Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/09/12 in all areas

  1. adica sa dau eu masina in care a stat doar curul meu pe una in care au stat si gainile ?! =)) nevar !
    2 points
  2. Becurile de semnalizare se aprind daca ai pozitiile arse si sting daca aprinzi faza scurta. De asemenea se aprind si daca, consumul este mai mic decat a fost prevazut ceea ce se intampla in cazul tau. Adica ledurile iti consuma mai putin decat becurile normale iar calculatorul de lumini fiind corigent la fizica vede becurile de pozitie ca fiind arse. Avand in vedere ca si palpaie mergi si schimbale. Nu trebuie resetat nimic, doar le schimbi.
    2 points
  3. foarte interesant! in prima faza mi se pare ca se face ceva reclama la mobil 1, si nu de catre initiatorul topicului... multe sapaturi am facut si eu pe net si ca ordine de afisare, apare majoritar mobil1... parerea mea este ca intre mobil1 si castrol, ambele sintetice nu exista vre-o diferenta sesizabila... sunt pasionat bmw de vre-o 4ani, din momentul in care am luat un e36 318is, m42.220.000km. acesta motor avea SERIOASE urme de depuneri cand bagam degetul in motor, pe la busonul de ulei. schimburile le-am facut doar cu castrol magnatec 10w40, la maxim 8000-10.000km. am ramas fara acte si in perioada respectiva am desfacut putin motorul (de curiozitate, tot motorul, nu doar capacele). curat lacrima, fara urme de depuneri. cu timpul mi am dat seama ca magnatecul nu e cel mai bun ulei pentru acel motor, deoarece dupa aprox 6000-7000km-8000km , in functie de anotimp si de stilul de condus, se modifica usor zgomotul motorului.( si am pus liqui molli , tot 10w40. cu acesta am parcurs 17.000 km si motorul mergea la fel de lin/silentios ca in primul moment in care am pus liqui) dupa acest LM am pus castrol magnatec 5w40 care mi-l manca serios. apoi am renuntat la magnatec si am trecut la castrol edge 5w30. acesta din urma s-a mentinut aproape de culoarea initiala pana pe la 10.000 km cand am si vandut masina. acum am trecut la e46, eu bucuros ca are carte service, motorul trist ca i s-a facut schimbul de ulei numa pe la 25-28.000 km. plin si asta de depuneri, 2 schimburi apropiate de edge 5w30 si parca se mai invioreaza. oricum cred ca o sa-l desfac nitel si pe acesta. ca si concluzie, intervalele de schimb prelungite cumulate cu un stil `nesanatos` de exploatare duc la scurtarea semnificativa a vietii motoarelelor.... pentru mine un lucru e clar! masina cere long life, interval de schimb 25.000 km, long life ii pun dar nu il tin mai mult de 12.000 km ca e pacat. pentru cine are ureche, isi da seama ca incepe sa se chinuie de la un nr de km in sus...in cazul longlife, parerea mea este ca 10.000km e exces de zel, 15.000 e cam maximul de tinut uleiul...
    1 point
  4. Mare adevar graiesti :goodjob: ps:'dooh' sa nu ma uiti cu pm-ul ala cand ai timp te rog
    1 point
  5. KIP, tu raporteaza-te la ce vrei, iti imaginezi ca eu stiu prea bine cat valoreaza un bmw cu service la nea ion in garaj in rromania. 90% dintre forumisti nu ar schimba o piesa de pe masina daca ar putea renunta la ea, BMW in rromania nu este acelasi lucru cu BMW oriunde in lume. In rromania majoritatea care au bmw, nu isi permit sa intretina o masina, si aia care isi permit nu or sa vanda o masina cu pretul echivalent sau mic cu pretul din targ. Nu cred ca au sens discutiile astea, ca pretul e mare, am observat ca daca voi nu gasiti un defect real la masina, va luati de orice altceva, de pret, de poze, de cine stie ce, pacat, chiar pacat.
    1 point
  6. http://www.bentleypublishers.com/bmw/repair-information/bmw-3-series-e46-1999-2005-repair-manual.html Despre asta este vorba, vezi ca ai PM! EDIT: acum vad ca este doar pentru cele in 6 pistoane, oricum poate iti e de folos.
    1 point
  7. pentru zapezile din ultima perioada..prefer orice tractiune inafara de cea pe spate.. este o provocare:P
    1 point
  8. Pai ars ar insemna faptul ca fagurele a fost afectat (plasticul s-a topit/ars), iar depunerile inseamna ca structura capacului nu a fost afectata, ci doar s-au format depuneri maro din cauza condensului/uleiului. Culoarea aramie ma mai duce cu gandul la ceva: temperatura ridicata coroborata cu ungere necorespunzatoare.... adica piesele ating o temperatura inalta fara a fi unse/racite de ulei in cantitati corespunzatoare. Pelicula de ulei care totusi ajunge in zona este "arsa" la contactul cu metalul, formandu-se depuneri fine care dau culoarea respectiva.... Eu in locul tau as schimba uleiul (in sensul in care as renunta la cele folosite pana acum) si peste 50.000 km as mai arunca o privire.... odata cu alta garnitura. E incredibil cum poate sa ajunga cauciucul ala in 250.000 km....
    1 point
  9. Si inchei cu alte poze ale acelui 328i din primul post http://s8.postimage.org/4bbtxwfht/auto_079.jpghttp://s8.postimage.org/niyyuhxtd/auto_081.jpghttp://s8.postimage.org/q2ulolldd/auto_083.jpg http://s8.postimage.org/g6tioyfld/auto_084.jpg http://s8.postimage.org/7yrl3ynox/auto_082.jpghttp://s8.postimage.org/7yrl3ynox/auto_082.jpg http://s8.postimage.org/bm7ca0vw1/auto_085.jpghttp://s8.postimage.org/lksawi5bl/auto_086.jpghttp://s8.postimage.org/mocf8gpyp/auto_087.jpg Proprietarul spune ca motorul mergea frumos si in aceste conditii, insa a reusit intr-un final sa il curete. Ca nota de incheiere, subliniez inca o data faptul ca posturile mele de pana acum nu reprezinta decat centralizarea unor informatii menite sa prezinte un tipar de comportament (sau nu, daca nu credeti de cuviinta). Nu exprim nicio opinie personala, fiecare e liber sa creada ce vrea despre uleiul preferat sau pozele afisate. Toate comentariile afisate apartin celor care le-au facut la momentul respectiv. Nici eu nu stiu daca sunt sau nu adevarate. Insa cine vrea, isi poate forma singur o parere atat asupra intervalelor de schimb cat si asupra provenientei sau caracteristicilor unui ulei.
    1 point
  10. Salut AlinMotru90. Daca gasesti un 318i ingrijit si in mintile lui, ti-l recomand cu caldura... cum zicea un coleg acest model 318i NFl e46 e una dintre cela mai fiabile modele.... am si eu unul de un an jumate, ce-i drept adus din Germanica, ma indragostesc de el de fiecare data can il vad. Si n-are 2.8, 3.5 sau 7.0 litri. Si nu pot sa zic ca nu am schimbat nimic la el, caci am schimbat tot ce e consumabil.... Nu pot sa fac orice depasire vreau cu el, dar nici nu vreau! Nu ma prea pot lua la liniute, dar nici nu vreau. Cum zicea alt coleg, masina care-ti place e cea mai buna... restul.... fluturite la bec .  Daca ai gasi un interior cu scaune sport  si bord negru, mi se pare ca arata cel mai bine(parerea mea). fii atent la cum inspectezi masina, daca nu ma insel e un topic pe-aici pe undeva unde se explica ce si cum... incearca la search sfaturi pentru cei care cumpara o masina SH... caci masina second e o loterie.Mult noroc!
    1 point
  11. am mers cu 318i 143cp mi se pare cel mai pun , privind consum si taxe
    1 point
  12. nu toti se plang, majoritatea
    1 point
  13. funny e ca va puneti motoare mari si tot de consum discutati
    1 point
  14. cel mai bun sunet il obtii cand inchizi muzica si tii motorul undeva intre 4-5000 de ture
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.