Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/07/11 in all areas

  1. just.statul suntem noi.din pacate prea putini realizeaza asta.fara fals spirit civic.clasa politica este reprezentarea noastra fidela punct.nu sunt nici mai buni nici mai rai,oricat ar incerca unii sa se dezica si sa afirme ca ei ar fi mai buni,ar face mai multe bla,bla. din pacate 50 de ani de comunism si au pus amprenta mai profund decat se anticipase.poporul asta n a avut niciodata simtul proprietatii si de aici ni se trage totul.din pacate vorba lu brucan vor trebui sa dispara fizic cateva generatii pt a se schimba ceva.furtul caciulii ne caracterizeaza si e molipsitor din tata n fiu.a ajuns normalitate si deja alta conduita morala ni se pare deplasata..
    1 point
  2. Scuze.. am gafat :twitch: Nu promit dar cautam... Ti s-au curatat emblemele? Te intereseaza emblemele rotunde doar ? Sau si inscriptia cu cilindreele 318,316,etc?
    1 point
  3. @Stefan_E46: Este aberant să crezi că un furt nu deranjează pe absolut nimeni. Că-ţi place ţie să crezi asta e altceva. Nu e deloc cale lungă, e doar o altă formă de furt. Gândeşte-te un pic şi la modul în care eşti perceput. Un puşti cu Cayenne... Unii ţi-ar da în cap şi de plăcere. Nu. DacĂŁ ai o maÂşinĂŁ care consumĂŁ mult Âşi eÂşti nevoit sĂŁ iei benzinĂŁ furatĂŁ, singurul lucru de bun simĂž pe care-l poĂži face este sĂŁ renunĂži la mersul cu maÂşina sau sĂŁ mergi mai puĂžin. DacĂŁ faci chestii de genul ĂŁsta, n-ai nici un drept sĂŁ arĂŁĂži cu degetul spre clasa poltica Âşi sĂŁ fii revoltat de faptul cĂŁ se furĂŁ ĂŽn România pentru cĂŁ Âşi tu faci acelaÂşi lucru, chiar dacĂŁ doar la o scarĂŁ mai micĂŁ.
    1 point
  4. Când vinzi/iei un lucru care nu-ţi aparţine, tot furt se numeşte. Moralitatea selectivă nu stă în picioare. Nu ţi-ar plăcea dacă acel combustibil ţi-ar aparţine ţie şi ar fi vândut de angajaţi chiar dacă ar rămâne în plus. Cu siguranţă ai prefera să rămână în plus la tine în buzunar.
    1 point
  5. 1 point
  6. up!!! jantele sunt cu tot cu anvelope uzura 50% pret la vanzare 230 eu
    1 point
  7. corect oarecum,in viraje intradevar cum am zis am un ruliu mai pronuntat overall stabilitatea e mai buna dar ruliul e mai mare si cum am zis masina pare a fi un pic mai mult subviratoare.Practic asta incerc sa elimin prin alte bari stabilizatoare,ruliul si o parte din subvirare.
    1 point
  8. Aproape toti ne-am confruntam o data sau de mai multe ori cu dilema schimbarii propriei masini. Si cei mai multi recurgem la aceasta metoda datorita monotoniei ce ne invadeaza, fortandu-ne sa luam decizia dura: O schimb! Se spune ca, pentru a fi pasionat in toata puterea cuvantului este imperios necesar sa fii sau sa fi fost posesorul mai multor masini, insa realitatea este alta. De ma intrebati pe mine, voi spune ca pasionat este acela care a reusit performanta de a-si pastra automobilul intr-o stare excelenta, in confruntare directa cu anii sau, de ce nu, cu deceniile. Pasiunea nu are limite. Acum inteleg de ce nu reuseam sa il conving pe unchiul meu sa isi schimbe vechea masina nationala, desi starea materiala ii permitea acest lucru. Era a lui si numai el ii cunostea toate defectele. Intr-adevar tentatia este mare, avand in vedere preturile care sunt in cadere libera pe piata auto, insa nu poate egala satisfactia unei porniri la prima cheie, dupa o munca titanica dedicata masinii actuale. Asa ca, de fiecare data cand va vine sa schimbati ,,jucaria’’, ganditi-va cel putin de doua ori inainte de a face actele. O puteti scoate la o plimbare, ii puteti aplica un tratament, o puteti infrumuseta cu cele mai atractive dotari, iar ei ii va creste inima in turatii. Satisfactia va fi pe masura cheltuielilor si a muncii depuse. Niciodata nu stim totul despre automobilul nostru. Se spune ca masina si femeia nu se dau niciodata. De aceea trebuie sa le ingrijim, cosmetizam, accesorizam, vopsim si sa cheltuim o avere pentru produse benefice lor, pentru ca ele ne fac viata mai frumoasa. PS. Toate parerile sau sugestiile sunt binevenite!
    1 point
  9. Ma oameni buni, si io is sceptic, ca daca nu eram, cumparam magaoaia, o montam pe masina si faceam topicu dupa ce vedeam ce face de fapt. Da se pare ca aici e ca la gradinita. Oamenii scriu doar ca sa scrie, nu ca sa raspunda la o intrebare. Se poate inchide daca oamenii continua sa raspunda asa. Multzam
    1 point
  10. da-mi un replay pe mail ca nu pot sa le pun ingrazvan@yahoo.com , nu prea vreau sa le dau separat dar vb ...ala e si adresa de mess
    1 point
  11. Ce este centrul de rotatie? Centrul de rotatie (CR) al vehiculului este punctul teoretic (pe directie verticala, in raport cu suprafata de rulare) in jurul caruia vehiculul se va inclina / roti / balansa. Calculul pozitiei CR este relativ complex si poate fi imprecis in cazul masinilor echipate cu suspensii de tip multi-brat. Care este importanta CR si cum afecteaza pozitia sa manevrabilitatea vehiculului? Pozitia CR este foarte importanta pentru ca - in stransa legatura cu alte coordonate - va determina cat de mult si in ce fel vehiculul va tinde sa se incline in diverse scenarii. Inaltimea CR in raport cu suprafata de rulare poate varia pe o plaja destul de larga, si pentru ca este un punct teoretic, pozitia sa poate fi atat sub nivelul suprafetei de rulare sau, la polul opus, deasupra de centrul de greutate. Relatia dintre CR si CG determina cuplul de ruliu al masinii. Experiment - se propune vizualizarea unei pendule inverse, in care punctul de pivot reprezinta CR si greutatea pendulei reprezinta CG. Imaginati-va diverse scenarii pentru aceeasi greutate / masa, dar cu lungimi diferite pentru masele / greutatile respective. In general, cu cat este mai joasa pozitia CR in raport cu pozitia CG, cu atat mai mult masina va prezenta un ruliu mai pronuntat la respectivul capat (fata sau spate) al masinii. Asadar, cu cat este mai jos CR, cu atat masina va fi mai predispusa ruliului. Cum influenteaza componentele si geometria suspensiei pozitia centrului / centrelor de rotatie? Desi este destul de complex calculul pozitiei CR pentru suspensiile multi-brat, un exemplu mai simplu este acela al suspensiilor de tip MacPherson, unde insusi piciorul amortizorului este unul dintre vectorii care intra in calculul unghiurilor care determina pozitia CR. De aceea, repozitionarea amortizoarelor (flanse superioare / inferioare reglabile) va schimba pozitia centrulului static de rotatie. Cu alte cuvinte, prin schimbarea unghiului de cadere, se afecteaza si centrul de rotatie. De asemenea, bratele mai lungi sau mai scurte vor modifica coordonatele CR. Efectele coborarii CR sau efectul unui CR subteran Unghiul dintre suprafata de rulare si bratul inferior face parte, de asemenea, din calculul suspensiilor MacPherson, suspensii cu care sunt echipate multe dintre masinile din zilele noastre. Reducerea excesiva a garzii la sol va modifica unghiul respectiv, acest setup va genera un ruliu mai pronuntat, in unele cazuri variatia fiind exponentiala, daca acel setup genereaza un CR Subteran (deloc recomandat din punct de vedere al manevrabilitatii si al sigurantei in deplasare). Vehiculele echipate cu suspensii MacPherson nu sunt cele mai recomandate pentru regim de curse, pentru ca unul dintre dezavantajele majore ale acestui setup este faptul ca furnizeaza un "centru de rotatie migrator", in special in jos (inspre / sub suprafata de rulare). Prin urmare, cu cat este redusa mai serios garda la sol sau cu cat roata se apropie mai tare de aripa, cu atat pozitia CR migreaza mai tare in jos (inspre suprafata de rulare), accentuand ruliul si, in acest fel, reducand si mai mult pozitia CR. Modificarile de la nivelul garzii la sol pentru partea din fata sau spate a masinii afecteaza panta axei de rotatie, concept fundamental in echilibrul dinamic al sasiului. Cu alte cuvinte, reducand excesiv garda la sol pentru rotile din fata in raport cu cele din spate (unul dintre cel mai des intalnite setupuri pentru acei entuziasti auto care tind sa echilibreze vizual spatiile dintre roti si aripi), se va modifica panta axei de rotatie si mai mult inspre suprafata de rulare la partea din fata, generand o serie de neajunsuri, chiar si in cazurile in care se schimba specificatiile arcurilor, barelor stabilizatoare etc. http://s3.postimage.org/2kyh4kl1g/centrurotatie_CSR.jpg Ca fapt divers, anumite modele de Subaru Impreza (inclusiv WRX) nu reactioneaza deloc favorabil la reducerea garzii la sol, dimpotriva, ruliul creste drastic odata cu aceasta modificare. Este usor de intuit faptul ca atunci cand masina patrunde intr-un viraj, forta centrifuga are efect asupra CG, iar CG va tinde sa impinga masina intotdeauna spre partea exterioara a curbei. CG se va invarti in jurul CR, intotdeauna spre partea exterioara a virajului (sens orar sau antiorar, in functie de viraj si de dispunerea celor doua puncte CR si CG). Diverse scenarii se regasesc in figura de mai jos. Se pot remarca modificarile de la nivelul arcurilor si se poate analiza transferul de mase in fiecare dintre cazuri. Notiunea de transfer de mase este foarte importanta si nu trebuie deloc neglijata. http://s4.postimage.org/2f5v9dsys/rotatiegreutate_CSR.jpg Concluzii Un setup performant trebuie sa aiba in vedere toate subansamblele unei masini, inclusiv modul in care acestea interactioneaza in regim dinamic. Suspensiile sunt menite a imbunatati petele de contact ale anvelopelor si a diminua orice schimbare care s-ar putea solda cu reducerea suprafetelor de contact dintre anvelope si suprafata de rulare. Mai mult ruliu aduce cu sine modificari nedorite la nivelul geometriei directiei (a unghiului de cadere, in principal), deci, o pata de contact diminuata. Nu recomandam abateri foarte mari de la coordonatele impuse de producator (garda la sol, dimensiunea rotilor etc.), respectivele coordonate fiind bazate pe teste complexe realizate cu echipamente de ultima generatie dotate cu un numar foarte mare de senzori. Bineinteles ca producatorii de masini de serie cauta sa scape cu subansamble mai putin costisitoare, pe de o parte, si sa confere un nivel suficient de confort si aspect, pe de cealalta. Entuziastii auto sunt interesati, in principal, de performanta, deci, confortul este in mod sistematic trecut pe plan secund.
    1 point
  12. Bai fratilor eu zic ca problema in cutia aia este uleiul.Si in maxim doua luni daca e treaba buna o sa fie iara in parametrii.Acum merge la 90% zic eu.@skorpion e un perfectionist de felul lui si daca nu merge ca noua pentru el este egal cu 0.Ma rog.Eu zic ca o sa se rezolve.Simtomele care le zice el se manifestau inainte destul de tare.Dupa schimb de ulei si completare se manifesta putin doar la rece si dupa aceea merge brici.M-am dat si eu cu masina si stiu ce face.Acolo sunt mai multe probleme.O parte din vibratii rezulta de la o tija care trebuia sa tina catalizatorul de dupa turbina.Care dupa ce a fost schimbata turbina la un momentdat in viata masinii,a disparut.Si esapamentul vibreaza in draci.In plus mai este si o problema cu centrarea si tragerea la semne a cardanului.Care de asemenea genereaza vibratii.Toate astea o sa se rezolve pe parcurs.Si o sa va tin la curent.E usor sa vb in necunostinta de cauza si sa dramatizezi.Pana nu rezolv problema definitiv nu mai are rost sa vb degeaba despre acest caz.Tot ce ma intereseaza este un ulei alternativ la faimosul Texaco ETL 7045 care are proprietati hidraulice superioare.Preferabil din gama Liqui Molly.Daca stie careva ceva astept un pont.
    1 point
  13. LA diesel sonda lambda ai doar daca ai DPF, dar are mai mult rol de control al emisiilor, nu influenteaza consumu. LA diesel amestecul se face cu totul altfel decat la benzina. Ai schimbat termostatul vreodata ? avand in vedere ca e90 nu are indicator de temperatura nu vezi in cat timp se ridica si nu stii decat atunci cand sunt moarte de tot ar fi o idee sa le schimbi. Multi le schimba cand nu mia baga caldura in masina deja, si e tarziu atunci. Fiecare minut in care masina nu e la temperatura optima, iarna, iti mareste consumul, mai les daca mergi mult in oras. daca nu inchide perfect, e mai lenes etc..rezultatul e consum mare iarna, mai ales in oras, cand stai mult la relanti.
    1 point
  14. Salut. M-ar interesa arcurile spate amandoua pentru un 316 din 2000. In ce stare sunt?
    1 point
  15. Poti sa pui si tu niste poze cu masina interior , exterior. Cu respect Alex
    1 point
  16. o poza cu spoileru fata M, te rog...ms
    1 point
  17. pai cum ma si asteptam treaba a fost fun ne-am dat din mers ... de la 50-160 ca nu prea aveam unde ... si mi-a dat cateva masini oricum ... trage bine de tot m3-ul ... la start pleaca de langa tine ... de te intrebi ...what`a fuck ideea e ca pe automata e mai naspa nu e asa prompta schimbarea treptelor ca la //M : cand ii dau kick face downgrade gear ... si apoi se accelereaza ... de unde pierzi ceva teren ... una peste alta o sa ma mai obisnuiesc eu cu masina si o sa ne mai dam odata oricum a fost fun intrebari?
    1 point
  18. sunt cavitati in unele chiulase unde ramane amestecul de flush+ulei care va contamina ireversibil calitatea noului ulei pus in motor...
    1 point
  19. Am avut si eu problema asta si am rezolvat-o schimband ceasurile. Puteti incerca cu niste ceasuri de imprumut, nu e o rezolvare generala, au fost cazuri in care s-au schimbat ceasurile si problema a persistat.
    1 point
  20. sa fim seriosi, se poate circula in siguranta pe A2 cu 150 la ora, chiar si peste acele treceri la poduri. Oricum, am observat ca le-au mai "nivelat", asta la ultimul drum in TL/CT acum vreo 2 saptamani. Eu cel putin merg pe A2 in principiu cu 210-220 si in unele locuri blana... Dar sun 150 nu am mers niciodata pe autostrada aia, poate doar cand a trebuit sa franez din diferite motive. (acolo la poduri sau cand se baga cineva in fata etc) A, mai sunt vreo 2 denivelari ciudate pe sensul CT-Bucuresti, dar daca le inveti, nu mai ai probleme :lol: am observat ca sunt cel mai putin deranjat si mai relaxat daca eu merg mai repede decat restul, nu am treaba cu nimeni, merg pe bada mea si cam atat. Cand am incercat sa merg mai incet, ma stresau toti, la depasiri si asa mai departe, mi se pare mai pericols intr-un fel :)
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.