Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/17/22 in Posts
-
Colegul Fury are dreptate. La F1x, inginerii BMW, in inteligenta lor au pus manerele de CA pe aceasi siguranta cu DSC-ul. Cand ai un scurt circuit la unul din manere si se arde siguranta masina este pom de craciun cu zeci de erori deoarece modulul de DSC ramane fara alimentare. Inainte de schimbarea sigurantei trebuie sa identifici ce maner e in scurt. E o problema veche la manerele de F1x in care intra apa mai ales la spalatorii cand se da cu jetul de apa foarte aproape de maner. Apa intrata in timp oxideaza si apar problemele. Dupa ce identifici manerul e suficient sa scoti mufa din el temporar pana il schimbi apoi sa inlocuiesti siguranta.4 points
-
Dupa 4 zile am primit masina inapoi. A fost la: Detailing exterior ( + corectie puncte mici de la pietre cu punctator) Detailing interior Detailing motor Protectie ceramica interior Protectie ceramica exterior (+ jante) Tratament hidrofob geamuri Aparent masina are si o folie pe aripi. E ciudat ca are doar pe aripi totusi. Costul total a fost 3200 RON; destul de ok zic eu Las cateva poze mai jos2 points
-
Aceiasi problema am avut-o si eu acum 2 saptamani,am ramas fara abs directie suspensie etc ,eram ca o Dacia Liberta trebuie sa demontezi torpedo-ul si sa schimbi siguranta F2 (e mini) ,nu te lua dupa mecanici obositi ca mie imi scoteau note de plata 3 service-uri (de afara nu de la noi) de mii de euro. Dupa schimb si-a revenit instant toata masina Si am facut-o singur de nervi PS: inainte sa desfaceti torpedo-ul si sa schimbati siguranta F2 asigurati-va ca deconectati mufa de comfort access de la fiecare maner ,este foarte posibil sa o arda iar daca le lasati conectate (problema la mine fiind un maner stricat subit)2 points
-
Eu unul nu am sa mai cumpar Goodyear deloc. Absolut toate Googyear-urile pe care le-am avut au facut galme... si toate au fost cumparate noi. Poate am fost eu ghinionist dar mi se par foarte sensibile la acest capitol. Ca si aderenta, raspuns ori stabilitate, nu am avut ce sa le reprosez... atat cat le-am avut pe masina.1 point
-
Nu stim ce inseamna "fum multicel" dar benzinarele fara catalizator scot abur in exces la temperaturi mai scazute. In principiu dupa un rulaj de 1/2 ora sau 20-30 km aburul ar trebui sa se reduca. Urmareste nivelul lichidului de racire, totusi !1 point
-
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-02-2002-E46-BMW-318i&diagId=17_0141 asta e senzorul de nivel antigel, oricum nu are clema de siguranta. (11) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-02-2002-E46-BMW-318i&diagId=17_0214 asta e senzorul de temperaruta antigel (9) are siguranta, dar nu cum ai put tu poza.1 point
-
Pe care parte era cazuta ? Cauta mufa de la pompa de aer secundar, mufa de la motorasul de la valvetronic, iar mai jos pe bloc mufa de la senzorul de presiune de ulei si cea de la temperatura antigelului ca e langa el. Asta e un motor care inca se poate vedea cat de cat ce e acolo, fata de cele mai noi unde au pus doua cabluri peste filtru de ulei, de nici uleiul nu il mai schimbi ca lumea. Baga un ochi si la radiator jos de tot in coltul de pe partea soferului.1 point
-
Pune o poza cu admisia, mai exact clapeta. O gasim noi de unde e. Si pune si VIN ul sa vedem ce zice realoem, ceva gen mai e la furtunurile de la radiator, dar nu cred.1 point
-
Clema aia e de la mufele de la solenoizi. Cum zicea colegul mai sus. Vezi ca mai e una de intra in admisie, in clapeta de acceleratie parca. Nu ai multe de verificat.1 point
-
1 point
-
aia cred ca e pe rotund (vine pe furtun)...si e mult mai mare decat asta (in cazul asta)1 point
-
Daca e de la furtun, vine cu totul d-aia nu gasesti. Scoate siguranta aia de la un furtun care intra in radiator si vezi daca este la fel.1 point
-
Este siguranta care prinde furtunul(capatul) de la antigel. Mi-am pastrat toate sigurantele astea cand mi-am schimbat furtunurile, cele noi au venit cu siguranta.1 point
-
e o siguranta de la o mufa. arunca o privire la mufele de la soleonizi1 point
-
Da Da. Cel mai bine mergi la un specialist sa masoare CAPACITATEA bateriei. Asta este singura valoare reala a (ghici ce?) capacitatii bateriei de a porni motorul. Valoarea tensiunii la borne e relativa. Daca ai consumatori care nu adorm la timp.. poti sa ai cea mai capabila baterie.. tensiunea va scadea desigur pana a doua zi.. si tot pe capacitatea bateriei, care poti sa fii sigur ca atunci cand e noua va tine capacitatea si tensiunea, DOAR DACA CONSUMATORII SUNT CUMINTI si merg la somn.. Asa ca.. pentru inceput verifica sa fii sigur ca capacitatea bateriei s-a pastrat pana ai cumparat-o tu. Orice baterie noua are un shelf-life.. dara pe asta nu ti-o spune vanzatorul. In schimb ar trebui sa il respecte. Dupa cum vezi verificarea reala a unei baterii depinde de MULTI FACTORI.1 point
-
1 point
-
Salut, daca nu se aude afara, logic ar fi coloana de directie ca aia e in masina. Poate ar trebui verificata prima data aia. @bimmer90f30 Sa-mi zici si mie cum faci parcarea paralela intre 2 masini fara sa misti volanu pe loc, evicdent atunci cand spatiul e foarte limitat, cam cum se intampla in Bucuresti in 90 % din cazuri..1 point
-
“Tehnologia MOE” inseamna doar ca sunt in echipare originala Mercedes. MOE= Mercedes Original Extended. Nu e nicio tehnologie, este echivalentul stelutei * dar pentru Mercedes si eu spun sa eviti Turanza si in general Bridgestone. Amd pe 235i de vara si huruie nasol de tot, in acelasi timp se uzeaza foarte repede. La fel a fost si pe F30 ul pe care il aveam inainte1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00