Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/02/14 in all areas

  1. Salutare tuturor! Desi gasim pe Youtube si alte forumuri zeci si sute de filmulete si topicuri referitoare la Leatherique Rejuvinator & Prestine Clean, ma gandesc sa impartasesc cu voi felul in care le folosesc eu. Personal, cand vreau sa stiu ceva nu citesc doar un topic, primul ce-l gasesc, ci stau cu orele si citesc cat pot de multe despre subiectul ce ma intereseaza. In felul acesta mai vedem si noi ce experiente si peripetii au altii, cum se face, trucuri si ghidusii etc. Deci ma gandesc ca nu se supara nimeni daca scriu si eu experientele personale, nu? Mai jos este un perete de text cu "Ce am facut si cum am facut eu" si "Ce au facut altii si cum zic altii sa facem". Un amestec. "Victima" este un 530d LCI fabricat in Aprilie 2007. Am cumparat-o S/H avand 128.000km acum vreo luna si jumatate. Proprietarul anterior a avut grija de ea, atat tehnic si estetic nimic de reprosat. Si de ce sa nu fac si eu la fel? Interiorul este cu piele neagra, plafon negru si cu pachet interior/exterior M din fabrica. Arata foarte frumos zic eu. Ce mi-a placut tare mult este ca pielea arata impecabil dupa atata timp si e pacat de Dumnezeu sa nu o mentin la fel. Ce stiu sigur e ca nu a mai folosit Leatherique pana acum. Rejuvinatorul se recomanda a se folosi de 2 ori pe an iara Prestine Clean, la fiecare spalare a masinii sau dupa caz. Deci: voi folosi Leatherique Rejuvinator si Leatherique Prestine Clean pentru prima data. Am inceput printr-o curatare usoara cu aspiratorul si apoi o curatare superficiala cu Prestine Clean. Dupa aceea incepe tratamentul propriu-zis. Am cumparat un recipient de aplicare in care am pus Rejuvinatorul si cu acesta aplic pe piele. Masez pielea cu uleiul acesta (impropriu spus ulei pt ca asta e pe baza de apa din cate am inteles) si am grija sa aplic si pe la cusaturi si falduri. Foarte important este sa acordam atentie sporita la lateralele scaunelor din fata (sezut si spatare) pentru ca daca ati observat acolo apar cutele prima data. Apoi la cotiera, la fel, atentie sporita pentru ca inevitabil este imbacsita cu transpiratie, praf etc. Serios acum, chiar daca ne spalam de 10 ori pe zi... tot se murdareste. Aplicarea aceasta de Rejuvinator este indicat sa se faca dimineata intr-o zi insorita. Astfel, dupa ce terminam de aplicat, masina trebuie sa stea la soare aproximativ 6 ore (instructiuni oficiale ale Leatherique). Pielea de pe volan (care dupa parerea mea este cea mai imbacsita dintre toate) si cea de la frana de mana sunt mai usor de intretinut pt simplul fapt ca sunt la indemana si nu trebuie sa stam in pozitii incomode pentru a le curata. Dupa ce am aplicat peste tot, recomandarea generala este ca dupa vreo 2 ore sa revenim la masina si sa facem o inspectie vizuala generala. In locurile unde se vede ca s-a uscat, mai aplicam inca o data Rejuvinatorul. Se pare ca in acele zone ar fi fost ceva mai contaminata si deshidratata pielea. Apoi dupa alte 2 ore, inca o inspectie si dupa caz aplicare. Dupa cele 6 ore trecem la curatare. Cum facem? Pulverizam Prestine Clean pe locurile tratate si apoi cu o perie de curatat pilea se maseaza USOR zona respectiva. Eu folosesc pulverizator Kwazar (foarte bun, pulverizeaza atat la apasarea tragaciului cat si la eliberarea acestuia) si perie Vicont Leather Scrub. Dupa ce periem usor zona, cu o laveta sau carpa ce nu lasa scame, stergem suprafata. Se repeta procedeul pana cand pielea nu mai este lipicioasa. Nota: dupa aplicarea Rejuvinatorului pielea devine extrem de lipicioasa si imbacsita. Deci se da cu Prestine clean pana cand pielea ramane curata. Am vazut cateva persoane ce spun ca dupa ce periaza, folosesc o laveta usor umezita cu apa pentru curatare. Cei de la Leatherique spun clar sa nu se foloseasca apa in procedeul de curatare. Si are sens... Apa este unul din cei mai mari dusmani ai tapiteriei din piele, dupa uscare pielea ramane rigida ca un carton. Dar ma rog. Fiecare face cum vrea. Eu unul am facut un test in care am curatat prematur Rejuvinatorul de pe cotiera din spate doar cu Prestine Clean si a ramas foarte curat. Evident, am reaplicat Rejuvinatorul pe zona respectiva. Sticlele de 500ml ajung pentru 2 tratamente. Cel putin Rejuvinatorul, acum cand am terminat de aplicat mai am aproximativ 230ml. Celalalt, depinde cat de des se foloseste. Dar si acela se consuma cam 250ml la o curatare generala temeinica. Daca pe parcursul celor 6 ore cat timp sta la "macerat" cu Rejuvinator avem nevoie sa ne deplasam cu masina, putem inveli scaunul cu un sac mare de plastic, nu este nici o problema. Volanul... asta e. Ne murdarim putin pe maini sau il acoperim si pe el cu ceva. Eu unul am preferat sa nu il acopar pt ca nu am avut mult de mers (10 minute maxim dus/intors). Am vazut in mai multe locuri intrebari de genul "Rejuvinatorul afecteaza vinilinul, plasticul sau alte componente ce nu sunt din piele? Daca atingem sau stropim aceste componente, "se strica"? ". Din experienta altora, raspunsul este NU. Nu se intampla nimic. Dupa cele 6 ore si curatarea cu Prestine Clean, nu au existat nici un fel de urme. Foarte important: sunt cazuri in care pielea a fost revopsita necorespunzator si la curatarea cu Prestine Clean, a iesit pe alocuri culoarea fiind necesara o revopsire. Dar aici vorbim de piele neintretinuta si vopsita pe la colt de bloc. Eu unul nu imi fac griji. Ce rezultate sa ma astept sa am cu tratementul acesta? Pai estetic, mai nimic. Pielea fiind neagra si mata de felul ei, nu are ce sa se vada. DAR! Spre exemplu, la spatarul scaunului de la sofer, unde se acumuleaza transpiratie in timp, pielea devine asa... ca un carton. Foarte rigida. Dupa Leatherique, isi recapata flexibilitatea de fiecare data, fara esec. Cel putin asa spun utilizatorii Am vazut rezultate pe tapiterii deschise la culoare. Este incredibil. Scaune ce te gandesti sa le arunci sau sa le retapitezi, au fost reconditionate de aratau ca noi!!! (ma rog, cutele erau tot acolo dar culoarea... wow!) Cat dureaza? Mai devreme am aplicat Rejuvinatorul si acum astept sa treaca cele 6 ore. Am inceput pe la ora 14:00 (da, stiu ca am zis ca e bine sa incepem dimineata dar nu m-am trezit la timp ) si am terminat aplicarea pe la 16:10. Sa zicem 2 ore, cu pauza de tigare si un apel telefonic. E mult? Cam e. Dar este pacat sa folosim un produs foarte bun intr-un mod superficial. Am masat-o de-au gasit-o alte alea, bucatica cu bucatica. Pe la cusaturi, pe la falduri, nu am ratat nimic. Ma dor mainile si spatele de nu mai stiu de mine dar... asta e. Asa cum imi masez iubita (hehe): dupa aia, rasplata! Asa si cu pielea: dupa aceea, ramane curata si stau linistit ca va dura mult mai mult pana cand va incepe sa prezinte semne de uzura. Eu zic ca merita durerea asta. Curatarea Rejuvinatorului cu Prestine Clean mai dureaza si aceea aproximativ 2 ore. La fel, atat dureaza la mine. Sunt meticulos si oricum, nu ma grabesc nicaieri, nu? Plafonul si mochetele le curat cu un aspirator in prealabil si apoi folosesc Meguiar's Carpet & Interior Cleaner. Sunt foarte multumit. Raman curate si cu un miros placut. Vinilinul, componentele din plastic si chederele le curat cu Smartwax Smart Cleaner si apoi aplic Smartwax Smart Dressing. Acesta din urma este destul de scump dar efectul este foarte bun. Zonele tratate raman in functie de material ori mate ca din fabrica ori lucioase. Se pastreaza textura initiala a zonelor. Chederele isi pastreaza flexibilitatea. Si acesta la randul lui are un miros placut. Geamurile le curat cu o laveta microfibra si Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner. Nu raman dungi sau pete, este foarte foarte bun. Apoi, daca este cazul si cand va fi cazul, exteriorul parbrizului il voi curata si cu argila si dupa aceea aplic Aquapel. Deocamdata nu am dat cu argila. Stergatoarele, daca este cazul le "revitalizez" cu 303 Wiper Treatment. Nu este ceva extraordinar dar le prelungeste viata cat de cat. La capitoul exterior... sunt inca in cautari si documentari. Nu ma pricep si tot ce stiu e sa o duc la spalatorie si sa-i las pe baieti sa faca ce stiu ei. Dar o sa ma ocup zilele acestea si de exterior, sa-l curat si protejez cumva. Cred ca intr-un final am sa aplic folie din aceea 3M peste tot. Am auzit ca este foarte buna. Cam atat. Sper sa fie de ceva folos ce am scris mai sus. PS: revin cu detalii pe seara dupa ce merg sa curat cu Prestine Clean.
    2 points
  2. el e in lumea lui speciala, cu aritmetica mai greu. De aia i-am pus link cu calculatorul ala, si acolo pui media reala mixta urban-extraurban, nu ce impresii ai ca consuma masina, sau ce scrie prin carte. Conteaza consumul tau la ce drumuri faci in rutina zilnica. Eu nu am mai resetat consumul 2 luni, relevant zic eu. dupa 2 saptamani a murit in jur de 10,4, si fluctua foarte putin indiferent daca mai ieseam din oras sau nu cate o saptamana si media aia m luat-o in calcul, ca aia e relevanta pentru mine, la ce drumuri fac eu cu masina, nu ce scrie prin carte sau povesti dinalea cum travesam eu Germania cu 180 de km h medie si consum de 4..cu celebrul diesel de 2l.. Cu calculatorul ala si la 30k km pe an care ii fac eu, la unu minim de 1.5 euro la benzina si un maxim de 65 de centi la gaz ( saptamana trecuta am pus cu 48 de centi) rezulta cam asa Annual Petrol Cost: 4680.00 € Monthly Petrol Cost: 390.00 € Annual LPG Cost: 2433.60 € Deci lejer vreo 2000 de euro pe an...economie. Iar sa faci 30k km mixt cu 2400 de euro poate doar nebunul ala de neamt de mergea cu skoda aia de scoatea consum de 3.4l % extraurban .. Ca voi face 30k km pe an nu am nici o indoiala.. ca am luat masina la sfarsitul lui ianuarie la 163k km si acum am 186k, la inceputul lui septembrie...
    2 points
  3. Simeringuri de supape la 200.000? Nici la 500 n-ar fi cazul. Ca nu e opel. Daca ar putea vorbi saraca masina...
    2 points
  4. Nu stiu unde sa pun acest topic, asa ca il pun aici. Daca trebuia pus in alta parte, rog moderatorii sa il mute. Care este ideea, de ceva timp caut sa imi cumpar o masina pentru mine si din cauza ca in strainatate preturile s-au marit mult (fata de tara) am cautat local, in general pe autovit. Sunt foarte frustrat fiindca am sunat la cel putin 5 masini si toate anunturile erau mincinoase, aproape toate masinile pentru care am sunat erau de fapt cu un an mai vechi decat ce scria in anunt, si kilometrii erau mult mai multi. Asa ca daca stie cineva un anunt mincinos pe autovit, il rog sa puna aici link cu masina si numarul de telefon, poate la un search sa gaseasca cineva numarul de telefon si sa nu mai incerce sa cumpere de la persoana respectiva. Pentru inceput o sa pun eu cateva anunturi care sunt mincinoase: http://autovit.ro/bmw-330-C13880878.html - telefon 0744612931 masina are de fapt peste 200.000 de km - nu 88.700, si nu este 2007, 2006 este anul de fabricatie http://autovit.ro/bmw-330-C13885172.html - telefon 0752603028 masina are ultima verificare facuta in ianuarie 2009 la 150.000 km - desi omul zice ca are 140.000 acum si anul nu este 2006, este 2005 si plus ca omul a completat acolo toate optiunile posibile... ceea ce masina nu are .... Mai erau cateva anunturi dar nu mai sunt la vanzare. Eu unul mi-am pierdut toata speranta in a-mi gasi o masina buna pe Romania. Nu mai am deloc incredere. O sa caut pe Germania. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...r=1&lang=en masina a fost pusa si pe autovit la anul fabricatiei 2005, desi este 04/2004 numarul de kilometrii nu stiu daca e real - telefon 0722990901 0723152294 si caii putere? 218 cp? pe un E46 330d? Eu nu stiam ca exista motorizarea asta pe E46? Poate ma insel, dar eu stiu ca nu exista 218 cp pe 330d E46.
    1 point
  5. Motor 4400cm3, 336CP, model fabricat pentru America, stare estetica si de functionare foarte buna. Taxa platita si nerecuperata. Pret negociabil, nu accept schimburi. Bonus inca un rand de jante echipate cu anvelope de iarna. VIN:WBAEH73464B189766. Pret: 14500E. Tel:0740156035 http://s9.postimg.org/udu3efn7v/2014_08_23_13_14_02.jpg http://s9.postimg.org/rh72e5he3/2014_08_23_13_14_25.jpg http://s9.postimg.org/u8qc4rfwr/2014_08_23_13_14_39.jpg http://s9.postimg.org/6yc6933gr/2014_08_23_13_14_53.jpg http://s9.postimg.org/wc0rcffpn/2014_08_23_13_15_06.jpg
    1 point
  6. Nu e vorba de pasionat, sunt tot felul de oameni cu tot felul de marci. Chiar azi am avut si eu o "discutie" pe tema asta, si eu eram cel care nu gandeste bine, adica e ceva iesit din comun sa bagi bani in masina, sau sa o repari. Daca trebuie reparata, atunci mai bine vanduta, la concluzia asta am ajuns. Si mi-am dat seama ca nu are rost cu astfel de oameni sa deschizi subiecte de genul, efectiv iti pierzi timpul si am impresia ca isi bat joc de tine ca incerci sa le explici.
    1 point
  7. Eu cred ca tu postezi la misto. Doar sa enervezi lumea. Ai infectat tot forumul!
    1 point
  8. Boaska e pe langa subiect, ca de obicei... Cauta anturaj...
    1 point
  9. Din calculul tau reiese economia de 2000 lei la 10.000 km nu 20.000. Daca mai pui ca in oras nici un benzinar nu consuma sub 10, ajungi la o economie de 3000 lei la 10.000 km. Cred ca e de luat in calcul
    1 point
  10. Prin actionarea butonului de langa suportul de pahar din cotiera (vezi poza atasata).
    1 point
  11. 1 point
  12. La o pisica nici n-are rost sa cumperi piese noi, zic :pirate:
    1 point
  13. Te asigur ca la fel procedez cu 80% din piesele care le cumpar si nu ma plang
    1 point
  14. http://www.mylpg.eu/autogas-calculator uite aici calculezi usor Instalatia o scot in 5 luni maxim la ce km fac.
    1 point
  15. Sunt curios cum ai calculat 10 lei diferenta. Din propie experienta cu masinile mele iti spun ca iti scoti investitia in 12-14.000 de km (am si 4 si 6 cil).
    1 point
  16. are cineva GPL pe e90 in 6 cilindrii , eventual 325? Cum se preteaza pe motorizarea asta?
    1 point
  17. Am montat acum doua luni o instalatie BRC plug&drive (3400 lei) cu rezervor toroidala de 52 l pe mașina pers e46 318 i Facelift n42b20 si sunt f mulțumit de rezultat Consum urban cca 12% iar extraurban cca10% Trecerea pe gaz este lina iar puterea nu pare a fi diminuatĂŁ Am observat consumul ca variazĂŁ puțin in funcție de pompa unde alimentezi si perioada din zi (in funcție de caldura de gradul de dilatarea al gazului) si de presiunea cu care baga in butelie( pres ideala este ĂŽntre 8-10) Consumul dat este calculat la un stil de condus normal( 50-60 km/oraș si 110-130/ext)
    1 point
  18. daca vrei un E38 cauta unul cat mai ingrijit, altfel vei fi dezamagit si va fi o expereinta neplacuta. Si mie imi place E38-ul, au fost super masini la vremea lor si sunt un punct de referinta in istoria marcii, si chiar dupa 20 de ani sunt inca masini foarte bune, atata timp cat au fost intretinute cum trebuie.
    1 point
  19. eu stiam ca apare punct cand schimbi ceasurile (iti arata km de pe masina donatoare)
    1 point
  20. spune-ne si noua cauza si rezolvarea
    1 point
  21. Da la mine in afara consumul la drum intins , si mers constant (acolo unde se poate), consumul este de 6% la aproape 130km/h, Cu partea de remapare nu cred in minuni de genul consum mai mic, deoarece indiferent de ce ai face ca soft ,se reflecta numai si numai in consumul de benzina la anumite turatii, pur si simplu te joci cu latimea impulsurilor date catre injectoare, functie de turatia motorului. La fel fac si cei de la Renault cu motorul de 0,9l ca sa scoata 90CP. Dar nu 90CP o ora intreaga. O optimizare a consumului de combustibil ,functie de cum conducem fiecare ar fi mult mai potrivit decat o remapare ,nu se tin cont de multi factori cum ar fi:greutatea masinii,viteza ,daca urca in panta, sau daca trebuie sa accelerez in curba,daca depasesc o coloana de n masini ma ajuta remaparea? Categoric nu, pentru ca remaparea nu stie ca eu vreau sa depasesc 8 masini cu toate ca sunt constient ca motorul este uzat la maxim si orice as face nu pot depasi decit 1 masina. Asa ca remapareaa este o metoda de a da falsa impresie de putere mai mare si consum mai mic la un motor uzat. Un mod mai primitiv si mai bun este remaparea + o turbina electrica cu turatie variabila la motoare ce au putini Km, care iti da senzatia momentana de putere marita in motor, dar cu o uzura mult mai accentuata a motorului.
    1 point
  22. excitatia la bmw nu se poate masura ca la dacie, doar dupa ce porneste motorul calculatorul emite impuls spre alternator
    1 point
  23. Daca ti-a trebuit BMW, fara suparare, trebuia sa fii constient ca pana si un E36 316i o sa coste mai mult la intretinere si la consum decat alte masini. Una peste alta, recomand ce zic colegii mai sus, du-o la service si vezi sa nu fie ceva stricat. Personal as vinde-o in locul tau, dar fiecare face cum crede ca e mai bine
    1 point
  24. oricum nu ma plang de consum te deranjeza? @error mi se pare ca o dai in vrajeala, si ai facut un topic la misto, du-te la service si repar-o, fa-i remap si o sa manance mai putin
    1 point
  25. Nu mai frecati manganul aiurea, un m43b16 intretinut si fara probleme nu consuma in nici un caz 10-11 mixt si stiu bine ce vorbesc.
    1 point
  26. Merci de raspuns, ma asteptam la un 8 poate chiar in conditii vitrege 9 dar nu 11 la stilul meu de mers... Merci de raspuns! Nu am vrut diesel deoarece nu ma coafeaza pe mine aceste motoare, am preferat tot timpul decat sa dau banii gramada pe piesele enorm de scumpe la diesel cand se defecteaza sa ii dau mai putin si pe rand platind diferenta de consum + benzinarele nu le consider la fel de pretentioase ca cele diesel, strict parere personala. Merci de raspuns! Sa verific debitmetrul cum? Sonda la fel... Se poate verifica altfel decat prin inlocuire? Merci! Nu trec de 120 niciodata, si rareori pastrez aceasta viteza, am scris 120 ca fiind maxim, viteza mea medie se situeaza de cele mai multe ori in jurul vitezei de 105-110. Merci! Degeaba nu intelegi tu rostul/intrebarea, caut cu functia search si gasesc consumuri de 6.5 sau chiar 6%, mi se pare normal sa-mi pun intrebarea daca am ceva defect cand majoritatea declara consum de 6-6.5 extraurban si mie imi ia 8, tie nu? Sper ca va dati seama ca nu ma ingrijoreaza cei 1-2 litri care i-ar putea lua in plus cat ma ingrijoreaza posibilitatea unei defectiuni... Merci!
    1 point
  27. Pana in 80-90 km/h ( extraurban ), mers constant, poti scoate consum bun cu motorizarea asta. De indata ce ai trecut de 100-110 incepe sa pape. Am motorizarea asta si pot spune ca raportat la puterea si capacitatea motorului, consumul este destul de mare. Totusi, incearca sa verifici debitmetrul, sonda lambda... Astea sunt in general principalele vinovate ale consumului marit de combustibil.
    1 point
  28. @ mmneg : APC-ul este oke 1:50 2BM = 2 bucket method Prosoape de microfibra x 2 ( alea din comert sunt foarte slabe ) http://www.pro-detailing.ro/vicont-arctic-1300-prosop-uscare-auto-p-1619.html?keyword=prosop Argila ( claybar ) : http://www.pro-detailing.ro/bilt-hamber-autoclay-soft-argila-fina-decontaminare-p-1454.html?keyword=argila Clay lube - FOARTE IMPORTANT - : http://www.pro-detailing.ro/vicont-qd-lube-system-detailing-rapid-p-1432.html?keyword=lube Cum sa le folosesti ( nu aplici presiune , lasi argila sa alunece pe lube ) : Paint Cleaner si aplicator de microfibra + microfibre de buffing ( se aplica cu miscari circulare pe maxim 2-3 elemente in paralel , cu ceva presiune , aplici circular si dupa ce ai aplicat pe tot elementul termini in linii drepte sa fie toata suprafata acoperita , lasi 4-5 min sa se usuce si ii faci buffing cu microfibre de buffing : http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-lime-prime-prewax-cleanser-solutie-curatare-vopsea-p-1435.html?keyword=dodo http://www.pro-detailing.ro/smartwax-aplicator-microfibra-p-88.html?keyword=aplicator http://www.pro-detailing.ro/smartwax-smart-ultrafine-laveta-microfibra-3-buc-p-95.html?filter_name=microfibra De inceput iti recomand dupa paint cleaner sa dai cu sealant , mai usor de aplicat si mai rezistent decat ceara ( se aplica exact ca paint cleanerul ) http://www.pro-detailing.ro/chemical-guys-jetseal-109-protectie-vopsea-p-142.html?keyword=seal Farurile daca sunt matuite - wetsanding 1500-2000-2500-3000 grit + polish compound / mediu / finish + 2 straturi de Jetseal periodic ( daca nu sunt foarte rau matuite posibil sa iasa acceptabil doar din polish , dar in 90% din cazuri este nevoie de wetsanding )
    1 point
  29. de ce nu repari barile? nu o sa iei niciodata banii aia, ca arata neingrijita cu barile crepate
    1 point
  30. dupa care o sa trimit si un ... telex :-)
    1 point
  31. Nu o dezmembra ca e pacat, la 7000E poti sa o dai lejer, problema ar fi taxa de inmatriculare care ar sari de 2000E (cred) necesara la viitoarea inmatriculare a masinii de catre viitorul proprietar. Eu zic ca 6000E ar rezolva si aceasta problema, ca dotari/aspect masina e peste medie, iar situatia ei legala nu e chiar atat de cacanie.
    1 point
  32. nu te mai chinui cu desteptii astia ca nu are rost......
    0 points
  33. Descrierea spune tot despre vanzator: NU BATE NIMIC PE MASINA! TOTUL E FUNCTIONAL! ```IMPECABILA`` MASINA PENTRU PRETENTIOSI!!! TAXA TIMBRU REALA 930 E!!! PRET NEG! Adica daca nu esti pretentios nu o poti cumpara.... Seria 5 de 12 ani, 3800 euro, proaspat adusa, ce pretentii poti avea de la o asa masina? Daca porneste si nu scoate fum iti faci treaba cu ea
    0 points
  34. @serban78 - Adevarat, pozele fac cat o mie de cuvinte numai ca nu m-am gandit sa fac niste poze inainte. Iara acum dupa... ce sa se vada, o tapiterie curata. @Aquamaster - Am vazut un film acum ceva timp cu o tapiterie din piele de o culoare similara cu a ta. Masina respectiva nu avea 13.000km ci mult mai mult. Rezultatele de dupa au fost uluitoare. Cativa insi inchiriasera de la BMW SUA un M X5 pentru teste la drum lung. Dupa o saptamana cu 3 peroane in ea zi de zi, se cam imbacsise. Testul facut de ei cu Leatherique era la cotiera centrala din fata. Iti sta mintea cat de eficient a fost produsul, serios. Referitor la termenul de valabilitate, tot din citite pe forumuri (Autopia spre exemplu) cica ar avea 7 ani garantie. Acelasi lucru l-am vazut si pe un forum autohton. Pe sticlele de le-am primit eu, nu am vazut sa aiba nimic scris referitor la data expirarii. Tot ce trebuie sa faci e sa agiti foarte foarte bine sticla cu Rejuvinator, din cate am vazut are niste particule albe, branzoase in ea care mai mult ca sigur s-au decantat la tine. Ai spus exact ce spun o multime de oameni: chiar daca masina este noua, preventiv si pentru o buna intretinere, nu strica sa folosesti Leatherique. Tot acum ca e noua ar fi bine sa aplici si protectie pentru parbriz, faruri si vopsea. Rezultatele dupa tratament in cazul meu: - Estetic, mai nimic. Dupa cum am spus, am piele neagra. Dupa tratament, textura pielii pare mai reliefata, mai... noua. La scaunul sofer se vede cel mai bine. Inainte sezutul era mai neted, textura fiind acoperita cu un strat de murdarie. Acum au iesit in relief toate striatiile acelea ce le are. Se vede ca este un scaun uzat, textura fiind ceva mai estompata dar oricum arata mai bine ca inainte. Tot acum se vad si micile cute ce le-a facut datorita timpului, inainte nu se vedeau. Deci categoric am avut rezultate. Unde credeam ca pielea era curata, surpriza, namol! - Este mult mai moale la atingere! Puteam sa jur ca din fabrica, pielea asta este mai rigida de fel. Ei bine, acum este super moale si flexibila! - Nu am reusit sa scot Rejuvinatorul 100% din anumite zone, cum ar fi intre scaun si cotiera centrala din fata sau de pe pielea de la schimbatorul de viteze. Este nevoie de inca vreo ora de bibileala si pe acolo. - Mirosul de piele noua din interior mi se pare un pic prea puternic. Am un odorizant din acela "la conserva" cu gel in interior si acum nu prea se mai simte. Acum fiecare judeca cum vrea: e de bine sau de rau. Personal mi-as fi dorit sa nu fie atat de puternic mirosul. Concluzie: foarte multumit. Asteptati-va la destul de mult efort atat la aplicarea de Rejuvinator cat si la curatarea lui cu Prestine Clean. Daca nu curatati bine, pielea va ramane putin lipicioasa. Am avut cateva feluri de lavete si cel mai bine am reusit sa curat cu Sonax Interior Microfiber Cloth. Deci curatarea cu Prestine Clean mai depinde si de laveta folosita. Categoric. Acum cobor sa mai bibilesc ceva la ea. Voi pleca din tara pentru 6 luni si o bag in cantonament de pregatire de iarna.
    0 points
  35. 0 points
  36. Daca tu zici...... Insa ce faci daca in franare de la 120km/h se sparge un disc de frana si iei un cap de pod? Sa nu mai vorbim de elementele de directie. Este una sa cumperi un plastic sh, un furtun sau o oglinda si este alta sa cumperi elemente cu un rol foarte important pentru siguranta ta si a participantilor la trafic.
    0 points
  37. Era sa uit....ca si motorizare parca f10 cu motorul de 2.0 de 184cp, e mai leneș decat e60 cu 177cp. Asta a fost senzatia mea in cei 30-40 km parcursi.
    0 points
  38. Sincer sa fiu am un E38 din 97 725 tds si treburile nu stau chiar cum spun unii . Masina este o liuzina confort foarte sporit de asta tin sa contrazic pe altii care spune ca consuma mult . Consumul este de maxim 12 % in oras si maxim 7 % la drum intins schimbata la 3000 rpm . Pe de alta parte toti zic ca motorul este mic pentru o caraoserie de seria 7 cei drept dar masina trage si are sprint foarte ok pentru greutatea ei . ajunge la 100 km /h cam in 11-12 secunde cred ca destul de repede pentru limuzina . Cat despre piese il am de 1 an jumate si l-am forjat non-stop am facut in jur de 40 de mii de kiometrii in care am schimbat pompa de apa ,telescoape brate frata ulei filtre 2 role ,curea alternator si curea compresor clima si cam atat . Nu cred ca a necesitat o investite asa mare si mai ales daca ai pe cineva in Germania piesele acolo sunt la jumate de pret sau poate mai putin fata de Romania . Deci parerea mea e ca este o masina ok pentru o limuzina in raport cu confort / consum / intretinere.
    -1 points
  39. teoretic r trebui sa fie platita taxa . Oricum e o poveste prea ciudata pt un cumparator de buna credinta , motorizare f slaba pt E60. Poate doar un pret atractiv sa faca pe cineva sa bage banii in ea . Succes
    -1 points
  40. Buna ziua, Ne pare foarte rãu sã aflãm cã experienÞa În service-ul Proleasing Motors nu s-a ridicat la nivelul aºteptãrilor dvs ºi În acelaºi timp vã mulÞumim cã v-aÞi fãcut timp pentru a ne aduce la cunoºtinÞã nemulÞumirea dvs. AfirmaÞiile formulate sunt foarte de serioase ºi dorim sã putem identifica ºi analiza situaÞia prezentatã de dvs, pentru a putea imbunãtãÞi pe viitor calitatea serviciilor oferite. Pentru acest lucru, vã rugãm sã ne oferiÞi câteva informaÞii: seria de ºasiu/ numãrul de inmatriculare al automobilului cu care ne-aÞi vizitat ºi numele proprietarului (informaÞii care nu sunt publice in profilul dvs). Pe baza ajutorului oferit de dvs, putem reveni cu un feedback ºi clarificãri suplimentare sau dacã sunteÞi de acord, puteÞi fi contactat de directorul de service pentru o discuÞie punctualã legatã de acest incident. Rãmânem În aºteptarea rãspunsului dumneavoastrã. Cu mult respect, Echipa Proleasing Motors
    -1 points
  41. Sal din BH ești? Trapa și piele nu are? 9000 e
    -1 points
  42. Pune mai multe poze . Cam putini km . ms
    -1 points
  43. Eu am avut 318i brek si consumul mediu era undeva la 9-10%, deci urban sarea lejer de 11%, insa pe autostrada la 110km/h, nu am scos mai mult de 6,6-6,8% km. Toate astea le-am facut pe proba la pompa, fara OBC sau alte minuni. Ma gandesc ca motorul de 1.6 trage mai greu de caroseria deja grea pt un astfel de propulsor, deci e posibil sa consume o idee mai mult decat motorul de 1.8. Legat de consumul instant, acolo e cu schepsis, daca apesi nu mai mult de 2 mm pedala de acceleratie fiind pe autostrada si mergand constant, acul ala sare imediat cu cativa litri mai mult; oricum, eu reuseam sa-l tin in dreptul gradatiei de 6 l.
    -1 points
  44. Dupa ce am cerut parerea la aprox 10 mecanici toti au spus ca alternatorul.. puntea de diode,regulator,bobile, :bashwall: parerile erau inpartite insa eu dupa ce l-am studiat in amanunt eram sigur k nu-i aia problema,l-am facut bucati dezlipit tot curatat si remontat, si ieri duminica neavand ce sa fac m-am pus l verificat sigurante si ghici ce?!?! siguranta nr 30 de 7,5A era arsa! si totul a plecat de la acea siguranta care imi lasa martorul de baterie aprins! am inlocuit siguranta si totul perfect!! asta dupa 1 saptamana de investigatii si telefoane , am dat jos si remontat alternatorul de 2 ori pe masina... asa ca am scapat de cheltuieli inutile prin service-uri :twoup: toti incercau sa im bage alternator pe gat! Concluzie: in service mergi doar daca ii spui tu ce sa iti schimbe, nu sa-si dea nea mitica cu parerea k schimbi si ce nu trebuie!
    -1 points
  45. iti dau o pereche de faruri originale bmw si diferenta pe ele
    -1 points
  46. Dupa parerea mea orice model de bmw dupa 2010 sunt niste panarame! Doar caroseriile au mai ramas de ele! Motoarele sunt terminate, multe probleme comparativ cu alte modele similare! Am avut 5 modele bmw, acum sunt posesor de e90 cu cacatul ala de turbina mitsubischi, si o sa fie si ultimul model!
    -1 points
  47. Confirm treaba cu siguranta cu nr. 30 , am schimbato si am scapat de durere
    -1 points
  48. Am mers si eu cu un F10 cu suspensie normala. Fata de E60-ul meu, la fel cu suspensie normala, f10 mi s-a pĂŁrut barca. Pur si simplu se balanganea aiurea, probabil erau amortizoarele obosite, dar nu prea cred. Masina are vreo 50.000 km deci ĂŽnclin sa cred ca asta e comportamentul ei normal.
    -1 points
  49. mai urmeaza sa spuneti ca nu mai pot eu de ciuda ca va imbogatiti voi astia cu gpl :flowers:
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.