Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/18/22 in Posts
-
Te rog mult spune unde ai găsit autostrada Brașov-bucuresti! O caut de 20 de ani! Dude, ia-ți ce mașina vrei, toate au probleme, că sunt noi, că sunt vechi, in toate bagi bani... Dacă nu scoți bani cu ea, nu e investiție, e foc de ars banii, ca-s pe piese, benzina, taxe tot se ard. Ia ce te face pe tine fericit, că la urma urmei asta contează, nu ce zice x și y.2 points
-
Sunt de acord cu ce spui, referitor la comparatie. Dar in acelasi timp, tu compari o masina, G30, care cred ca e 2017-2018, cu peste 100k km, cu o masina produsa in 2021, A6. Comparatia mai aproape de adevar ar fi cu G30 FL. Dar in acelasi timp, inteleg si ceea ce spui si facand destul de multi km cu ambele masini, ai o parere cat de cat corecta asupra lucrurilor.1 point
-
@luciosu, nu prea ai cum sa iti dai seama pana nu ai masinile din aceeasi clasa si aceeasi generatie...nu doar pt cateva zile, ci timp indelungat, sa ai si posibilitatea sa interactionezi cu ele si in paralel. la G30 nu zdrangeneau usile etc. Cand aveam G30 nici nu constientizam ca ceea ce am enumerat mai sus in postarea anterioara ar fi putut fi fabricate mai bine, pt ca nu aveam termenul comparatiei. Poate doar in ceea ce priveste sticla, pt ca se plangeau colegii si ulterior am inceput sa fiu si eu mai atent la 5erul meu si sa imi dau seama ca am luat 2 pietricele si am necesitat 2 parbrize (si asa erau sablate) Dupa ce am luat A6-le, am inceput sa imi dau seama de plusuri si minusuri la ambele. Chiar in weekend am transferat nise bagaje din A6 in seria 5 pe care l-am avut (l-am vandut fratelui), si ma pufnea rasul cand vedeam ce sunet de ieftin face capacul la portbagal la deschidere si inchidere. In schimb confirm, tot gunoiul care este in A6 si este ascuns sub ceea ce este vizibil si palpabil, iese si vomita la suprafata, dupa cum se vede si in clipul pus anterior.1 point
-
Cu BMW-urile mele, n-am avut niciuna din problemele mentionate de tine, poate doar la 235i, zdrangane usa putin, in momentul cand o inchid, dar o pun pe seama faptului ca e fara rama. In rest, celelalte probleme mentionate de tine, pana acu nu le-am intalnit, nici parbrizul, nici farurile, nici macar ornamentele cromate, nu s-au matuit, nici vopseaua sa fie prea sensibila, dar ce-i drept, cand duc masina la spalat, nu ii las sa o stearga cu nicio carpa, prefer sa se usuce la soare. L.E. Ce pot sa iti spun sigur, lucrand cu toti Tier 1 si 2 din automotive, feedback-ul este acelasi: Grupul VW cumpara cele mai penale componente, cele mai ieftine, pe cand BMW-ul alege ce e mai bun si in acelasi timp are o toleranta la defecte de sub 0.01%1 point
-
Mie imi place noua linie de design la Mercedes si mai ales noua linie de interioare aparuta odata cu S klasse si care este deocamdata pe S, C si GLC. La dinamica, Mercedes este jos de tot. Nu stiu cum o fi cu trancaneala plasticelor la interior, dar confirm si eu ca bmw sta bine de tot. La seria 5, am mers 55.000 km din 93.000 cu runflaturi cu balon mic si doar la marile denivelari plasticul protesta. La Audi am avut greieri din prima zi si am unul in bord insuportabil..o sa merg acum pe 26 iulie sa imi demonteze si sa faca ce mortii lor or face, ca nu mai suport. Mai e o faza nasola la noile mercedesuri. Sunt cu 150-200kg mai grele decat masinile competitiei. Un C classe allterain are 1930kg cu motor de 2 litri si nu pricep de unde atatea kg. Din pacate, la calitatea aparenta bmw sta extrem de prost. Efectiv nu stiu daca m-as mai putea intoarce la usi, capac de portbagaj si geamuri care se inchid ca la Logan, la tabla goala, penala, la sticla prin care soarele iti face arsuri, la parbriz care trebuie schimbat la 2 ani pt ca nu mai vezi prin el de cum este sablat de la mizeria de pe sosele..farurile la fel, vopseaua la fel. Sticla, vopseaua, farurile, sunt din alta liga la Audi. Oricum, daca nu apare ceva neprevazut, o sa comand un GLC coupe cand apare si varianta asta de caroserie, ca a doua masina...prin decembrie/ianuarie este estimat.1 point
-
E văr de-al doilea cu șoferul Opelului Am un Matiz,să vezi cu ăla mic ce fac pe DN uri, ceață1 point
-
Pai asta e 320d de 150cp, de era 316i de 115cp ii dadea ceata clar1 point
-
Pai iau dizel aia care merg 2k pe luna.tu cred ca mergi 2k pe an la ce preturi sunt acum.1 point
-
Și pe națională ce te faci? O sa ți dea ceață 316 le.1 point
-
Pe nationala e foarte greu sa te indepartezi de 316i. Nu inteleg de ce vrei sa schimbi masina pe vremuri cand Montoya conducea pentru BMW in F1, avea un 316i , fix din acelasi motiv, pe nationala nimeni nu se tinea dupa el1 point
-
Si eu am depasit ieri un Porsche pe splai... el mergea cu 60 eu cu 62, abea se tinea dupa mine... La ce aud pe aici, ar trebui sa las e46-le si sa iau e36 ca are motor 1.6, clar o sa fiu mai rapid, ma strecor pe sub tir-uri, ceata ma fac.1 point
-
Am un Matiz,să vezi cu ăla mic ce fac pe DN uri, ceață1 point
-
i-am dat ceata lui e90 pe bacau-Bucuresti si oricat de tare mergeau, nu se puteau strecura printre sutele de tiruri ucrainiene cum ma strecor eu cu e46 316i FL. veneau lansati baietii, dar apoi le-am dat ceata. nu subestima un e46 316i FL, sasiul mic il ajuta mult pe soselele aglomerate 3benzi juma tu inca esti la ideea ta ca e90 sau f10 2 litri sunt rachete fata de 316iFL, rachete la 0-100 pe siteurile tale oficiale, dar pe drumurile cu trafic, nu se mai aplica teoria ta1 point
-
1 point
-
La masini asa de vechi nu ai ce sa faci , fiabilitatea e o loterie de fapt.1 point
-
Gata... am nimerit-o cum sa atasez. Intre timp am mai pornit o data motorul masinii in garaj de ma injura vecinii cred ca de ... e 12 noaptea si lumea normala la cap doarme pregatindu-se pentru o noua zi de munca maine.1 point
-
Dragos este cel mai bun din domeniu pe tara… fara doar si poate! Am avut fostele masini resoftate la el… nicio problema dupa multi ani si multi km. Poti sta linistit1 point
-
1 point
-
pai da, ca am si un e53 si sa stii ca 316i e racheta pe natioanala virajata. e53 e o troaca grea. la fel si e90 nfl 320D care tot zici ca e mai rapida. nu e iti zic, doar pe autostrada e clar mai rapida0 points
-
M47 daca pui si soft cu experienta ta de condus de pe 316i cred ca te bati cu 330....0 points
-
pai tu nu intelegi fenomenul, un e90 2litri nu e racheta fata de316i FL . in viata reala, nu la lininute, e alta treaba, la drum, la depasiri tiruri si altele, se tine 316i FL de e90 nfl 2 litri cum vrea el, iar pe natioanala ii da lectii. e46 e mai sportiv , mai dinamic pe viraje0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00