Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/22/21 in Posts

  1. 80.000 rulaj... intre timp: - schimbat racitor EGR prin programul recall la AutoCobalcescu - schimbat discuri si placute de frana fata, pus OEM - vopsit bara fata, avea cateva zgarieturi care imi stateau pe suflet - schimbat lichid de frana, conform programului de intretinere (tot la AutoCobalcescu..mi se par foarte ok ca promptitudine) Pus pe lista de dorinte un 330i xDrive
    5 points
  2. Salutari baieti Ce N57-uri ati mai stricat? :devil2: :D Nu am mai postat de la a 2-a etapa asa ca simt nevoia sa reimprospatez threadul. La ultima etapa din octombrie Albinuta a reusit doar un loc 4 deoarece in semininala a dormit putin dupa verdele de la semafor si cu toate ca timpul ei a fost mai bun decat al oponentului din Bulgaria,acesta a trecut cu jumatate de bara finishul inaintea Albinutei,asta este... La sfarsitul clasamentului a reusit un neasteptat loc 2 per total,locul 1 fiind ocupat de bulgarul cu al sau A6 cu o putere mult peste a Albinutei,aprox 600cp,dar nu ne lasam,pentru la anul vom fi mult mai pregatiti. Intre timp am mai pus cate ceva pe ea pentru a nu mai merge chiar asa pe intuneric:
    2 points
  3. Salut, ca o observatie la analiza ta pe compozitia motorinei din comert, este foarte ok, doar ca e vorba de motoarele de generatie mai veche nu de cele mai recente de gen N47. Tocmai de aceea cei care au motoare de dinainte de N47 obisnuiesc sa adauge ulei 2T in amestec cu un plin de motorina fiindca in acele vremuri nu exista motorina de acum fara sulf si alte substante existente la acea data. Eu cred ca la noi eate vorba in principal de anumite comportamente date de factori sociali cum ar fi lipsa fondurilor necesare unei ingrijiri corespunzatoare a acestor autoturisme pretentioase din pct. de vedere al intretinerii zilnice. Am de a face zilnic cu proprietari de BMW-uri de toate varstele, majoritatea nu deschid cu lunile capota, totul e plin de pamant, nu praf in compartimentul motor. Majoritatea vine cu rezervorul pe rosu, asta spune tot despre posesorii de BMW din Ro, vrem BMW dar nu avem bani de bicicleta, punem termostate de 120 ron cand pe original costa 230 ron si alte exemple. In momentul in care vom intelege ca suntem prea saraci ca sa cumparam lucruri ieftine, poate ca totul se va schimba. Drumuri bune tuturor! PS: era si un banc in urma cu 2-3 saptamani, auzi prietene, stii ca s-a scumpit motorina cu 2 lei pe litru? Nu ma intereseaza, eu tot de 25 lei bag.... Spor. .
    1 point
  4. https://www.car-e-cover.de/en sau cele de la Kegel-Blazusiak disponibile si la noi la firma aia din Arad prima in cautari pe goagal.
    1 point
  5. Cam aceiasi ratiune as pune si eu in procesul dignozei.
    1 point
  6. Vai de capul meu... erau oameni pe trecere cu cateva secunde mai inainte. Ce noroc chior ca nu a omorat pe nimeni.
    1 point
  7. Consuma, ĂŽnsĂŁ probabil oricum si tu mergi liniștit cu mașina, nu ca ar fi vreo problema
    0 points
  8. Asta e altu tot acolo https://streamable.com/p54bmn Da a se observa cat de bine se tine politia dupa el.
    -1 points
  9. Eu nu folosec decat spalatorii care au apa calda ,pana si la rompetrol imi fac treaba . Surprinzator nu plimb mizeria ))) in fine ,polemici de forum
    -1 points
  10. nu are treaba ma baiete.Daca nu ai facut mecanica la scoala,taci ca te faci de ras. Si nu cred ca ai pus tu mana pe chei sa repari un motor. Hai nu mai vorbi aiurea,doar ca sa mai aduni un post la avatar. bimmer90f30 tata,intra aici te rog.Copilasul ala abereaza grav rau.
    -1 points
  11. Stiu ca six in line a mai vorbit despre probleme cu temperatura la ulei si in alta postare, chiar pe un topic personal daca nu ma insel. Da, ala pare sa fie codul termostatului din schimbatorul de caldura. Se pare ca au bagat unul si acolo. Nu stiu cu, ce scop.. cat de mult ulei este in motorul acela six in line? Asa s-ar intrevede scopul.. Nu m-am mai uitat daca motorul are si termostat pentru EGR dar ma gandesc, ca poate primul ar trbui schimbat termostatul racirii motorului. E naspa de diagnosticat cand ai 2 sau chiar 3 termostate.. Dar simptomul este dupa parerea mea de termostat blocat. Pana la urma e cel mai usor de schimbat un termostat, 2.. 3 :hyper: decat sa desfaci motor.. Ce o fi piesa aia 8 sau 13 din poza? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA91-EUR-05-2012-F10-BMW-535dX&diagId=11_4582
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.