Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/10/22 in Posts

  1. Pot sa confim si eu , in modu sport se misca volanu mult mai greu, cu ultimu ilevel, la un f34 lci. In rest nimic vizibil.
    2 points
  2. Nu stiu daca a fost placebo, dar volanul era mai...moale, mergea cumva altfel. Da, cum zice si @Shep86, pe sport e mai tare. HUD iar era diferit, altfel pozitionat, niste chenare de incadrare pe care nu le-am observat inainte. Altceva nu mi-am dat seama sa fie schimbat. L-am facut pentru ca sunt eu "obsedat" sa am ultimele versiuni :))) Nu cred ca il mai fac prea curand, pentru ca am diverse codari la care trebuie sa fac revert inainte de upgrade, apoi sa stau sa le refac. Cred totusi ca am posibilitatea sa salvez xml-ul cu codari din e-sys
    1 point
  3. Salut, Merci frumos pentru raspuns, cred ca o sa fac si eu acelasi lucru. Sunt si eu posesor de 3GT de vreo luna si la fel ca pe tine, ma batea gandul la un retrofit EVO dar parca mi se pare mai mult un moft, nu ceva fara de care nu pot merge cu masina...
    1 point
  4. https://www.mediafax.ro/tehnologie/compania-bmw-recheama-peste-un-milion-de-vehicule-la-nivel-mondial-exista-riscul-de-incendiu-la-motor-20609493 poate e cineva in situatia de mai sus. verificati pe : https://www.bmw.ro/ro/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html
    1 point
  5. pe la Pitesti asa se procedeaza :)) 50% off
    1 point
  6. Update. Garnitura de la baia de ulei a fost schimbata cu succes, în sfarsit nu mai picură ulei pe pavele. :)) Dar am întâmpinat o nouă problemă, pentru că asta e viața de N54 și mereu când rezolvi o problemă, apare alta.. e vorba de garnitura de la capacul culbutori pe care o voi schimba marți. Am instalat chargepipe-ul și downpipe-urile după care am refăcut soft-ul mașinii la Stage 1 (350HP), 95RON, V10 map. Este o schimbare enormă față de V9.0, unde momentan accelerarea este mult mai liniară. Sunetul s-a schimbat, în ture mari se aud turbinele maxim, dar tonalitatea a rămas la fel de frumoasă, nu este raspy sau să-ți dea impresia de Honda Civic Straight Pipe. Mașina se simte mult mai SĂNĂTOASĂ, plecarea de pe loc este genială iar feeling-ul pe care-l am când conduc 335-ul, cred că doar un //M poate să-ți ofere același sentiment. În schimb, m-am uitat peste injectoare, sunt INDEX 11.. la N54, cele mai top injectoare sunt INDEX 12, dar din câte am înțeles din niște conversații cu niște pasionați de 335/135, și INDEX 11 își fac treaba cu brio. Turbinele sunt încă ok, nu aveau ulei în ele. https://i.imgur.com/fGY5VZs.mp4
    1 point
  7. pot sa iti zic de pe acum ca ai sa ramai fara acele capacele pentru ventil
    1 point
  8. Buna sera, am si eu o intrebare va rog daca ma puteti ajuta. Dece cand opresc motorul se aude un CLAK am fost la bmw si à zis ca e normal multumesc
    0 points
  9. Dupa 4 zile am primit masina inapoi. A fost la: Detailing exterior ( + corectie puncte mici de la pietre cu punctator) Detailing interior Detailing motor Protectie ceramica interior Protectie ceramica exterior (+ jante) Tratament hidrofob geamuri Aparent masina are si o folie pe aripi. E ciudat ca are doar pe aripi totusi. Costul total a fost 3200 RON; destul de ok zic eu Las cateva poze mai jos
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.