Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/20/25 in all areas

  1. E exagerare, un parbriz cu head up display pe aftermarket Pilkington la g30 e in jur de 1500-2000 de lei cu tot cu montaj si nu vorbesc din filme, am avut g30, fara head up display e in jur de 1500 de lei. Tu spui aici de original luat din reprezentanta in us si pt g60... America unde pt o lovitura putin mai mare o bara si doua aripi este declarata o masina dauna totala economica.
    1 point
  2. Pentru restul greselilor se aplica prezumptia de erori de tastare.
    1 point
  3. Pentru a nu mai lucra orbeste hotaram sa montam si un MAXXECU Mini. Dupa a doua etapa,care iar am ratat-o,a venit momentul ca merg la Iasi sa fac rodajul motorului si sa o punem pe dyno sa vedem ce iese. Urma sa fie in weekendul respectiv etapa din Republica Moldova de la Balti unde daca ca prin minune totul ar fi iesit perfect am fi avut de gand sa mergem sa testam masina pentru a ne face o idee ce a iesit. Ajung la Iasi,lucrul la masina inca era in toi,Luci termina montajul turbinelor,gaurim si capota sa scoatem evacuarea prin ea si mergem cu ea pe dyno dupa ce Dragos face modificarile si ajustarile softului. O ancoram pe dyno si urmeaza o perioada de rodaj a motorului pe care am incercat sa o fac cat mai precis la indicatiile lui Dragos.Motorul se aude extraordinar,niciodata nu l-am auzit atat de bine si rotund,cresc sperantele cu toate ca am intampinat si ceva probleme cu montajul pieselor pe masina,dar acesta este tuningul,daca era usor se facea peste tot si de catre oricine. Termin rodajul,o inspectam si pare ca totul este in regula,facem schimbul de ulei si intra Dragos in actiune! Se anuntau presiuni de peste 5 bari! DA,5 BARI! La astfel de presiuni Dragos ne-a recomandat sa stam cat mai feriti pentru ca orice se poate intampla la masina iar in cazul unui dezastru pisele pot sparge geamuri situate chiar si la 40 metri distanta(lucru care el il patise deja in testele cu masina lui). Ne ascundem ca suricatele fiecare cum a putut dupa cate un colt si asteptam nerabdatori finalul runul de pe dyno cand deodata vedem o piesa metalica cazand sub masina .Il vad pe Luci cum sare in fata masinii facandu-i semn cu mainile lui Dragos sa opreasca cat mai repede.Asteptam sa vedem si balta de ulei sub masina! Piesa metalica semana cu un bolt de la vilbrochen dar cand ne-am baga dupa ea sub masina era de fapt intinzatorul de la cureaua care actiona a doua pompa de inalta presiune motorina .S-a slabit surubul care il tinea,acesta fiind in sensul opus fata de cum se invartea cureaua si a cazut intinzatorul.Inspectam radiatoarele si totul este in regula. Rasuflam usurati toti si dam drumul la al 2-lea run,aceeasi poveste - suricatele,Dragos power iar spre finalul run-ului se aude ca un fluierat....Merg repede la ecran sa vad cifrele care aratau 693CP fara NOS!Cel mai bun rezultat al meu de pana acum fara NOS! Inspectam masina si ne gandim ca acel fluierat au fost poate anvelopele patinate pe rolele de la dyno asa ca mai strangem putin chingile. Da Dragos drumul la robinetii de la NOS si ne pregatim de run-ul 3 .Nici nu apuca sa faca presiune bine ca iar se aude acel fluierat...Ridicam capota si constatam ca un furtun de la intercooler vroia neaparat sa spuna ceva asa ca il strange Luci mai bine si ne pregatim de run-ul 4 cand deodata incepe ploaia,masina fiind cu botul afara si evacuarea scoasa prin capota,suntem nevoiti sa luam o pauza... In tot acest timp eu ma zbateam sa aduc actele si numerele Viesparului pentru ca cei de la vama din Moldova erau foarte pretentiosi si cereau aceste lucruri chiar daca masina era una destinata competitiilor sportive dar asta va povestesc mai tarziu. Se mai domoleste ploaia si putem incepe run-ul 4.In timp ce filmam simteam cum vibreaza betonul sub mine!Este diferenta enorma intre run cu NOS si fara,cand deodata ceva ma tot lovea in fata si nu stiam daca arunca ceva ulei incins prin wastegate sub masina sau ce se intampla,dar deodata se aude si o bubuitura si iar ne oprim...Anvelopa pe stanga spate bubuise ,noroc ca a putut face run-ul complet iar acesta arata 855Cp si 1503Nm Cu un shot de NOS de doar 150cp pot spune ca sunt pe low boost,obligati de lipsa anvelopei sa ne oprim aici ne ramane doar sa mai marim puterea pe pista in functie de situatia de acolo. Nu imi venea sa cred ca in ciuda tuturor piedicilor cu actele,numerele,intamplarilor de pe dyno masina era in sfarsit gata de pus pe pista (rotile cu slickuri le aveam dupa mine de la Bucuresti) cu o putere si potential mult mai mare fata de ceea ce a avut pana acum.
    1 point
  4. Nu ignor nici o idee, ma faci sa cer oferte:)), am zis clar aftermarket nu original, eu ti am dat un exemplu pe original, poluam degeaba topicul. Oricum colegul face ce crede el ca este mai bine, eu doar mi am zis parerea. Poti face topic.
    1 point
  5. Redcap ideea este alta, nu sa iti dau tie preturi fixe updatate la iulie 2025, fara suparare. Ideea era ca nu se merita sa pui folie de 400- 500 de euro cand atat este parbriz nou. In America sunt niste preturi, in Romania altele... Ti am dat pe original, pe aftermarket este mult mai ieftin... Nu inteleg contrazicerea sincer.
    1 point
  6. Iti dau una chiar pe orginal nou pt hud, camere, bla, bla, hai sa fim seriosi, 2500 de lei original, nu stau acum sa caut aftermarket care este mai ieftin: https://www.bavauto.ro/parbriz-tenta-verde-bmw-seria-5-f90-m5-g30-g31-kafas-hud-51317388745
    1 point
  7. Welcome in the club!
    1 point
  8. Eu am ceva asemanator pe usa spate la G05 si am PPF. La asa ceva, nu ajuta nici o folie.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.