Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/12/22 in all areas

  1. Salutare tuturor, De ieri, 10 Feb. 2022, sunt posesorul unui 320GT xDrive. Masina a fost cumparata de la o persoana fizica din Romania (a fost primul proprietar in tara al masinii). El a cumparat si adus masina personal din Kiel-Germania (Autohaus BMW). Tot acolo are si toate intrarile in service. De cand a fost adusa in Romania, toata mentenanta masinii s-a facut la BMW Proleasing Ploiesti. Lucrari mai importante care i s-au facut masinii, pe langa mentenanta obisnuita: - 20/03/2018, la 145104km, inlocuire cutie de transfer cand masina inca era in garantie - tot undeva prin 2018 s-a inlocuit si parbrizul doar ca nu reusesc sa mai gasesc intrarea in pdf (cred ca este prea dimineata si nu-mi bate faza calumea) - 05/05/2020, la 181251km, inlocuire EGR si racitor (acea vestita campanie tehnica), inlocuire ulei cutie, schimbat acel surub (la fel de vestit) de la caseta de directie. Acum masina are 198000k km si a costat 17.250Euro. Este fabricatie Mai 2015, start of warranty period Iunie 2015 cu extindere valabilitate pana in Decembrie 2018. Inainte de cumparare, adica ieri, masina a fost verificata mecanic si soft la BMW Proleasing Ploiesti. Verificarea a durat 2h si 10min, perioada in care au consumat aproape un sfert de rezervor de motorina (nu am putut intra cu ei in hala de verificare din cauza restrictiilor covid dar efectiv nu-mi pot imagina ce i-au facut 2 ore de-au consumat atat de multa motorina...). Ideea e ca a iesit impecabil, 0 erori, 0 probleme mecanice (ma rog, ceva minor, bateria necesita incarcare). Vanzatorul nu mai folosea masina, in ultimul an facuse 4k km, nici macar asigurare nu ii mai platise, o tine de mobila dar o spala in fiecare saptamana. A avut o grija incredibila de ea, in garaj avea dulapior pentru solutiile de ingrijire si lavete pentru ea. Am preferat sa o cumpar pe aceasta, chiar daca nu este ce-mi doream la inceput (adica un LCI) si chiar daca aveam variante mai ieftine sau cu km mai putini, din cauza felului in care a fost ingrijita (niciun schimb de ulei nu s-a facut la mai mult de 20k km, chiar si cat a fost in Germania). Ca nivel de echipare, este dupa cum urmeaza: Vehicle Information Prod. Date 2015-05-20 Type 320D XDR A Series F34 (3 Series) Steering Left Hand Drive Engine N47T Power 135kw / 184hp Transmission Automatic Colour kalahari-beige metallic Upholstery Fabric/leather Breeze/anthracite Editions And Packages S7R7 Innovation Package S7VB Comfort Package S7XP Navigation Package Connected Drive Comfort And Interior Equipment S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S493 Storage Compartment Package S494 Seat Heating Driver/Passenger S4AB Fine Wood Trim Burr Walnut S4AE Armrest Front, Retractable S4DM Accent Strips, Pearl-Effect Chrome Multimedia S609 Navigation System Professional S610 Head-Up Display S676 HiFi Speaker System S698 Area-Code 2 For DVD S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6AM Real-Time Traffic Information S6AN Concierge Services S6AP Remote Services S6NS Comfort Telephony W/ Enhanced Smartphone S6WA Instrument Panel With Extended Scope S7S2 Luxury Line Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog Lights S521 Rain Sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S563 Light Package S575 Additional 12V Sockets S5AC High-Beam Assistant S5AS Driving Assistant S5DA Passenger Airbag Deactivation S5DF Active Cruise Control+Stop&Go Function Wheels And Drive S216 Hydro Steering-Servotronic S230 Extra Package, EU-Speciifc S249 Multifunction F Steering Wheel S255 Sports Leather Steering Wheel S258 Tyres With Runflat Properties S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2WG BMW LA Wheel, W-Spoke 440 Environment And Safety S3AC Trailer Coupling S3DZ Omission Of Additional Lettering, Outer S801 National Version Germany S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8TF Active Pedestrian Protection S8TH Road Sign Detection Individual Equipment S775 Headlining Anthracite Other Equipment S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles S9AA Outer Skin Protection SA090 90 Ah AGM Battery SPOLS Cloth Cushion P.S O sa mai urc si alte poze dar acum nu le am decat pe cele de mai jos pe care le-am facut cand am fost sa o vad prima data si pe care le-am facut pentru sotie.
    1 point
  2. Dupa upgradarea softului de la iD4 la iD6 am mai facut niste teste: Testele sunt facute pe un NBTevo 2GB RAM model EUROPA Iconita Navigatiei activa, si Carplay dezactivat (adica fara FSC 143) CPU:ARM Release:6.5.0 FreeMem:715Mb/2048Mb BootTime:Dec 31 23:59:59 UTC 1979 Processes: 115, Threads: 1159 Processor1: 1093648626 Cortex A15L 1497MHz FPU Processor2: 1093648626 Cortex A15L 1497MHz FPU Iconita Navigatiei activa, si Carplay activ cu Waze (adica cu FSC 143 activ) CPU:ARM Release:6.5.0 FreeMem:471Mb/2048Mb BootTime:Dec 31 23:59:59 UTC 1979 Processes: 117, Threads: 1215 Processor1: 1093648626 Cortex A15L 1497MHz FPU Processor2: 1093648626 Cortex A15L 1497MHz FPU Iconita Navigatiei activa, si calculare de o distanta de 200KM si Carplay activat (adica FSC 143 activ) CPU:ARM Release:6.5.0 FreeMem:211Mb/2048Mb BootTime:Dec 31 23:59:59 UTC 1979 Processor1: 1093648626 Cortex A15L 1497MHz FPU Processor2: 1093648626 Cortex A15L 1497MHz FPU Iconita Navigatiei dezactivata, si Carplay activ cu Waze (adica cu FSC 143 activ) CPU:ARM Release:6.5.0 FreeMem:642Mb/2048Mb BootTime:Dec 31 23:59:59 UTC 1979 Processes: 116, Threads: 1200 Processor1: 1093648626 Cortex A15L 1497MHz FPU Processor2: 1093648626 Cortex A15L 1497MHz FPU Cu alte cuvinte softul de iD6 pe o unitate iD4 ocupa aprx 1.3 GB. Daca activam si CarPlay se mai adauga inca aprx 200 MB Se pare ca este o diferenta de aprx 400MB daca se dezactiveaza hartile. Personal recomand acest lucru. Atentie!!! Asta nu inseamna ca nu vor fi 0 restarturi. Doar ca probabilitatea scade foarte mult! Spor la flash!
    1 point
  3. Da un link ceva , ca pe toate forumurile din afara toata lumea spune ca e nu se piate deocamdata LE parca se poate la primele modele pana prin vara 2020
    1 point
  4. M-am descurcat pana la urma, pinul 6(30 pe releu) ) merge la panoul de sigurante la pozitia 51, pinul 4(85) merge la modulul GM5 la pinul 12 din mufa, pinul 2(87)din acest pin pleaca 12v la pinul 2 din pompita. Pentru pompita am luat masa de pe firul maro ce vine la mufa de alimentare a ventilatorului (termocupla). Bun, eu am facut mici modificari la aceasta schema de montaj. Am cumparat o maneta de e39 cu functia spalare intensiva, are in un buton cu litera"S".Dupa demontarea vechii manete, trebuieste montat in mufa de la maneta, pe pinul 10, un fir pentru masa, fir pe care l-am dus prin bord si l-am legat la pinul 4(85). Astfel eu comand din butonul de spalare intensiva (S) cand si cat sa functioneze spalatoarele pentru faruri.In acest mod se renunta sa se mai duca firul de la pinul 4(85)in modulul GM 5 nu mai este nevoie deoarece comanda este data direct din butonul (S).Se consuma mai putin lichid pentru spalare parbriz, si nu mai este nevoie de codare pentru ca masina sa "vada" spalatoarele pentru faruri.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.