Costa... ai un 4.4 V8 acolo, mentenanta e dubla fata de orice BMW cu 4/6 pistoane. Apoi mai ai problemele comune la care trebuie sa te uiti ATENT cand o cumperi:
- desfaci filtrul de ulei , il tai bucati si te uiti dupa bucati de metal in el, daca exista -> cuzinetii de biela sunt mancati. Se pare ca problema asta tot n-a fost rezolvata de BMW, inclusiv am vazut un M4 din 2022 cu aceeasi problema, chiar mai grava, un cuzinet intors pe biela si motorul facut varza.
- solenoziii de vanos
- bobine
- istorie service verificabila obligatoriu. La genul asta de motoare, trebuie sa schimbi uleiul la 7-8000km, pentru ca daca o ai, este imposibil sa te abtii sa-i dai talpa. Cine spune altceva, minte.
Cauta pe net S63 common problems si o sa te lamuresti... Iar despre consum... nu cred ca trebuie sa discutam aici, unde doar discurile de la masina aia costa cateva sute bune de euro... Din experienta iti spun ca , cu un E60 M5 n-am scos mai jos de 25 % orice i-am facut, inclusiv schimbat manual ca mamaie. Hai sa zic ca S63-u e un motor mai nou, dar tot o sa te uiti la consumuri peste 20..