Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/02/21 in Posts
-
M54B25, M54B30 sunt referinta pentru acest model; daca vrei doar fiabilitate, si nu vrei si ceva acceleratie/performante, si cauti ceva clasic, M43B19 e alegerea( insa e prezent doar pe modelele nfl). M52TUB20...are 6 cilindri, sunet aferent, e fiabil, insa performantele sunt la nivelul anilor 90, consumul e ridicat (prezent doar pe nfl) M54B22....ok-ish, are ceva putere/cuplu/rafinament, insa la acelasi consum/impozit, mai bine iei un M54B25 Posed un N42, insa nu e un exemplu de fiabilitate, e un motor complex, consuma putin, are cuplu destul de jos, insa parerea mea este ca nu a fost suficient de atent proiectat, prima generatie de vanos+valvetronic, multe scurgeri de ulei... Coupe vs sedan vs touring, la varsta masinilor, conteaza mult starea tehnica, ansamblul suspensie/directie, un coupe obosit cu suspensie m poate ajunge usor in porumb vs un sedan cu directie/suspensie noua....la varsta masinilor trebuie sa te pregatesti sa investesti serios in piesele acestea.Au inceput sa creasca substantial preturile la e46....fara 8000 euro nu gasesti un model in stare buna.4 points
-
Multumesc frumos tuturor pentru ajutor ! In cele din urma am ales varianta G20 330d M Sport Diferenta foarte mare cand treci peste denivelari fata de F30, cu suspensia adaptiva M aproape ca nu se mai simt denivelarile - per total pare a fi cu cel putin 2 clase peste F30. Atat mai am de zis, cine are puterea sa treaca la G20 cu siguranta nu va regreta nici un cent din suma platita pe aceasta - recomand cu caldura - o masina top class !3 points
-
Super multumit de anvelope! Astazi m-au scapat de accident. Mi-a taiat calea un bizon cu un x3, a vrut sa schimbe banda si imediat a dat in frane (cei din fata erau opriti la o trecere de pietoni). Am avut noroc ca el s-a dus sanie (probabil anvelope proaste si vechi) si a intrat in cel din fata iar la mine a franat instant (aici dau credit si la sistemul de franare automat). Totul s-a intamplat pe un bulevard cu 2 benzi, bara la bara, viteza de 20-30km/h. Doar din situatia de fata si-au scos banii, chiar daca masina are casco, nu merita sa treci prin asa ceva. Aveti grija, a inceput sezonul. Feriti-va cat puteti de mult, chiar daca voi aveti anvelope bune, posibil ca ceilalti participanti sa nu aiba.3 points
-
2 points
-
Aici unde locuiesc eu pot sa configurez orice G20 cu suspensie adaptiva M , chiar si un Luxury Line ! Jantele se pot de asemenea comanda pe orice model de M Sport, sunt doar cu 250E mai scumpe decat altele, nu e cine stie ce diferenta. Te rog, poti sa mi spui cum se simte in modul comfort ? este la fel ca o masina non M Sport in acelasi mod comfort ? Dar modul de condus adaptive ... sunt suspensiile mai tari, mai moi, sau se adapteaza in functie de natura drumului ? Multumesc frumos !2 points
-
Multumesc frumos tuturor pentru ajutorul acordat ! Am sa incerc aici sa raspund si sa detaliez printr un singur mesaj. Momentan m am oprit la doua modele, doar unul din ele doresc sa l achizitionez : G20 320d Luxury 03/2019 20.000km garantie 2 ani si G20 330d M Sport non xDrive 07/2019 69.200km garantie 1 an ! Diferenta este de 8000euro intre aceste doua modele. Ambele sunt echipate aprope complet ( cel putin pentru mofturile/nevoile mele ) : Bmw Laser Light, Automatic Tailgate Operation, camera 360°, Glass Roof Electric, Seat Adjustm. Electr. W. Memory, Seat Heating F Driver/front Passenger, jante pe 18" respectiv 19", HUD, Sport Automatic Transmission, Parking Assistant Plus, Driving Assistant Professional, Harman/kardon Surround Sound System, Bmw Gesture Control, Bmw Live Cockpit Professional, Connectedpackage Professional, Innovation Package, Active Guard Plus, Autom. High-beam Headlights Control, Ambient Light, Instrument Panel Sensatec, Sport Seats F Driver/front Passenger, Comfort Access System, Active Protection For Pedestrians, Wifi Hotspot, Telephony With Wireless Charging, Larger-capacity Fuel Tank, Tapițerie de piele, Alarm System. Modelul 330d M Sport mai vine echipat si cu : M Sport brake, Adaptiv M Suspension, Variable Sports Steering, Acoustic Comfort Glazing, Sun Protection Glazing, Active Protection, M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package, Model M Sport, Shadow-Line M glossy extended, Body Control, Refrigerant ! Acest M sport este facut la comanda de client fara xDrive si vine din fabrica fara limitator de viteza, chiar si etrierele fiind de un albastru foarte inchis ( fumuriu ) ! Momentan nu am vazut si nici nu am auzit de pachetul M Sport Pro, adica daca incerc sa configurez un BMW pe site la ei nu apare aceasta optiune, ci doar cele care se pot observa in poza din primul meu post ... oricum, multumesc foarte mult pentru informatie ! Pachetul Luxury Line e putin mai scump decat pachetul M Sport deoarece vine impreuna cu urmatoarele dotari : Harman/kardon, scaune electrice cu memorii, Comfort Access System, Tapițerie de piele, Ambient Light, Instrument Panel Sensatec, Parking Assistant, jante 17" ... pachetul M Sport vine doar cu : Volan Sport M, Sunet Hi-Fi, Comfort Access System, Ambient Light, Shadow Line M, Suspensions DirectDrive, Aerodynamic kit M, Combinație de tapițerie Alcantara / imitație de piele Sensatec Schwarz cu cusături albastre, jante 18" ! De prin 2008 nu mai locuiesc in tara si nu prea am zapada aici unde stau, ar fi doar unul din motivele pentru care nu as dori xDrive, plus ca vechea masina tot fara xDrive era ... si mergea destul de bine, ce i drept la munte in serpentine pe ploaie fuge spatele putin daca i dai talpa ( trebuie sa fii putin mai atent, ca ... da, nu e xDrive ) Ce doream sa stiu : pe modelul M Sport in modul comfort, nu merge si se comporta la fel cu un model non M Sport pusa pe comfort ? La F30 320d LCI modul comfort era destul de placut la condus, acceleratie lina, suspensii bune - pe sport insa ce i drept parca aveam alta masina deja, volan, suspensii tari si acceleratia nervoasa daca o dadeam si pe ea in S ! Adica as dori sa am acelasi confort si pe M Sport cand este pusa in modul comfort ... sau poate o fi modul adaptive mai bun ( sincer nu stiu ce poate face acest mod de conducere adaptiv ) Va las aici cateva poze de pe modelul M Sport:2 points
-
in posturile anterioare mentiona un 330d din 2019 nu a mentionat daca a ales acea masina (care ar fi fara mild hybrid)..sau una mai noua1 point
-
1 point
-
Nici macar km putini ca si al ala vor incepe sa pice vas expansiune, garnituri si mai stiu eu ce, vechimea e principala problema, si sa gasesti unul care sa fie intretinut ca la carte, greu .1 point
-
da, dar nu sunt un capat de tara; da, se incalzeste bine, (antigelul la 105 grade ), dar nu e o problema (vara la peste 37, in oras bara la bara din cand in cand aud ventilatorul, probabil pe treapta 2 sau 3)1 point
-
sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! este varianta cu mild hybrid, sau fara?1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si sa o alergi cu placere! Nu te impacienta din cauza frustratilor care dau minusuri pt ca ei inca conduc E46 si stau la garsoniera in chirie. Atat pot ei, sa dea un minus si cam atat1 point
-
1 point
-
Garnituri pompa vacuum, valva pcv,garnitura capac culbutori, garnitura filtru ulei.....sunt niste clasice ale N42 ( un motor ce se incinge destul de tare, asa a fost proiectat)....undeva pierde ulei, care se prelinge pe bloc motor/evacuare, arde, si de acolo mirosul.1 point
-
Pai e foarte simplu! Uita-te la pret, pe masura ce creste, creste si calitatea produselor.1 point
-
Din ce ai enumerat acolo, eu as merge pe M sport. Masina mai puternica, dotsri mai multe, suspensie adaptiva, care face diferenta, pachet M, care optic este peste Luxury. Asta, fara limitate de viteza, eu nu prea o cred, etriwrii se pot comanda in culoare albastra sau rosie, din fabrica. Dintre optiunile enumerate, cred ca Parking Asisstant Plus, poti trai linistit fara el1 point
-
Banal sau nu.. aratĂŁ mult mai bine masina cu el, orice Bmw parca e complet cu pachet M, indiferent de ce are sub capota. M Pack pro in schimb, nu cred ca se merita decât daca faci drift uri si mergi tare, ĂŽnsĂŁ când vine momentul schimbĂŁrii frânelor e posibil sa plângi. Deși in același timp si opțiunile sunt inportante, daca spui ca luxury are mai multe opțiuni. Ca si idee poți enumera ce opțiuni sunt extra dintre luxury line si m sport ?1 point
-
Atentie ca la g20 ai m pack si m pack pro, m pack pro vine cu cateva chestii faine cum ar fi diferential autoblocabil, suspensie adaptiva , frane mai mari etc1 point
-
Am facut si eu o mica improvizatie la masina mea,cred ca sunt unicat, dar am recurs la aceasta metoda pt ca sa mai opresc un pic din vantul care mi-l baga de afara.Asta din cauza ca masina in cauza are un coeficient de aerodinamica execrabil.Am folosit o bucata de pexiglass care imita sticla perfect dupa cum se vede in poza,dar nu stiu cu ce adeziv sa o lipesc sa si stea acolo.Am lipit-o cu Picatura dar dupa 2 zile de mers cam cu 80km/h mi-a dezlipit-o vantul Haideti cu critici constructive,troling,ce vreti voi numai dati-mi un sfat cu ce sa o lipesc sa stea sa nu mi-o mai sufle vantul?Am recurs la acest artificiu pt. ca ma trage mereu curentul si racesc.1 point
-
1 point
-
Buna, Vin de pe un F30 320d LCI ( model Techno Design ) si as vrea sa trec la G20 tot 320d sau 330d si nu sunt hotarat ce versiune sa aleg : Luxury sau M Sport ! Cand am realizat o configurare la BMW pe site, am observat ca modelul Luxury Line este cu cateva sute de euro mai scump decat echiparea M Sport ( banuiesc ca e de la faptul ca vine cu foarte multe dotari in varianta Luxury, fata de M Sport unde doar packetul e peste 6000euro, dar fara optiuni suplimentare - alea trebuiesc adaugate si paltite separat) Multumesc anticipat !0 points
-
Pret mic, e cazan, pret mare, tot mai bagi ceva bani in ea. O cumperi fara dotari, nu are nici un farmec, o cumperi full (ca mine), nu te plictisesti cu reparatiile. Ca alegere, eu avand motor de 2,5 litri, pot sa-l recomand, este foarte rezistent si duce multi km. Dar are taxe mari si consum (15-16 in oras, 9-11 afara, depinde de marimea pantofului). Insa, daca nu te impacteaza acest lucru, atunci merita. Pretul? Greu de spus daca a sarit sau nu. Ca idee, eu nu as da masina mea sub 9k euro, (masina chiar face banii astia, la ce vad pe mobile.de, dar, doar cine ma cunoaste si este si pasionat poate ar da banii astia, altfel ... 2,3k euro, maxim). Valabil si pentru celalta din semnatura, la ce cazane sunt pe piata. P.S. Desi tin enorm la ambele si le ingrijesc, daca as da timpul inapoi, nu cred ca as mai cumpara o astfel de masina P.P.S. Daca nu ai mecanic si nu te pricepi va fi cam nasol0 points
-
Cel mai bun motor este cel cu km putini. Cauta pe mobile o masina care vrei tu cu km sub 80 mii sa zicem, apoi aceeasi masina in jur de 250 mii si o sa intelegi de ce e la juma’ de pret. Corect ce zice @Eugen B, dar un 2.5, 3.0 intretinut e la pret de F30. S au scumpit si masinile cu 10% in toata Germania.0 points
-
Ok, acum am inteles ... faceti referire la modelul M Performance ? pe motorina nu exista decat M340d - chestia e ca mi as lua acest model dar am vazut ce preturi practica M Performance ( in ideea ca daca s ar strica ceva ar trebui sa apelez la un credit sa o pot repara ) Sau exista alt model de M Sport Pro ? Multumesc frumos !0 points
-
Multumesc frumos pentru raspuns, tocmai ce specificasem mai sus ca nu locuiesc in RO ! Multumesc frumos, tot pe modelul M Sport as merge si eu ... sa vedem cum fac rost de diferenta Tocmai de aia am si pus poza cu etrierele sa se vada diferenta ( nuantele de albastru nu sunt la fel, sau nu mai vad eu bine ): cu aceste etriere albastre vine din fabrica cele echipate cu M Sport brake ( mai nou la G20 se pot comanda si rosii ) Multumesc frumos .... oricand 8k este o problema si banuiesc ca pentru oricine, bine nu vb de Becali aici Si eu tot pe M Sport vreau sa merg, sa vedem daca si reusesc ... altfel ma voi multumi si cu varianta Luxury, destul de bine echipata si putin mai ieftina !0 points
-
As alege Luxury line pt ca orice 318D sau 320 are m pack si pentru ca am imbatranit. La drumurile si gropile noastre, prefer o suspensie mai moale, standard. Pui Jante pe 18" si nu ai treaba de stabilitate. Daca iei si xdrive cum sunt 80% din BMW_urile din RO, atunci chiar nu ai treaba.0 points
-
Multumesc foarte frumos, bine expus si explicat ! Nu as fi vrut neaparat 330d, am fost si sunt foarte multumit de 320d cu 190cp fara xDrive ! Partea relativ proasta e ca nu prea gasesti 320d M Pack cu dotari, cele mai multe nu au nici scaune cu memorii, ce sa mai vorbim de Harman/Kardon sau haion actionat electric ... daca are haion electric nu are trapa, daca are trapa nu are piele si continua lipsurile astea intr un cerc vicios de unde nu mai reusesc sa ies de cateva luni, noroc de 330d ul asta ca e putin mai dotat !-1 points
-
Daca stiti vreun mecanic specializat pe motoarul asta(N42B20) in Bucuresti, cat de cat ok la preturi, cu tester/diagnoza si toate sculele necesare, va rog frumos sa-mi dati si mie mesaj privat.-1 points
-
Am dat cu spirt pe calorifer, l-am lasat putin si am turnat ~1 litru de apa calda peste el, apoi am dat drumul la caldura. S-a scurs apa sub masina, deci nu ar fi probleme cu drenarea condensului din sistemul de climatizare.-1 points
-
Am asamblat la loc tot. Putin dezamagit ca nu am gasit nimic la calorifer, am dat cu spirt si apa mai mult preventiv, dar praful era extrem de putin, nu se vedea nimic cu ochiul liber, doar pe servetel alb mai lasa cate o urma fina. Orificiul de drenaj nu avea nici el nimic. Din pacate am ramas si cu o eroare, care imi confirma ce am observat si eu, dupa curatare, acel ventilator din panoul de clima nu se mai invarte(face niste rotiri intamplatoare de 15-30 grade si se opreste): Iar cealalta eroare, Light switching center, habar nu am ce mai e, cred ca e prezenta de cand am luat masina.-1 points
-
-1 points
-
Salut . Detin un seria 4 coupe. De cateva zile tot aud un zgomot ca de plastic pe partea stanga de pe usa.. m am uitam daca e ceva pe usa,pe jos .. nimic. Ce poate fii?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00