Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/21/23 in Posts

  1. UN M5 , F10 rulat in stare tehnica excelenta, costa mult, cele ieftine.... Nu e mare filozofie sa-ti cumperi un M5, problema e sa il poti intretine cum trebuie...putini mecanici in RO se pricep sa lucreze pe astfel de motoare, se impiedica de N57 ce sa mai vorbim de M5.
    3 points
  2. revin cu informatii poate au nevoie si altii. am facut astazi update la Bmw SB. a durat 47 de min, a costat 470 de lei. (ei sustineau ca nu o sa functioneze android auto si au incercat sa ma convinga ca nu fac update. au zis ca la cate masinj au facut nu a mers la niciuna). dupa aproximativ 20 de min de la finalizarea update-ului a aparut in meniu android auto.
    2 points
  3. Intr-un cuvant: MULT! Un M5 consuma multa benzina, sa zicem 25%. O sa te plimbi cu M5-ul si o sa o calci. Calcam noi 2.0D 184 de cai pana la 4500 rpm, dar mai un M5 V8 4,4i ...logic ca ii dai pana la 8000 rpm sau cat duce. Completeaza pe site uri de profil masina si vezi cat costa discurile de frana, bujiile, releu, rulmenti, etc. Daca vrei sa-ti cumperi M5 V8 si te intrebi cat consuma, mai bine cumpari un 520 si aia e. NU CUMPARA M5 daca nu ti permiti sa bagi minim 1000 euro pe luna in ea. In acest cost includem asigurare, benzina, mentenanta, etc. Daca vb engleza, cauta pe goagal : average cost of owning BMW M5 F10 V8 4,4i / most common issues // Spor la achizitie si anunta-ne ce utilaj ai cumparat!
    2 points
  4. Daca vrei M5 si-ti faci probleme apropos de consumul de carburant abandoneaza proiectul ! Asta trebuia sa fie ultima grija.
    2 points
  5. Are garda putin mai joasa pt o aerodinamica mai buna, deci consum mai mic. ED are regenerare la franare, greutate putin mai mica, Eco Pro obligatoriu, functie de coasting si cutie de directie obligatoriu electrica.
    1 point
  6. Pe 26.01 am fost la constatare la Bavaria Baneasa, pe 20.02 m-au sunat sa ma programeze pe 23.02, revin cu up-date dupa schimb. Pana acum am fost multumit de serviciile celor din Baneasa.
    1 point
  7. Superba!De curiozitate si nu-mi sariti in cap,cat consuma mediu?...ma rog cat arata pe bord.
    1 point
  8. Eu zic asa, cand iti permiti un M5 intrebarea "Salut cât costa întreținerea unui BMW M5?" nu se mai pune. Ti-o permiti? O cumperi, pentru ca banii pe intretinere nu conteaza, iar benzina e ca apa pe care o bei - nu simti ca o platesti..
    1 point
  9. au mai incercat si altii, nu cu un M...dar... minim 4000 ron anvelope, benzina de la 20-25% in sus (intre 300 ron si restul rezervorului ) = o plimbare de la 150 euro in sus ulei filtre peste 1500 ron minim (motor) + peste 2000 ron la cutie...sa nu uiti de diferential...are si el ulei rca...tu stii, in functie de varsta, etc.....probabil peste 2000-3000 ron pe luna. cu vreo 1000-1500 euro/luna cred ca te descurci.
    1 point
  10. Costa... ai un 4.4 V8 acolo, mentenanta e dubla fata de orice BMW cu 4/6 pistoane. Apoi mai ai problemele comune la care trebuie sa te uiti ATENT cand o cumperi: - desfaci filtrul de ulei , il tai bucati si te uiti dupa bucati de metal in el, daca exista -> cuzinetii de biela sunt mancati. Se pare ca problema asta tot n-a fost rezolvata de BMW, inclusiv am vazut un M4 din 2022 cu aceeasi problema, chiar mai grava, un cuzinet intors pe biela si motorul facut varza. - solenoziii de vanos - bobine - istorie service verificabila obligatoriu. La genul asta de motoare, trebuie sa schimbi uleiul la 7-8000km, pentru ca daca o ai, este imposibil sa te abtii sa-i dai talpa. Cine spune altceva, minte. Cauta pe net S63 common problems si o sa te lamuresti... Iar despre consum... nu cred ca trebuie sa discutam aici, unde doar discurile de la masina aia costa cateva sute bune de euro... Din experienta iti spun ca , cu un E60 M5 n-am scos mai jos de 25 % orice i-am facut, inclusiv schimbat manual ca mamaie. Hai sa zic ca S63-u e un motor mai nou, dar tot o sa te uiti la consumuri peste 20..
    1 point
  11. @s1l3nt15tocmai ai facut un lucru care, din pacate, care se intampla foarte rar aici pe forum: initiatorul unui topic privind o anumita problema tehnica a postat un mesaj in care prezinta rezolvarea problemei respective. In general, cei care intreaba ceva dispar apoi in ceata. Felicitari!
    1 point
  12. Bun, revin cu update! Am luat vineri masina din service. Situatia a fost cam asa: inlocuire furtun intercooler ~2200 de lei, iar restul insemnand racitor cu totul si inca un furtun parca au fost schimbate in urma unui dosar facut de consilier cu poze cu racitorul vechi pe care l-a trimis in Germania cu scopul de a fi schimbat gratis, masina nemaiavand garantie de la inceputul lui dec. Din spusele lui dosarul a fost aprobat si piesele respective schimbate gratis. Repet din spusele lui pentru ca din nou nu am primit nimic la mana despre ce a fost gratis. Mi se pare dubios sa nu ai nici o dovada scrisa ca ti s-a efectuat/inlocuit ceva la masina cand e vorba sa fie gratis(aceasi situatie si la celelalte recall-uri si de asemenea la revizia din perioada service inclusive). Ma gandeam ca acum avand de plata poate totusi sunt trecute pe factura toate operatiunile fie ele de plate fie trecute cu 0 lei. Cat despre calitatea serviciilor, inca lasa de dorit, nimic schimbat fata de datile trecute.
    1 point
  13. Te poți abține sa “mergi frumos” in trafic prin oras :)) ??
    1 point
  14. Felicitari, o masina senzationala.... imbina foarte multe masini acest g80 lci, combinatia de culori exterior + interior este senzationala. Scaunele carbon bucket seats sunt , multi km fara probleme.
    1 point
  15. Daca vrei un M, consumul ar trebui sa fie ultima grija. Ala consuma nelimitat, in functie de talpa :)). Dar de ce te-ar interesa acest subiect?
    1 point
  16. Nu ne certam! Sa fim sanatosi ca asta e cel mai important!
    1 point
  17. Nu mai e nici neamtul ce a fost. Asa de bine le-a gandit la M47 ca se cam rup si cad prin motoare...
    1 point
  18. Salut sunt nou pe acest grup am o mașină normala un BMW serie 3 mai vechi și vreau sa cumpăr un M si pentru asta întreb pe cei mai pricepuți care au informații despre cat costa asa în mare sa întreții un M in general de exemplu îmi place BMW M5 generație după 2014 dar cât înseamnă in banii , cost combustibil care știu ca are un consum în funcție de cum conduci, schimburi ulei motor și cutie de viteze, frâne și asigurare lunara?
    0 points
  19. 0 points
  20. N47 Efficient Dynamics 163cp e similar dpdv constructiv cu varianta de 184 cp. Plusuri: - consum mic (consum de logan 1.5DCI ) - clapetele de la galeria de admisie se schimba separat cu costuri mici (aprox 250 lei rampa dr clapete pe original) fata de celelalte variante unde se schimba cu totul. - poate fi urcat usor la 184cp Contra: - este foarte joasa! Garda la sol este sensibil micsorata fata de varianta normala. Cateodata e chin sa menajezi masina pe drumuri proaste pe care nu ai cum sa le eviti.
    0 points
  21. De ce ai anula clapetele ? Cand inginerul nemtalaul le-a gandit, le-a gandit cu un scop....
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.