Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/13/14 in all areas

  1. Ce le mai placeau la batrani jantele replica si ///M5 pe portbagaj
    3 points
  2. Pai nu vrea romanu masina ieftina? Ce se discuta in primul rand,ce atrage atentia? Pretul,pretul, pretul.Romanu primeste exact ce cauta : pret mic, chilipir.Restul vin la pachet. La dracu cu dotarile(le pun mai tarziu ),km 120-150k. Ieftina , virgina si devreme acasa.la noi nu banii sunt problema ci capul (mentalitatea)
    3 points
  3. Ai gresit forumul. 4tuning era mai potrivit pentru proiectul tau. Sa nu fie cu suparare, insa e oribil ce vrei tu sa faci! Sfatul meu este sa pastrezi aspectul original al masinii si investesti banii aia in altceva.
    2 points
  4. Masina din imaginea din stanga arata de 1000 de ori mai bine decat cea din imaginea din dreapta. My 2 cents
    2 points
  5. non oem arata f rau se vede ca e un kitch ieftin. Am vazut eu live cateva ,taranie maxima.
    2 points
  6. Masina nu mai este la vanzare. Am dat prea multi bani pe masina si am mers mult prea putin cu ea ...se fac 6 ani de cand e la mine in care am facut 60000 de km. "Motivul" pentru care am decis initial sa vand masina a crescut acum si la 6 anisori cat are fii-mea nu mai am nevoie de scaun pentru copil si alte acareturi...intra singura in spate fara probleme si ne-am obisnuit cu 2 usi In plus de cand am masina, in afara reviizilor anuale nu am schimbat un singur surub la masina asa ca ma voi bucura in continuare de ea
    2 points
  7. Autosock se numesc. Eu le-am recomandat tuturor prietenilor.
    1 point
  8. Multumesc, Kenbobo, sa stii ca acum am terminat de citit de la a la z topicul sa stii ca de la mine jos palaria pentru ce ai reusit sa faci, mi ai dat multe idei pentru care iti multumesc inca odata, ma apuc si eu incet de retrofil doar ca cu pasi mai timizi deocamdata PS cand o sa am drum la cluj o sa te contactez poate ne vedem la o cafea sa schimbam niste ideei
    1 point
  9. eu am ramas cu pisica in zapada, era zapada proaspata, undeva la 30 de cm, si o roata intrase in mocirla. N-a mai miscat nimic cu cauciucuri bune de iarna. am pus sosetele pe spate si a iesit din prima, mie mi s-a parut diferenta enorma. se folosesc oricum la viteze mici, cred ca daca treci de 60, le distrugi.
    1 point
  10. da, o sa arete super
    1 point
  11. am gasit la 300 euro originale OEM,daca pun oem pun nu chinezarii
    1 point
  12. taxele sunt 24% , adica tva-ul si inca putin taxe vamale.deci din ce am inteles nu iti pot trimite cu parcel force dar iti pun pe factura 200$ , taxele ar fi odata 48 $ tva si inca putin taxe vamale , undeva la 4 % daca nu ma insel
    1 point
  13. De ce ai face asa ceva?? Masina din prima poza, adica stock e muuuuuuuult mai frumoasa decat ce vrei sa faci. Ai tendinta de a face ceva putin cocalaresc, gen http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/3496814252_da4fd4258f_b.jpg
    1 point
  14. Daca tot se vorbeste foarte mult pe acest forum despre update-uri de harti navigatie pentru sisteleme CIC m-am gandit sa deschid un topic in care sa cunoastem cat mai bine noua 'nava Amiral' a navigatiilor BMW. Este vorba de navigatia BMW NEXT / NBT (NEXT BIG THING) Hartile au aparut deja pe 2014 (in poze avem verisunea 2013-2) si sunt compatibile cu urmatoarele modele de masini cu navigatia NEXT / NBT (NEXT BIG THING): F01, F02, F03, F04, F10, F11, F20, F21, F30, F31, F32, F33 Navigatia se poate intalni rar, instalat ulterior ca retrofit pe serie E. Bineinteles ca update-ul necesita un cod FSC. Va rog sa nu purtam discutii legate de preturi coduri FSC pe acest topic deoarece nu este un topic comercial. Sper ca acest topic sa aduca informatii interesante despre acest tip de navigatie.
    1 point
  15. Daca tot te gandesti la demaraj ia aminte ca variantele xDrive accelereaza mai repede de la 0-100 decat cele cu tractiune spate.
    1 point
  16. Fara indoiala xdrive are avantajele lui, dar eu personal cred ca l-as folosi prea rar. Iar 100kg chiar nu sunt neglijabile, se simte mult la demaraj, desi nu voi face drag cu ea de ce sa nu beneficiez de performante maxime.
    1 point
  17. E cum am spus. Verifici contactele (in mufa de la difuzor si in cea din usa) iar daca nu, trebuie alt difuzor.
    1 point
  18. Daca tot iei in calcul si inmatricularea pe bg, de ce nu te duci sa cauti unu bun in Germ?
    1 point
  19. ca are bara fata + spate m tech 2 asta inseamna ca a fost lovit fata spate? ... C`mon... ca deja o dam in fabule PS: "a fost lovita grav in spate, i-a schimbat chiar si triplele" ceva de genu ai dat-o
    1 point
  20. Vand BMW E36 318 IS 140cp, an '94, culoare lagunagrunmetallic, dublu climatronic, scaune recaro incalzite retapitate, volan M cu comenzi, cotiera, 4 geamuri el, trapa el, oglinzi M el si incalzite, jante BBS 17'', faruri xenon + angel eyes + xenon proiectoare, bara fata M, toba sport RAGAZZON inox noua pana la catalizator, suspensie sport reglabila noua, folie geamuri omologata fata+spate, stare foarte buna. pret 2699e neg. Poze
    1 point
  21. S P A M ) LA GREU :hyper:
    1 point
  22. Sa stii ca prost, normal e sa lasi masina sa ajunga cotet ca oricum o vinzi.
    1 point
  23. http://www.autovit.ro/bmw-325-C31785181.html
    1 point
  24. @Fre Mersi frumos @Dan Dan Mersi!Stiu dar eu am cautat o tenta sportiva asta si din prisma varstei si a marcii,chiar daca e doar un 2.0.Cred ca toti ne-am fi dorit motoare de la 3.0 in sus, pentru 1L/2L la 100km in plus nu plangea nimeni,dar ce ne facem cu taxele din tara asta,iar pentru mine BG nu e o solutie.
    1 point
  25. Aseara am scos masinuta la o tura pe autostrada. Ma face sa ma indragostesc de ea de fiecare data cand o conduc Cateva impresii: - daca e ud pe jos, cu anvelopele astea de iarna, orice plecare un pic mai tare de la semafor se lasa cu intrat DTC...sper ca pe uscat, cu anvelopele de vara de 275 latime pe spate sa aiba mai multa aderenta - active steering-ul este fantastic la condusul in oras, parchezi incredibil de usor fara sa fie nevoie sa rotesti de volan intr-o parte si alta pana iti vine rau, iar virajele la 90 sau 180 grade le poti face tinand mainile regulamentar pe volan la orele 10 si 2 - dynamic drive-ul este o inventie foarte folositoare, momentan testata doar pe autostrada...luam virajele la intrari / iesiri destul de tare si masina statea ca pe sine, fara sa se incline...probabil contribuie si suspensia M. Sunt foarte curios in weekend sa vad cum se comporta pe un drum virajat de munte, sper sa nu se lase cu deranj prin interior din partea pasagerilor - active cruise control-ul in combinatie cu lane departure warning sunt extrem de folositoare pe autostrada (in special unde marcajele benzilor sunt vizible)...in cazul in care te fura peisajul (sau oboseala) si nu observi franele celui din fata (uneori destul de violente), sistemul isi face bine treaba si previne eventuale neplaceri. - bi-xenonul adaptiv e interesant prin oras, pe stradutele slab iluminate...dar nu il consider un must have (ma refer doar la partea de adaptiv). Faza lunga lumineaza foarte bine, iar sistemul high beam assistant functioneaza binisor, schimband automat faza scurta cand vede masini in fata. Pe autostrada nu prea e necesar sa mergi cu faza lunga, cel putin pe aici, insa pe un drum normal sau prin Romania, cred ca e foarte comod sa nu mai stai tu mereu sa comuti faza lunga si scurta. - scaunele: no comment...sunt dementiale, mai ales cand le strangi un pic lateralele, parca te iau in brate si nu vor sa-ti mai dea drumul - si piesa de rezistenta: sunetul si rafinamentul motorului Prin oras simti masina ca un fulg, accelereaza incredibil de usor si nici nu-ti dai seama cand ai 70-80 km/h, iar cand comuti cutia pe sport si ii dai kickdown parca turbeaza, se accelereaza pana la rosu...e o senzatie de neverending power, care doar o benzinara ti-o poate oferi Ca feeling de apasat in scaun, cred ca in 535d se simte un pic mai tare, insa cand te uiti la vitezometru nici nu iti dai seama cand esti la 200 km/h. Maine plecam la o drumetie prin Alpi, sper sa revin cu mai multe impresii :frantics:
    1 point
  26. Asigurarile au luat un curent, an de an cresc tarifele. Daca n-ar creste si bonusul an de an ai plati simtitor mai mult. Generalizezi putin. A fi vinovat intr-un accident nu inseamna a fi bou. Pur si simplu se poate intampla. Asa cum victima nu alege sa fie pagubita ma gandesc ca nici vinovatul nu alege sa fie patimas. Doar nu suntem kamikaze ma gandesc eu. Nu toti soferii conduc de zici ca-s urmariti, taie calea, nu acorda prioritate, nu semnalizeaza, etc. Ca mai sunt si de-astia asta e altceva dar asta nu inseamna ca toti vinovatii is la fel. Hahahaha )
    1 point
  27. Options Vehicle information Type Value VIN WBANX31090C094859 Type code NX31 Type 520D OL (EUR) E series E60 (MUE) Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N47 Displacement 2.00 Power 130 Drive HECK Transmission MECH Colour PLATINGRAU METALLIC (A68) Upholstery EXCL.LEDER NAPPA ERW/F1 TAB./KON.SW (NANT) Prod.date 2009-08-26 Options Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehiclesS1CBA CO2 UMFANG CO2 packageS230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Extra package, EU-specificS2KTA LM RAEDER V-SPEICHE 277/NL BMW LA wheel V-Spoke 277 / run-flatS2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Lug bolt retainerS320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model letteringS423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, veloursS430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dipS431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dipS441A RAUCHERPAKET Smoker packageS442A GETRAENKEHALTER Cup holderS456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memoryS464A SKISACK Ski bagS465A DURCHLADESYSTEM Through-loading systemS494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger Code Description (interface) Description (EPC) S4BYA EDELHOLZAUSF.BAMBUS MASER ANTHRAZIT Real Bamboo wood-grain trim, anthraciteS4UNA DURCHLADEOEFF. M. INTEGR. ABLAGEF. Load-thr. opening w/integr. st. compartS502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning systemS508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)S522A XENON-LICHT Xenon LightS534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioningS544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Cruise control with brake functionS563A LICHTPAKET Light packageS609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system ProfessionalS644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w BluetoothS676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker systemS698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVDS6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServicesS6ABA STEUERUNG TELESERVICES Control for TeleservicesS6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE USB/Audio interface Code Description (interface) Description (EPC) S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheelS775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthraciteP7MCA EDITION EXCLUSIVE Exclusive EditionS843A MOTORAUSLEGUNG Power reductionS863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory EuropeS868A SPRACHVERSION NIEDERLAENDISCH Language version, DutchS886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature DutchS8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific nav. system supplyS8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec.S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec.S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer
    1 point
  28. Anuntul: http://www.autovit.ro/bmw-118-C31706634.html Pozele: http://s28.postimg.org/mn43as8zd/C31706634_4.jpg http://s28.postimg.org/3w260meex/C31706634_5.jpg http://s28.postimg.org/fmkovqwl5/C31706634_6.jpg http://s28.postimg.org/m2tnlu54p/C31706634_7.jpg http://s28.postimg.org/dzvhaikjd/C31706634_8.jpg
    1 point
  29. un aspect important!! dupa ce astepti cele 15 zile (daca nu se face recurs), hotararea trebuie investita cu titlu de definitiva, altfel e o hartie fara valoare. mai mult ca sigur ca in motovare va fi gasit vinovat de producerea accidentului soferul loganului, altfel nu vad cum sa admita cererea instanta.
    1 point
  30. am spalat-o la OMV Self Wash ( de pe Oltenitei ) , spalarea cu sampon se face cu apa calda spre fierbinte ( au aia acolo ca o mini centrala in fiecare aparat ) , partea de clatire in schimb este cu apa rece , dar presupun ca dupa 3-4 min de sampon cu apa calda se incalzeste suficient caroseria cat sa nu inghete in urmatoarele 10-12 minute cat dureaza uscarea
    1 point
  31. Am inteles, candva VAG avea motoare mai sensibile si se schimba distributia la 60.000. BMW era rege si nu schimbai distributia. Dar asta era candva. Eu vorbesc de prezent. Am masini cu 2 motoare care ma intereseaza pentru ca astea le voi conduce: N47 si 1.6TDI. Deci 210.000 la distributia "firava" pe curea. Si la N47 cu distributie bazata pe lant...... Trist, au facut aia cauciucul ala sa reziste mai mult decat lantul. Sau mai degraba au facut BMW-ul lantul sa reziste mai putin decat cureaua Si...vorba lui Boaska - cureaua o schimbi repede/ieftin...
    1 point
  32. 1 point
  33. Masina se comporta foarte bine pana la activ, am avut cativa potentiali clienti la ea.... am fost oprit prin trafic / diverse sugestii si pareri spuse , am schimbat uleiul si toate filtrele iar de restu motorina , va salut cam asta ar fi pana la actual.
    1 point
  34. E frumos coupe-ul asta...daca era diesel si anul de fabricatie era 2004-2005 merita 8500 euro, dar asa..pretul ar trebui sa fie mai jos de 8500.. bafta la vanzare.
    1 point
  35. Si a mea la fel, intacta, inclusiv pielea, an 2005
    1 point
  36. daca nu o speli niciodata in acesti 2 ani ca daca o cureti cu ce trebuie si cum trebuie eu iti grantez ca tine si inca foarte bine
    1 point
  37. Sa o porti cu placere, sa te bucuri de ea ! Cam batrani fostii propietari, jante, tobe, inpamantata
    0 points
  38. daca te referi la lovitura mica de la portbagaj, poate a dat cu spatele in ceva si a lasat-o asa de asta a si aparut rugina... offf repede dauna totala masina Sau ma rog nu stiu la ce te referi tu "rugina sub vopsea"
    0 points
  39. Eu consider bataie de joc toata aceasta proiectare a motoarelor N47 si pe acei "oficiali" care dau din umeri niste imbecili. O firma care se respecta demara un recall sau cum pana mea se zice.
    0 points
  40. Felicitari pentru cum se aude si pentru ca este lucrata ingrijit! Cam multe tevi insa pentru 2.0d...
    0 points
  41. La multi ani ! prima postare aici in 2014 , sper ca anul pentru voi a inceput mai bine decat pentru mine , eu am primit o veste "superba" in prima zi de lucru , foarte posibil sa fiu nevoit sa vand masina in perioada apropiata daca nu gasesc o solutie financiara cat de curand , sper totusi sa nu se ajunga acolo . Dar trecem peste , cateva poze facute in seara asta , dupa o stergere rapide cu QD Briliant Shine Detailer de la Sonax http://imageshack.com/a/img707/7772/v92j.jpg http://imageshack.com/a/img545/2720/6yag.jpg http://imageshack.com/a/img38/339/yxaf.jpg http://imageshack.com/a/img34/8315/sjno.jpg http://imageshack.com/a/img827/5958/4qnv.jpg
    -1 points
  42. lovita fata spate. nu are pachet m, doar barile sunt, si mai mult ca sigur ca urmare a faptului k a fost facuta varza pe spate a aparut rugina pe sub vopsea...
    -1 points
  43. vezi k are rugina pe sub vopsea, uitate la poze.
    -1 points
  44. poza 4 sub capacul de benzina... daca n-a fost stramba pe acolo si e plina de chit ii mananc pachetul ala m )
    -1 points
  45. are dotari masina...interior + volan sport, incalzire in scaune...xenon etc
    -1 points
  46. Salut! sa va prezint si eu masina mea, un e46 318i din septembrie 1998. Il am aproape de 2 ani iar in primul an mi-a mancat toti nervi si o gramada de bani! ca dotari: 6 airbag-uri, geamuri electrice fata, abs, asc, oglinzi electrice, trapa, clima. Am cumparat masina la 188.000km aricum erau manariti pt ca urmele de uzura de pe anumite piese erau prea accentuate iar acum are 204.000km Ce am reusit sa fac pana acum ar fi urmatoarele: consumabile, discuri placute si saboti spate, debitmetru, valva pcv+furtunul de la carter, termostat pt ca nu avea, furtunul de apa de la vasul de expansiune, cotul din spatele motorului, ceva fire ciupite si lasate anapoda, mufa de la termocupla era oxidata, carenele fata, rugina de pe aripi si capota, niturile de la pompa de aer auxiliara erau rupte. Mai necesita discurile plus placutele fata, bucsele fluture de la bascule si capetele de bara dar astept sa vina caldura ca nu imi vine sa stau intins pe sub masina pe frigul asta. Pe langa astea am schimbat toate becurile din interior cu leduri, consola centrala cu buzunarul de jos cu jaluzea+cotiera, zilele astea trebuie sa apara si navigatia (multumesc colegului Kenbobo pt ajutor), un amplificator cu subwoofer si am renuntat la skysack, grilele de la capota negre, angeleyes cu functia folow me home, bara fata m-tech2, folie pe geamurile din spate, jante 18" plus arcuri sport, am prelungit capota si un set de jante de tabla+cauciucuri de iarna.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.