Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/04/25 in Posts

  1. Nu de mult timp m-am pricopsit cu acest E24 de prima generatie, din 1981, bazat pe E12. Pentru ca a fost prima mea masina, initial am cautat un E34, dar cand am gasit acest rechin a fost dragoste la prima vedere. De cand o am, am comandat ce piese au fost pe stoc la diferiti furnizori, sau prin Germania, dar altele sunt destul de greu de gasit. Am pus pneuri noi pe jantele OEM(195/70/14, nu radeti) Am reparat inchiderea centralizata si actuatorul capacului rezervorului de benzina si am schimbat pompa de ambreiaj. De asemenea am deblocat pompa de la spalatorul de parbriz. Am cumparat difuzoare moderne si am tras cabluri noi pana la locasurile de la cele spate. Radioul original cu 2 iesiri se pare ca nu prea poate sa duca 4 difuzoare. Probabil mai trebuie cumparat un amplificator. Mai am niste piese care asteapta sa fie montate. Vitezometrul nu functioneaza. Inca incerc sa vad care este problema. Mai sunt in cautare de chedere pentru usi. Momentan incerc sa construiesc in curte un garaj din panouri sandwich, intrucat am doar o pergola deschisa si la ploaie cu vant lateral mai picura pe masina.
    8 points
  2. WOW, cu siguranta unul dintre cele mai frumoase modele facute de BMW . Sa o plimbi cu placere si sa ai grija de ea! Asteptam mai multe poze!
    3 points
  3. Pentru piese vezi ca e un site grecesc unde e posibil sa mai gasesti una alta, eu am reusit sa iau ceva piese pentru E30 noi la preturi decente .Rama de plastic merge incercat sa o printezi . Altfel sa o stapansesti sanatos
    2 points
  4. ..bai baiatule, de-as avea o masina ca asta sa o scot la plimbare prin oras, nu m-as imbraca decat cu, ce a fost mai cool in anii 80-85! Sa arat ca fiind teleportat din trecut!! Cred ca as intoarce cateva capete. Doar 44 de anisori! ❤
    2 points
  5. Multam! M-am uitat pe site. Functia de cautare o au cam slaba; trebuie sa iei piesele la rand. Intre timp am montat antifonarea capotei.
    1 point
  6. In download manager spune daca ai versiune noua de downloadat. Daca e la zi, nu cred ca a spus vreodata.
    1 point
  7. Superb exemplar ! Totul original, este cheia !
    1 point
  8. Super! Keep up the good work!
    1 point
  9. Sună i și vezi ce zic de ușa aia pe spate că văd că are daună.
    1 point
  10. cel mai probabil va functiona, dar de ce immo off? oricum va trebui cel mai probabil sa ii faci flash cu Winkfp, deci poti schimba si VIN-ul.
    1 point
  11. E21 a fost si primul meu BMW. O masina grozava, cu multa personalitate (si foarte usoara pe puntea spate). Multumesc ! Mi-as dori sa pot vedea rezultate zilnic...dar realitatea este ca au fost update-uri anuale...sau in cel mai bun caz la cateva luni. Urmeaza sa intre la tinichigerie luna asta, si sper ca de acum sa fie update-uri (aproape) zilnic. Multumesc. Ma bucur de ele cand sunt gata, la fel cum face fiecare. Dar sincer, cred ca ma atrage mai mult cand le construiesc: sa imi bat capul sa integrez chestii noi si sa vad cum pot pune lucruri care nu isi au locul acolo si sa le fac functionale. Chiar a fost o delectare (care inca continua) sa fac un re-engineering la masina asta. Acum incerc sa integrez un sistem ABS desenat de la 0 pentru puntea spate, ca sa pot lega pilotul automat ( o sa detaliez cand o sa il termin). Multumesc! E un fel de Tanar si nelinistit , nu neaparat un serial bun, dar sigur cu un numar enorm de sezoane Am dedicat un post separat jantelor. Am destula experienta si la capitolul asta, asa ca am zis sa fac un set corespunzator pentru masina. Cum am mentionat anterior, am fost direct la fabrica, dar a trebuit sa iau un milion de masuratori pentru frane, ca sa fiu sigur ca intra (oricum urmau sa fie mega la limita din cauza marimilor etrierilor). Asadar, au inceput masuratorile de clearance la frane,aripi, amortizoare etc, urmate de calcule pentru dimensiuni la buze, backspace si toate nebuniile. Sfoara e sfanta in orice operatie Bun, dupa masuratori si calcule, aveam numerele finale. Am dat design-ul la produs, impreuna cu toate dimensiunile si s-a inceput fabricarea jantelor. 3 luni mai tariu aveam jantele la usa. Am cumparat cauciucuri si le-am pus pe masina. Calculele au fost corecte si vin la fix, cu suficient spatiu la etrieri. Pe spate este mult mai permisiv spatiul, etrierul nefiind la fel de mare. Astea sunt valorile finale la jante: Fata: 275/35/19 10J ET 0 Spate: 325/30/19 13J ET -60 Evident arata ciudat in poze din cauza suspensiei si kit-ului nefinalizat, dar se contureaza o idee. As fi vrut buze si mai mari, dar din cauza etrierilor nu a fost posibil. Sacrificiile pe care le facem pentru frane
    1 point
  12. Fulia are 4 suruburi sau doar unul? Daca sunt 4 e mai usor.. cred ca sunt stranse pe la 120Nm. Daca e unuk e strans la 400Nm iar ala NU se desface usor. Apoi trebuie sa il si strangi tot cam asa; ..dar nu o sa reusesti tot la 400 (pentru ca am fost "acolo"..) Dar poti sa pui Lotite si e ok.. Deci, daca e unul trebuie blocat arborele ca la carte. Nu stiu de ce te complici. Scapa ulei simeringul?? Atunci lasa-l in pace. Si nu e in capat dr tara daca incepe sa scape ulei candva.. adica nu o sa ai balta sub.masina... in conditii normale de exploatare. Nu tin minte sa fi citit pe aici ca simeringurile din fata pica ca mustele.. Iar fulia se da rapid jos sa schimbi simeringul cand\daca scapa ulei..
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.