Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/09/25 in all areas

  1. Din punctul meu de vedere cea mai buna elegere este cablu enet si adaptor. Orice posesor ar trebui sa aibe macar un adaptor pentru a citi erorile. Am avut si eu Vlinker bm + bt4.0( luat de pe aliexpress )si nu am fost multumit de citirea valorilor in timp real ( merge sacadat). Eu am facut recomandare doar pentru scanare erori! Pentru restul ISTA este cea mai buna!
    1 point
  2. Salut. Da, sunt f multumit de motorizare daca e sa compar cu fostul F10, 525d, motor diesel de 2litri si 218CP. Nu vreau sa mai aud de diesel. Ai liniste, fara clantanitul specific unui diesel, fara vibratii, fara stres ca se colmateaza DPF-ul, galeria de admisie, fara stres legat de EGR, sistem AD-Blue, pompe de inalte, etc. Ca si consum din ce mi-am dat seama si la acelasi tip de condus, pe aceleasi drumuri ar fii cu 0.5litri mai mult la drumurile extra-urbane si poate 1litru la cele urbane. Sub asteptarile mele. De vreo 3 sapt i-am facut si update de iLevel in reprezentanta si se comporta chiar mai bine. Inclusiv sunetul motorului s-a modificat cel putin intre 2000 si 3000rpm. Inainte cel putin in plaja asta mi se parea mai zgomotos, acum de departe se aude ceva mai incet, plus ca si sunetul e mai placut. De asemenea, mi se pare ca are si putere mai mare, poate mi se pare totusi, desi se stie ca BMW pune ceva mai multa putere in motoarele lor decat declara, cel putin la benzinare. In comparatie cu orice diesel de 2 litri asta e racheta, n-ai nici o problema sa faci depasiri in siguranta. Eu iti recomand motorizarea asta
    1 point
  3. Motorul in sine este un B48 cod motor cu patru cilindrii, desi aveam ceva impresie ca poate fii B38, cel in 3 cilindrii. Este un motor modular alaturi de B38 cu ziceam, cel cu trei cilindrii, dar si B58, faimosul motor de 3litri unul din cele mai bune motoare BMW. Eu nu m-as impaca cu puterea lui, mi se pare cam mica, in cel mai rau caz as cauta un 320i de 190CP cred.
    1 point
  4. Salut, revin cu un update în caz ca pe viitor găsește cineva postarea. Într-un final am procedat ca @Ciprian01, am fost cu ea la BMW Proleasing Ploiești, au făcut constatarea, au spus ca este ceva senzor pe la blocul de lumini, fiind o problemă comună pe generațiile astea, dar fiind pe garanție îl comandă cu totul și îl schimbă, după câteva zile a sosit blocul, l-au schimbat iar acum merge totul perfect Costuri 0, totul fiind acoperit de garanția oferită de dealer-ul din Germania (Bavaria Premium Selection). Drumuri bune tuturor!
    1 point
  5. La E91 aveam o problema de stabilitate in conditiile in care depaseam sau ma intalneam cu un TIR de exemplu sau in curbe la viteze peste 100 km/h. Masina parca se dezechilibra. Am facut test de amortizoare, ITP, totul era ok. Am intalnit in schimb mecanicul pasionat de Bmw la acea vreme care mi-a aratat ca problema era de la bratele spate, cele doua subtiri din tabla. Jocurile nu se vad decat daca se desfac bratele de pe fuzete. In pozitia inclinata in care lucreaza jocul din bucse trebuie sa fie exagerat de mare ptr a fi depistat pe elevator, cu levierul, sau pe talere ITP. Si amortizoarele au rol important. Am avut unul "explodat" pe spate intr-un concediu, cu masina incarcata mai era cum era dar cu masina goala la denivelari spatele nu era foarte stabil. Deci, din experienta proprie : brate si amortizoare.
    1 point
  6. De obicei cablurile pentru boxe sunt intr-un conector al lor separat de celelalte. Nu ma refer neparat la conectorul din spatele HU. Trebuia sa fi facut o poza doua la toti conectorii din mai multe unghiuri si afla-i.. Pun VIN si cred, nu stii sigur se poate afla si asa. Ce intentionezi sa faci? Eu stiu ca sistemul standard are 6 boxe.. Recomand Helix BMW 7up DSP. Nu e ieftin dar e creat pentru BMW si la nivel ..sa multumesca si pe cei ..mediu spre superior de multumit. Sariti direct la 14:38 daca vreti sa vedeti ce face sistemul audio de la Fisher. Instalare intru-un M1:
    1 point
  7. 1 point
  8. Daca o treci prin contact cel mai probabil nu o sa-ti mai mearga functia de incalzire reziduala, adica ai motorul oprit dupa ce ai mers cu ea si acul e la 90, tii apasat pe butonul de MAX in cazul tau pana incepe sa porneasca clima si sa bage caldura de la motor. E convenabil cand stai o perioada scurta pe loc si nu vrei sa tii motorul pornit sau contactul pus, dar vrei totusi sa sufle un pic de cald.
    1 point
  9. nu mai asculta ce spune "mecanicul gigel sau varul costel" !!! pune rotile recomandate de producator. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NV51-EUR-09-2006-E60N-BMW-530xi&diagId=36_0692 succes !
    1 point
  10. Salut mi a aparut aceasta eroare la e60 si in bord imi apare acel triunghi incercuit cu “!” Langa, poate fi din cauza diferentialului ? Stiu ca am probleme cu el
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.