Daca tot am deschis topicul acesta, frumos ar fi sa-l si finalizez cu rezolvarea mea. Am intrat in primul "piese auto", am cerut adeziv pt parbriz si am primit tubul din imagine pt vreo 30 lei. Langa masina am studiat fiecare cheder in parte, am degresat zonele cu desprinderi cu o carpa imbibata in "spray de frane" ...apoi conform etichetei adezivului am pus apa la fiert intr-o oala in care am tinut 10 min tubul inca nedesfacut dupa care a inceput partea cea mai "porcoasa". Incredibil cat de mazgalicios e rahatul asta de adeziv - cu oricata grija am lucrat am reusit sa ma fac ca un purcel (manusi nu am avut la indemana) Am aplicat generos adeziv pe tabla usii sub cheder, l-am lasat 5 min (era cald si cam fluid) apoi cu atentie am presat usor chederul , l-am mai lasat 5 min dupa care am trecut la o apasare mai ferma. Surplusul l-am luat tragand cu degetul gol pe langa cheder pe lungimea lui. Si daca tot eram mazgalit pe maini, am pus 2 bobite de adeziv si la baza parbrizului, colt/stanga/exterior unde acel plastic nu mai statea pliat pe parbriz. In final, am tinut usile deschise inca vreo 4 ore si inainte sa le inchid totul parea in regula - chederul a ramas ferm cum l-am fixat, adezivul parea "cauciuc" intarit ...doar in vreo 3 locuri au aparut mici desprinderi de vreo 2 mm (in zonele unde chederul avea cute vechi din presarea usii)