Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/03/14 in all areas

  1. acesta este e30 meu din 90 poze vechi si noi :
    3 points
  2. BMW 520d LCI / facelift - fabricatie 26.08.2009 cu prima inmatriculare in 03.11.2009 - cutie viteze automata tip joystick, 6 trepte - keyless entry - keyless go - soft close - incalzire in scaune - bixenon - senzori de parcare fata/spate - dublu climatronic automat cu functii extinse - bluetooth - comenzi vocale - pilot automat cu functie de franare - bancheta rabatabila + sac ski - primul proprietar - carte service (istoric verificabil) - taxa platita si nerecuperata (a fost 652lei - EURO 5) - 3 chei - roata rezerva completa cu toate accesoriile, trusa medicala, etc., grile negre + grilele originale (cromate) Pret: 12.400 euro Telefon: 0763314836 , 0720752403 http://i61.tinypic.com/33voso0.jpghttp://i57.tinypic.com/zkjuxf.jpghttp://i57.tinypic.com/1xz4hy.jpghttp://i62.tinypic.com/2q2enom.jpghttp://i61.tinypic.com/2dgucu1.jpghttp://i59.tinypic.com/28vpy1c.jpghttp://i61.tinypic.com/303lj4k.jpghttp://i57.tinypic.com/24bkluf.jpghttp://i57.tinypic.com/i2r901.jpghttp://i57.tinypic.com/2ldfw9c.jpg
    2 points
  3. Poate intereseaza pe cineva un BMW nou, castigat la eMag. http://www.autovit.ro/bmw-316-C34772698.html
    2 points
  4. eu cu un motor n42 am 150.000 km pe gpl si nu am nici o problema. Daca stau si calculez cat am economisit cred ca sunt bani de inca o masina.
    2 points
  5. tine matizul si loganul 300 de mi de km pe gaz si nu tine BMW-ul. Acuma daca nici nu ai grija de masina si vrei sa mergi cat mai ieftin, mai schimbi uleiul si la 15mii de km... nu cred ca numai gazul o sa-i puna cruce.
    2 points
  6. Pana acum, am reusit sa finalizez urmatoarele proiecte pe e60-ul meu: - retrofit servotronic; - retrofit lampi picioare; - retrofit lumini ambientale; - retrofit oglinzi rabatabile electric; - retrofit oglinzi electrocrom; - welcome home light; - lumini bord in doua culori, alb si rosu, ca la M5; Urmeaza cat de curand, retrofit la asistentul de faza lunga Daca este cineva interesat de aceste retrofit-uri si are nevoie de informatii, putem discuta aici
    1 point
  7. Salut si bine v-am gasit! Printre atatea masini moderne, hop, vin si eu cu mosul meu. Platforma asta imi place cel mai mult, desi recunosc ca am cochetat cu ideea achizitionarii unui E36 Coupe (318is) pus la vanzare aici, la Mica Publicitate. Legat de E34, nu imi placeau masinile care erau la vanzare in RO, astfel imi spuneam ca imi voi lua unul din DE/AU atunci cand voi avea posibilitatea. La cateva zile dupa ce am vandut masina personala (o Dacia Supernova) am intrat in sesiune si mi-am propus sa nu mai cumpar nimic pana termin facultatea (hopefully, la vara). Pentru ca nu puteam sta departe de Internet si sectiunile de mica publicitate a diferitelor forumuri, pot spune ca eram ispitit de anumite oferte iar acest E34 mi-a pus capac. Am avut norocul sa-l vad la scurt timp dupa ce a fost pus la vanzare, reusind astfel sa-l vad primul. L-am urcat pe elevator si, fiindca nu am gasit probleme majore, am luat hotararea de a-l cumpara. Detalii despre ea: VIN GH10734 Type code HB51 Type 520I (EUR) E series E34 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M50 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour SORRENTBLAU METALLIC (360) Upholstery STOFF CORD/SILBERGRAU (A1SL) Prod.date 1995-02-10 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S240A LEDERLENKRAD Leather steering wheel S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror / driver's lock, heated S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger S492A ABLAGE IN MITTELKONSOLE Oddments tray, center console S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests, rear, mechanically adjustable S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight aim control Code Description (interface) Description (EPC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Supplementary Edition package P740A EDITION ZD Edition ZD L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S806A 3.BREMSLEUCHTE Third stoplamp S839A PSEUDOZUSTEUERUNG ENTFALL-SA S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat Datorita conditiilor de afara ma oftic ca are diferential "deschis", dar cu timpul poate apare si unul autoblocant. Nu sunt strain de "tractiunea spate", mai am un Ford Scorpio V6 din 1987, pe care l-am neglijat (era intr-o stare destul de proasta). Revenind la E34, masina se prezinta foarte bine. Pe dedesubt nu prezinta rugina, articulatiile sunt solide, singurele defecte fiind: garnitura de la capacul chiulasei, discurile spate, curelele de accesorii, turometrul nefunctional si un far crapat. Odata cu masina am primit alt tablou de bord si un far de schimb (tot Hella). Din cand in cand mai aud un rontait fin care seamana cu o pompa de servo suprasolicitata, dar care dispare la cea mai mica miscare a volanului sau a pedalei de acceleratie. Posibil sa fie VANOS-ul. Motorul merge foarte bine, imi place ca poti sta cu nasul la toba (), lucru care ma face sa cred ca nu are uzura accentuata si nu papa ulei. Imi trage aer fals pe undeva dar, la o cautare sumara, nu am reusit sa gasesc pe unde. Rezolv si asta cu prima ocazie, astept urmatorul salariul sa incep sa "investesc" in el. Partea ciudata e ca, desi imi placea la nebunie E34 inca de mic copil, nu condusesem niciunul pana sa apara acesta. Si acum, poze:
    1 point
  8. Se dezmembreaza un 730D E66 cu niste dotari frumoase. Am postat anuntul intrucat eu ca posesor de BMW o consider interesanta . VIN : WBAHM22000DN35206 Informatii la 0744677345 , numarul omului care se ocupa cu dezmembrarea masinii . sau aici pe topic intrucat ma intalnesc zilnic cu el. din cate am inteles eu cele mai interesante dotari sunt : interior piele cu incalzire (inclusiv bancheta ) , ventilatie si active cu memorii sunet HI FI jante pe 20 soft close cruise control cu functie de radar LIsta dotari Data for vehicle identification number: WBAHM22000DN35206 Model description: 730d Market: Europa Type: HM22 E-Code: E65 Chassis: Limousine Steering: rechts Doors: 4 Engine: M57D30O2 - 3,00l (170kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Black Sapphire Metallic (475) Upholstery: Leder Nasca Creambeige (U6GE) Production date: 12.04.2005 Assembled in: Dingolfing Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2EAA BMW LM Rad Y-Speiche 149 BMW LA wheel Y-spoke 149 S302A Alarmanlage Alarm system S323A Soft-Close-Automatik Türen Soft-Close-Automatic doors P330A Sportpaket Sports package S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S438A Edelholzausführung Fine wood trim S441A Raucherpaket Smoker package S442A Getränkehalter Cup holder S453A Klimatisierte Sitze vorne Climatised fornt seats S455A Aktivsitz für Fahrer/Beifahrer Active seat for driver and passenger S456A Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S496A Sitzheizung hinten Seat heating, rear S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S541A Aktive Geschwindigkeitsregelung Active cruise control S601A TV-Funktion TV function S603A Fondbildschirm S607A Vorbereitung Teleservice Preparation, Teleservice S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S612A BMW Assist BMW Assist S620A Spracheingabe Voice control S638A Autotelefon Professional Car telephone Professional S677A HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP S696A DVD-Wechsler DVD changer S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line S761A Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing L812A Länderausführung England / Irland NATIONAL VERSION GREAT BRITAIN S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation S880A Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SMA Fahrgestellnummer von aussen sichtbar Car ident. number visible from outside S8SPA Steuerung COP Control unit COP S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection
    1 point
  9. nu sunt multi care se incumeta la motoare mai mari de 2l pe benzina, inarmeaza-te cu rabdare.
    1 point
  10. Ai nevoie de: - un releu de 12 v ( ca sa nu se aprinda pozitiile cand ai motorul pornit si deschizi usa) - 7 diode de tip 1N4007 - fire Trebuie sa desfaci plasticul de la picioarele soferului astfel incat sa ai acces la modulul de lumini, la CAS si la lampa de la picioare. Eu am folosit un releu de 12 v cu picioruse. 2 sunt pentru alimentarea bobinei releului si 3 sunt pentru a muta circuitul de pe o faza pe alta. Pentru bobina releului, am folosit minusul de la lampa de la picioare si plus-ul de la CAS ( este un fir violet, care primeste curent doar cand pui cheia in pozitia 2). Pnetru alimentare pozitiilor in momentul in care deschizi masina, am folosit plusul de la lampa de picioare, pe care l-am legat de circuitul inchis din releu. De celalat PIN din releu (care formeaza circuit inchis, cand releul nu este alimentat, cu PIN-ul de care am legat plus-ul de la lampa de picioare) am legat ceea ce doream sa se aprinda in momentul in care deschid masina ( adica angel eyes, sprancene, pozitii spate si lampi numar). Adica din acest PIn trebuie sa plece la modulul de lumini 7 fire. Pe fiecare fir trbuie sa fie cate o dioda (ca sa nu se aprinda becurile de la picioare cand aprinzi pozitiile) In functie de ce doresti sa se aprinda, gasesti in modulul de lumini firele aferente dupa cum urmeaza: PIN 2 - Sprancene 3 - lampa numar stanga 49 - lampa numar dreapta 40 - angel eyes dreapta 25 - angel eyes stanga 10 - pozitie spate stanga 64 - pozitie spate dreapta
    1 point
  11. Merge perfect...multumesc foarte mult.acum am terminat codarea.frumos...apas pe cheie si mi se aprind farurile.nota 10
    1 point
  12. Degeaba il pastreaza daca nu are bani de motorina si intretinere... Poate o vinde si isi ia ceva mai usor de intretinut.
    1 point
  13. Cand putea sa-l pastreze... Cum le pica unora vrabia in mana.
    1 point
  14. uniq, nu incalzeste pe nimeni copy/paste pe care l-ai facut cu uleiul. Manualul spune clar 0W30, pe net poti sa gasesti tot felul de informatii eronate. Te-ai trezit si tu sa vii cu povesti cum ca daca are peste 100.000 trebuie 5W40. Foarte multa lume are motorul asta cu 200.000 km si merg foarte bine cu 0W30/40. Te rog fa orice altceva, dar nu mai posta aici. Ce aude el nu are cum sa fie de la ulei. Se aude din partea de sus, unde e motorasul de la valvetronic. @George: Da jos capacul si scoate mufa de la senzorul axului excentric(cu motorul oprit). Asta va face sa nu iti functioneze valvetronicul si implicit motorasul de la valvetronic. Vezi daca mai face sunetul asta. Tragi de mufa in sus, cu grija: http://i.ytimg.com/vi/sgtb45RKYa0/maxresdefault.jpg
    1 point
  15. Am la 500 leihttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/02/eefdc9f3cb51f1a9226e7951aeeb9711.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/02/7b48403274de3e244593fd517ba92838.jpg
    1 point
  16. Se poate sa fie de la frigul de afara, acum toate piesele se contracta, iti facea si vara la fel?
    1 point
  17. Am vazut Logan-uri pe Taxi cu 500.000 km la bord pe GPL, iar soferii mi-au confirmat ca nu au reparat motorul prin urmare nu vad de ce la BMW ar fi altfel. Nu e prima masina pe care o am pe GPL si pot confirma ca nu am avut nici un fel de probleme nici cu celelalte. Daca voi avea probleme cu motorul, e simplu, cumpar altul SH, la cati bani costa acum un motor de BMW E46 chiar nu e o tragedie, dar ma repet sunt sigur ca nu vor exista nici un fel de probleme.
    1 point
  18. Follow me home se aprinde si daca tragi de maneta de faza lunga cu motorul oprit. Ramane faza scurta aprinsa pentru mai multe secunde.
    1 point
  19. Asta am vrut sa dovedesc ca esti un samsar, nu numai ca esti prost, dar esti si hot. Numai un prost si un hot jigneste fara motiv pe un forum, deoarece nu-l conoaste nimeni, nu are trecut nici un nume, orasul de unde este, etc. asa isi arata unul ca tine muschii, ascunzandu-se.
    1 point
  20. Esti poate cel mai prost specimen pe care l-am intalnit pe acest forum, din partea mea ai un ignore.
    1 point
  21. Ronin, sansele ca o masina de 10 ani sa mai aiba un istoric verificabil sunt foarte mici, e posibil ca o masina de 250k km sa fi avut 25 revizii si toate piesele schimbate cand a fost nevoie si o alta masina cu 150k km sa fi avut 6 revizii si piese puse doar de Craciun. Pe tine care te incanta mai tare? Aceeasi echipare/motorizare/an fabricatie samd..si ajungi la ce am zis eu, la astea vechi te iei dupa starea actuala si atat, cu restul e loterie. In cel mai rau caz pierzi 6-7000E, asta daca iti arunci masina in prapastie de draci. Eu m-am raportat fix la masina postata de tine, din moment ce ai pus o masina de 6900E am presupus ca ala e bugetul. P.s. Eu am A6-le de la 67k km si acum are 96k km, perioada in care am schimbat distributia, kit transmisie, baterie, pompa benzina, axa cu came, distributia variabila, articulatia fata + altele. Masina luata cu carte service, revizii in reprezentanta. Acum, daca vreau sa o vand, crezi ca intereseaza pe cineva ce am schimbat? Vine, da o tura cu ea, o pune pe o rampa si aia e..
    1 point
  22. 1 point
  23. Sa va spun de ce "surpriza" am avut parte astazi,cand am facut un drum de Buzau,ptr achizitionarea unui 330xd.In prealabil,am vb cu cel care o avea la vanzare despre tot ce tine de masina(cutie,motor,vopsea,extraoptiuni).... -Dle,masina este IMPECABILA,daca gasiti o zgaraietura sau alte defecte la ea,scad 1000 de euro ptr fiecare. Spun asta ptr ca inainte sa ma hotarasc sa o vand pe a mea,am vb cu acest om,asigurandu-ma ca daca ajung la Buzau o voi cumpara 100%. Va dati seama ca nu mai aveam stare cand am auzit ca masina este cumparata din Romania(Bavaria Motors)primul proprietar,160.000 km reali,xdrive,automata,trapa,piele,keyles go,packet lumini ,intretinuta din toate punctele de vedere..ce sa mai spun..masina era de vis. Astazi am luat un prieten cu mine,care imi daduse banii pe masina mea,am mai pus diferenta si am luat directia Buzau,hotarat sa imi iau "impecabila 330xd"...Nici nu stiu cand am ajuns acolo....Toate bune si frumoase,doar ca impecabila nu mai era atat impecabila: -80% din masina era zgariata,poate chiar mai mult. -geamurile laterale zgariate,initial am crezut ca un "prieten" i le-a facut intentionat. -joc la unele brate de la directie+punte spate. -anvelopele erau foarte uzate. -anul nu mai era 2008...in 2008 a fost inmatriculata,anul de fabricatie era 2007. -discurile de frana,foarte uzate. -pragul dreapta spate a fost atins de o bordura(foarte zgariat) -capota patata si zgariata -farurile matuite -parbrizul schimbat Sa zicem ca aceste probleme erau normale doar asa,la prima vedere,fara tester,dar atunci cand am accelerat putin de la relantiu,turbina avea acel sunet,fluierat care se aseamana cu,cantecul lebedei.Nci nu am mai vrut sa o pun pe tester,deja ma trezisem la realitate... Masina avea 160.000 km iar uleiul de la cutie nu il schimbase niciodata,spunand ca la acest model de cutie; uleiul este pe viata...Hellooo..prietene,poate vb de o cutie manuala?!!Chiar si la manuala mea,i-am schimbat uleiul la 180.000km.Ce inseamna impecabila,ptr tine?!!Eu daca mai aud pe cineva ca spune cuvantul"impecabil"il injur de mama:)...Stiam ca in ziua de azi este foarte greu sa gasesti o masina buna,dar totusi...Asta este a treia masina pe care am vrut sa o cumpar,dar spre deosebire de celelalte,este si cea mai mare dezamagire...Norocul meu a fost ca nu am facut actele de vanzare-cumparare intre mine si prietenul meu,si astfel am ramas cu masinuta mea in contiunare :)Dupa aceasta experienta,mi-au trecut damblalele si imi voi pastra masina ptr mult timp de acum incolo.Mi-am dat seama ca cea mai buna masina,este cea pe care o ai . Aici m-ar aproba si cel care m-a pus pe drum Poate ca sunt prea pretentios,dar atunci cand pui suflet in niste fiare,te astepti sa gasesti pe cineva care are aceleasi "apucaturi" ca si tine,in sensul bun al cuvantului..
    1 point
  24. Bun venit in comunitate, este bina ca inca mai apar E34 "cu potential". Daca ai nevoie de sfaturi/indrumari poti intreba aici sau in privat, o sa incercam sa te ajutam, exista pe forum cativa "cunoscatori" ai modelului foarte binevoitori cu sfaturi!
    1 point
  25. Folosind un cuter se va indeparta micuta bucata din plastic care se poate observa si in poze si care este impiedica switch-ul sa comute pe treapta a doua. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/850/k0wi.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/43/euo8.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/202/zom7.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/28/x8a4.jpg Se monteaza totul in ordine inversa. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/854/svzu.jpg 2.CODAREA FUNCTIEI Aceasta operatiune necesita o interfata BMW, programul de codare NCSEXPERT si experienta de lucru cu acesta. In modului GM5 trebuiesc modificate urmatoarele linii de coduri: FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_AUF - aktiv (daca este necesar) FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_ZU - aktiv Rezultatul final si dorit! Sper ca pot fi de ajutor comunitatii BMW si in special posesorilor de E46 coupe prin acest tutorial. Pentru informatii suplimentare va stau la dispozitie pe acest topic.
    1 point
  26. Ce motive ar exista sa se intample asta?
    0 points
  27. Eu tocmai mi-am pus un Tomaseto Stag 4 pe un E46 de 143 CP (N42B20) si merge excelent. Nu se simte nici o diferenta.
    0 points
  28. Cei care sunt interesati de masina ma pot contacta si le pot da detaliile necesare. Aveti numele meu si nr de telefon. Nu o sa raspund la afirmatii in genul celor de mai sus.
    -1 points
  29. Arata belea belea interiorul tau frate,mortal rau de tot,bafta la vanzare
    -1 points
  30. Ce ai scris tu aici, este consum teoretic, facut in laborator prietene, in viata reala este altceva. Si apropo stii cat consuma un veyron? Daca ai sti cu adevarat nu ai pomeni de veyron. CONSUM IN ORAS ,iti spun eu ca sa nu mai cauti anunturi teoretice, 30l/100 la mers mai normal,iar dat in goarna am ajuns cu consum de 68l/100, Acum esti curios sa stii cat consuma un X5, 4,4i in oras? iti spun tot eu. Fabricantul ii da un consum de 18,8 in oras, eu cu 90 l de benzina am facut 216km in oras, deci am iesit cu consum de 41,66 la 100km. si retine mers cat de cat ponderat, nu forjat. Nu te supara pe mine, nu vreau sa te jignesc pentru ce ti-am spus, dar nu compara consumuri teoretice si de marketing cu ce este in viata reala.
    -1 points
  31. Masina ai luat-o din tara? De ce ai schimbat distributia la 96.000 km? Curios sa cada pompa de benzina la km. care spui tu. Cred ca mai mult ca sigur nu avea km. originali, mai ales sa cada atatea piese.
    -1 points
  32. Asta e 100% cloncanit de volanta
    -1 points
  33. In timp o sa simti diferenta cand o sa faci praf motorul ala cu instalatia ta pe gaz...
    -1 points
  34. de amuzament, titlul e demential... http://olx.ro/oferta/vand-sau-shimb-cu-dacia-logan-2012-bmw-320-d-ID21Ly3.html#0eeea70647
    -1 points
  35. eu zic sa schimbi uleiul, si nu-i mai baga 0w40, da-i 5w40 castrol edge/bmw/motul
    -1 points
  36. si cum vedea si noi ce rechemari are fiecare la masina fara sa sunam la repenzentanta si sa ne zica cau verificat si nu exista nimica?
    -1 points
  37. daca schimbi semeringurile la supape nu iti reface uzura pe cilindru,,,
    -1 points
  38. Ce intretinere, ca are 5 ani de revizii gratis, daca nu ma insel. Iar consumul e infim. Ar mai fi CASCO, doar ala sa-l puna in dificultate. Oh well...
    -1 points
  39. Mai e un aspect la touring pe care nimeni nu l-a zis. Pe drum inzapezit nu mai fuge masina de spate ca un sedan. La sedan daca nu cari un sac de nisip in spate esti terminat. Pe mine ma bufneste rasul cand vad sedanurile BMW ramase impotmolite in zapada .
    -1 points
  40. E un 316d chel si eu as face exact acelasi lucru cu el.
    -1 points
  41. Nu cunosc motivele dar cunosc proprietari pe gpl cu probleme...
    -2 points
  42. Jantele sunt originale fara lovituri cu cauciucuri de iarna 235/55 dunlop 1500 ron!
    -2 points
  43. Cumpar nuca schimbator automat pentru e90/e60/e87 cu ornament crom. 0731252989
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.