vreau sa fac depasiri rapide si dese (foarte rar se intampla asta). Daca bugetul e limitat (cum ma gandesc ca e la marea majoritate), e un motor suficient care nu dezamageste. - Cutia de viteze automata este un must have si functioneaza impecabil in tandem cu motorul. Mi-am pus padelele pe volan dar le-am folosit de maxim 3 ori in 3 ani de zile pe niste serpentine si doar ca sa vad cum e. Dupa cateva curbe mi-am dat seama ca masina face treaba singura mult mai bine - Suspensia M sport este foarte bine gandita, tine masina ferm pe sosea dar totodata e destul de comfortabila chiar si prin gropile din Bucuresti. Eu am si mers pe rotile standard pe 17" cu anvelope non runflat ceea ce o face mai permisiva cu rinichii. Daca stilul de condus e relaxat, cea standard cred ca e suficienta. Condus mai sportiv cu multa autostrada la viteze mari, suspensia M isi merita banii. Nu am experiente cu cea adaptiva, poate e un compromis bun intre cele doua variante, dar mie personal mi s-a parut scumpa. - Scaunele sport cu piele Dakota sunt tari si relativ inguste (mai inguste decat la F10 se pare), asadar pentru mine au fost cea mai neinspirata alegere (1.86 si cam 92kg). La drum mai lung de 2-3 ore lateralele preseaza pulpa piciorului atat de enervant incat numai la asta te gandesti si disconfortul e mare. Daca ar fi sa configurez iar, as merge pe scaunele normale sau as configura direct pachetul M si as lasa scaunele sport cu alcantara si material. Le-am testat si sunt mult mai moi si confortabile. Daca bugetul permite, scaunele comfort sunt geniale, insa cand configurezi masina noua cu scaunele astea, te usureaza lejer de vreo 4500 euro sau chiar 7000 euro cu piele mai moale individual Nappa (mult dupa parerea mea pentru ce ofera). - Sistemul audio hi-fi (cel intermediar) este suficient, se aude chiar bine as zice. As fi facut upgrade-ul la HK daca as fi mers insa si pe navigatia mare professional (nu te lasa cu cea standard) - deh limitare de buget Navigatia standard este ok, isi face treaba cu brio in orice situatie, chiar si la reconfigurari de traseu pe baza informatiilor de trafic. Din nou, daca bugetul e limitat, navigatia standard + sistem audio hi-fi si esti ok. Mi se pare japca pretul cerut pe navigatia professional si imi baga pe gat chestii pe care nu le folosesc in viata de zi cu zi (gen touch screen sau HDD-ul ala intern sa tin melodiile...le tin pe un stick usb si merge brici). - Farurile led standard lumineaza foarte foarte bine. Le-as pune pe cele adaptive cu functii extinse doar daca as merge mult pe drumuri nationale prin Romania, slab iluminate, unde mergi pe faza lunga si iti umbreste masinile celelalte sa nu le orbesti, insa fac o lumina de ansamblu pe laterale foarte faina. Autostrada sau oras sunt un moft, nu merita diferenta de bani. - Bord digital nu mi-as pune, imi plac mai mult ceasurile analogice, clasice...dar aici e mult vorba de gusturile personale. In schimb luminile ambientale merita toti banii, desi nesimtitii cer mult pe ele. Schimba masina complet pe timp de noapte, e foarte odihnitor interiorul si iti da senzatia de premium. - Vopseaua standard neagra, nemetalizata, e de o calitate execrabila. Se zgrie extrem de usor si se matuieste. Nu stiu cum e cea alba nemetalizata, poate nu se vad asa zgarieturile fine pe ea macar, dar lacul e ca si inexistent pe ambele...am fost profund dezamagit la capitolul asta. - Tinuta de drum este absolut excelenta la masina asta, e foarte stabila si silentioasa la viteze mari, iti da senzatia de siguranta. Franele sunt bune si te poti juca frumos pe niste serpentine cu sistemele dezactivate pe modul sport. Desi are un gabarit mare, odata ce te obisnuiesti un pic cu ea, o simti rapida si usoara. Materialele folosite la interior sunt de calitate buna (pe alocuri peste Mercedes E-klasse) si categoric peste seria 3, chiar si noua serie G20 care e un pas mare inainte fata de modelul anterior. - Climatronicul cu functii extinse nu cred ca merita banii, probabil cel standard dual zone e suficient. La fel si oglinzile exterioare heliomate si rabatabile electric nu cred ca merita...de fapt doar cea din stanga e heliomata si rabatarea o folosesc extrem de rar, as putea trai fara asta. Trapa imi place dar nu are nicio utilitate concreta pentru mine, nu sunt fumator...nu as configura-o la o masina noua. Head-up display e misto si util, dar nu must have. Sistemele de self driving nu le suport si mi se par scumpe pentru nivelul de tehnologie actual. Cam asta ar fi un sumar, dar raspund la orice intrebari daca mai aveti
    1 point
  9. Cand umbli la volant uita-te si la demaror ca probabil bendixul nu se retrage la timp dupa pornirea motorului. Are un arc acolo menit sa il traga inapoi.
    -1 points
  10. Nu te supara dar tu specifici ''fara evenimente'' si ea REAL are evenimente? Cum se face? Nu trebuie sa fim ipocriti, e o masina veche dar ce rost are sa minti? Nu stiu de ce brusc nu mai cred nimic din ce zici!
    -1 points
  11. Nu cred ca am facut vreo aluzie ca a fost facuta acordeon! Am scris destul de concis in postul anterior ce voiam sa zic. Revopsiri/lovituri sunt evenimente Spor!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.