Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/11/14 in all areas

  1. e ceva special la vopseaua asta ? Ca mie nu-mi place deloc .
    4 points
  2. Cel putin teoretic, imi place sa fiu informat )
    2 points
  3. eu cred ca stiu cum comand piesele originale mult mai bine decat tine si nu se mai livreza tot de ceva vreme ambalat la litru
    2 points
  4. Stiu ca o sa "sariti cu gura", dar pe bune daca ma pot abtine: uleiul ala Made in Munich cred ca era facut in cabinetul Angelei Merkel... Odata, de produsele chinezesti nu puteai scapa caci fiind omniprezente ne-am invatat cu ele (fie ele bune/rele, fiabile sau nu). Astazi mai totul este Made in China, iar laitmotivul chinezesc nu mai este (neaparat) sinonim cu pirateria si mediocritatea. In cultura român'lor (adica... a unora, ce-i drept, cam multi...) dac-ar scrie "Made in Germany" sau cel putin "Made in Munich/Hamburg" pe jabonul de porc, l-ar prefera pe acesta pentru ca, vezi Doamne, este etalonul calitatii. Sau ceva de genul: - Buna ziua! - Buna ziua! - Trebuie sa fac schimbul de ulei si doresc sa cumpar X litri de ulei. Ce-aveti mai bun pe-aici? - Pai... va putem oferi Castrol, Mobil, LM, Motul, uatevã sau, daca doriti, ulei ZZZ care este foarte bun. - Pai pe ce argumente va bazati cand afirmati ca uleiul ZZZ este foarte bun? - Pai... pe faptul ca scrie pe el "Made in Germany". Adica, stiti... 101% calitate nemteasca, dom'le! - Ah, perfect! Daca asta scrie pe eticheta, atunci vreau si eu! Nu-i asa ca-i frumos in Romania? Si-asta ne ocupa tot timpul!
    2 points
  5. Pe la 100 ron e originalul la reprezentanta , probabil e acelasi ulei Shell si in cel ZF si in cel original.
    2 points
  6. Daca vrei pune ulei ZF. Dar in nici un caz Motul. Nu se stie ce ulei exista in bidoanele de ulei original. La unele se spune ca este vorba de un ulei Esso... Ma rog, ideea e ca BMW nu a declarat niciodata ce ulei s-a pus. E la mintea cocosului de ce.
    2 points
  7. Daca nu te zgarcesti ia ulei original. Nu mai cauta argumente sa alegi varianta mai ieftina.
    2 points
  8. Update: Am vorbit azi cu ei si mi-au zis ca SIGUR nu e de la injectoare. Revenim la partea cu softul. Au zis ca baietii cauta pe cablaje si pe la ECU pentru ca ei banuiesc ca de acolo e problema. Revin cu Factura pentru servicii. Sa vedeti cu cat se plateste PROSTIA .
    2 points
  9. Doar original. Daca nu vrei sa pui original, mai bine nu mai schimba uleiul.
    2 points
  10. Aia e joasa ? Cred ca glumesti !
    2 points
  11. Asta cu prezentarea documentelor e prima data cand o aud. Stiu persoane care conduc masini care nu sunt proprietate si nu au nici o problema,merg in continuare.
    2 points
  12. Salut...m-am decis sa-mi prezint si eu masinutza... este vorba de un e46 318i din 2004 cumparat acuma vreo 3 luni din Germania. Poze nu prea am recente decat unele din primele zile de cand o am. Ca dotari nu prea multe dar destule zic eu astept pareri despre ce as putea modifica la ea cu bun gust...Eu am unele idei dar va las si pe voi sa va dati cate o parere
    1 point
  13. Salutare, Cine ma cunoaste, stie ca am o problema cu Bmw-urile . Am avut vreo 7 pana acum si la toate am investit bani si timp si pasiune. In momentul de fata conduc un A8 v8 diesel si va spun sincer ca masina este extrem de plictisitoare. Stand intr-o seara pe farcebook, am vazut un anunt cu un E34. Erau diverse comentarii negative insa m-a atras foarte mult ideea de a-mi crea o ocupatie noua. Zis si facut, am cumparat-o. Pretul de achizitie a fost corect, in sensul ca pentru starea in care este, a fost corect. 4500 lei. Masina este un E34, 518i (M43), an 1995 modelul cu facelift. Ca si dotari: -cutie manuala 5+1 -ABS -2 airbaguri -clima cu 2 zone -scaune incalzite -inchidere centralizata -perdeluta spate -cotiere fata/spate -geamuri electrice -casetofon original -oglinzi electrice, heliomate, incalzite -oglinda retrovizoare electrocroma -trapa electrica -proiectoare -jante oem 15"+cauciucuri iarna Cam asa arata in anuntul de vanzare: http://s25.postimg.org/6ez484tfv/bmw518i_1.jpg http://s25.postimg.org/9ffyoo4qz/bmw518i_2.jpg http://s25.postimg.org/6wu9nzj0r/bmw518i_3.jpg http://s25.postimg.org/f12dsq5fv/bmw518i_4.jpg http://s25.postimg.org/hh476knij/bmw518i_5.jpg http://s25.postimg.org/5qq9p6uq3/bmw518i_6.jpg http://s25.postimg.org/gjxrxpc0b/bmw518i_7.jpg Anumiti prieteni mi-au spus ca sunt nebun, altii au apreciat masina, dar eu sunt fericit . Masina a intrat in tara pe 3 ianuarie, pe 7 ianuarie era a mea. Are toate cheile, carte de service, toate manualele. Probleme descoperite: -evacuare praf (gaurita si fisurata peste tot). -rugina la capacul portbagajului (unde sunt lampile de la numar) - de altfel si motivul pentru care are abtibilde pe ea -rugina pe marginea capotei (doar umflata vopseaua in cateva locuri) -rugina la usi (in coltul de la usa fata sofer) -scaunele incalzite nefunctionale -rolele scartiau -frane foarte slabe Pentru anii ei consider ca sunt probleme normale. Interiorul era extrem de ingrijit, nu are nimic rupt sau tocit, la fel si plafonul si stalpii. Masina are toate geamurile originale, nu are urme de accidente. A fost vopsita la un moment dat, dar nu in culoarea originala. Avantajul major, a fost senzatia pe care ti-o ofera la condus. Distractie maxima, exact ce-mi place la BMW. Din acest motiv, am decis ca merita sa investesc si s-o fac exact cum imi doresc, asa ca am inceput tare.
    1 point
  14. Vand BMW E30 318i Cabrio din 1993 TAXA DE MEDIU ESTE PLATITA SI NERECUPERATA !!! Masina nu mai are motor, cutie si grup. - este revopsita acum 2 ani - nu prezinta urme de rugina, este intr-o stare foarte buna - softop galben facut pe comanda in SUA - decapotare electrica - geamuri electrice - suspensie reglabila JOM ( folosita max 2000 km ) - volan M-Technik 2 ( cumparat de nou ) - bara fata + spate M-Technik 2 din fibra ( trebuie montate pe masina ) - antena radio electrica - scaune incalzite - oglinda M-Technik 2 - faruri cu lupa si smiley Pret: 2499 EURO OPTIONAL se ofera si Hardtop Wiesmann contra cost. Tel: 0733.88.64.64 Accept si diferite schimburi cu BMW E46 E39 etc neinmatriculate... http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0217_zps3d11292d.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0213_zpse6c1a47b.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0226_zpsd3a8f794.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0221_zps91a95a3d.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0228_zpsb6264230.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0230_zps063515d0.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0229_zpsc599d7fa.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0220_zps92ef71d9.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/softtop_zpsed0b3b0b.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0217_zps3d11292d.jpg
    1 point
  15. Dupa cum scrie si in titlu, stie cineva ceva de marca asta? Am nevoie (disperata) de un debitmetru de aer (am cumparat 2 bucati SH, si ambele erau stricate) nou, am gasit modelul de care am nevoie pe okazii, dar marca nu imi spune nimic. Vanzatorul spune ca sunt noi si da garantie 6 luni. Pretul este foarte bun...360 ron, fata de unul de "marca" la 800 - 900 RON. Idei, sfaturi? Multumesc.
    1 point
  16. E nevoie sa ma mai repet?Daca tot ai citit paginile anterioare se pare ca n-ai ramascu nimic .Aveam si grafica pe care marlanii ti-au luat 25 lei.Dureaza <2 minute sa o faci in format vectorial. @Alex de ce nu te mai ocupi tu, ca sunt multi doritori cu E60/90 si in curand cred ca o sa apara si cu F30?
    1 point
  17. Berbec in trafic, berbec si pe forum, nu ai ce sa ii ceri...
    1 point
  18. Alex a semnalat o problema , e normal ca lumea a cerut explicatii . Mai bine esti fairplay ca nu te spanzura nimeni
    1 point
  19. Ca sa nu iei totusi amenzi acasa (ex.pt. rovigneta) trebuie sa mergi la serviciul de inmatriculari cu contractul de vanzare - cumparare, certificatul fiscal si copie dupa actul de identitate al cumparatorului si faci o cerere pentru a introduce pe noul proprietar ca utilizator al autovehiculului in sistem pana la efectuarea transferului (in acte) de proprietate.
    1 point
  20. Aceasta masina (daca nu gresesc), a stat o foarte buna bucata de timp in fata sediului Sterling Group. In zona Piata Lahovari. Oricum, masina arata foarte misto !
    1 point
  21. Nu e vorba de paine,nu e vorba de profit. E vorba de scos banii (reconfigurarea stickerului,transportul din tg mures,etc)
    1 point
  22. +1 Bala,posesorii de N47 ar trebui sa se obisnuiasca cu ideea ca nu conteaza de unde provine masina(Germania,Spania,Italia...),bmw-ul a cam dat-o in bara cu motorul asta,defapt cand a schimbat pozitia distributiei,punand-o in spatele motorului,sunt atatea articole pe net,chiar si un filmulet pe youtube. Va rog sa ma credeti,am vrut sa iau un N47(320fl din 2009) din reprezentanta bmw,le-am spus de problemele cu distributia,stiau ,la intrebarea mea ,ca daca schimb kitul la ei imi pot oferi garantie ca macar 100k km nu mai am probleme ,raspunsul lor au fost: BMW nu da nici un fel de garantie ca nu se mai rupe distributia de ex in 100k km. cine vrea sa creada bine,cine nu poate sa faca misto,nu e nici o suparare
    1 point
  23. Nu cred ca exista vreo diferenta de calitate. ZF fabrica transmisia 6hp, deci e imposibil sa fie un ulei prost. Deci daca pui ulei BMW sau ulei ZF, tot bine e.
    1 point
  24. Si daca ai scos-o de la impozit in baza contractului de vanzare-cumparare? Inteleg ca va trebui sa dai declaratii si sa dovedesti ca ai vandut-o dar cumparatorul nu si-a transcris-o, dar de ce sa ii platesti impozitul?
    1 point
  25. Probabil ca are ceva probleme evidente, de nu s-a vandut pana acum. Mi se pare ok raportul dotari/pret si arata bine.
    1 point
  26. Salut, ieri am fost pana la colegul JuiCe, care mi-a rezolvat problema, masina se comporta cu totul altfel :hyper: , se accelereaza mult mai usor, urca treptat in ture. Ii multumesc inca o data colegului JuiCe pentru ajutorul acordat, @JuiCe cand ai timp cauta-ma sa bem berea aia
    1 point
  27. frumoasa masina sa o stapanesti sanatos
    1 point
  28. tu realizezi ca ne arati poze cu tot familionu, nu?
    1 point
  29. Eu conduc o gramada de masini care nu sunt ale mele fara sa am talonul si asigurarea la mine. DACA se intampla sa ma opreasca (ceea ce nu se prea intampla) le zic a cui e masina si le dau actele mele. Nu am luat nici o amenda de genul asta pana acum, toti m-au lasat sa plec. Nu sta nimeni in orasele mari sa te cheme la sectie. Pai numai sa gasesti sectia si dureaza o jumatate de zi.
    1 point
  30. in stilul asta afli iarna viitoare .
    1 point
  31. Frumusica masina , renunta la moda cu proiectoarele ai xenoane
    1 point
  32. bafta in continuare se vede ca esti pasionat de bmw. Succes Un sfat vreau sa ma bag si eu la un proiect cred ca greu de realizat,am un bmw e46 din 2000 si vreau sa-i fac fata de bmw e90 adica. capota, faruri,aripi bara fata si nu stiu daca se poate imi place e90 dar nu-mi permit inca.multumesc si astept sfaturi de la voi
    1 point
  33. deci?cum decurge proiectul?ai apucat macar sa treci volanul pe partea stanga? ai plecat sa cumperi m3 e46 si te-ai intors cu e30 din 89?sincer ca sa speli rusinea cu topicul asta inseamna investitie de minim 7-8000euro in urs daca ma intelegi ce zic.nu pot decat sa-ti urez succes!
    1 point
  34. Si inca ce service-uri sunt pe forum
    1 point
  35. prefer roata clasica de rezerva sau kit-ul de pana, urasc RFT .
    1 point
  36. O sa ii para rau? De ce? E frumoasa masina, dar nu e vreo raritate. Am avut si eu 325ci, mi-a placut enorm masina, dar nu m-as mai intoarce la un model similar. Eu l-am vandut in noiembrie 2011 (parca) cu 10.500E, fara pachet M, fara navigatie, cu multe piese schimbate insa. Pretul nu e enorm, eu zic ca se poate da la 10.000E cu tot ce e pe ea, daca nu necesita vreo revizie mai sanatoasa. P.s. Deja a iesit din fabricatie E92, o masina superba dpmdv.
    1 point
  37. Vad ca nu intelegi ce vreau sa iti transmit! Ti-am spus sa ne zici dotarile cu care a venit masina din fabrica. Poti sa faci asta? P.S.: Ti-ai angajat experti in marketing sa-ti spuna ce pret sa pui? Cine pune pretul unei masini, 10999,(99)?!?! Are si pet de bere si o punga de seminte prinse de volan? Promotie, ceva, ai?
    1 point
  38. Daca Seat-ul merge si BMW-ul nu, e din cauza drumarilor sau a propulsiei spate?
    1 point
  39. 1 point
  40. Lol cu el ramani.11k pe un e46 diesel de 2.0 lol inca odata
    1 point
  41. nu la asta ma refer. masina arata f bine si se vede ca a fost ingrijita. dar daca tu evaluezi un e46 la 10k, de ce nu ar evalua si respectivul e92ul la mult peste 20k? ca doar vrei facelift cu pachet m si impecabil
    1 point
  42. cum vrei sa fie max 20k euro e92 ala knd tu ceri pe e46 10k?
    1 point
  43. eu amiabila fac doar cu asigurat allianz/generali/groupama, in rest sa fie sanatosi, le-a trebuit asigurare ieftina mergem la politie. Politia este obligata sa faca constatarea daca se solicita acest lucru, la un accident minor, adica fara raniti, nu este obligata sa se deplaseze la locul accidentului, dar nici inainte nu era. Isa daca te prezinti la centrul de constatare pe raza caruia se produce accidentul sunt obligati sa faca constatarea. Complicatiile care pot aparea din genul acesta de tamponari usuoare pe urma cu tot felul de asiguratori nu justifica, plus ca durata de timp pierduta pentru amiabil depaseste durata unei constatari la politie.
    1 point
  44. Asta e o prostie pe care multi o tolereaza. Daca te prezinti la Politie ei is obligati sa-ti faca constatare. Si crede-ma ca e mult mai puternica decat cea pe care o semnezi tu cu vinovatul. Cand constatarea e facuta de organul public asigurarile nici nu mai comenteaza. Decat sa te rogi pentru banii tai eu zic ca-i mai viabil asa.
    1 point
  45. Frumusica masina, are potential. Sa te poarte cu placere si fara evenimente neplacute Legat de modificari, ar trebui sa pui ce iti place si ce crezi ca ai nevoie. Poti pune: -Angel eyes -retrofit cu lupe bi-xenon Morimoto Mini H1 + xenon 5000k 35w -welcome angeleyes (ti se pornesc angelurile cand deblochezi masina) -kit M (bara fata, bara spate, praguri) -grile negre (daca iti plac) -volan M -trimuri mai speciale (Piano Black de exemplu) -navigatie mare (gen Dynavin, Erisin, Eonon ), te poti uita la mine pe topic pt ca si eu mi-am montat -pentru un plus de stabilitate si aspect poti monta un set de arcuri sport: eu recomand H&R 35/20 dar poti alege si Eibach Pro Kit -jante putin mai mari (daca vrei) -nuca schimbator M scurta -daca pui volan de M poti face retrofit si cu comenzi pe volan -tips la toba, sau eventual toba originala de pe 330i (arata foarte frumos pt ca are tips dublu) -scaune sport + reglaj lombar (sunt mai comode, au o sustinere mai buna si aspect mai frumos) Oricum, inainte de modificari estetice eu zic sa te ocupi de partea tehnica (directie, frane, motor, suspensie, etc), sa fie pusa la punct. Pe urma, te poti apuca de restul.
    1 point
  46. da e misto. da pretul e mare (mai mare decat la bmw) dar stii pe ce dai banii. in primul rand trenul de rulare. sistemul 4x4 cu diferential blocant / autoblocant nu se compara cu ba--sina de x-drive. eu stau pe coclau, uneori o luam cu x-urile peste camp, in zapada sau noroi, ma faceau astia cu audi muci. ale mele bataiau si dardaiau, aia treceau in viteza si ma umpleau de flesti pe parbriz. pana si ml-urile mergeau mai bine. ma duc pe la vama veche- 2mai, stiti ca acolo e panta cand iesi si pietris, la fel, x-urile bataiau, asta rupe sub el si sare in sus. suspensia e pe gaz si se ridica si manual in 6 trepte, salti cca 30 cm cred, treci orice. e si autoadaptiva. ma rog, e mecanica serioasa de off-rod nu banc. si diferentialul e blocabil si manual. la interior nu mai zic, judecati singuri. motoarele sa zicem ca sunt echivalente. da motorul e de q7..touareg...etc. am citit undeva ca ar avea alte injectare si alta axa cu came. sigur si harta e mult diferita, am mers cu un a6 cu motorul asta, era normal, asta e tunat f agresiv.
    1 point
  47. n-as crede ca ai dreptate in ce priveste temperatura...la 50 de grade se face verificarea nivelului de ulei...la functionare, temperatura este asa de ridicata ca masina trebuie lasata macar 1-2 ore ca sa se poate umbla la cutie...iti spun ce am vazut eu, la service, la a mea, nu din auzite (ii mai verific nivelul de ulei ca transpira usor...si nici nu i-as schimba uleiul cu flitrul deocamdata...)
    1 point
  48. apropo... nu va certati cu prietena sau colega de birou cu o zi inainte ca s-ar putea sa aveti nevoie de degetele ei pentru a coji fire sau rascheta din mufa coding plug-ului... :blink:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.