Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/27/21 in Posts
-
4 points
-
3 points
-
de ce nu ai luat mecanic auto cu tine când ai cumpãrat masina? te-a sfatuit bine colegii, inapoiaza masina vanzatorului.2 points
-
daca nu ai mecanic bun, de ĂŽncredere, nu as recomanda repararea fiindcĂŁ arunci banii pe geam. Iti trebuie cineva care știe sa masoare, are ateliere cu care colaboreazĂŁ sa dea piese la rectificat, iti spune ce piese sa cumperi. Sa te interesezi de un astfel de mecanic prima data.2 points
-
Salutare dragi colegi, Astazi am terminat cu retrofit-ul unitatii NBT EVO pe masina din dotare F10 LCI 2015 si vreau sa impartasesc cu voi experienta. Masina avea HU NBT cu TCB si servicii active: RTTI + remote services. Din pacate RTTI nu este chiar ce trebuie la noi in tarisoara. Asa ca am decis ca vreau carplay pentru Google Maps si Waze. Am inceput sa citesc despre retrofit, in ce consta si ce implica. Am aflat ca imi trebuie un HU cu receiver GPS intern(sau daca nu imi trebuie emulator ATM pentru GPS). OK, hai sa cautam, am gasit HU cu GPS intern. Despre pretul HU-ului nu are rost sa discutam. Acum am zis sa caut pe cineva care ma poate ajuta cu montajul. Aici incepe distractia pentru ca am inceput sa aud preturi de sute de euro pentru montaj si codare. Plus ca mi-au spus ca imi trebuie activator de Navigatie pentru ca HU are alt VIN si nu se poate monta pe masina fara. In Romania aceste activatoare se vand si cu 350 Euro in conditiile in care in mother China aceleasi produse costa 100 Euro. Aici am zis stop, il montez eu il codez eu, cat de greu poate fi? Raspuns: Deloc, cu putina indemanare, o surubelnita T20, un laptop cu ESYS+cablu ENET, cateva nopti research pe google, rabdare si tutun :twoup: Acum partea practica, rezultatul noptilor de research pe net: :frantics: NU este necesara folosirea acelui activator. Se pot genera FSC-uri pentru EVO folosind VIN-ul masinii pe care urmeaza sa se monteze. Totul este functional(Carplay, Speech, Navi, etc) (pret 40 Euro) Montajul a durat in cazul meu 30 min: Se desface trimm-ul din bord ce contine gurile de ventilatie, butonul de START engine STOP si butonul de avarii. Dupa care se demonteaza panoul de clima pentru a ajunge la HU. Trebuie facuta o mica modificare la pinning. Se muta pinii pentru Ethernet din mufa mare Quadlock in mufa de la Evo OABR(Se gasesc schemele pe net). Pentru display nu a fost nevoie de alt cablu cum am mai citit. Initial nu afisa nimic, dar problema a fost rezolvata din coding. Dupa ce am montat totul inapoi am avut urmatoarele probleme: Joystick-ul nu functiona. Butoanele de pe volan nu functionau. Senzorii de parcare nu erau afisati, doar audio. Lipsa pozitie GPS. Nu afisa modurile de condus(Eco Pro, Sport), service requirements. Service history era de la masina donatoare. Toate au fost rezolvate din coding. Service history se poate scrie foarte simplu cu aplicatia HUService Manager. Sa nu uit: conectorul de la TCB ramane in aer pentru ca EVO foloseste ATM. Dar Remote services functioneaza(Door Unlock, lock, horn, etc.) Atasaez si cateva poze: Concluzii: Nu spun ca varianta asta este cea mai buna cea mai tare etc. Stiu ca exista Carplay fullscreen dar nu ma incanta neaparat. Eu folosesc split-screen. Am vrut doar sa prezint procesul de retrofit din punctul meu de vedere. Sper sa nu imi pun in cap prestatarii de astfel de servicii. :angel_not: Daca sunt colegi interesati putem dezvolta si continua discutia cu chestiuni mai tehnice(Pinning, scheme, coding, etc.) :drunk:1 point
-
e din segmenti s-au aliniat Dar,daca a segmentat si cilindrul e oval+uzura,ai aruncat banii pe geam. Ai alezat+honuit cilindrii?1 point
-
simeringuri de supape, cilindru uzat, segmenti uzati sau cocsati in canalele din piston. Tu decizi dacă ai bugetul de reparatie. ps:io zic ca ai luat teapa, a pus vânzătorul aditiv la greu in ulei și ti-a vândut masina. Ai încercat sa vorbești cu el sa ii inapoiezi masina si sa iti dea banii înapoi teparul? Cred ca ti-a pus Liqui Moly OlVerlust Stop 2 flacoane și 1 de wynns stop smoke, reteta samsarilor sau Liqui Moly Oil Stop Smoke și a stat la vânzare cu ea pana a pescuit pe cineva Probabil ca a pus si ulei M20w40 sau 20w50 petrom de Dacii 13101 point
-
bravo, era vorba de spoiler la o dauna a dumneavoastra, mai veche la alta masina, a zis cineva in topicul asta de eleron?1 point
-
Am rezolvat problema cu Viofo. Am conectat-o direct la bricheta, i-am facut update de soft la ultima versiune si acum pare ca merge ok. In legatura cu dauna, chiar nu stiu de unde a venit idea ca eleronul s-ar repara prin chituire. Orice e crapat/rupt se inlocuieste. Las mai jos devizul. Se va rezolva pe asigurarea transportorului. Mai jos prima revizie pe care am facut-o, daca imi amintesc bine, saptamana trecuta In weekend m-am plimbat putin cu masina. Este senzationala :frantics: .. Acceleratia este incredibila. Similara cu model 3, insa te "sperie" mai mult avand in vedere sunetul pe care il produce. :pirate: Alte lucruri care mi se pare interesante si nu le-am avut pana acum: - high beam assist - head up display-ul cu accent pe elementele de siguranta (imi arata daca am un animal in fata, daca trec pietonii, semnele de circulatie etc) - noaptea cand apare vreun pieton pe marginea drumului, farurile trimit o raza de lumina in zona aia Am dat comanda de jantele astea pt iarna + anvelope (https://www.autovit.ro/anunt/jante-bmw-r20-suv-model-performance-bmw-x5-x6-e70-e71-f15-f16-ID7GI3hH.html?isPreview=1) .. Nu sunt cele mai frumoase, dar am zis ca pt 1 luna sunt suficiente1 point
-
1 point
-
asa e,depinde cine il face domnule.Si depinde foarte mult de buzunarul clientului,daca e dispus sa dea bani pe piese noi de buna calitate.1 point
-
Da, au redenumit seria 6 anterioara ca fiind seria 8 la aparitia noului model pt a fi indreptatiti sa ceara mai multi bani. Iar pt a nu ramane cifra 6 libera, noul model de seria 5 GT au definit-o ca fiind seria 6 GT. Evident, seria 6GT este un soi seria 5GT cu un alt nume, asa cum seria 8 este un seria 6 cu un alt nume. E doar o redistribuire a masinilor din gama BMW la aparitia noilor modele Vorbind de modelele actuale, oricum cumparatorul de seria 6GT primeste consistent mai mult decat cel de seria 5. Anterior, seria 5 GT era bine inrudita cu seria 5. Actualmente, 6GT merge upscale nu doar prin schimbarea numelui.-1 points
-
@mase, se vede in linkul postat de mine azi ca botul e patrat cumva. Dar imaginatia cuiva din linkul pus de seaman, intr-adevar nu trebuie bagata in seama. Nu mica mi-ar fi mirarea ca la generatiile urmatoare si bmw sa treca la evacuarea pe sub masina la fel ca la Mercedes si Audi...mi-e sila de asa ceva la o masina.-1 points
-
-1 points
-
@Silent, da, la modul 'urs' cum a fost drumul ala de Tulcea, 17% i-a iesit cu 40i si a mai avut 17% la un dus/intors pana la Urziceni. Peste 17% extraurban nu a 'reusit' niciodata insa banuiesc daca daca vrei sa faci puscarie, te poti apropia de 20% extraurban cu 40i. Deci M-ul nu discuta fara 20+ la forja totala. Am mai avut un drum cu el pana in Grecia si avea 13% de la Bucuresti pana la vama Bulgaria/Grecia. Mers alert: 160kmh pe autostrada constant, DN-uri cu depasiri consistente si uneori peste 5000 ture. Deci 15% linistit la mers alert pt M. Ca daca iti propui sub 15% cu M-ul, poti intalni un sofer de Duster grabit care vine din spate. Cred ca l-am lamurit si intristrat pe omul nostru.-1 points
-
-1 points
-
Cifrele aste sunt f bune. Mi se pare ca prea mult platea Caludiu pt masina din 2016 totusi(deci nu veche) si la valoarea asigurata sub 20k. Parca 1300 euro e la g30 la valoare asigurata de 25.000. Masina din februarie 2017. Ce ti-ai luat, Luciosu?-1 points
-
Ce faceti fratilor cu atatia CP? Asta are aprox 305cp pe aprox 1600kg parca. La un drum pana la Iasi eram sa raman fara permis de 2 ori. O data am platit iar a doua oara nu mi se vedea numarul bine in filmare si am scapat-1 points
-
O.T. Eu am schimbat arcuri fata spate Bilstein B4 la un E90 la interval de cam 1/2 an.Cand le-am cumparat am mers cu credibilitatea foarte mult pe sursa de unde vin, adica magazinul nu producatorul. Adica, sa vanda doar arcuri, elemente de suspensie si desigur sa stie ce vinde si sa dea garantie ca comfortul este acelasi, ca stie ce vorbeste cand ii suni si ii intrebi bla, bla, bla.. Exact acelasi lucru se aplica la lucruri cumparate de la dealer numai ca trierea calitatii se face deja de foarte departe iar tu sa pui intrebari "impertinente" la dealer.. nu o sa gasesti raspuns, dar calitatea e mult mai garantata. Daca cumva tu ai ales arcurile si amortizoarele (cum presimt..) s-ar putea sa fi ales prost.. Spun asta pentru ca am incercat si eu asta initial dar apoi am observat ca imi scapa de sub control, adica se complica treaba.. si am ales sa fac cum am explicat mai sus. ..probabil Sachs sunt arcurile si amortizoarele la BMW dar astea sunt doar presupuneri. Cel putin pana sa cumpar ce am cumparat am scotocit tot netul si nu am aflat nimic cert. Marca conteaza mai putin. Garantarea lucrului cumparat mai mult. Intreb si eu asa, amortizoarele si arcurile, au venit in cutiile lor sigilate? Pe ale mele, din cate imi amintesc scria ca sunt facute in Germania. Pe cutii nu arcuri. Amortizoarele aveau etichete. Dar sincer nu conteaza fabrica cat conteaza calitatea, ..IMPERECHEREA CORECTA... amortizor-arc.. Nu o zic sa ma laud dar stabilitatea masini s-a imbunatatit si masina a stat vreme indelungata mai sus (garda la sol..) cu vreo 5-7cm, exact cum am inteles si de pe net dar si de la cei care vindeau. Nici vorba de tzopaiala.. Dupa atata vorbarie acum am observat si chiar nu am chef sa sterg... consider ca am scris pentru altii. EU NU AS FI SCHIMBAT DOAR AMORTIZOARE. ATAT. E prea complicat sa iti explic... ce am inteles eu la vremea mea.. Foarte probabil scapi repede doar daca iei de la dealer.. parerea mea. Eu chiar nu inteleg faza asta. De ce tot avem noi inpresia ca lucrurile sunt la fel de simple ca in 1980!?... la suspensie?? Frate, nu mai merge cu "merge si asa"... in vremuri cand avem in buzunar telefoane care ne conecteaza cu, capatul pamantului in cateva secunde.. procesoare care se apropie vertiginos de nano-tehnologie.. Sunt atat de multe combinatii de arcuri amortizoare.. Pune Sachs, si daca nu merge pune altceva pana ghicesti.. :)-1 points
-
Buna dimineata! Se da masina din titlu si problema pe scurt, consuma ulei (il mananca, nu am pierderi) si da cum fum rau (cu miros de ulei ars bineinteles). De mentionat ca masina a fost cu DPF de fabrica, dar pana a ajuns la mine, a beneficiat de DPF OFF fizic si soft, cred, si aici ma refer la soft, daca nu era si din soft ma gandesc ca aveam martori aprinsi in bord, etc., am o singura eroare in legatura cu DPF-ul afisata pe INPA si anume: P14A6 BMW - Diesel Particulate Filter Resistance Too Low; si eroare pe releul de bujii, aveam in plan sa-l schimb mai repede, dar am zis ca daca tot o sa dau motorul jos il schimb atunci cu tot cu bujii. Sa incepem cu inceputul. Am cumparat masina acum o luna. Dupa ce am plecat de unde am cumparat-o, pe drum, dupa foarte putin timp a inceput sa dea cum fum (nor de fum). Am contiunat drumul si la un moment s-a potolit. Am zis ca na, cum a stat mult timp fara sa fie condusa, etc. Fiind proprieta de BMW si inainte de aceasta masina, stiam de filtrul epurator, am zis ca lasa, ca sigur e de la ala. Am schimbat toate filtrele + ulei + filtru epurator. Dupa aceasta 'operatiune' a scazut cantitatea de fum pe care o scotea fata de cand am luat masina. Buuun. VIDEO IMAGINE IMAGINE IMAGINE IMAGINE IMAGINE IMAGINE IMAGINE IMAGINE Am scos-o la drumuri lungi, iar a inceput sa dea cu fum, dupa cum am observat, da cu fum la coborare in panta, in frana de motor si cand este turata exagerat pe loc (gen la rar, turata 4000 pentru verificarea noxelor - da, a trebuit sa fac RAR si da, a umplut garajul alora de fum :lol2: ). Am fost cu masina la un mecanic si mi s-a zis ca e turbina, din cauza ei scoate fum si mananca ulei, plus ca si fluiera. Zis si facut, am dus-o la o cunostinta, a dat-o jos, a vazut ca are joc in ax, mi-a comandat miezul turbinei nou, l-a pus, a pus turbina pe masina, si mi-a spus ca pana se curata instalatia va mai scoate fum, si oricum va scoate putin fum la pornire in general din cauza faptului ca nu mai are DPF. Mi-am spus, eh na, putin fum nu ma deranjeaza, dar masina nu scoate "putin" fum. In momentul de fata, la drumuri mai lungi (pentru ca in oras nu da cu gram de fum), cum am spus si mai sus, la coborare in panta si in frana de motor, pufaie cam ca un horn, ceva timp si dupa aceea se opreste subit. De cand am observat ca si mananca ulei am mers "cu grija" mai mult de 2300 rpm n-am depasita... ca sa nu scoata fum ca mi-e si rusine, fara accelerari bruste, etc. Ca si consum de ulei, sa zicem 0.5L undeva la 350 - 400km. Mie mi se pare mult, adica de cand am facut schimburile de ulei si filtre si pana dupa ce am reparat turbina a trebuit sa bag 2.5L de ulei ca sa il aduc la MAX (ca si km au fost 400-500 dar am mers cum se merge cu atatia cai, adica forja ) ) Am fost din nou pe la mecanici si mi s-a spus asa: sta prost cu compresia; iesea fum de aceeasi culoare si miros ca pe toba, de la busonul de ulei cand l-a desfacut si plus norii de fum care ii scotea pe toba cand a accelerat-o pe loc. Mi s-a dat verdictul: ori desfacut motorul meu si vazut ce e cu el si reparat ori altul sh. Ce parere aveti? Accept orice sfaturi, idei. Daca ati intalnit sau ati mai auzit de problema asta, stiti vreo rezolvare?; ce a fost? Mertia sa fac motorul meu? Merita sa iau altul sh?-1 points
-
Man, nu sunt un pic cam mari pt iarna pe 21? Ca si talonul anvelopei va fi f mic pt iarna si pt SUV. poate ar fi mai ok 20 de inch-2 points
-
O sa le rupi in curand la ce mizerii de drumuri avem in romania Sachs sport nu rezista prea mult la offroad, eu am pus b4 acum pe fata si st asa cum trebuie sa fie o masina standard-2 points
-
OP stii ce cred eu? Ca masina aia a avut parte doar de DPF gaurit si atat. Asta o spune clar, " P14A6 BMW - Diesel Particulate Filter Resistance Too Low". Apoi sa iti spunem noi ce sa faci cu banii tai, aici ar trebui sa ito reamintesc ca asta e forum public si orice membru poate spune orice.. iar noi astilaltii, nu garantam si nu ne asumam nimic. Parerea mea sincer este ca ai ales un motor ordinar de la bmw, adica atat de batran incat sa poata tina sigla pe tabla. La unii se tine inca bine.. Din nou, eu cred ca tu trebuia sa iti iei un 125i si nu un 120d, mai ales daca zici ca ai mai avut bmw. Apropo, ce treaba are filtru epurator cu fumul mult? Sau filtrul epurator sa fie primul semn ca motorul consuma ulei?-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00