Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/23/14 in all areas

  1. off topic ca tot se vorbeste,am condus cateva mii de km un G5 4Motion 2.0tdi cu suspensie sport,masina e comparabila cu E46-ele meu cu H&R cup kit,diferenta e destul de mica si relativ greu de sesizat as putea spune ca doar pe vireajele stranse e mai clar avantajul E46.Pe de alta parte E46-ele mi se pare mai greu de "inteles" fata de E30 de ex.Dupa cum si serie 3 E90 sau serie 1 E87 sunt peste E46 din punct de vedere al tinutei de drum.Ce-i drept nu am apucat sa merg cu E36. On topic- cauta masina in tara si cu cat mai multe interventii(semeringuri supape,garnituri ,intinzator) altfel pe langa pretul de achizitie mai pune macar 700 eur ca sa stai linistit.Personal as recomanda ceva cu 6 cil 2.0/2.2/2.5 daca iti permiti consumul/asigurare/impozit mai mari.totusi: http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_325ti_compact-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html si http://fastestlaps.com/comparisons/vw_golf_mk_v_gti-vs-bmw_325ti_compact.html pt 2.0tdi nu gasesc date
    3 points
  2. Chiar ! exista pe forumu asta topicuri de smardoiala ? ca m-as baga !
    2 points
  3. Oameni buni, eu zic sa terminati. Niciodata nu o sa se ajunga la un consens, daca nu cedeaza careva. Oricum topicul este despre altceva, nu stiu de ce nu intervine un moderator. vw sunt bune, bmw sunt bune, astra e bun, gata. le: ah, uite-l pe bala
    2 points
  4. Misto trimuri, schimba-i nuca.
    1 point
  5. si 4500 euro taxa pe bun de lux
    1 point
  6. Cu motorul pornit are becurile de "Check Engine" si Airbag-uri aprinse pe bord? Eu zic sa scoti poza aia daca vrei sa o vinzi.
    1 point
  7. Ai MULF2, care are si USB din cotiera, dar are niste limitari la citirea fisierelor, de asemenea nu cred ca stie de bluetooth streaming Combox s-a introdus din 09/2010
    1 point
  8. Zi clar sa inteleaga tot omu'...ai oglinzi normale OEM si vrei sa le schimbi cu AC Schnizer,parizer,salam,etc...
    1 point
  9. Am 2.0 In oras(Cluj) consuma 11.3 - 11.7, consum facut la pompa, dar nu iese de fiecare data la fel. Putem spune 11.5. Inafara intre 7 si 7.5. Am fost pe Transfagarasan si Transalpina si mi-a consumat 7.5, am facut plinul cand m-am intors din excursie. Si asta cu rotile de m-packet, 225/45/17 pe fata si 245/40/17 pe spate. Cu alea de iarna(16) va scadea sub 7, sunt mai mult ca sigur. In rest, ce imi place la motor e ca este foarte nervos, iar in ture mari suna frumos. Cu 0w30 aproape ca nu il auzi, nici de afara, nici din interior. Sunetul la ralanti e ca a unui diesel care merge foarte foarte frumos(un carait). Asta din cauza la valvetronic. Bujiile sunt 40 lei bucata, intra ~4L de ulei, uleiul(Castrol 0w30) e 50 lei pe emag, filtru de benz e 250 lei(se schimba rar), cam toate garniturile pe care trebuie sa le schimbi la motor sunt in jur la 300-350 lei(capac motor, solenoizi, pompa vacuum). Posibil sa faca zgomot o rola, aia costa 260 lei. Intinzatorul lantului de distributie, daca nu e modelul nou, trebuie schimbat pt ca poate sari distributia de la loc. 100 lei. Poti sa mergi cu clima pornita, nu se prea simte ca ii ia din putere. In rest, ca toate e46.
    1 point
  10. AstĂŁzi am ajuns și eu acasĂŁ, la Pitești și m-am ocupat puțin de mașinuțĂŁ. Mai exact am montat mânerul nou de la ușa pasagerului. Deși pe realoem/bmwetk la achiziția celor douĂŁ componente ale mânerului se sugera achiziția unui set constând ĂŽn 4 șuruburi, 4 șaibe mai mici și 4 șaibe mai mari (zic ei pentru a evita topirea ghidurilor de plastic), douĂŁ minți de inginer (eu și tata ) nu au reușit sĂŁ gĂŁseascĂŁ o soluție elegantĂŁ de montaj, așa cĂŁ am recurs la ce se pricepe românul mai bine și anume la improvizație. Am fĂŁcut niște mici distanțiere pentru a putea fixa mânerul de fața de ușĂŁ; asta dupĂŁ ce am scurtat ghidurile negre. Rezultat final (scuzați praful ) Mâine dimineațĂŁ mĂŁ duc la RAR sĂŁ iau Certificatul de Autenticitate, iar Miercuri dacĂŁ merge treaba cum ar trebui, va avea numerele noi. Tot sĂŁptĂŁmâna asta primește și schimbul de ulei.
    1 point
  11. George Cosmin, e topic pt asa ceva, colegi care merg sa vada o masina si sa dea un verdict pana sa mergi tu de la 400km depĂŁrtare.
    1 point
  12. nu te baga nimeni in seama, sunt prea preocupati sa se certe e36 vs golf. Dar P.I.M.P. nu are dreptate, am condus multe masini si tot Bmw mi-am luat. E cel mai placut de condus. Chiar si 318i. Fa un topic la "Pe margine" si cere ajutorul unui coleg din Arad. Se va rezolva. Btw, am si eu un 318i acum. Inainte am avut un 2.2. Sa stii ca regret mult diferenta de putere, mai ales ca la consum nu e mare diferenta(1L in oras). Dar ma consolez cu faptul ca asta de acum e foarte dotata(m-pack, HK, Xe, scaune incalzite, oglinzi pliabile el, etc). Morala: cauta sa fie dotata.
    1 point
  13. @roco Ce zici tu acolo? Poate vrei sa zici 100-115 cp in marea lor majoritate (316-318). Prefer varianta 2. Dan 316i, ce-am avut eu era intretinut, si in general intretin ce e pe mainile mele. Nu vorbesc din experienta, ziceam de STATISTICA, sau te faci ca nu stii sa citesti? mik, ce rahat de precizie in directie simti la volanul unui 318i? Despre ce naiba vorbim, despre niste amarate de motoare, nu faci curse cu ele, e o masina ca oricare alta. Tocmai pentru ca nu ii fortezi limitele, un om normal nu isi ia 318i pentru putere, ca de fapt N-ARE.
    1 point
  14. lumea in general pricepe ca o masina noua e mereu mai buna ca una de 10-15-20 ani pentru ca ei cauta fiabilitate, dar multi nu fac diferenta intre cum merge un E46, si aici nu ma refer la confort, ci pur si simplu la cum simti masina, cat de precisa e directia, ce iti transmite sasiul si trenul de rulare, pentru ca multi au avut 2-3 masini poate cu care au mers mai mult si poate nici de la acelea nu au priceput mare lucru pentru ca nu ii intereseaza, vor sa ajunga din A in B doar, asa ca discutia asta e fara sfarsit. Parerea mea e ca oricand un E46 intr-o stare tehnica cat mai apropiata de 100% ca cea din fabrica, are o tinuta mai buna de drum si o dinamica superioara unui G7. Hai sa ne uitam prin tarile care au circuite, sa vedem cate Golfuri vedem acolo si cate E30, E36 sau E46 vedem pregatite pentru circuit? Raspunsul e simplu iar motivul e acela ca masinile astea un sasiu foarte bun care le confera o dinamica net superioara multor masini si ca atare sunt o baza foarte buna de plecare pentru o masina entry level de curse/circuit.
    1 point
  15. POsibil in mainile unui pilot, sa scoata un timp mai bun pe circuit e36 decat golf 7. Dar in mainile unui sofer normal, e36 nu ofera acelasi sentiment de stabilitate ca un golf 7.
    1 point
  16. Pai Boaska duce de obicei discutia unde vrea el, e36 vs. Da, e36 e f stabil, de aceea sunt N accidente cu e36-e46 de stabile ce sunt (mortale, vedeti statistica). Sa fim seriosi, ca acum o dam naibii in toate aberatiile din lume. E46, masina construita in anii '90, e mai stabila. Fac pariu cu cine vrei ca nu e. Si am incheiat discutiile astea de rahat, bmw din 1900 toamna vs. masini noi care nu-s bmw. Si am mai citit una, e46 este peste passat B7. Ok
    1 point
  17. Nu am screenshot, dar in afara de functia de bluetooth, stie audio streaming ( conectezi telefonul prin bluetooth si redai melodiile in sistemul audio al masinii ), activare internet + browser in CIC, mesajele si contactele din telefon le afiseaza pe CIC, poti sa pui USB in cotiera si sa asculti muzica de pe stick, fara sa mai copiezi muzica pe hard.
    1 point
  18. Ipoteza mea, cum cĂŁ acele garnituri erau plastifiate (ĂŽntĂŁrite) s-a dovedit realĂŁ așa cĂŁ odatĂŁ cu schimbarea releului de bujii le-am schimbat și pe astea. N-am observat nici o diferențĂŁ vis-a-vis de catalizator. Pe viitor am de gând sĂŁ schimb tot eșapamentul.
    1 point
  19. asta pare a fi o manevra intre hot si samsar
    1 point
  20. Dar de ce te gandesti la turbina? Pica in anumite cazuri, nu e musai. Pica la aia care nu stiu sa mearga cu o masina diesel , ori de forja excesiva si in special la rece ori mers subturat si accelerari puternice la turatii mici.
    1 point
  21. Fugi cit poti de motorul asta,este cel mai prost motor de pe e46
    1 point
  22. Pentru ca toate detaliile conteaza: Inainte: http://109.imagebam.com/download/7n8J2W7HkvPRJuv8X34TWw/34987/349866945/IMG_0778.JPG http://110.imagebam.com/download/L_RfooFRxwDfL35YQDsbJQ/34987/349866953/IMG_0779.JPG Dupa: http://112.imagebam.com/download/VS6hYfgWRHPkpWq17Zk61w/34987/349866897/1.JPG http://110.imagebam.com/download/cgqOB57tYisBcQxv3cZKCQ/34987/349866919/2.JPG http://110.imagebam.com/download/4Sgwh7sVOsy3jFkoOvcguw/34987/349866935/4.JPG http://110.imagebam.com/download/6uq7oXlI14UWG1X4QELG7g/34987/349866930/3.JPG
    1 point
  23. petreop asta e tot timpul agresiv. ia un distonocalm, baiete, n-am vrea sa iti pocneasca vreo vena.
    1 point
  24. Da, vezi bine, e twin power turbo. Ti-am raspuns eu pt ca am si eu una identica (116d) dar modelul Sport si cutie automata cu 8 trepte. Este o bijuterie (in special in conditiile de trafic din Bucuresti), o prefer in defavoarea 520d.
    1 point
  25. Nu sunt deloc stresat cu tendintele pietei si alte frici ale romanilor, practic nu e o masina care se adreseaza celor ce pot intretine o masina cu motor mic si cutie manuala Cand o sa o scot la vanzare o sa o scot la pretul pietei din germania indiferent daca o va lua un roman sau un neamt. Intrebarea a fost pusa din amuzament si amuzament am primit )
    1 point
  26. Pai are gepelé, deci partea de consum e rezolvata. Nu ma stresez prea tare cu pretul celorlalte masini cu motor de 2.5 pentru ca nu stiu cate 325xi-uri mai sunt prin tara si din acelea nu stiu daca e vreo una la vanzare ,deci nu e o piata formata pe modelul acesta. O sa ma uit peste vreo 2 ani pe mobile.de si vad acolo cat se cere pe un model similar. Ideea e ca e o masina f. buna si nu imi da nici un motiv sa o schimb, cel putin pana apar F30-uri la 15.000 eur. Apropo, pe mobile.de , preturile sunt intre 5000 si 9000 si asta fara instalatie gpl care a fost si aia o mie si ceva si ma scuteste de 1000 de euro pe an in benzina.
    1 point
  27. Scuze ptr offtopic este ultima interventie. Eu, ca si cumparator nu am de ce sa dau bani in + ptr faptul ca inseamna ceva masina aia ptr tine... nu e treaba mea.Eu cumpar un produs si valoarea lui creste in functie de cum arata , an , dotari implicit cat de intretinuta este. Deci valoarea ei nu o sa creasca daca tu iubesti masina aia . In concluzie te inteleg dar nu sunt de acord cu ce spui. Scuze inca 1 data de offtopic si spor la vanzare. BTW : tu poti da suspend la ce vrei si sa o iei personal sau nu . Eu doar mi-am spus parerea si asta nu se va schimba indiferent de amenintari. Va urez o zi frumoasa in continuare.
    1 point
  28. scuza-mi nesimtirea ... dar pe ce ceri tu 5k? Masina asta este cheala ca si dotari. Eu zic sa va mai treziti la realitate cu cuciumele voastre de acum 10-11 ani si sa puneti dracu niste preturi reale ca nu mai da nici dracu pe timpurile astea o caruta de bani. Spor la vanzare.
    1 point
  29. Am uitat sa va spun ca sotia mea e Schumacher 2; e singurul om pe care l-am vazut sa conduca cu stangul pe frana si cu dreptul pe acceleratie (cred ca fiind prima masina dupa SuperNova de scoala nu s-a obisnuit inca cu ambreiajul; eu daca pun frana cu stangul zboara toti cei din masina direct prin parbriz, daca nu au centura desigur :blink: )
    1 point
  30. Un e46 nou,daca s-ar mai face,s-ar pișa pe un g7(cu boltĂŁ),la motorizĂŁri compatibile,si km similari.. Dar comparația asta e imposibilĂŁ,pantru ca nu sunt din aceeași clasa,așa ca ati pierdut timpul 5 pagini aiurea..
    0 points
  31. Tractiunea pe spate, motoarele, sasiul echilibrat si o masina facuta fara prea multe compromisuri ca si E36/E46 este oricand peste masinile astea de consumer market cu aspect de electrocasnic (iti faci treaba cu ea, se strica, o arunci). Bineinteles, fiind vechi si cu multi KM cam la toate ai ceva de schimbat, dar daca pui piese de calitate te mai duc linistit inca o data atat pentru ca au o baza solida. @P.I.M.P. - semnatura din posturi nu zice nimic de Astra/Golf, esti sigur ca este corecta?
    0 points
  32. Despre ce vorbesti broasca? Unde vezi tu astra in toata povestea asta? Era vb de vw. Esti obsedat?
    0 points
  33. 116d - 10.3 sec 318i - 9.3 sec lente as hell amandoua,dar ideea e ca nu te pricepi si de aceea propun sa ne blocam impulsurile de ne mai contra. O zi buna.
    0 points
  34. Speram sa nu se ajunga la argumente de genul asta,dar in fata mea nu poti veni cu 116d si sa-mi vorbesti in termeni absoluti despre masini.Ca nu te ascult.
    0 points
  35. S-a ajuns de la un 318i la comparatii E36 VS mizerii de Golfuri...mari pasionati de BMW suntem ca ne comparam cu masini de genu' VW :goodjob:
    0 points
  36. Salut! sincer nu ma pasioneaza interventia ta aici! in ceea ce te priveste detii un BMW din 99...care dupa calculele tale cam cat valoreaza? consider ca e problema fiecaruia cat cere pe masina lui
    -1 points
  37. Si daca are ce? Schimbi distributia preventiv ca sa stai relaxat. 700,800 euro...nu-i o avere.
    -1 points
  38. Cunosc cazuri de prieteni cu m47 320d resoftate si trecute bine de 200k km fara probleme la turbina pana acum. Si din ce stiu nu prea le menajeaza cine stie ce.
    -1 points
  39. ce probleme are masina? schimbul de distributie e facut? ce motor are si de cati cai?
    -1 points
  40. Nu ai dreptate, e36 e o masina cu 150-200cp in marea lor majoritate, fara electronica, masina pusa in mainile unuia care a vazut numai de la touran 2011 in sus normal ca va face accident. Cat despre g7, unde media de putere e undeva la 100-120cp full de electronica... Trage tu concluzia
    -1 points
  41. ce treaba are puterea cu precizia directiei? la G7 e electrica, feedback aproape 0, si dpdv al feelingului prefer oricand un 318i N42 decat un G7 1.6tdi, iar exemplul pe care ti l-am dat mai sus sustine ceea ce spuneam despre dinamica unui E46 sau E36, nu vorbeam de putere ci pur si simplu de dinamica si feeling, si da, crede-ma ca si un 318i iti poate arata potentialul masinii atunci cand il duci la limita pe un drum virajat...puterea nu e totul
    -1 points
  42. Orice om normal prefera varianta 2 in viata de zi cu zi. Citesti printre randuri si cand nu ai argumente o dai in balarii. Niciodata un hatchback nu concureaza cu o sportiva. Tu le bagi in competitie fara rost. La tine si un honda nsx e mai prost pe curbe decat un rahat de g7 care a fost facut pt pipite sa-si care cumparaturile de la piata pana acasa. 150-200 cp au cele care sunt implicate frecvent in accidente...
    -1 points
  43. MIK: Pai puterea duce la feeling, nu? Altfel cum o duci la limite, testam la 50 la ora feelingul in sensuri giratorii? Si nu compara cu un rahat de 1.6 tdi, compara aceeasi capacitate, acelasi combustibil. Daca am avea ocazia, ti-as demostra ca ce se face cu un e46, se face mai bine cu omologul lui de la VW (care o fi ala, an fabr. 2014, ca despre asta era vorba, bmw vechi vs. alta marca masina noua). Aceeasi motorizare, aceeasi suspensie, aceleasi setari. Roco nu mai baga in discutie masini de competitie etc. Stiu ca esti fan e36, tot respectul pentru masina ta (daca o mai ai), dar in afara de motor, nimic interesant la ea, tot cosciug pe roti e (la figurat, adica mori in el de 10 ori mai repede decat in orice altceva, sa nu se inteleaga cazan ca nu e cazul). Si hai sa incetam cu offtopicul, pe un topic fara prea mult sens oricum. Eu mi-as lua oricand un golf GTI, voi luati-va e36/e46 de 20-25 de ani, cu motoare mari, sa vedem cine e mai castigat.
    -1 points
  44. Posibil sa ai dreptate mik. M3-ul e altceva, dar cati au M3 si cati GTI? Fiind un motor 2.0 gti-ul e mult mai accesibil si pe termen lung e mai bun (la ora asta). Să nu zic ca la bani ai iesi aproape la fel la achiziție. Na, vorbim vorbe, ca sa nu tacem. Oricum nu ajuta pe nimeni ce comentam noi pe aici. Dan 316i nu ma fa sa zic ce cred eu cu adevarat de e36, si ferească-te de un accident ca nu mai iesi om, mai ales la vitezele la care mergi tu. Senzatia de stabilitate o ai pana in primul stâlp. Si ce vrei sa zici? Defectele au fost constatate mai mult sau mai putin inainte de vanzare. Anterioara ta, pe care ai vandut-o in ce stare avea suspensia? Necesita sau nu înlocuire? Jantele pe 15 le prefer pt confort, chiar si in ziua de azi, sau ai uitat ca am vândut jantele pe 17 si caut pe 15? Asa iti place tie sa faci niște afirmatii... mai ales in public.
    -1 points
  45. -1 points
  46. Iar tu muta-te pe dexonline sa mai ĂŽnveți sĂŁ scrii. Promit cĂŁ ma mut si eu daca te muți si tu.
    -1 points
  47. Salut,i-mi puteti spune va rog ce model de jante este acesta si daca sunt oem?
    -1 points
  48. Pai eu am zis destul de clar. Vad ca tu esti singurul care nu intelegi. Si mi-am si dat seama de ce. Probabil ti-e foame ca vad ca te gandesti la parizer
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.