Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/30/25 in all areas

  1. Nu de mult timp m-am pricopsit cu acest E24 de prima generatie, din 1981, bazat pe E12. Pentru ca a fost prima mea masina, initial am cautat un E34, dar cand am gasit acest rechin a fost dragoste la prima vedere. De cand o am, am comandat ce piese au fost pe stoc la diferiti furnizori, sau prin Germania, dar altele sunt destul de greu de gasit. Am pus pneuri noi pe jantele OEM(195/70/14, nu radeti) Am reparat inchiderea centralizata si actuatorul capacului rezervorului de benzina si am schimbat pompa de ambreiaj. De asemenea am deblocat pompa de la spalatorul de parbriz. Am cumparat difuzoare moderne si am tras cabluri noi pana la locasurile de la cele spate. Radioul original cu 2 iesiri se pare ca nu prea poate sa duca 4 difuzoare. Probabil mai trebuie cumparat un amplificator. Mai am niste piese care asteapta sa fie montate. Vitezometrul nu functioneaza. Inca incerc sa vad care este problema. Mai sunt in cautare de chedere pentru usi. Momentan incerc sa construiesc in curte un garaj din panouri sandwich, intrucat am doar o pergola deschisa si la ploaie cu vant lateral mai picura pe masina.
    1 point
  2. Un mic update. Vara trecuta am schimbat asa: Flanse amortizoare fata, refacut caseta directie + bare/bielete noi. Am schimbat bratele fata si bucsele, am gasit Lemforder made in germany. Cumparat toata bucsaraia de la subframe, urmeaza sa o instalez vara asta. Acum in vacanta de paste am inceput sa mai mesteresc una alta: Discurile fata, ATE au inceput sa bata, am verificat tot ce puteam, dar pana la urma erau discurile de vina, mai ales cand se incing. Am luat un set Discuri+placute Ferodo, (in caz ca patesc iarasi sa nu fie damage mare la portofel) pana acum par ok, franeaza foarte bine, progresiv, doar ca scartaie S-au rupt arcurile spate, cele Eibach, am pus inapoi arcurile M-sport originale. Schimbat intinzator lant cu cel de pe S54, schimbat bujii, urmeaza sondele lambda, dar nu am putut sa desfac nici una, trebuie sa iau tubulara pt sonde sau sa dau galeriile jos. Rezolvat problema cu niste zgomote din tunelul central. Credeam ca s-a dus cardanul dar flansa cardan era facuta praf, schimbat flansa, refacut timonerie, inlocuit bucsi supot cutie, aici trebuie sa ma orientez spre ceva mai tare.
    1 point
  3. Fain caravan-ul, e generatie relativ noua. Lampile spate le facem noi la Lugoj
    1 point
  4. un SUV folosit cum trebuie, nu doar pentru urcat borduri in oras. felicitari!
    1 point
  5. Ne-am înnoit, ne-am luat apartament pe roți. Trage ca un tren.
    1 point
  6. Se poate închide, am rezolvat, cablul era de vină.
    1 point
  7. @quze salut salut! Multumesc frumos, eu eram
    1 point
  8. Nu poate sa surprinda camera realitatea. E HA-OS in realitate. Stiam c-o sa arate bine, dar nu atat de bine ODO
    1 point
  9. Mulțumesc. O poveste scurtă : dacă stopurile ar aduce o îmbunătățire mersului, stabilității, reducerii consumului mașinii sau similar aș marșa fără ezitare. Mai am un vecin care are o serie 3 nouă și și-a pus buze față spate, frumoase vizual, nu pot nega, dar o ține pe stradă și eu în garaj. Nu sunt adeptul nici unei modificări substanțiale, gen jante de 22”, să-i mai băgăm 50 cai că ne trebuie, să schimbăm volanul că are butoane cu leduri bicolore, etc. Am comandat cu mare atenție și am exact ceea ce am vrut. Mai mult decât suficient . Am făcut mici codări practice prin sisteme, nimic grav. În rest, sănătate și bani de motorină. De obicei, mai binele este dușmanul binelui...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.