Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/30/21 in all areas
-
Salut, Asa cum mentionat acum ceva timp, ma hotarasem (si am si reusit) sa vand F30 LCI, 320d. Cum am un Superb de serviciu, diesel, m-am hotarat pe ceva mic, un hot hatch. Ma uitasem dupa M135i, varianta F40, Audi S3, MB A35 si Cupra si Golf 8R. Audi si MB au iesit repede din discutii, neplacandu-i "copilotului", asa ca au ramas celelalte. Facand cateva configurari, am vazut la Cupra preturi muuuuult crescute fata de generatia precedenta (Leon Cupra, pentru varianta precedenta, pret final dupa discount 35k eur, acum ajunsesem cu configurarea la aprox 50k eur si am WOW!) Golf 8R, am vazut multe review-uri, toate lumea se plangea de constructie si de partea de infotainment, de multe bug-uri, dar laudau grupul moto-propulsor. Iarasi, o configuratie a ajuns la 55k Eur, ceea ce mi se parea wow. Asa ca am ramas, pe M135i. Dar vorbind la Bavaria, am gasit un M235i Gran Coupe F44. Stiu, nu e tractiune spate, stiu nu e motor longitudinal, dar mi-a placut. Masina de pe stoc..am reusit sa obtin un discount frumusel, lasand-o la ei, cateva luni. Are cam tot pe ea, mai putin HK, trapa si piele. Mi-as fi dorit trapa, dar beggers cant be choosers. Mai jos ceva poze..1 point
-
Sa mai sterg putin praful pe aici. Kilometri: 9000 Am luat Pirelli pana la urma, momentan multumit, dar nici prea multa zapada nu am prins. Consumul long term este 11,4%, rezervorul putin cam mic, 50 de litri. Fara probleme momentan, am observat ca a papat putin ulei, un lucru uzual la platforma asta. Cateva features, pe care le-am descoperit si eu si am vazut si pe forumurile din strainatate: 1. Consum mic de ulei 2. Uzura mare a anvelopelor --> ceva comun pe platforma asta (135i, 235i etc) - anvelopele mele de vara mai au aprox 5mm carne, dupa mai putin de 8000 de km. 3. Uzura prematura a placutelor de frana 4. Cutia de viteze, Aisin, care este meah - n-are cale de mijloc - pe confort are putin lag, pe sport e prea brutala Acu, a folosit careva placute EBC Yellowstuff? Vad ca astia din Anglia le recomanda, si ma bate gandul sa trec si eu la ele. Cred ca ii trebuie o evacuare noua: Remus, Cobra sau Milltek? probabil mai tin masina cam 1 an, 1 an jumate max. Ma bate gandul ori de un I4 ori de un Mustang Mach-e )1 point
-
1 point
-
Data viitoare nu mai intra asa pt ca aici majoritatea suntem cam "dusi cu capu" in șurubarit. Chiar daca nu toti ne reparam masinile in regie proprie, macar incercam sa ne dam seama despre ce e vorba pt a nu ne lua orice MarinicĂŁ-service de prosti. Si incercam cu pasiune, mai mult sau mai putin. Pe undeva consider ca asta a fost si intentia ta doar ca "intrarea" a fost putin "nepotrivita" Bafta !1 point
-
Nu exista dobanda zero. Data viitoare cand vezi asa ceva, cauta unde e "DAE" si vezi valoarea de acolo. Probabil nici la masina ta nu e 2.9% dobanda totala, daca nu cumva scrie DAE 2.9% in contract.1 point
-
Sa mai sterg putin praful pe aici. Masina a ajuns la 5700 de km. Nu-mi place ca la MY2021, au modificat evacuarea, pentru respecta normale si am ramas cu Pops and Bangs doar cand pornesti masina. Rezervor-ul este de 50 de litri, cam putin ) Am facut ieri un drum Buc-Focsani si retur, la dus, condus normal consum de 9.7 l/100km. La intors, mers mai sportiv, consum de 14 l/100km. Tre sa opresc mai des prin benzinarii Ce imi place este ca e un mic silent sleeper1 point
-
Salut, multumesc frumos. M135 si M235 intra in categoria de Golf 8 R, peste 300 de cai, GTI parca e la 245, Clubsport e pe la 300. Yaris e prea mica, Type R este doar manuala (voiam automata). Ai dreptate, tot ce ai enumerat e mai driving focus, ce era cu adevarat interesant era M2. Dar am decis ca vreau o masina moderna, iar M2-ul are interiorul similar cu ce aveam eu pe F30 LCI. Legat de lasat masina. Am cumparat masina de la acelasi Key account manager, cu care am colaborat si in trecut. Am avut niste clauze foarte clare trecute in contract, fiind platita , gen numar maxim de kilometri si data cand o iau. Masina a fost condusa, ca masina de serviciu de tipul care se ocupa de vanzari pentru gama M, de la Bavaria (i-am gasit documentele) si n-au avut nici voie conform contractului sa o dea ca masina de TD. Are si garantie extinsa, mai mult decat o voi tine eu. Am facut eu vreo 1000 km cu ea, si pentru mine este de ajuns, destul de infipta, dar poate fi si placuta, pe confort Poate ce ar fi fost mai interesant, daca eram mai rabdator, este noul M240i, care v-a fi lansat in vara asta..si driving experience si interior nou. Scaunele sunt alcantara, scoica (scaune M performance) destul de confortabile, dar as fi preferat piele, pentru ca am un caine. @EugenB asa este, parca e un porc din fata, putin prea umflata, dar arata mai bine in realitatea decat in poze (chiar spusesem anul trecut ca nu o sa iau seria 2 GC never).1 point
-
E maxima vrajeala, o si denumesc "voiture de direction", cand de fapt o tin in showroom/curte sa atraga privirile, iar daca chiar au un client mai hotarat, nu au nici cea mai mica jena sa o scoata pe drum la drivetest; cred ca pur si simplu nu vor sa blocheze o asemenea suma pe o masina "exotica" ce nu se vinde garantat, si pe care in general clientii o personalizeaza (eu am testat o asemenea masina, dar era deja cumparata ca dealerul m-a atentionat sa nu o zgarii/incidente, si a mers cu mine, cand in general primesti cheia si te vezi dupa 2 ore). Totusi, sper ca nu e cazul colegului nostru, interesanta masina, o sa cam ciupeasca din clientii gti (desi unii sunt habotnici si nu tradeaza vw pt alte marci), are potential pentru motorul sau, designul partii anterioare parca necesita ceva obisnuinta(la mercedes parca e mai reusit).1 point
-
Multumesc frumos. Arata mai bine in realitatea decat in poze . Este intradevar mai rara, sa spunem mai nisata, pentru ca nu e L6 si are capota mai scurta, daca nu ma insel, este pe platforma de Mini JCW. Este un mic silent sleeper. Cateva detalii tehnice: Putere: 306 cp - 450 Nm 0-100: 4,9s Cutie in 8 rapoarte, dar nu cred ca este ZF ci Aisin (aici cred ca ZF este peste, Aisin-ul pe confort seamana putin cu DSG-ul de la VAG, are putin lag)1 point
-
Foarte frumoasa, nu cred ca am mai vĂŁzut modelul asta niciodatĂŁ, chiar e foarte faina. Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos!1 point
-
Astea ĂŽnseamnĂŁ un 25.000 RON pe an aproximativ, asta ĂŽnseamnĂŁ prea mult, daca iei o mașina in mințile ei si ai puțin noroc, nu ar trebui sa bagi bani decât in consumabile si cam atât. Cu bugetul ala pe luna doar pentru ĂŽntreținere poți sa ti iei liniștit SUV. Ia ti liniștit ce mașina vrei, dar ĂŽncearcĂŁ sa iei una care a fost ĂŽntreținutĂŁ ok si sa nu aibĂŁ accident sau km dați inapoi, adicĂŁ sa te interesezi cat poți de mult despre istoricul ei.1 point
-
Pai un Suv e mai costisitor ca un sedan din orice punct de vedere, ĂŽnsĂŁ cred ca nu conteazĂŁ asta când ai 45 k pentru o mașina-1 points
-
Din pacate 45 k, nu sunt de ajuns pt un suv (x6) corect. Eu sunt cam zgarcit in general.... Ca si buget pentru intretinere (aici includ absolut tot - mai putin motorina) m-am gandit undeva la 1800 - 2000 ron / luna. Banuiesc ca nu-s ok cu calculele, nu!?-1 points
-
Ma gandeam sa iau de pe bmw.de ( dar nu premium selection ca nu ma incadrez; alea sunt undeva la 49.000; Sa spun asa, de pe bmw.de dar nu premium selection; Ma gandesc ca au istoric, si sunt Ok, daca-s de la dealer BMW; undeva pe la 65 - 70 k km) An fabricatie 2017. Crezi ca am sanse? Cat sa coste adusul in tara? Inca 1000 e ?-1 points
-
Stai linistit ca la fel comentau/comenteaza si cei cu E46 de E90 sau E30 fata de E46 Tot timpul ale lor, generatia/iile precedenta(e) e/sunt mai buna(e) decat ultima aparuta pe piata. Nu mai conteaza ca ale lor sunt niste cotetze pe patru roti, totusi "sunt mai bune domne!". Materiale mai bune, motoare muult mai bune, mult mai fiabile, desi ei n-au o chifla-n burta sa schimbe niste placute de frana ori sa inlocuiasca bujiile incandescente, samd. Discutiile astea au devenit de multa vreme unul din cliseele comune atunci cand vine vorba de masini.-1 points
-
Salut baieti, A venit vremea sa imi achizitionez un auto, si sa intru si eu in randul poseosrilor BMW. Bugetul este de 45000 e; Ca si motorizare ma gandes la un 3.0 biturbo; Sunt putin confuz, nu stiu daca sa merg pe un seria 5 /7 sau X6; Sau mai bine spus, unde m-as incadra cu banii!? Imi puteti spune care este cea mai costisitoare dintre ele? De ce anume sa ma feresc|!? Astept opinia voastra cu interes.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00