Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/26/23 in Posts

  1. Poate integrarea tabletelor in bord la BMW nu e cea mai estetica, dar mie unul mi se pare cea mai ergonomica si usor de utilizat. Ai ecranul in dreptul ochilor si nu trebuie sa bajbai pe jos ca sa umbli pe la una alta. In plus ce nu suport la Audi este faptul ca esti obligat sa folosesti touchscreen-ul, extrem de enervant, obositor si mai ales inestetic, mereu ai ecranul plin de grasime si urme de degete. Ma uitam la Mercedes GLE pe langa faptul ca tableta e integrata frumos, poti controla totul si din track-pad care inlocuieste rotita veche, dar si de pe volan. Foarte elegant.
    3 points
  2. Daca vrei anvelope adevarate, Michelin PS 5 runflat.
    1 point
  3. 1 point
  4. Gresite ambele afirmatii. Nu stiu ce lexus avea prietenul, dar daca e unul de-ala 'self charging', si suv, e normal sa consume mult. Un hibrid o sa consume la drum lung la fel ca o masina cu motorul echivalent, fara hibrid. Iar comparatia cu benzina e facuta aiurea. Compari o masina cu filtru de particule cu o masina fara filtru de particule. Daca vrei sa faci asta, compara cu seria G care are filtru de particule. Si chiar si asa, benzina tot polueaza mai putin ca un diesel. Ca sa nu mai vorbim ca o masina de 10 ani pe benzina polueaza *mult* mai putin ca un diesel de aceeasi varsta. Si parte din cauza e si ca dieselul e foarte scump de intretinut, o data ce incepe sa se strice.
    1 point
  5. Audi au fost primii care in 2017 odata cu A8 au venit cu display-urile alea multe si au pastrat doar o parte din comenzile esentiale pe buton fizic iar implementarea acelor displayuri este facuta cu o eleganta maxima, cel putin in raport cu bmw, care practic se indteapta ckar spre consumatorul needucat din china sau catre barosanii nostri carora trebuie sa le straluceasca masina Audi au fost blamati atunci de consumatori, ulterior copiati de toata lumea. La fel si cu motoarele turbo de acum 2 decenii. Retorica era ca doar cine nu e capabil sa faca un aspirat (a se citi Audi), face motoare turbo...ramanand in fapt ca Bmw nu mai face motoare aspirate de vreo 12 ani, evidnt Audi continuand ani multi in paralel cu turbo si aspirate. Aceeasi retorica si cu lumibile ambientale introduse in premiera in productia de masa la A8-ul lansat in 2009. Retorica era "brad de craciun". Acum consumatorul de BMW se simte insultat daca nu ai lumini ambientale si in cur Brandul bmw si in general consumatorii sunt mereu intr-o criza de identitate, exceptand unele modele semispeciale si consumatorii acestora.
    1 point
  6. Nu iti cunosc bugetul, ocupatia, etc, insa daca singura bariera pentru trecerea de la un E90( o masina comuna si destul de ieftin de intretinut) la un G30e, care vine cu alte costuri(gandeste-te doar la casco), apoi si faptul ca te vei muta intr-un oras mare (unde va trebui sa platesti ca sa ai unde parca o masina mare ca seria 5, eventual sa o si incarci)....cam multe variabile, iar diferenta de consum (care va exista, chiar daca iei in calcul un model hibrid) ar trebui sa fie printre ultimele preocupari. Daca tot vrei sfaturi, muta-te, vezi unde te stabilesti, vezi cum te adptezi la oras/job (cheltuieli vs venituri), si apoi iti vei redefini nevoile pentru un nou autoturism (dimensiuni, cati km parcurgi anual , buget).
    1 point
  7. Cica are optiunea de a semnaliza singura si de a schimba banda de mers doar intorcand capul stanga-dreapta.. Cred ca s-au intepat si astia de la BMW sa faca ceva in privinta semnalizatului :)).
    1 point
  8. Nu ca as reprezenta eu publicul tinta pentru acest model, si sunt deplin constient ca sunt un expirat cand ma mai uit la cate un cur de 20 de ani. si primesc in schimb priviri dezgustate ca sunt carunt, ....dar sa isi bage undeva interiorul cu tableta.De doi ani sunt posesorul unui formentor unde tot tableta am, si nu butoane fizice, si e pur si simplu o mizerie sinistra; am un amic apropiat (sta la 2 minute de mine) care are de cateva saptamani erectii cu un model y...la fel, un gunoi de tableta pe o caruta de 2 tone.....butoanele fizice mi se par mult mai usor de utilizat/intuitive/mai sigure in trafic, adica sunt amendat daca folosesc telefonul mobil, dar sa folosesc tableta aia e perfect legal...wtf. Oricum masina e pentru China&comp....ma uit ca am mai fost de amorul artei in reprezentante si toti sar pe tine sa te certe daca nu vrei un minim phev, asta daca nu esti tintit pe electrica direct....daca te intereseaza o termica, deja sunt niste mascarici in sacouri stramte ce se uita la tine ca la urs (nu locuiesc in Romania); nu sunt conspirationist, dar asta e o strategie spre masinile ce se vor inlocui ca si telefoanele, pe de o parte, iar pe partea economica, o sa vina China cu electrice si o sa inunde piata/omoare brand-urile europene de automobile.
    1 point
  9. Jenant , mediocru,ceva de gen cam atat s-a putut in conditiile actuale .. sa vedem ce misca audi . IAr interioarele astea cu o tableta trantita si lipsa bord , nici o integrare armonioasa de ma simt ca la TV sau desktop acasa nu imi plac deloc , prefer oldschool oricand . Un model nou ar trebui sa te faca sa iti doresti sa schimbi si sa upgradezi dar ce scot acum te face sa vrei sa pastrezi ce ai , sau cel putin sa apreciezi mai mult
    1 point
  10. Intrucat suntem intro perioada de schimbari dinamice si majore in ceea ce priveste automobilul, recomandarea mea este: sa pastrezi masina Diesel actuala - in ipoteza ca este in buna stare de functionare- atat timp cat inca trebuie sa faci naveta de 120Km. Atunci cand traseul include mai mult deplasari in afara localitatilor, este dificil pentru un hybrid sa ajunga mai economic decat un Diesel; cand distanta de naveta se va reduce la cei cca. 20 Km estimati, sa iei atunci decizia optima in functie de contextul din momentul respectiv.
    1 point
  11. Caut de multă vreme un interior brombeer individual ori cel de special edition din alcantara perforata + alcantara normala, însă nu am găsit niciunul intr-o stare care sa se asimileze cu nr de km ai masinii. https://www.imagebam.com/view/MEKWXZH Va mulțumesc frumos pentru aprecieri!
    1 point
  12. Vad ca au revenit la moda Clantele de usi Cielo.
    0 points
  13. Automated Lane Change Giving BMW owners one more reason not to use the turn signal stalk, the eighth-generation 5er has a camera facing the driver to track their eye movement and automatically change lanes. How does that work? When the hands-off Highway Assistant is engaged, the driver simply looks into the left or right mirror, and the car will do all the hard work by activating the turn signal and merging into the desired lane.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.